/england/leeds/forum/741.aspx/england/leeds/forum/741.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-28 13:00
Sälj Bamba och ta tillbaka Tom Lees!
Leeds United Norman Hunter
2016-01-28 12:53
mera sånt...

"Former Leeds United striker Ross McCormack is understood to have asked for a transfer out of Championship strugglers Fulham."

Leeds United Norman Hunter
2016-01-28 12:52
lite transfer gossip "SUNDERLAND and Newcastle are both battling it out for the signature of Leeds captain Sol Bamba, according to reports."
Leeds United Zlatan,z
2016-01-28 12:49
Massimo Cellino.....litar inte på något, förräns det skrivs ut i klartext, och
verifieras med. ett slutfört bokslut.........
Men det vore ju så klart, önsketänkande, från oss, en utopi , som besannats.....
Väntar så länge med betyget.........blir det vitt eller svart.......
Leeds United Rodell
2016-01-28 11:36
hur fan man visa rotherham-charlton i fa cupen och inte bolton-leeds men typ rekord på bortafölje ........................ Någon som vet om den streamas eller så? för på viaplay går det bara skit matcher i facupen vi den tiden.....
Leeds United terry cooper
2016-01-28 11:04
Går åt rätt håll.
Leeds United lufc4ever
2016-01-28 10:49
Såklart ska Massimo ha cred om han fått stopp på blödningen. Ska bli väldigt intressant och se siffrorna när dom väl kommer ut.

I slutändan handlar allt om hur mycket har Massimo puttat in och hur mycket kommer han begära tillbaka på den summan. Skuldfria lär vi inte vara. Detta handlar förmodligen bara om att nu ligger skulderna mer rätt. Hos ägaren och inte Flum och Lur AB in nåt skatteparadis.
Leeds United Hartey
2016-01-28 10:24
När det gäller ekonomin vad jag kan förstå Bra gjort Cellino!

Leeds United Rodell
2016-01-28 09:24
Skönt om det nu stämmer med ekonomin :) kanske det blir en satsning i sommar nu när allt ser bra ut :D
Leeds United sportcarl
2016-01-28 08:32
Nothing short of remarkable.stämmer YEP uppgifter är vi i princip skuldfria och att gå en miljon pund back i månaden är ett minne blott. Lönerna som GFH gav utan att det påverkade spelet i rätt riktning och la oss högt över Derby och Mboro ger Byramdebatten ett annat sken . Man kan säga att vi varit med i lyxfällan och Cellino fått fria händer att rätta till ekonomin . Detta har gjorts utan att det sportsliga påverkats negativt. Nu finns det i framtiden möjlighet att satsa med Cellino eller nya ägare. Manegen är krattad
Leeds United lufc4ever
2016-01-28 07:40
Jag har inga problems med lite Twitterrykten så jag kör.

@LeedsUnited_MAD @LeedsUnited_MAD

1/2 @FarnanM ,formerly linked with a consortium involved to buyout #lufc has tonight confirmed that Steve Parkin wants to buy, not invest.

@LeedsUnited_MAD @LeedsUnited_MAD

2/2 He also confirmed Steve Parkin wants to do the deal alone, not with a consortium. He's been to #lufc's last 2 games.
Leeds United BBREMNER
2016-01-28 02:14
Ser bra ut
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-28 01:35
Ja, det är väl förbannat bra jobbat att vi äntligen verkat ha fått ordning på vår ekonomi efter en herrans massa år, ägare, administration, konkurshot, uteblivna löner, fordringsägare som inte får betalt, lokala företag som går i konkurs pga administrationen och Bates hot, tvungna försäljningar av våra bästa spelare, sänkta löner osv osv osv. Varför är det ett "wow" över att Cellino har fixat det? Varför inte ett gott jobbat istället för det är det väl förtjänt om något?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Plyma
2016-01-27 23:35
Linus.M// Lycka till med pluggandet, kommer sakna dina "Twitter" inlägg också, förutom dina "vanliga". WALLAMOT
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-27 23:02
Lycka till med studierna LinusM.

Plugga italienska :)
Leeds United Linus.M
2016-01-27 22:54
@¤Thom Mattsson¤:

Så Cellino har gjort så att Leeds har bättre ekonomi än vi hade under GFH? Är det rätt uppfattat?

"Wow".

Om nu ekonomin är så bra så hade vi ju kunnat visa det i januari :) Som sagt... Jag tycker fortfarande inte Cellino är en bra ägare, men ni får gärna fortsätta tror det.

Håller mig tillbaka lite nu några månader, fullt upp med plugg och annat så måste lägga fokus där. Så får vi se om Cellino är kvar eller inte när jag är tillbaka :)

"Ciao..."
Leeds United Zlatan,z
2016-01-27 22:39
@Leeds så klart!:

Ta då en pils till mig också ......eller en riktig rackabaaaaaaaajsare-(vad det nu är)
Leeds United Zlatan,z
2016-01-27 22:36
Snart dags för ny match på lördag.
Hukar mig för risken att det blir ett magplask.
Botten Bolton, kanske tar sinfjärde seger, när de
möter Leeds, som vanligtvis har svårt att glänsa när
man tror att , sisten i tabellen tar vi såklart !!??
Tippar 1-2........
2016-01-27 22:13
Ikväll bllev man på gott humör.
Dags för en pilsner ta mig f-n.

Cred to where cred is due when it is due.
Bravissimo Massimo!
Leeds United sportcarl
2016-01-27 22:11
tänk om de som hade sanningen hade fel, och vi som inte ville se sanningen hade rätt? känns att man kan gå rak i ryggen iaf :). slut på diskussionen
2016-01-27 22:09
@terry cooper:

Sedan 6 st som klagar på personer som klagar på LinusM.
Efter det 9 st som klagar på Thom.

Det finns grader i helvetet...
Leeds United sportcarl
2016-01-27 22:05
terry cooper 22:03 och då är det ju tur att det finns sådana som jag LSK Thom etc som kan berömma Cellino när han skall ha det, och nej nej nej det har aldrig hänt att det klagats på oss då
2016-01-27 22:03
@Leeds så klart!:

Okay då ......
2016-01-27 22:03
@qcn:

Tycker det blir lite komiskt ibland.
Linus klagar på Cellino o genast är det minst 3 som klagar på Linus.
Undrar om det är skillnad på att klaga o att klaga.
2016-01-27 22:02
@terry cooper:

App, app, app Terry.
Vad sa vi nu om din nyfunna optimism?
Små doser. Ingen överdosering nu.
2016-01-27 21:57
Kanon att ekonomin är bra.
Leeds United qcn
2016-01-27 21:53
Så nu börjar följetongen "MC good or bad" igen.......... suck..
Leeds United sportcarl
2016-01-27 21:51
Leeds United sportcarl
2016-01-27 21:51
Leeds så klart 21:46, tack för att du la ut länken, det behövs som balans till all annan skit som läggs ut här
Leeds United sportcarl
2016-01-27 21:47
Thom Mattson 21:41, Yorkshire Evening Post har jag hört från säkra källor här har aldrig fel
Annons: