/england/leeds/forum/749.aspx/england/leeds/forum/749.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2015-11-28 15:11
Wootton istället för Byram. För att Byram inte accepterar att få sin lön sänkt.

Yiha.

Tror på 2-0 förlust idag, Charlie Austin är på QPRs bänk...
Leeds United sportcarl
2015-11-28 15:03
Silvestri Wotton Bellusci Cooper Taylor Cook Bridcutt Mowatt Dallas Wood Ante
Leeds United Gary Kelly
2015-11-28 14:31
Vi är bättre borta i år, så förmodligen så det finns säkert en poängchans. oavgjort borde man väl tippat 1-1 ?
Leeds United sportcarl
2015-11-28 13:56
stonefree 13:48, bamba och bellusci är godkända och bra backar om de gör sitt jobb och försvarar, problemet är att bägge har en förmåga att "vandra " iväg på egenpåhittade uppdrag och jag är ständigt oroad även då de håller i bollen, minst 4-5 mål var får de nog ta på sig denna säsongen
Leeds United stonefree
2015-11-28 13:48
sportcarl:

Jag är lycklig så länge Bamba inte ingår i laget och det gäller även om Bellusci skulle göra en dålig match, det gör alla, Bamba har inte gjort en enda bra match denna säsong! Jag har sett 4 matcher live på plats denna säsong och i alla har han varit en katastrof!
Leeds United sportcarl
2015-11-28 13:39
stonefree 12:28, en försvarares viktigaste uppgift är att försvara i boxen när motståndaren har bollen , och det var utlagt på luscos vad bellusci gjorde 20 sekunder innan målet mot rotherham och det är oförsvarligt och är juniorlagsaktigt att tjivjaga boll och motståndare mot mittplan om man är försvarare och och motståndarna har bollen, sedan kan man ju alltid diskutera vem som varit vår sämsta mittback sista åren, tycker dock bamba gjort mer bra matcher än bellusci, dock drabbades han av det klassiska leedssyndromet när han fick kontrakt och då plötsligt blev 2 klasser sämre
Leeds United stonefree
2015-11-28 12:35
Skulle bli förvånat om Botaka spelar från start i dag, han har gjort fina inhopp utan att få starta och så gör han en slätstruken emot Rotherham, men med tanke på att det är Leeds, så vet man aldrig. Jag tror att Wood får börja på bänken,
De säkrar i laget är följande Silvestri, Cook, Dallas, Bellusci, Mowatt, Cooper, Taylor, Ante och faktiskt Byram, så det finns 2 platser att slås om.
Leeds United stonefree
2015-11-28 12:28
Jag säger bara YES med stort i dag, efter lite svettningar och lång väntan på min tur, hann jag få 2 biljetter till Charlton borta om 2 veckor, sedan tog biljetterna slut strax efter, helt sjukt att man säljer varenda biljett till bortamatcherna på noll tid. Ännu ett lån i Bridcutt, hoppas det blir bra, för jag har dålig erfarenhet av alla dessa konstiga lån vi får in hela tiden. Bamba är skadat, som tur är, han är den sämsta mittback vi har haft i de sista åren, han började bra på lån, sedan har han varit en katastrof. Hoppas vi slipper se det där slängande hela tiden och sedan den varningen han fick som gjorde att han blev avstängt, var ett sånt löjeväckande beteende att bara kan skratta åt det. Såg hela matchen mot Rotherham och har set målet om och om igen, jag vet fortfarande inte vem som bär skulden till målet, hade inte Bellusci gått på och försökt hindra inlägget, vem skulle ha gjort det då? det fanns ju ingen i närheten, när sedan inlägget kom, så fanns det inte en jävel i närheten, det var bara att nicka in den, för mig är det en kollektiv kollaps alla var på fel ställen. Det spelar ingen roll om vi tar in tjugo nya tränare, det blir inte bättre, kan inte Evens få ordning på det här kan ingen. Vi är helt enkelt för dåliga rakt över, Botakas inhopp senast hade mycket att önska och så är det hela tiden, varje gång man tror att nu har vi rett ut värsta krisen, sjunker vi ännu längre ner i skiten i en match som mot Rotherham, hade det bara varit att spela precis som de gjorde, se till att ha alla spelare på rätt sida om bollen hela tiden. Det var Redders plan, för han visste att höll huvudet kallt för eller senare, tappar Leeds spelarna markeringarna och vi får en chans att göra mål och en chans räcker. Det är nog bara att vänja sig vid att vi i nuläget är närmare League 1 än Premier League, tyvärr en sanning som är svår att prata sig ur. Till sist ta en spelare Stephan Warnock, han var kapten i matchen mot Derby hemma förra säsongen och var en av de bästa på plan, hade äran av att vara där, Leeds spelade en fantastiskt match, de har inte spelat någon så bra sedan, några veckor senare var han borta från Leeds, många tyckte det var bra, varför undrar jag fortfarande? han gör i dag stor succé i Derby som just nu leder ligan, det är precis en sån spelare vi behöver i dagens Leeds, han är lite äldre och har en massa erfarenhet, tänk honom gav vi bara bort gratis till Ipswich.
Leeds United sportcarl
2015-11-28 11:03
Min startelva
Byram Bamba Cooper Taylor
Botaka Cook Mowatt Dallas
Antenucci Wood

2-0 till QPR
Bra att vara pessimistisk då kan man inte besviken:-)
Leeds United Ballsmash
2015-11-28 10:50
Sänds matchen på tv idag?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2015-11-28 10:22
Gissar startelva Silvestri Wootton Bellusci Cooper Taylor Botaka Bridcutt Cook Dallas Ante Wood
Leeds United sportcarl
2015-11-27 23:18
hull-derby 0-2 idag, snodgrass på bänken och är väl snart redo för att kämpa om en startplats
Leeds United McGrov
2015-11-27 22:55
Det bästa med morgondagens match är att man inte har några förväntningar. Det hade ju varit kul om Wood kom igång, med lite stöttning från mittfältet, kapaciteten framåt finns ju, det har vi ju sett prov på denna säsongen.
Leeds United sportcarl
2015-11-27 22:36
inte mycket att glädja sig över denna säsongen, är väl endast berardi, cooper och taylor som har lagt sig på den nivån man kan kräva av dom, byram, bamba, bellusci riktiga besvikelser, cook, mowatt,silvestri och antenucci ok men kan höja sig minst en nivå i jämnhet, dallas, botaka och wood dags att blomma ut och leverera mål,adeyomi och murphy känns som spelare som är championship material varken mer eller mindre, de kommer aldrig lyfta klubben tyvärr, wotton, sloth och doukara floppar
Leeds United Kristoffer
2015-11-27 22:01
Jag hade nog istället för Bridcutt velat haft en mer rutinerad defensiv mittfältare, en ledare, men det är nog svårt att få tag på en sådan vid det här skedet av säsongen.
Leeds United sportcarl
2015-11-27 21:06
Taylor och bamba är disponibla, berardi avstängd, bridcutt får väl en halvtimme,
Leeds United Kristoffer
2015-11-27 21:05
Lånefönstret stängde klockan 19:00 igår kväll.
Leeds United Duke
2015-11-27 20:57
Bridcutt kommer göra det bra. Startelvan imorgon blir intressant, många frågetecken och skador/avstängning.
Leeds United Linus.M
2015-11-27 19:53
Lånefönstret är stängt så det kommer ej komma in några fler spelare.
Leeds United Zlatan,z
2015-11-27 19:31
Kristoffer ///
Inget mer nytt om Kike och Emnes ännu ?
Kike lämnar väl inte sitt Middlesbrough trean i tabellen för närvarande,för att liera sig med Leeds som ligger på nedre halvan i dagsläget.....
Leeds United Leeds så klart!
2015-11-26 21:40
Rögleskit :)

Är det bara Bridcutt som har sajnats?
Leeds United Kristoffer
2015-11-26 20:55
QPR leds ju av Warnock och Blackwell
Leeds United Zlatan,z
2015-11-26 20:32
Intressant match på lördag.
QPR och Leeds har ganska jämna resultat i tabellen, utom gjorda mål,
eller insläppta mål.
QPR har gjort 6 mål mer än Leeds, men samtidigt släppt in 5 fler mål
än Leeds.
Kanske har vi en någorlunda målvakt i alla fall, Silvestri kanske inte ligger i botten, sett till detta resultatet , vore fint om han kunde hålla nollan, nästa match !
Leeds United sportcarl
2015-11-26 19:14
Intressanta anfallare kike och emnes, men tveksam om vi ror hem någon av dem
Leeds United Kristoffer
2015-11-26 16:34
The strikers Leeds are currently looking at - Kike at Middlesbrough and Emnes at Swansea City. #lufclive
Leeds United terry cooper
2015-11-26 15:00
Jaha.
Då kommer Buckley gå en ny vår till mötes:)
Leeds United Tobbe O
2015-11-26 13:26
Bra med Bridcutt, vi behöver en defensiv mittfältare.
Leeds United Rodell
2015-11-26 13:25
En bra mittfältare in kul :) Buckley har väl inte imponerat av det lilla man sett så helt okej att göra så här. Bridcutt går nog rätt in i elvan på lördag :D Spännande :)
Leeds United PutteBJ
2015-11-26 13:08
@LUFC: BREAKING | Midfielder Liam Bridcutt joins #lufc on loan from @SunderlandAFC. Full story: https://t.co/ENOMnoqvRQ https://t.co/IaQ15EH533
Leeds United Linus.M
2015-11-26 13:03
Bridcutt är klar!
Annons: