/england/leeds/forum/760.aspx/england/leeds/forum/760.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2016-01-06 23:35
Stonefree//

Och varför är vi ett mittenlag? Tänk på det istället.
Leeds United three,14
2016-01-06 23:34
Linus! jag tror du är lite för ung och naiv. Men det är i mångt och mycket precis som stonfree skriver.Vet ej om jag håller med om allt, men det är så här den moderna fotbollen ser ut. Vi kan sätta oss ner och säga att vi vill inte hänga med på tåget . Men då kommer vi tyvärr hamna utanför vare sig vi vill eller inte: Jag gillar själv iden om ett rent supporter ägt LUFC. Men frågan är om vi tillsammans skulle fixa att överleva och kommer att vistas på de stora arenorna?
Leeds United stonefree
2016-01-06 23:14
Men för fan Linus. Vi är ett sketet mittenlag i Championship just nu.Grabbarna är väl inte livegna, de har spelat fotboll hela livet och alltid drömt om att få spela PL. Leeds har inte de musklar som gör att man bara själv kan bestämna om man vill upp, vi är beroende av att våra spelare spelar på topp hela tiden och har turen på sin sida för att lyckas, sånt kan ta tid, unga killar har inte det tålamodet de vill att saker och ting ska hända här och nu. Se på dig själv, du är ju ung och ditt tålamod räcker inte långt.
Leeds United Linus.M
2016-01-06 23:01
Stonefree//

Resonerar man som dig så kommer vi aldrig komma till Premier League. Men de klart, att sälja våra bästa spelare är nog ett framgångsrecept.
Leeds United stonefree
2016-01-06 22:58
Varför tjuta över om Cook går för 10 mille. Han är i och för sig den spelare i Leeds som har störst möjlighet att lyckas i PL. Men spelare i dagens fotboll är inte bundna vid sina moderklubbar som för i tiden och alla vill väl synas mer och tjäna bättre, inget konstigt i det. Det är ju bara vi supporter som hela tiden talar om svikare av klubben om man som spelare med rötter i lämnar klubben. Gå till er själva, ni jobbar för vattenfall och har så gjort sedan ni gick ur skolan, tjänar 28.000 i månaden. Eon kommer till dig och erbjuder ett bättre jobb båda vad gäller vilkor och en lön på 35.000, hur många stannar och är lojala mot vattenfall, inte många kan jag lova. Det är bara att önska grabben lycka till och att vi har lyckats få fram ännu en talang.
Varför skulle man ge Byram bättre lönevilkor, han är ju långt ifrån våran bästa spelare, när han tackade nej, var han i så dålig form att han inte platsade i laget, visst han har lyft sig igen, men han kommer aldrig att lyckas i PL, han får max 4-5 matcher sedan hamnar han fast på bänken och blir till sist utlånat till ett lag i Championship. Men det är klart att vill och tror grabben att han komner att lyckas, då ska han självklart försöka.
Cellino säljer inte Leeds på många, många år och han vet numer att Leeds inte är det storklubb som han trodde han lag pengarna på när hsn köpte klubben och alla liken i olika garderober. Men han om någon komner så småningom att lyckas att till sist rätta upp skutan och sikte mot PL. Det kanske tar ett tag, vad fan vi har väntat 13 år, då kan och tål vi nog vänta lite till. Under tiden fram till dess får vi hoppas vi kan ta fostra många nya talanger i Leeds.
Leeds United strachan
2016-01-06 22:51
Mera rykten från Twitter:

You all deserve to know...Evans is off to manage Man City, Phil Hay to Watford for £20m & we've signed Eddie Gray on a free ???? #LUFC #ITK
Leeds United Linus.M
2016-01-06 22:41
Såhär sa Cellino i Maj 2015:

"“My plan for this club is to grow, not to sell our best young players""

Bullshit, säger jag.
Leeds United strachan
2016-01-06 22:40
Mycket skitrykten som snurrar runt nu som alltid.
Man blir bara trött av att läsa all negativism, bättre att vänta till "Done deal"
Leeds United Linus.M
2016-01-06 22:39
Såhär säger Phil Hay:

Phil Hay ?@PhilHayYEP 6 minför 6 minuter sedan
@MattistutaG @APOPEY I know Bournemouth are ultra keen on him. But I've not been told that a bid's been accepted/fee agreed

Phil Hay ?@PhilHayYEP 3 minför 3 minuter sedan
@MOT_DAN I'm not saying they're bullshit. I'm just saying I'm not aware that a deal's in place.
Leeds United Linus.M
2016-01-06 22:02
Men vi får se om det är sant. Dock ser januari månad ut att bli lååååååååååång för oss leedsfans...
Leeds United Linus.M
2016-01-06 22:00
Cellino vet väl att hans dagar är räknade med alla rättegångar och FL som hänger över honom. Säljer det som går att sälja för att sedan sticka härifrån.

Same shit, different owner.
Leeds United Linus.M
2016-01-06 21:51
Petter-Andre ?@petter_andre 22 sför 22 sekunder sedan And get this - from what I can understand, reason for sales is MC being cut-off from the family trust, leaving him with cash problems. #LUFC Petter-Andre ?@petter_andre 2 minför 2 minuter sedan I know, I know... ITK idiot etc... Heard it before - I really don't care whether you like it or not. I think you deserve to know... #LUFC
Leeds United Linus.M
2016-01-06 21:49
Cook ser alltså ut enligt rykten att gå för £10m till Bournemouth.

Är så besviken just nu så det går inte att sätta ord på det.
Leeds United Linus.M
2016-01-06 21:47
Petter-Andre ?@petter_andre 3 minför 3 minuter sedan
Cook to Bournemouth deal has been provisionally agreed... £10m plus add ons, personal terms to be agreed and medical to pass. #LUFC 1/2

Petter-Andre ?@petter_andre 1 minför 1 minut sedan
Cook isn't keen, but money offered for Byram isn't enough (£3m the best offer so far..)
2/3 #LUFC

Petter-Andre ?@petter_andre 15 sför 15 sekunder sedan
Asking price for the club will drop to £55m once Cook deal has been completed... We're being ripped apart again... TBC #LUFC
Leeds United Hartey
2016-01-06 21:15
@Hartey:

Leeds United Hartey
2016-01-06 21:11
@Linus.M:

Håller absolut med dig att Byram inte var rätt spelare att försöka sänka sin lön(Murphy var det). Byram skulle det vara värt att ge en lön som fick honom att stanna. Hörde något också om att Byrams farsa var rejält piss off på Leeds också.
Leeds United PutteBJ
2016-01-06 19:38
@three,14:

Givet köp, men han vill nog inte gå till championship. Tror Serie A lag rycker i han även Bundesliga. Premier L är för stort steg men vi är nog för oattraktiva eller rättare sagt våran liga. Annars hade det varit en dröm, han hade passat som handen i handsken i vårt anfall som ensam anfallare.
Leeds United three,14
2016-01-06 18:24
Har något tunnelseende när det gäller spelare från blåvitt ,men Engvall känns spännande. Verkar själv tycka att steget till Premier Leauge och Stoke är för stort för att få chansen att få mycket speltid. Kanske en bra värvning för oss och bra nivå för honom att utvecklas i MOT våra framtida skalper?
Leeds United three,14
2016-01-06 18:13
Tack Kristoffer! Såg detta vid en djupare granskning. Där med inget att försöka promota som ett nytt eventuellt nyförvärv.Kanske en annan gång.
Leeds United Kristoffer
2016-01-06 17:08
Rose är ordinarie i Tottenham.
Leeds United three,14
2016-01-06 17:01
@¤Thom Mattsson¤:
Ok! Tack. Det jag hittade under Wikipedia var att han var utlånad till Sunderland 12/13 sedan fans ingen annan info.
Leeds United PutteBJ
2016-01-06 16:52
Tack för denna!

(Phil Hay)Leeds do like Jack Grealish (and went for him in November) but Evans says he's been told by Villa that Grealish isn't available for loan.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-06 16:46
three 14// Han lirar väl ganska frekvent i Tottenham om jag inte är ute och cyklar.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United three,14
2016-01-06 16:43
Ang Leeds skolade spelare. En föredetting som Danny Rose var har han tagit vägen? Och hur är hans status idag?
Leeds United terry cooper
2016-01-06 16:05
Ingen är oersättlig.........,,
Leeds United Linus.M
2016-01-06 15:37
Hartey//

Först tackade han nej till en lönesänkning och ett års förlängning av kontraktet. Sedan tackade han nej till samma lön och ett års förlängning av kontraktet.

Inte så konstigt att han gör det med talangen han besitter. Vill man behålla en sådan spelare så borde man lägga lite mer kraft i förhandlingarna.
Leeds United Mikael.F
2016-01-06 15:34
Intervju med Evans från idag där han säger att Byram inte vill skriva på ett nytt kontrakt och att man kommer sälja om priset är rätt.
Leeds United Hartey
2016-01-06 15:24
Vad är det som tyder på att inte Byram lämnar Leeds? Han tackar nej till två eller flera kontraktsförslag . Han pratar med Evans och visar ingen öppning till att stanna. Visst Byram har imponerat stort sista månaden men innan det då, ta sista 12 månaderna? Vet inte vad Byrams plats är, själv säger han högerback men jag tror att han kan spela på dom flesta platser. När det gäller Byram så hoppas jag bara på att det blir så dyrt som möjligt.Jag har länge " köpt" att han blir såld ??
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2016-01-06 15:10
för mig är inte byram en back längre, jag ropar inte hej förrän man är över bäcken dvs detta transferfönser är stängt, dock öppnat bra med bridcutt förlängningen
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-06 15:00
Leeds Reservlag köper en back från Balkan.
Nu kan vi stryka det laget från listan över potentiella Byram-köpare.
Annons: