/england/leeds/forum/759.aspx/england/leeds/forum/759.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2016-01-22 13:05
Norman //

Helt rätt. Tycket jag läste noga men missade det.
Leeds United lufc4ever
2016-01-22 13:03
@Kristoffer:

Yes !

Den nye Dacourt :)
Kommer Diagouraga så blir det väl han o Bridcutt centralt på mitten. Då blir det väl ingen speltid för Murphy o Adeyemi. Då kan vi låna ut Murphy o Adeyemi kan gå tillbaka. Vad händer med Cook ? Blir det pengar o Tomlin in ?
Leeds United Norman Hunter
@terry cooper:

Tittar du på vilka räkenskapsår dessa siffror gäller för så det det i samtliga fall (förutom Rotherham) 31/5 eller 30/6 2014 som är räkenskapsårets slut.
2016-01-22 12:43
Norman //

Insider länken var ju daterad 25 augusti 2015 o de lagen i den är ju de som spelar denna säsongen.
2016-01-22 12:20
@terry cooper:

Kolla länken för att se på vår trupp från den säsongen. Finns flera stycken där som jag tror har rätt skapliga löner, tänker t.ex på Kenny, Warnock, Hunt, Tonge, Peltier m.fl.

Leeds United Duke
2016-01-22 12:12
Verkar vara en bra värvning. Vi kan behöva lite fysik så småpojkarna Mowatt och Cook kan briljera.
Postat via SvenskaFans-appen
2016-01-22 12:06
[QUOTE=Linus.M]Är det verkligen en till mittfältare vi behöver? [/QUOTE] måste ju fylla luckan efter Cook. :/
Leeds United Linus.M
2016-01-22 12:04
Är det verkligen en till mittfältare vi behöver?
Leeds United Rodell
2016-01-22 11:57
Wootton är en helt ok mittback/högerback för championship är han någon spelare för över halvan nja, sämsta kvalite? speed.....

Men har vi sett honom nicka in ett självmål? tappa ut bollar till motståndare osv men helt ok att ha en truppspelare som wootton ala falk-olander i peking kan gå in o spela på olika positioner och ändå göra ett jobb, gnäller inte om han inte får spela heller så säger som flera andra och som Steve Evans han får oförskämt mycket skit.
Leeds United Kristoffer
2016-01-22 11:46
Phil Hay:

True that Leeds have agreed a fee for Brentford's Toumani Diagouraga. He and his reps are currently at Elland Road to discuss terms. #lufc

Always liked Diagouraga when I've seen him. Strong midfielder. Platform of him and Bridcutt would allow for an out-and-out no. 10.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-22 11:26
Linus// Ja vila upp dig lite och välkommen tillbaka när du är utvilad.
Leeds United Linus.M
2016-01-22 11:14
Hoppas inte Wootton går in och läser på detta forum lufc4ever.... Han kan faktiskt ta illa upp :)
Leeds United Linus.M
2016-01-22 11:11
Ligger i sängen... Så får jag se att det skrivits att Wootton gör ett BRA jobb defensivt?? Tror jag försöker mig på att sova igen... Godnatt ;)
2016-01-22 11:09
Norman //

Tackar för info.
Måste erkänna att jag har väldigt svårt att förstå varför vi ska vara med i toppen av löneligan.
Med de spelarna vi har men deras agenter är väl duktiga på att förhandla.
Kollade på LU Official Application sidan o där var det med 27 spelare.
A truppen är väl större ?
Leeds United Kristoffer
2016-01-22 10:20
Ryktas lite smått att Toumani Diagouraga är på väg till klubben. Box-to-box mittfältare som även kan spela som defensiv mittfältare. Kan det vara Adeyemis ersättare?
2016-01-22 10:20
@terry cooper:

Nu är ju iofs dessa siffror från säsongen 13/14 då jag misstänker att vi hade något högre lönekostnad än vi har idag efter att Cellino kom in och städade i truppen. Även de lagen du nämner ovan kan ju ha ökat på sina lönekostnader, tänker främst på Wendies...

Hur som så är vi en av de klubbar i vår serie som betalar ut de högsta lönerna, Då bortser jag dock från de klubbar som ramlat ner från PL där många spelare fortfarande sitter på PL-löner. Att vi skulle betala våra spelare dåligt är och var redan under Bates tid rent skitsnack av folk som inte läser på.
2016-01-22 10:15
Okey, glöm Wootton nu och låt oss tala om något mer intressant istället!

MASSIMO CELLINO!

:D
Leeds United lufc4ever
2016-01-22 09:17
@sportcarl:

Trevligt att du tycker så. Hoppas inte Wootton tar illa upp. Vill ju inte att han tappar momentum.
Leeds United sportcarl
2016-01-22 09:05
lufc4ever 08:55, riktigt trevligt för dig att du kan ha skoj på spelares bekostnad
Leeds United lufc4ever
2016-01-22 08:55
@Norman Hunter:

Jaa......eller vad du nu vill kalla det som Wootton försöker sig på.....

Mooohaha

;)
2016-01-22 08:48
@terry cooper:

Och jag som precis tänkte tvärtom.... Dvs, skönt att vi kan diskutera fotboll :)
2016-01-22 08:22
Vi måste väl ha något vettigare att skriva om här än Wootton.
Leeds United lufc4ever
2016-01-22 07:36
Wootton - RS egna Lahm :))
Leeds United paris 75
2016-01-22 07:16
Håller med Thom och Sportcarl! Under vilken sten låg du Linus i våra senaste tv-matcher? Fast det är klart, tycker man att KEBABEN är bra så.... Enough said ;) MOT
Leeds United sportcarl
2016-01-22 00:33
det är väl ingen som har Wotton som favoritsspelare, men säger man att han varit urusel har man dålig koll på läget, han gör ett riktigt bra jobb defensivt, är väl ingen finlirare däremot,personligen tyckte jag han var bland de bättre i Leeds i sista tvmatchen mot SW och målen bakåt var han helt oskyldig till , om man tar matcherna han spelat sedan berardi skadade sig så är det väl endast ett mål bakåt jag kan komma på som han varit delaktig i och det var ipswich andra mål. finns ingen back i leeds som inte varit inblandad i något mål bakåt
Leeds United sportcarl
2016-01-22 00:33
Leeds United Linus.M
2016-01-21 21:26
Thom//

Ja och där tycker vi inte lika. Du sa att han var en bra backup, det tycker inte jag han är :)
2016-01-21 21:12
Linus// Lyssna nu. Jag håller med dig att Wootton egentligen inte borde ha fått spela. Om Berardi aldrig hade skadat sig så hade Wootton inte lirat. Om Byrams kontrakt situation hade sett annorlunda ut så hade han säkert inte lirat heller. Om Coyle varit tillräckligt mogen för att ta klivet in för ett par månader sedan så hade han kanske inte heller lirat. Nu fick han spela, och jag anser att han gjort ett gott dagsverke utan att på något sätt säga att han dominerat.
Leeds United Linus.M
2016-01-21 20:50
Thom//

Du verkar ändå ha bestämt dig om att Wootton har gjort ett bra jobb så det är bättre vi avslutar diskussionen där. Jag tycker inte han varit bra i någon av de matcher jag sett.
Annons: