/england/leeds/forum/763.aspx/england/leeds/forum/763.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2016-05-07 17:07
Går bra för Antonio i West Ham...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-05-07 16:45
Ordinarie Sam Byram inte med i truppen i West Ham.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2016-05-07 16:30
Sol Bamba saying a decision on head coach needs to be made. Says players don't know when they're due back for pre season. #lufclive Bamba said the players need better communication about issues like this. Says players are "waiting on a text" about pre-season and coach Välskött klubb.
Leeds United Kristoffer
2016-05-07 16:28
Kortare matchrapport.
Leeds United Bo$$e V
2016-05-07 16:23
Stort grattis till Anders Lagerkrantz som vann Leedstipset! Mer info senare som artikel.
Leeds United Duke
2016-05-07 16:00
Majoriteten av fansen vill väl ha kvar Evans skulle jag tro.
Leeds United sportcarl
2016-05-07 15:54
efter3 matcher på avbytarbänken i West Ham utan att få spela så är inte Byram ens där? skadad? petad? matchen visas nu på Viasat fotboll
Leeds United WhitesMOT
2016-05-07 15:50
Skiter fullständigt i om Evans får förlängt eller inte. Däremot tycker jag det är oerhört patetiskt och respektlöst att han inte fått nåt svar förrän kanske idag. Men det är tydligen så vi ska ha det i vår klubb.
Leeds United sportcarl
2016-05-07 15:42
skulle Evans stanna då blir det nog tal om vi att saknar ambitioner för det var ju många här som inte ville ha honom här i oktober, och skulle han inte få förlängt på sitt utgående kontrakt så kommer han nog inräknas i Cellinos skara av sparkade coacher
Leeds United WhitesMOT
2016-05-07 15:41
Skönt att denna pissesäsong är över. Nu är det bara att glömma, heja på Irland och sen börja inbilla sig en massa igen till nästa säsong.

Allt är som vanligt helt enkelt :)
Leeds United Linus.M
2016-05-07 15:38
Evans i tårar efter matchen sägs det. Han vet nog vad som väntar...
Leeds United sportcarl
2016-05-07 15:33
2010/11 7:e plats 72 poäng 2011 /12 12:e plats 61 poäng 2012/13 13:e plats 61 poäng 2013/14 15:e plats 57 poäng 2014/15 15:e plats 56 poäng 2015/16 13:e plats 59 poäng trendbrott?och de 2 tidigare säsongerna rock bottom på detta championshipäventyr?
2016-05-07 15:32
I jämförelse med den nedflyttning som "garanterat" skulle ske för ett par månader sedan så är ju en trettonde plats jävligt mycket progress enligt mig.
2016-05-07 15:31
Linus// Det har du väntat länge på att skriva.
Leeds United Linus.M
2016-05-07 15:27
13:e plats.

"Progress".
Leeds United sportcarl
2016-05-07 15:23
1-1 slut, resultatet verkar rättvist enligt LUTV men surt med individuellt misstag på tilläggstid
Leeds United sportcarl
2016-05-07 15:20
1-1 , Wotton misstag
Leeds United sportcarl
2016-05-07 15:17
Ronaldo Vieria verkar vara på väg in
Leeds United sportcarl
2016-05-07 15:07
1-0 Leeds, Wood mål på straff
Leeds United Åby.Krona
2016-05-07 14:58
Thom// grattis med kärleken !!! .Senast vi käfta lite hade lite tråkigt efter LEEDS resan la ut lite bete o vips kändes det bättre .
Leeds United WhitesMOT
2016-05-07 14:56
Detta är väldigt positivt att se. Jäklar vad han har tappat kilon ! :) Sen det han säger på slutet....ja.....
Leeds United Zlatan,s
2016-05-07 14:15
Gravstämning -ä de så illa........ JA menar matchen ????
Leeds United terry cooper
2016-05-07 13:28
Thom //

håller med om det mesta.
Tycker att laget ser lovande ut o med en genomtänkt satsning o att Cook o Co stannar några år , så hoppas man ju på att vi blandar oss i en topp placering.
Peacock-Farrell tycker jag borde fått några flera chanser.
Ekonomin vågar jag inte spekulera i.
Allt hänger ju på hur vi fått ordning på den.
Vi vann ju faktiskt pris för tröjorna men rättegångarna mm , kunde väl skötts snyggare.
Man kan ju faktiskt säga upp kontrakt o ta smällarna.
Om det är värt det.
5/95 % är det jag menade med att man kan inte bromsa sig ur en svacka , en lågkonjunktur. Går inte att fixa på en kafferast.
Det måste finnas en balans. Kan bli en ond cirkel.
Tror inte att det blivit så , än så länge men we´re standing at the crossroads.
Sommaren kan bli väldigt intressant. Helt klart.

Gott att du/ni har hälsan o att du/ni är kära.

Bodde i en lägenhet o hade en vaktmästare som skötte allt han skulle på ett mycket bra sätt. Detta var i slutet på 70-talet o det var några hemska vintrar med kallt o mycket snö.
Under en 5-6 dagar då , kom det bra mycket snö men vi såg inte till någon vaktmästare. Var omöjlig att få tag på.Ingen visst vad som hänt han. Ett sämre kaos uppstod.
När man väl fick kontakt med han o undrade vad i hela helvete som stod på.
Så svarade han.
- Jag är kär.

Ha det.
Leeds United Kristoffer
2016-05-07 13:25
Huntington och Beckford startar för Preston.
Leeds United Kristoffer
2016-05-07 12:44
Silvestri
Coyle, Bamba, Cooper, Taylor
Murphy, Dave
Dallas, Cook, Mowatt
Wood

Bänk: Peacock-Farrell, Wootton, Phillips, Vieira, Botaka, Antenucci, Doukara.
2016-05-07 11:37
terry// Du efterfrågade positiva nyheter. Om man vill se saker positivt så kan man, om man anstränger sig något, se en hel del positivt; Vi har två unga talangfulla målvakter i Silvestri och Peacock-Farrell. Vi har ett ungt talangfullt lag. Vi har en akademi som producerar talanger på löpande band. Phillips, Coyle, Peacock-Farrell, Mowatt, Cook och Taylor är en imponerande skara talanger i vår a-trupp. Ronaldo Viera skrev precis på nytt kontrakt. Lösa rykten säger att Taylor och Cook är påväg att skriva nytt. Vår ekonomi ser bättre ut än den gjort de senaste 12 åren. Vi säljer mer säsongskort än på länge. Vi har inte sparkat 3-4 tränare denna säsongen vilket kan tyda på att Cellino lär sig. Enligt Cellinos egna uttalanden så kan han nu fokusera mer på fotbollen och mindre på allt runt omkring. Tidigare var det 5 % på fotbollen och 95 % på allt annat vilket ser positivt ut inför sommaren. Vi är runt £10m ifrån att på allvar utmana i the Championship. Vi har rensat truppen från massa avdankade föredettingar. De senaste åren har det alltid funnits nån Norris eller Tonge som dragit pengar utan att producera. Det finns inte många av dom kvar i klubben. Tröjsponsorn är ju egentligen en rolig grej. Det är ju tydligt att vi faktiskt GÖR pengar med den nya dealen så bara för att vi är i rättegång med den gamla tröj sponsorn så betyder ju inte det att vi förlorar massa pengar. Sommaren är snart här. Vädret blir bättre. Vi har hälsan. Jag är kär. EM-sommar. Vi går upp 2016/2017 (ett antagande). Så var glada nu ;)
Leeds United terry cooper
2016-05-07 11:01
Som jag upplever detta med inlägg här.
Man kan skriva vad man vill här , om man håller sig till reglerna , okay.
Man skriver väl vad man tycker , okay.
Man får tycka vad man vill , okay.
Vi tycker olika , okay.
Varför måste jag då motivera om jag skriver att jag tycker det är si o så ?
Jag tycker si o så.
Om det är fakta jag hänvisar till , då kan jag gå med på att man kan kräva från vilken källa man hämtat uppgifterna ifrån.
Men annars.......
Visst man kan fråga om ett inlägg men om vederbörande tycker si o så , så får man ju finna sig i det.
Att man kan tänka på hur ett inlägg upplevs , hur det uppfattas , det existerar inte här.

Bra inlägg Rob.
Leeds United Rob.
2016-05-07 08:41
I ärlighetens namn så har det väl mer eller mindre alltid varit mycket negativt här, inte minst under Bates tid. Å då kanske flera av oss som nu är "positiva" (eller inte orkar bry oss) stod på andra sidan å fyllde forumet med negativa inlägg. Medan man idag kan säga att man är trött på att bara läsa negativt, men under Bates tid var det ju "okej" - så varför inte nu också? Man får skriva precis vad man vill för min del. Oavsett vad man tycker så har det ju nästan aldrig gått å diskuterat någonting här inne. Stämningen/klimatet som en gång existerade är sedan länge utdött pga att folk skall ha rätt i sina åsikter och vi kanske borde rannsaka oss själva och fundera på varför vi kommit till den här punkten och i princip hela den "gamla" stommen valt att lämna. Problemet (tycker jag) är: ovårdat språk och att vi inte respekterar varandra. Vad som borde vara självklart för alla. Jag har tänkt stänga forumet helt flera gånger de senaste veckorna på grund av att det spårat ur fullständigt och nästa gång blir nog så också fallet för gott.
Leeds United Linus.M
2016-05-06 22:33
Lite Italien nyheter... :) Cagliari är tillbaka i Serie A på första försöket. Samt:

TBG
?@TBG2005
And not just back - with the go-ahead to build a new Sant’Elia, @tommasogiulini’s done in 2 years what Cellino couldn’t in 2 decades.

Sant´Elia = Stadium.
Leeds United Zlatan,s
2016-05-06 21:42
Två lag med ganska lika nuffror, utom i gjorda mål o insläppta mål
Där ligger vi sämre till än Preston.
Därtill bortamatch för Leeds.
Leeds kan ju ibland överraska borta, men inte stort hopp
om detta i morn, ligger lågt med att tro att den lille trean dyker upp på tabellen
efter matchen. Matchen börjar ju redan 13.30.
Men...håller alla tre tummarna på lut.
Annons: