/england/leeds/forum/747.aspx/england/leeds/forum/747.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2016-06-03 13:21
Thom // Jag lipar inte , tycker det är rätt bra just nu. Vi behöver inte gräva. Vi får det serverat på silverfat. Om o om o om igen. Mr Knowitall har inte gjort allt fel men det mesta , tycker jag. Kul att göra dej glad.
2016-06-03 13:13
Thom //

Ironi Thom Ironi.
Leeds United Linus.M
2016-06-03 13:02
Hartey//

Svårt att göra en bättre summering av läget just nu!
Leeds United WhitesMOT
2016-06-03 12:39
Hartey //

En mycket bra summering av det hela !
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-06-03 12:36
terry Cooper// Känns som att det är du som lipar. Inte bara du dock utan fler med dig. Jävla skit där, jävla Cellino hit och dit. Fattar inte hur du/ni orkar gräva men för det mesta numera garvar jag bara åt det :) Så vill du fortsätta vara ledsen över saker du inte kan påverka så är det upp till dig :)
Postat via SvenskaFans-appen
2016-06-03 12:29
@Hartey:

Hartey ,du får inte skriva så.
Fattar du inte att folk kan bli ledsna ;)
Leeds United Hartey
2016-06-03 12:26
@Hartey:

Ps När Cellino sparkade Lucy Ward totalt utan anledning och han gjorde grova sexuella uttalanden mot henne helt ovärdigt en chairman för Leeds United.Leeds har en av Englands bästa akademier dom senaste 10 åren.En som hela tiden funnits runt ungdomarna har varit Lucy Ward. Det är nog bara att ställa frågan till Charlie Taylor, Fabian Delph,Lewis Cook, Danny Rose och James Milner vem som betytt mest för deras utveckling till fotbollsspelare så säger dom säkerligen Lucy Ward.Neil Redfearn betydde också mycket men han är sparkad, och då fick ju vi in Paul Hart som fick fram Leeds gyllene generation med Smith, Woodgate mfl, nej han försvann ju i våras... on on on , on on on , on on on ,
Leeds United Hartey
2016-06-03 12:13
Har i hela mitt liv följt Leeds United och IF Elfsborg.När det gäller Elfsborg så har klubben skötts helt ok om inte ibland amatörmässigt då klubben lyckades missa skicka in papper till UEFA på en Elfsborgsspelare och blev bestraffade med - 3 poäng av UEFA. Efter och även lite före Borås Arena byggdes så har klubben skötts av Sveriges bästa ledarduo i Stefan Andreasson och Bosse Johansson.Alltid mänskligt och omhändertagande och proffesionellt samtidigt.Minns en gång när jag och min familj glömt säsongsbiljetterna i hallen hemma och upptäckte det i Borås. Stefan Andreasson passerar oss på parkeringen och jag pratar med honom om vår situation. Stefan ringer biljettansvarig och försöker fixa nya ersättningsbiljetter men det funkade inte. OK sa Stefan och vi fick följa med honom upp på hans kontor och han fixade sponsorsbiljetter på bästa läktaren på arenan. Kan inte påminna mig om att Elfsborgs ledning har haft något oövertänkt uttalande under alla år. Dom som representerar klubben är något som spelare, fans, anställda och sponsorer kan vara stolta över.

När det gäller Leeds är det precis tvärtom. Chairman kallar fansen för morons, vissa ledamöter fixar så att andra ledamöter sitter häktade i ett vidrigt fängelse i Bahrain. Nuvarande chairman babblar på presskonferanser så att journalister inte fattar något ting. Chairmans avbryter presskonferanser för att röka.

Styrelseledamöter anklagar andra i styrelsen för att missbruka kokain inne på ER.Andra styrelseledamöter anklagar andra för att sätta in kameror i styrelserum. Sedan vi åkte ur PL så har det varit i stort sett en enda lång kaosartad parodi på en klubb som var topp 10 i världen i början av 2000-talet. När Adam Pearson kom väcktes förhoppningarna och han infriade dem till 100% och klubben började plötsligt att skötas profesionellt men han som så många andra bara säger upp sig eller får sparken i nuvarande Leeds där knappast någon
anställd klarar att ha kvar sitt jobb i 12 månader.

Det är möjligt att Cellino går hem i Italien men en chairman som inte ens kollar i böckerna innan han köper en stor klubb som Leeds vilket förtroende ger han.En chairman som pratar i timmar om ingenting och ingen förstår någonting.
En ledare som är i England för att visa att han kan ta upp Leeds i PL med att göra allt själv. En ledare som vill lägga sig i uttagningarna av laget.En ledare som bara skriver korttidskontrakt då han vet nästan till 100% att han kommer att sparka sin coach inom 2-12 månader.En ledare som sparkat mer Leedsanställda på 2 år än vad Leeds normalt gör på 30-35 år.

Alla får tycka vad dom vill men jag försökte ge Cellino en chans och i mina ögon tog han det inte. Han är ett skämt och Leeds förtjänar något mycket bättre lite typ som Elfsborgs ledning. M O T
Leeds United sportcarl
2016-06-03 11:38
Får vi in 2nyförvärv snart av klass och inte minst förlängning av Cook och Taylor, skulle jag bli mäkta förvånad om vi inte klarar 15000 säsongsbiljetter till sista juli
Leeds United Hartey
2016-06-03 11:34
@stonefree:

Kollade på leedsunited.com så finns det nästan en hel sektion FA2 på South Lower kvar om du skall köpa en säsongsbiljett :-).Annars bra sålt med säsongsbiljetter om man räknar med publiksiffror på 20-25.000. Kan ju bli en Monk effekt nu.
Leeds United sportcarl
2016-06-03 09:44
Att jag nämnde det har att det kan vara bra med lite motvikt. Noll procent chans att det nämnts annars. Och nej jag tycker inte Cellino gör allt rätt ifall någon undrar.
Leeds United sportcarl
2016-06-03 09:25
Är dålig på att länka men sök på newsnowleeds och det som lades ut idag 00:13 tror hemsidan hette hitc
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-06-03 08:09
sportcarl//

Kan du länka? Vill höra hur hemsk han tycker Cellino har varit för är det någon som borde veta hur ansvarslös och galen Cellino är så är det väl Evans? För inte kan det väl vara så att mycket är överdrivet?
Leeds United sportcarl
2016-06-03 07:43
Intressant intervjuv utlagd på newsnow idag 00:13 med Steve Evans om hur det var att arbeta under Cellino.
Leeds United Zlatan,s
2016-06-02 20:29
Kul med lite fina vibbar nu i alla fall.
Semestervädret är här också.så snart kommer regnet som aldrig slutar.
Hur går det med Frankrikes vm...... som startar om nån vecka.......
Såg fruktansvärt ut på tv ikväll där nere.....
Leeds United Hartey
2016-06-02 20:18
John//Premiären är antingen den 6/8 eller den 9/8. Det blir nog runt 15-25 LUSS-are som åker över.Skall kolla med Victoryman så att man får dom bra priserna på Jurys Inn som LUSS förhandlat fram
Leeds United Hartey
2016-06-02 20:15
@Norman Hunter:

Simon Lundvall är ibland ganska bra men oftast för vek och gå bort sig. Han är teknisk och bra på att dribbla men det blir sällan något av det.Han spelar oftast som inhoppare men just dom sista matcherna har han startat.Jag ger honom en 5:a av 10
Leeds United Duke
2016-06-02 18:51
Bra val av tränare kanske t o m det bästa vi kunde få. Jag tror detta är en en liten satsning av Cellino som nu troligtvis anställer den dyraste tränaren under sin tid i England. Förhoppningen är att Monk ska lyckas förlänga kontrakten med juvelerna med åtminstone ett år till vardera. Känns bra men det gjorde det för ett År sedan med när Rösler presenterades.
Leeds United stonefree
2016-06-02 18:34
Monk kommer att fixa det här. Jag lovar. Är mer orolig för att det är slut med att stå på South under matcherna. Hela South är slutsåld till season ticket.
Leeds United stonefree
2016-06-02 18:34
Monk kommer att fixa det här. Jag lovar. Är mer orolig för att det är slut med att stå på South under matcherna. Hela South är slutsåld till season ticket.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-02 18:11
Monk från presskonferensen :

"You can´t win every week"

MONK OUT !!
Leeds United WhitesMOT
2016-06-02 17:45
@Hartey:

:))))
Leeds United Kristoffer
2016-06-02 17:30
Monk vill ha Pep Clotet som assisterande
Leeds United Linus.M
2016-06-02 17:14
Hartey//

Monk klarar sig nog till December iallafall :)

Bra tränare. Håller dock inte andan för att Cellino kommer fucka upp det på något vis, igen. Önskar jag tror fel dock.
Leeds United Norman Hunter
2016-06-02 16:28
[QUOTE=Hartey]Hade tänkt mig åka på premiären i augusti. Undrar bara om Gary Monk är kvar då? [/QUOTE] vilket datum startar det? 6/8? lite off topic... simon lundevall? jag blev överaskad när Elfsborg plockade honom. Hur har det gått för honom?
Leeds United Hartey
2016-06-02 16:20
Hade tänkt mig åka på premiären i augusti. Undrar bara om Gary Monk är kvar då?
Leeds United WhitesMOT
2016-06-02 16:08
Pressern Edit: länkskitet funka ju inte så vill ni se så googla Walmot twitter och leta där.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-02 16:00
Phil Hay Retweeted
VOrvugTI_bigger.jpgLee Sobot ?@LeeSobotYEP 13m13 minutes ag

Presser underway - Eddie Gray introduces new #lufc director Niccolo Barratieri who introduces Garry Monk. #lufc #lufclive

Hmmm....intressant att den nye italienaren tog denna presentationen. Signs of things to come maybe ?
Leeds United WhitesMOT
2016-06-02 15:04
Stenis //

Hade inte Evans kontrakt till siste Juni ? Och det är väl därför man säger sparkad gissar jag.
Leeds United sportcarl
2016-06-02 14:37
Då är det bara att tacka Evans för denna tiden och önska honom allt gott. Har inget ont att säga om honom utan han gjorde ett med her öm godkännt jobb och förde oss från 18:e till 14:e plats. Och önska Monk välkommen.nu har vi fått in en som manegat med godkännt facit i PL
Annons: