/england/leeds/forum/762.aspx/england/leeds/forum/762.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2016-05-05 15:05
Ja du Linus det går nog att vända på allt. Och du som skrev att det tidningarna skriver är sant. Konstigt att när de skriver något du inte gillar så går du till andra källor. Siffrorna jag nämnde var från sista bokslute och från YEP. Du kan nog vända på att vår tabellplacering är sämre än de 2 sista åren. Och du kan nog vifta bort Steve fucking Evans och ditt påstående I oktober att i december när vi ligger sist kommer han bli sparkad .
PS har du någon gång varit stark nog att medge att du haft fel på detta forum DS
Leeds United Linus.M
2016-05-05 14:56
"The position has also been helped by net player profits of 9.8m over the course of 2015 which has significantly improved the overall loss position. This however isn't a sustainable source of revenue and the operating position of the club can't rely upon this to provide support over the long term, not least because as mentioned above, the sale of our best players make it increasingly difficult to mount a promotion challenge and ultimately lead to further pressure on attendances and turnover."

Kolla länk för att läsa lite om vår så "stabila" ekonomi.
Leeds United sportcarl
2016-05-05 14:40
Som någon skrev i oktober när Steve "fucking " Evans tog över. Att Cellino skulle sparka Evans i december när vi låg sist. Blev ju inte riktigt så. Vi ligger på en 12 :e plats. Och ekonomin som var så katastrofal där minskade vi de löpande förlusterna om jag inte minns fel med 90%, remarkable som YEP skrev, från tror jag 23,9 milj pund till ca 3 miljoner pund.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-05-05 13:41
terry cooper// Skjuts det på budbäraren men inte på den som har ansvaret? Wow.. jag tycker mig endast se att det skjuts på den som har ansvaret då runt 95 % av allt som skrivs här inne handlar om Cellino och hans katastrofala styre av Leeds United. Enligt mig är det inte så katastrofalt. Framförallt eftersom jag inte sitter och läser igenom varenda liten skrivelse och Twitter inlägg som har Cellino skrivet i det. Det hjälper en hel del måste jag säga. Folk verkar tro att Cellino gör Leeds till en laughing stock. Det stämmer ju inte för ingen bryr sig om Leeds längre och det är knappast Cellinos fel, snarare tvärtom. Att han är en galning är nog snarare positivt ur en mediabevaknings synvinkel. Jag ser till resultat och då ser jag en klubb som är stabil ekonomiskt och ett lag som ser starkt ut och inte är alls långt ifrån att vara slagkraftigt. För mig är det det viktigaste. Ekonomin som nummer 1 och laget som nummer 2. Där har vi gått framåt och vi är nu till sommaren cirka £10m från att vara en kraft att räkna med. Jag kan blunda för att Cellino anställde Hockaday för 2 år sedan, jag kan blunda för sparkningar och citat som kan vara tagna ur sitt sammanhang och som sagts bakom stängda dörrar. Jag kan blunda för något löfte om ett köp av Elland Road också om det visar sig att Cellino satsar till sommaren och ger oss ett lag att vara stolta över. För mig är det så jävla skönt att fortfarande ha denna förhoppningen och att samtidigt känna att om Cellino inte vill detta utan känner att han tröttnat, ja då får han gärna sälja i så fall och då hoppas jag på nästa ägare istället som enligt alla "Cellino hatare" kommer bli så otroligt mycket bättre. Det är skönt att känna så här. Att samtidigt som man har förhoppningar så vet man också att det kanske kommer finnas alternativ senare. Finns dom som borde testa.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Zlatan,s
2016-05-05 13:01
TC
Ja ja det gör ja mä, tvättar staket o klipper gras.
Bara lite fiesta, siesta, ibland.
Inte en jä.el eller hjälpreda syns i buskarna,
budbärna får man inte desarmera, men hur komma till skott,
pansarvagnarna är ointagliga, och vem säljer robotar till
oss, nu menar ja inte sån som ja har, utan såna som har
eld i baken......som gör verkan, tror Du förstår vad ja mean,:)
Leeds United terry cooper
2016-05-05 12:27
Zlatan //

Kommer mera men inte än.
Håller på med annat.
Städar , trädgården mm
kanske ikväll eller i morgon........

Okay då. En lite teaser...
Att det skrivs mer negativt om Leeds , än det skrivs mer positivt , kanske beror på något ??
Känns som det skjuts på budbäraren , inte på det/den , det egentligen handlar om.
Leeds United Zlatan,s
2016-05-05 11:37
hum,hum,tc,
vi kan väl ta en,blues,
gillar de ser Du.....
Leeds United terry cooper
2016-05-05 11:16
Ingen vore gladare än jag om vi slapp alla j-vla negativa inlägg från Linus........
Leeds United Zlatan,s
2016-05-05 10:08
Ligger forumet i,dvala, vilken tavla,
allt är tyst o stilla, vilken villa,
snart så vaknar alla, till sans,
tala om elegans,
på lördag kommer vår tur,
då förbytts,mollet, till dur!
då kan vi lugnt, ta oss en "tupplur."
Leeds United Linus.M
2016-05-04 17:48
Räknade lite dåligt... Bättre att kolla länken för sammanfattning.
Leeds United Linus.M
2016-05-04 17:46
Belluscis kontrakt för er som vill se. Kolla länk.

Simon O'Rourke ?@simon_orourke 23 minför 23 minuter sedan
Forgetting whether the stats tell the true story or not, the bigger picture is whether other LUFC staff are impressed by Bellusci's antics.

Simon O'Rourke ?@simon_orourke 22 minför 22 minuter sedan
I got the answer to that this afternoon, in the form of a photo of Bellusci's contract, sent to @2900Miles by a club employee.

Simon O'Rourke ?@simon_orourke 21 minför 21 minuter sedan
Every time @2900Miles is sent a leaked document, we question whether it can hurt the club. Most don't make it to the public for that reason.

Simon O'Rourke ?@simon_orourke 18 minför 18 minuter sedan
But for Bellusci to refuse to play, refuse to show appreciation to the fans who pay his wages, then post that crap? Deserves no protection.

Simon O'Rourke ?@simon_orourke 10 minför 10 minuter sedan
For this season alone, @peppe_ele will walk away with £17369 per week. That is paid for by the very fans he refused to acknowledge.
Leeds United Linus.M
2016-05-04 15:25
Two weeks in, nearly 4x as many #lufc Season Tickets have been sold compared to this stage last year, including almost 700 new applicants. Total 2016/17 Season Ticket sales passed the 2,500 mark earlier today, compared to just over 600 after two weeks of sales last year. #lufc Ska bli spännande o se hur många det blir tillslut.
Leeds United Linus.M
2016-05-04 13:52
Norman//

Undrar fortfarande hur jag har vridit Macron sagan... Men visst.

Räcker med att vara italienare? Skiter faktiskt i vart han kommer ifrån, och om han är svart eller vit. Jag kollar på hans track record när det gäller vad han gjort förr, vart han kommer ifrån har inget med det att göra.
Leeds United Norman Hunter
2016-05-04 13:04
Linus//

Jag kan oxå räkna ihop 2,1+3,5. Det är inte det det handlar om, det är hur du lyckas vrida och vända på dessa siffror till att passa ditt eget syfte. Precis på det sätt som du läser all annan fakta och försöker sprida dina vinklingar av varenda mening som man kan ta ur sitt sammanhang.

Det finns ingen som helst anledning att föra en diskussion med dig för du har inte förmågan att se förbi ditt hat mot Cellino och allt som kan förknippas med honom. Det verkar ju räcka med att vara italienare så är man "guilty by association".
Leeds United Linus.M
2016-05-04 10:59
Norman//

2.1 + 3.5 = £5.6m. Precis som jag skrev att Macron ville ha?

Den summan har ju ändrats eftersom de gjorde upp i efterhand. Vilket sägs vara över £3.5m.

Vad är det som är fel där?
Leeds United Norman Hunter
2016-05-04 10:55
Linus//

Du älskar att läsa rubriker och sen göra egna antaganden. Sen spottar du ut dina egna antaganden tillsammans med lite kopierade twitterinlägg i mängder. Bara för att man säger en sak många gånger blir det inte en sanning! Slutligen skriver du att alla som ifrågasätter dina fabricerade åsikter har "huvudet i sanden", och då menar jag de få besökare detta forum har kvar. Självrannsakan kanske kunde vara på plats?

Börja med att läsa artikeln du själv länkade till. I början av artikeln står följande att läsa.
"It claimed £2.1m which it said it was owed under the contract and up to another £3.5m damages for future losses."
Leeds United Linus.M
2016-05-03 23:33
@Bo$$e V:

Ja! Det viktigaste som WhitesMOT skrev är ju självklart att klappa sig själv på axeln för att man hittar skit gång på gång på gång om Cellino och hur han sköter klubben.

Det handlar verkligen inte om att man vill klubbens bästa, tycker Cellino förstör klubben man älskar och att man vill dela med sig av vad som egentligen händer bakom kulisserna.

Vi kan snart döpa detta forumet till "Huvudet i sanden" istället för "Revie Stand".
Leeds United Linus.M
2016-05-03 22:59
Rättegången med Enterprise Insurance, som vi också fuckade upp, startar 27:e september förövrigt.
Leeds United Linus.M
2016-05-03 22:08
@WhitesMOT:

Jo.

Kappa pengarna användes ju till att köpa Wood. Ska vi tänka så, så kostade ju Wood £6-7m tekniskt sett. Eller tänker jag fel?
Leeds United WhitesMOT
2016-05-03 21:22
@Hartey:

Ingen aning vilka pengar Kappa kommit med men om planen var som du beskriver hade man inte avhandlat Macron mycket tidigare då ?
Leeds United WhitesMOT
2016-05-03 21:10
@Bo$$e V:

Ja, det är ju precis det det handlar om. Att kunna få klappa sig själv på axeln och säga titta vad jag hitta ! :)
Leeds United Zlatan,s
2016-05-03 20:49
@Bo$$e V:

Inte, lita heller, en mass....
Leeds United Hartey
2016-05-03 20:44
Tänker att om kontraktet med Kappa var så fördelaktigt att Leeds var beredda att ta skadestånd för Macron. Vet någon något om detta ?
Leeds United Bo$$e V
2016-05-03 20:43
Orka leta skit överallt och verka vara nöjda att presentera detsamma här;-)
Leeds United Linus.M
2016-05-03 18:42
"Thomas Hurst
?@thomashurst @NorthernMisery "more than" £3.5m is the info I have."

Ah, va härligt. Kan till och med vara mer en £3.5m om nu detta stämmer.
Leeds United Linus.M
2016-05-03 18:39
WhitesMOT//

Man blir så trött på din negativitet... Se fram emot Preston matchen istället, för fan.

:)
Leeds United WhitesMOT
2016-05-03 18:32
Lets put this in perspective - Gibbs took us to court Ward took us to court Our main shirt sponsor has taken us to court Our kit manufacturer has taken us to court Our law firm has taken us to court And this is outside of the multiple court cases the owner is involved in personally. These are simply the ones we are aware of. What right minded thinking individual can possibly, POSSIBLY look at those FACTS and tell me we are well run?????
Leeds United Linus.M
2016-05-03 17:57
Säljer Sam Byram för £3.7m.

Får betala £3.5m till Macron för att man bryter kontraktet.

Galenskaperna fortsätter.
Leeds United Linus.M
2016-05-03 17:39
Phil Hay
?@PhilHayYEP
Italian interest in Mirco Antenucci from Parma, Palermo and Verona. No sign of Leeds offering him a new contract. #lufclive

Bra. Skönt att slippa se honom i Leedströjan igen.
Leeds United Linus.M
2016-05-03 16:07
Luton Town FCVerifierat konto
?@LutonTown
BREAKING: Paul Hart joins as Assistant Manager. Full story: http://bit.ly/24mu3po Welcome Paul! #COYH

Leeds sa såhär när han lämnade:

Leeds’ statement read: “Leeds United can confirm that Paul Hart has left his post as the club’s head of academy in order to allow more time to attend to personal matters."

Jojo...
Annons: