/england/leeds/forum/742.aspx/england/leeds/forum/742.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lufc4ever
2015-12-12 02:05
@Leeds så klart!:

IFIF ja. Dream on.

"Blås av ! "

Med kvarten kvar......

Ordet patetiskt har numera fått en annan innebörd i svenska akademins ordbok :))))
Leeds United Leeds så klart!
2015-12-12 02:01
Dream on.
Leeds United lufc4ever
2015-12-12 01:59
Vi hade aldrig förlorat med 8-0 mot Läster, Arse eller nåt annat plastlag. Vi är Leeds och inte nåt lyckokast som dansa en sommar. Tillbaka i lådan nu.
2015-12-12 01:57
Att jag blandade in Redfearn var bara för att få i gång LinusM ;)
Varken Evans eller Redfearn är en höjdare.
Poängen , som jag vet LinusM delar, är att vi med en titt i backspegeln lika gärna kunde ha behållit Redfearn eftersom ingen av ersättarna har varit så mycket bättre.
Leeds United sportcarl
2015-12-12 01:53
Linus M 01:35, kan instämma lite i vad du säger, blir ju som att jämföra äpplen och päron, däremot kan man ju jämföta evans matcher i Championship för rothetham förra säsongen och denna tills han blev sparkad(tror de låg femma från slutet när han fick gå) med redfearn statistik, likadant i denna klubb fast tvärtom, just nu får man nog säga att evans leder på poäng om man räknar bägge klubbarna men det kan nog ändras,
2015-12-12 01:46
@Linus.M:

Kör på med ursäkterna LinusM.
Sämre lag, motvind, uppförsbacke?
Jag visste att du skulle göra comeback när Redfearn kritiserades.

2015-12-12 01:43
Ja, hopp ska finnas.
Det finns ju folk som fortfarande hejar på Halmstad BK, tror att Leksand ska klara att balansera en budget, eller att HIF är bäst i Skåne...

Det krävs dock mer än hopp för att Leeds ska ta sig till PL, och återuppleva gamla tider.
Steget dit ökar drastiskt varje säsong, men vi har ännu inte ens lyckats bli ett stabilt Championshiplag.

Visst ser vissa nyförvärv intressanta ut, och det är kul att vi har kommit dit att vi faktiskt köper spelare, men överlag är detta lag inget att höja till skyarna.
Hade vi varit i PL i dag så skulle varje match se ut som Real -MFF....;)

Leeds United Linus.M
2015-12-12 01:35
Vi har ett bättre lag än Roterham, så hur kan vi jämföra vad Redders gör där med hur han hade gjort här?

Spännande...
Leeds United sportcarl
2015-12-12 01:26
Leeds så klart 01:21
instämmer evans kommer inte föra oss till PL denna säsong, men tycker han är värd denna säsong för att se åt vilket håll det barkar, jag är definitivt inte nöjd med placeringen vi har nu och hoppas spelarna kan visa vad det innebär att spela för denna klubben, tycker många av nyförvärven verkar inressanta som botaka, dallas bridcutt adeyemi och wood, vill att någon av dem skall blomma ut ch bli likt gradel snodgrass bechio var för klubben för något år sedan, hoppet är det sista som överger för min del
2015-12-12 01:21
Sportkalle,

Jag varken lyfter eller sågar utan bara konstaterar att det finns lag som har sämre statistik även om "Gud" själv managerar klubben.

3-2-3 är inget som tar oss till PL, men det är inte 2-1-6 heller ;)
Leeds United sportcarl
2015-12-12 01:18
om jag skulle gissa laget som spelar idag mot Charlton blir det
Silvestri
Berardi Bellusci Cooper Taylor
Dallas Cook Adeyemi Bridcutt Mowatt
Wood
Leeds United sportcarl
2015-12-12 01:15
Leeds så klart 01:05, finns ingen anledning att varken döma eller lyfta evans till skyarna, i min värld är evans och redfearn på ungefär samma nivå, redfearn har väl fördelen att han känner denna klubb ganska väl, evans har ju den fördelen att om jag inte misstar mig fört varje klubb han haft ansvar för upp i seriesystemet.
2015-12-12 01:05
På tal om statistik.
Rotherham under Redfearn: 2-1-6
Sämre än Evans 3-2-3. eller hur LinusM? ;)

Det går inte att var petig med framgångar om man är en Leeds-supporter.
Låt oss fortsätta att njuta av segern över Hull tills vi förlorar nästa gång.
Vi har inte många fler framgångar att njuta av.

Evans är ingen manager som tar oss till PL (någon sådan har för övrigt ännu inte skådats i universum), men låt honom stanna säsongen ut.
Han kan förhoppningvis hålla oss kvar i Championship genom att pumpa in lite jävlaranamma i spelartruppen.
Leeds United sportcarl
2015-12-12 00:58
Linus M 00:47 men vilka är det som har påstått att allt är bra efter vinsten mot Hull City? kanhända du har rätt att det var en oväntad vinst mot Hull, oväntad var kanske förlusten mot Rotherham, verkligheten är väl att LU blandar och ger,
Leeds United Linus.M
2015-12-12 00:47
När har jag sagt att allt är dåligt... Jag sa att man kanske behövde ha lite realism efter en oväntad vinst mot Hull City.
Leeds United Paldani
2015-12-12 00:35
Bates, Evans... Killar som hatar LUFC. Kan vi snälla slippa såna i fortsättningen.
Därmed inte sagt att Evans vill göra ett dåligt jobb, han har ju sin egen karriär att tänka på. Men snälla, ge oss människor som vill oss gott på riktigt.
Leeds United sportcarl
2015-12-12 00:34
Linus M 00:26, mycket märkligt att vad man än diskuterar skall man blanda in Bates vad har han med detta att göra och vad som än diskuteras?, jag har inte påstått att din fakta är fel, den stämmer säkert liksom evans 3-2-3 på 8 matcher stämmer som jag skrev, som jag skrev innan så är jag inte intresserad av att lägga ut något enbart positivt eller negativt i statistikväg utan jag la bara ut matchstatistiken och den är ju ganska normal, och det är väl så jag ser på denna klubben ur mina ögon och det är att allt är inte bra men allt är inte dåligt heller
Leeds United Linus.M
2015-12-12 00:26
Att raden 3-2-3 kan vara godkänt för en supporter till Leeds United, det förstår jag inte.

Förövrigt är statistiken fakta, sen kan du säga vad du vill om det.

Som jag sagt förr, svårt att argumentera mot en som tycker Bates är bra för en fotbollsklubb. Därför orkar jag inte lägga så mycket mer text på detta.
Leeds United sportcarl
2015-12-12 00:08
Linus M 23:40 ja med statistik kan man visa det man vill visa, kan hitta hur mycket dåligt och bra som helst, men till mans så känns det som att sätta evans i dålig dager, att så här har det blivit sedan evans tog över, vill inte lägga ut något överdrivet bra eller dåligt om honom men något som är intressant och kanske det viktigaste och det är 8 matcher och 3-2-3
Leeds United Paldani
2015-12-12 00:07
Krossa Charlton, med LUSS på plats kan det inte gå snett!
Leeds United Linus.M
2015-12-11 23:40
@sportcarl:

Det som står?

Folk har en tendens att glömma bort alla problem efter en vinst :) Då är det gött med en liten "realitetscheck" :)
Leeds United sportcarl
2015-12-11 23:24
och vad skall vi tyda av denna realitetscheck?
Leeds United Linus.M
2015-12-11 22:40
Realitetscheck inför imorgon:

LUFCDATA ?@LUFCDATA 4 minför 4 minuter sedan
Since Steve Evans took charge, Leeds have created the fewest chances in the Championship (54). #LUFC

LUFCDATA ?@LUFCDATA 2 minför 2 minuter sedan
Since Steve Evans took charge, Leeds have won 39% of their tackles in the Championship, only Charlton (36%) have a lower percentage.

LUFCDATA ?@LUFCDATA 4 minför 4 minuter sedan
Since Steve Evans took charge, Leeds have completed the fewest passes in the Championship (1,830). #LUFC

LUFCDATA ?@LUFCDATA 6 minför 6 minuter sedan
Since Steve Evans took charge, no Championship side has completed a higher percentage of take-ons than Leeds (64%).
Leeds United Zlatan,z
2015-12-11 15:04
Såg att BB, med flera redan intagit Englands ,gråa, disiga luftrum.....
Ger det Leeds tur i morron.....
Leeds United lufc4ever
2015-12-11 12:58
@Rodell:

Ibland har man tur och kommer undan helt enkelt. I detta fallet så är det till mer fördel än nackdel för oss. Vi slipper en bit negativt.

Men det kommer mer. Finns ju liksom en hel rad såna här på gång. Lilla båten härnäst har jag för mej.Förskingringsmålet i Mars (tror jag det var) är den stora. Den avgör nog merparten av Massimos öde.
Leeds United Zlatan,z
2015-12-11 12:11
/Rodell
Vadan detta ? Slapp -hi- undan sina, hum-hum-gärningar, kan inte vara sant, hi
måste ha mer i dressen, vänta bara, har säkert inte fått den rätta bulletinen än,
från rätt håll !
Vad gäller lördag o tiden till Nyår, ha is i maggen, tippa inte vad Du tror, tippa istället VAD, Du inte tror, .....lönar sig ibland.....
Leeds United Rodell
2015-12-11 11:42
lufc4ever//

Ja, han skulle ju bli dömd för allt osv så tänkte att detta kunde skrivas in här :)

några viktiga veckor framöver, vågar man hoppas på ett kliv i tabellen till nyår tror fan det alltså!
Leeds United lufc4ever
2015-12-10 20:52
@Rodell:

Mycket bra. Ett bekymmer mindre för Leeds UNited.
Leeds United Zlatan,z
2015-12-10 19:14
Såg en bild på Cellino, någonstans, en leende ,förnöjd o belåten nuna ??
Hur kan Massimo le,när hela Leeds fans -lider- alla h-lsi-kes kval, nästan varje
match-på sistone......kan undra om han har nåt i fickan-(bak)-?))
Leeds United Rodell
2015-12-10 13:54
Phil Hay ?@PhilHayYEP 59m59 minutes ago

Reports in Cagliari say a government ruling last October means Cellino's alleged offences are "no longer punishable by law." #lufc
18 retweets 11 likes

Phil Hay ?@PhilHayYEP 60m60 minutes ago

Massimo Cellino cleared of alleged tax evasion in relation to sale of players during his time as Cagliari owner
Annons: