/england/leeds/forum/756.aspx/england/leeds/forum/756.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kristoffer
2016-05-11 12:37
Skrev lite om Woottons kontrakt
Leeds United Duke
2016-05-11 11:47
Norman// Blir nog svårt att hitta bättre tror jag.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Zlatan,s
2016-05-11 10:56
Undeerbar sommardag i dag. Kväälen artar sig fin too Norge klippte ju Kazakstan i går, men gör Svea detsamma? Ska slappa lite idag, men allt jobb står inte still, en dräng vore önskvärt, men var hitta denne...) ps Svea går som tåget,påräls, 6-1 före sista perioden Borde inte kunna gå så snett , att tappa geisten å förlora ds PS Borde inte sagt detta ovanstående. Efter 10 min, i tredje,- gjorde Kazzan 2 mål på 5 minuter. men som tur var så blev det vid detta. Kronorna spelade helt slött i tredje, ds
Leeds United Norman Hunter
2016-05-11 10:53
@Duke:

Berardi är bättre. De pengarna kan läggas på nåt annat där de gör mer nytta.
Leeds United Duke
2016-05-10 21:17
Kanske kan vi låna Byram nästa säsong.
Leeds United sportcarl
2016-05-10 20:41
För mig är Byram diskussion slut. Han tar för tillfället inte en plats i laget inte ens på bänken. Och han är inte skadad. Spelade i u21 förra veckan
Leeds United WhitesMOT
2016-05-10 19:20
Vad är oddset för att Wootton blir nästa runda till rättssalen?

Division 6 klubben här hemma är proffsigare sköt.
Leeds United Kristoffer
2016-05-10 17:59
Ronaldo har en tvillingbror som heter Romario Vieira.
Leeds United Linus.M
2016-05-10 15:33
Phil Hay
?@PhilHayYEP
@EamoV1 February 2015 - the credit goes to Umbers I believe

Vilken stjärna Umbers är :)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-05-10 15:31
15 februari 2015? Spelar mindre roll när dock. Bra förhandlat av ansvariga då jag inte anser Wootton som en spelare att bygga laget kring. Bra nyheter och all lycka till Wootton i framtiden.
Leeds United Linus.M
2016-05-10 15:26
Haha vilket skämt vi är.
Leeds United Linus.M
2016-05-10 15:17
Phil Hay ?@PhilHayYEP 57 sför 57 sekunder sedan Visa översättning Contract news: Scott Wootton will leave Leeds United this summer. His deal expires at the end of June. #lufc Phil Hay ?@PhilHayYEP Leeds announced in Feb. 15 that Wootton had extended contract to 2017 but after a few enquiries it turns out that deal was never finalised. Yihaaaaa!
Leeds United Zlatan,s
2016-05-10 13:50
Försöker sätta mig in i Leeds bekymmer.
Låter illavarslande om, Arty, Caboni eller Masse kommer bestämma.
Varför inte Edoardo, han har tydligen,"humor", när han får oss att skratta,
redan innan han är halshuggen.
Humor är ju det som saknas mest på forumet.
Kan bli toppen med en till pajas.........
Leeds United Linus.M
2016-05-10 13:15
Ercole Cellino är inte längre direktör för klubben. Då återstår Massimo Cellino, Edoardo Cellino, Daniel Arty, Salem Patel, Jinesh Patel och Giampaolo Caboni. #lufc

Att Salem och Jinesh skulle delta på mötet den 17:e maj har jag svårt att tänka mig. Edoardo? Tillåt mig skratta. Då återstår Massimo, Arty och Caboni.

Kan bli ett ensidigt möte....
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-05-10 10:38
Verkar som att ordinarie Sam Byram inte spelar från start ikväll heller. Mycket märkligt. Att vara ordinarie kan vara jobbigt när man aldrig är, just ordinarie. Cellino får alltså äga en fotbollsklubb trots hans hemska skattebrott för Range Rovern. Eller var det en brott? Hur var det nu? Ajajaj...
Leeds United Linus.M
2016-05-10 08:42
LSK//

Nej, om det är IS Arenas du menar. Om du ser vad jag skrev igår morse typ så skrev jag att två fick fängelsestraff och en blev friad. Men det fortsätter den 18:e maj.
Leeds United Leeds så klart!
2016-05-10 00:13
Här är länken som Phil Hay twirttrade om, men nu ser ut att ha plockats bort av samme Hay.

Min italienska är inte "perfekt", och Google översätter som en kråka så jag blir inte klok på resultatet.
2016-05-09 23:12
LinusM,

Den rättegången är väl avklarad redan. Dom hade fallit i italien.
Phil Hay twittrade om detta tidigare.
Leeds United Linus.M
2016-05-09 22:54
The Football League ska ha möte på torsdag och diskutera ärendet. Kommer nog förmodligen bara handla om att samla all information och avsluta ärendet gällande Massimos ban på 223 dagar. Således är Rule K ur vägen på grund av lagändringen.

IS Arenas, där Massimo och ett antal andra personer sägs ha förskingrat pengar, kommer upp 18:e maj dock. Där kan det gå riktigt illa för Massimo, eller så blir han friad där med.
2016-05-09 22:51
PS.

Jag ogillar också italiensk lagstiftning.
Tänk att tvingas betala 40000 euro i skatt för en sketen Range Rover.
Bra att lagen ändrades :)
2016-05-09 22:48
@Linus.M:

Det finns en anledning för pöbeln att avvakta till en domstol dömer.
Sedan kan tycka vad man vill om italiensk lagstiftning, men den lagstiftningen är bättre än pöbelns frånvaro av motsvarande.

Undrar hur FA ska hantera detta nu?
Det ska bli intressant att se.
2016-05-09 22:24
LinusM,

Nej. Bara om han var utpekad som förste straffläggare.
Om inte - så var det kasst gjort av Ante.
2016-05-09 22:22
Cellino friad i domstol.
Hoppla Kerstin :)

Leeds United Svanen75
2016-05-09 21:20
Leeds har blivit ett jävla cirkusspektakel sen clownen Massimo tagit över, vi kan fan ta och anställa bröderna Bronett som tränare! Kratta cirkusmanegen och gör er beredda på ytterligare ett år av elände. MOT
Leeds United Zlatan,s
2016-05-09 20:58
Bara erkänna att det nog blir att ta, tummen, i kväll o suga på !!
Tjeckerna tar nog musten ur ,kronorna tror jag.
Har inte ro att hårdkolla idag, ..........
Leeds United WhitesMOT
2016-05-09 17:49
Så är det på toppen. Grabbarna med grus i fickorna vet hur man spelar systemet. Tyvärr för vår del i detta fallet. Inte fårvånad tyvärr.
Leeds United Linus.M
2016-05-09 17:29
Då ska vi se.

Cellino utför ett brott.

Lagen ändras...

Cellino frias.

Italien... :)
Leeds United Linus.M
2016-05-09 17:19
18:e maj så ska hans fall med förskingringen upp i domstol.

Finns det en gud...
Leeds United Linus.M
2016-05-09 17:17
Yiha, vi har kvar dåren ett tag till... Phil Hay ?@PhilHayYEP 6 minför 6 minuter sedan This is significant - Cellino aquitted on appeal of breaking the law by importing Range Rover from the USA to Italy: Phil Hay ?@PhilHayYEP 5 minför 5 minuter sedan The Range Rover case was the basis for Cellino's 223-day ban by the Football League, a disqualification he is still appealing. #lufc Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 minför 2 minuter sedan Football League bans only apply to criminal offences. Reports say Cellino has been acquitted of any criminal wrongdoing in this case. #lufc TBG ?@TBG2005 5 minför 5 minuter sedan Cellino’s original €40,000 fine overturned by Court of Appeal after recent Italian law changes decriminalising certain tax offences. #lufc
Leeds United WhitesMOT
2016-05-09 16:29
Wanted:

Head Coach
Ass Coach (Formerly Ass Man)
First Team Coach
Coach Driver
Goalkeeping Coach
Head of Academy
Head of Recruitment
A scouting network
A pre-season