/england/leeds/forum/766.aspx/england/leeds/forum/766.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United stonefree
2016-02-18 16:31
@Tobbe O:

Jag instämmer till 100%. Jag märkte ju i England i helgen att det inte gick att komma i på nya luss. Sedan är det lättare att skriva här, om man bara vill berömma eller spy sin galla över något.
Leeds United stonefree
2016-02-18 16:29
Du har en vän som kommer att backa upp dig till 100% när det gäller Cellino från och med nu.
Har hela tiden fram till nu varit kluven och därför inte lagt mig i de väldigt hårda inlägg och inte minst påhopp som har florerat här under en längre tid.
Men som du säger Cellino är ett r..vhål, som tror han är något. Det enda han är och kommer att bli, är en blak om foten på alla fansen
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 16:20
Jag säger som Emil. En eloge till Rob och andra som jobbat med Luss-sidan, ingen som helst kritik mot dom. Men vi föredrar alla olika saker och RS passar mig bättre. Kanske ändrar jag mig framöver men som det känns nu så skriver jag antingen här eller inte alls.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2016-02-18 15:42
@terry cooper:

Fast vi kommer nog knappast bli så många att det är värt det.
Leeds United terry cooper
2016-02-18 15:38
Emil //

Ju fler vi är ju mera inlägg.
Leeds United Emil.R
2016-02-18 15:14
[QUOTE=terry cooper]Emil // En egen sida är väl bra då. Kan vi samlas där. Isf att några är på FB o RS mm [/QUOTE] Jag har absolut ingenting emot en egen sida och tycker dom som gjort den har gjort ett bra jobb och ska ha en eloge för detta! men anledningen till att jag hellre skriver här är att jag tycker inte det finns underlag för ett trådforum med bara en handfull inlägg om dagen och att då behöva klicka in på diverse trådar bara gör att eventuellt komma med någon kommentar om man inte redan vet vad man vill kommentera eller läsa om när man går in där är bara jobbigt. och dessutom går jag nästan enbart in och läser och skriver i mobilen och då är denna SF appen betydligt lättare
2016-02-18 15:05
Emil //

En egen sida är väl bra då.
Kan vi samlas där.
Isf att några är på FB o RS mm
Leeds United Emil.R
2016-02-18 14:55
[QUOTE=terry cooper]Alla inlägg blir läst på LUSS ;) Det senaste hamnar överst. Tycker det är tråkigt att det blivit två läger. Båda har väl för o nack delar. [/QUOTE] två läger skulle jag väl inte kalla det utan bara två olika sätt att följa Leeds har ju länge funnits många alternativ både grupper på Facebook och följa folk på twitter
2016-02-18 14:38
@Linus.M:

Alla inlägg blir läst på LUSS ;)
Det senaste hamnar överst.

Tycker det är tråkigt att det blivit två läger.
Båda har väl för o nack delar.
Leeds United lasse c
2016-02-18 14:08
Är det inte väldigt märkligt att det inte går att få till en " normal" ägare till en av Englands mest berömda klubbar ? ( kul att forumet " tänt till igen" )
Leeds United krelleg
2016-02-18 13:58
Lite rolig sida.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 13:20
11 matcher, ruskigt imponerande Stonefree! Näst mest i Skandinavien kanske? Själv blir det "bara" två resor denna säsongen vilket iofs är ganska normalt. Om vi inte går till Wembley i cupen förstås, då ska jag vara där :)
Leeds United Linus.M
2016-02-18 13:12
Stonefree//

Jag har väl alltid rätt hela tiden? ;)

Allvarligt, så är Cellino och Bates r*vhål på olika sätt. Skillnaden är väl att Cellino spenderar våra pengar som vi fått av våra spelare, men han gör det på väldigt mycket skit. Bates lyckades ju nästan få oss upp till PL även om han inte köpte så mycket spelare.

Båda är skit och ingen av dem borde få vara ägare till Leeds United i mitt tycke. Något jag fått otroligt mycket skit för. Men jag kommer stå fast vid det och jag står också fast vid att han snart kommer tvingas ut ur klubben på grund av alla sina rättegångar. Även om de hela tiden skjuts upp i Italien...
Leeds United Emil.R
2016-02-18 12:29
[QUOTE=stonefree]Måste tyvärr stå över den, har redan 8 matcher den här säsongen och har 3 inplanerat [/QUOTE] du är en legendar stonefree!!
Leeds United stonefree
2016-02-18 12:11
Linus.
Jag har som sagt varit jävligt kluven hela tiden när det gäller Cellino, för att jag har inte visst vad vi skulle få istället. Men som sagt mannen är komplet galen, på gränsen till sinnesjuk. Så det är bara tt konstatera att du hade rätt hela tiden. Så jag skiter i vem han säljer till, bara det är någon som har Leeds hjärta, om sen den eller de inte har så mycket pengar, strunt samma, spelar hellre i div 1 med bra och sunda ägare, än en som kan hitta på vad som helst, precis när som helst. Jag har gått så långt, så att jag tror att han egentligen inners inne är värre än "skägget" han sparkade ju inte folk till höger och vänster, han var ganska öppen med att han ägde Leeds för att tjäna pengar, vilket som fans kan vara svårt att acceptera.

MOT
Leeds United stonefree
2016-02-18 12:05
@Emil.R:

Måste tyvärr stå över den, har redan 8 matcher den här säsongen och har 3 inplanerat
Leeds United Emil.R
2016-02-18 11:31
[QUOTE=Tobbe O]Jag har också svårt för trådforum, förstår att det är ett måste på tex waccoe där det är jättemånga inlägg varje dag men här snackar vi många gånger om en handfull inlägg per dag och då tycker jag det blir väl mycket klickande. Sedan är den främsta anledningen att jag läser/skriver mycket i telefonen och då är SF-appen smidig. Men smaken är som baken och många tycker ju det är jättebra med trådforum. Vi får se, har skrivit här i många år, vissa perioder aktivare, vissa mindre ofta beroende på humör. Fortsätter nog med det ett tag till åtminstone. Eller så slutar jag i morgon… [/QUOTE] Nej!!!! sluta inte då har jag ju knappt någon att prata med här :)
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 11:27
Jag har också svårt för trådforum, förstår att det är ett måste på tex waccoe där det är jättemånga inlägg varje dag men här snackar vi många gånger om en handfull inlägg per dag och då tycker jag det blir väl mycket klickande. Sedan är den främsta anledningen att jag läser/skriver mycket i telefonen och då är SF-appen smidig.

Men smaken är som baken och många tycker ju det är jättebra med trådforum.

Vi får se, har skrivit här i många år, vissa perioder aktivare, vissa mindre ofta beroende på humör. Fortsätter nog med det ett tag till åtminstone. Eller så slutar jag i morgon…
Leeds United Emil.R
2016-02-18 11:02
Tobbe// stabilt vad kan gå fel? har vi tur träffar vi kanske Evans i pajkön :)
Leeds United Emil.R
2016-02-18 11:01
anledningen till att jag skriver här är att jag tycker ett trådforum är svårt att få överblick på så är inte helt såld på det men det är ju upp till var och en men sen varierar det ju mkt hur aktiv jag är beroende på om jag har något att säga :) samt hur mycket tid och lust man har att skriva..
Leeds United Linus.M
2016-02-18 10:49
Varför jag skriver här är nog för att jag väntar på en "läs det senaste olästa inlägget" knapp till luss.se.

Plus att jag inte är helt såld på trådforum faktiskt.
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 10:12
Två biljetter till Boltonmatchen lagda i varukorgen. Paj ingår.
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 10:10
Barton twittra också att Leeds är en klubb som skulle vara kul att spela för men han skulle aldrig kunna gå hit med tanke på allt som händer " off the field". Nog många spelare som vi tappar pga hur klubben styrs.
Leeds United Zlatan,z
2016-02-18 10:04
Idag-vinter igen, en väldans tur för alla sportlovslediga.
Och forumet självdog inte, ser man på, två eldiga själar,
håller igång. Kommer det att bli 2 forum, med tiden.......
Varför inte, inget fel med det, ena ggn här andra ggn där.......
Valfritt, som i politiken, när kommer den, passar ju på ett
trådforum, jösses, som på aftonblaskorna, där sparades inte på
krutet, fanns alltid de som mobbades, t.ex. Trägubben fick alltid
på moppe. ..........oförtjänt eller icke.......
Leeds United Emil.R
2016-02-18 10:03
rätt intressant inlägg från "klara" Joey Barton på twitter: Joseph Barton–?Verified account ?@Joey7Barton Not calling Neil a liar but he never spoke directly to me. Or anyone close to me to the best of my knowledge. Redders är nog aningen bitter efter att blivit sparkad vilket han absolut har rätt att vara med tanke på hur han blev behandlad...
Leeds United Emil.R
2016-02-18 10:00
är det någon annan som ska åka över och se Bolton matchen 5 Mars?
Leeds United Emil.R
2016-02-18 09:59
[QUOTE=stonefree]Jag har haft svårt att släppa det här med Cellino efter att jag läste Redfearns artikel i tidningen igår. Men nu har jag bestämt mig, utan att veta vad vi får istället. Jag går helt på Linus linje nu. Cellino Upt of Leeds, det har liksom blivit för mycket. Han är en diktator som gör precis som han vill och sedan låter alla andra få skulden. Kommer aldrig att förlåta honom för det med Boro matchen, det var så jävla fullt sköt över för fansen. CELLINO OUT NOW! [/QUOTE] han verkar ju inte helt frisk den där massimo... maktmissbrukare är han ju i alla fall...
Leeds United Emil.R
2016-02-18 09:58
Simo// Nej tyvärr passade inte LUSS resan in i kalendern detta året får försöka hänga med nästa år!
Leeds United Linus.M
2016-02-18 09:55
@stonefree:

Glöm inte att han la på pie taxen för att jävlas med fansen. Vissa tror väl iofs på att han "skojade" i den intervjun, men den gubben går inte på mig iallafall.

Välkommen till klubben hur som helst ;)
Leeds United stonefree
2016-02-18 09:20
Jag har haft svårt att släppa det här med Cellino efter att jag läste Redfearns artikel i tidningen igår. Men nu har jag bestämt mig, utan att veta vad vi får istället. Jag går helt på Linus linje nu. Cellino Upt of Leeds, det har liksom blivit för mycket. Han är en diktator som gör precis som han vill och sedan låter alla andra få skulden. Kommer aldrig att förlåta honom för det med Boro matchen, det var så jävla fullt sköt över för fansen.
CELLINO OUT NOW!
Annons: