/england/leeds/forum/735.aspx/england/leeds/forum/735.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Hartey
2016-02-11 12:33
Wolwes är stolta då dom gör sin 18:e medlemsresa. Dom är 19 anmälda i nuläget. LUSS gör sin 10:e medlemsresa egentligen mer om man räknar in alla Lilla LUSS-resor och vi är 61 anmälda trots en blytung säsong igen
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Hartey
2016-02-11 12:33
Wolwes är stolta då dom gör sin 18:e medlemsresa. Dom är 19 anmälda i nuläget. LUSS gör sin 10:e medlemsresa egentligen mer om man räknar in alla Lilla LUSS-resor och vi är 61 anmälda trots en blytung säsong igen
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Zlatan,z
2016-02-11 11:10
Nu har jag tragglat mig in på nya sidan.....
men var är alla fans som ska hålla igång där ????
Leeds United Zlatan,z
2016-02-09 19:54
Frölunda VANN med 2-1.
Tack Joel för det.......
Leeds United Zlatan,z
2016-02-09 17:53
Rob//
Klart att man flippar in på nya Luss också.
Är inne o fluktar dagligen, inte kan man missa Leeds med alla Leeds plågor......
Är bara det att alla, t.o.m.gamla Sweedbank, plågar mig med, en massa olika betalningsalternativ.
Det ska va nya Beta, det är Swiss, klarna och f-n och hans mamma.
Överallt ska man hänga med. Inte så glasklart att insupa alla ändringar, gäller
att den förslitna,"knoppen", inte skrynklar sig för möe;))
Gamla vanor är ju inkörda, och allt nytt känns jobbigt.
Mitt gnäll har inte varit så allvarligt menat, jag lägger mig ner ,och tar en lurtupp. Har just uppgraderat Windows, tog flera timmar, hoppas crome kör
sf sidan nu utan att , medd, ett fel har uppstått.
OK.för mig med nya Luss;)) Tack Rob, med flera.:))
Leeds United sportcarl
2016-02-09 17:30
tycker det är självklart att Leedsfansen i Sverige skall ha en egen hemsida. handlar om att se möjligheterna framför problemen, och problem är till för att lösa. Hittills tummen upp för LUSS-sidan som jag tycker håller LUSCOS-klass, mycket av det man kunde irritera sig om här som allt off-topic som inte hörde hit har man ju dessutom möjlighet att diskutera där fast i egen tråd för de som vill,
Leeds United Rob.
2016-02-09 15:15
LUSS-sidan har ju dessutom precis kommit igång. Med tiden blir den givetvis bättre då vi tar till oss av vad medlemmarna tycker är dåligt, eller bör förbättras :)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-02-09 11:54
Förstår inte diskussionen med LUSS sidan kontra SvenskaFans. LUSS sidan är vår, betald med pengar från medlemmar, ett tillhåll för oss Leeds supportrar att diskutera allt mellan himmel och jord och det ger oss en chans att komma närmare varandra.

Känner man att man hellre skriver här så får man väl göra det. Ingen som tvingar någon att skriva på LUSS sidan, men för egen del så har det varit snack om en egen sida för vår supporterklubb i säkert 7-8 år minst så det är ett enkelt val för min del.
Leeds United Zlatan,z
2016-02-09 11:12
Nya Luss sida tycker jag är trög . Men blr väl bättre med tiden. Saknar att det inte
är utskrivet vad alla tecken betyder !! Har väl alltid kunnat klura ut det själv, men man blir ålessen att sitta o knåpa så mycket.
Men sidan är väl ganska ok, och blir väl bättre o bättre, så håll igång o strunta i den däringa lelle ruta , Tro inte på , omen, det är bara skrock, men det är kanske ett nytt ämne, här på sidan:::::)))))))
Leeds United lasse c
2016-02-08 21:35
Surfplattan funkar perfekt på alla sidor, även mail mm. Men inte på nya Luss hemsida!! Vet ej vad det beror på, kanske är det ett omen:) att jag inte ska vara där? Men på den stationära datorn går det bra.
Leeds United Zlatan,z
2016-02-08 14:23
Just kikat in på nya.
Lika lugnt som på denna sida.
Stone kom just för 5 minnets sedan in.
Har Du inte fått bukt med din surfplatta ?
Köp en laptop istället, de där eländiga små
rackarna är inget att betala för.
Leeds United stonefree
2016-02-08 14:20
I morgon öppnar lånefönstret och vi får då se om något av värde är på väg in i truppen. Ska vi ta några fler poäng den här månaden, då är det nog på måndag mot Borro, de har ett tufft schema sedan förra veckan med 2 matcher i snitt i veckan. De spelade tisdag, lördag förra veckan, de spelar i morgon igen och sedan måndag, lördag nästa vecka och tisdag, lördag veckan därpå, det kanske hade varit skönare att mött dom om några veckor först. Men nu när säsongen är kört, är det väl bara att prova att spela med några av dom som har hamnat lite ute i kylan, för inget kan ju bli sämre och då har man ju provat, sånt uppskatas mera än att köra på i samma gamla hjulspår
Leeds United lasse c
2016-02-08 13:47
Tippar 0-0, Eftersom vi inte kan göra mål får man vara glad för 1 pinne
Leeds United Zlatan,z
2016-02-07 22:15
Bäst att tippa, innan man glömmer det.
Vi vinner med 2-1. bombis, säkert........man försöker hålla i gång,
så länge det dagas vid horisonten....;)_(;....
ljuset i tunneln, syns längre o längre bort, tydligen inget att hoppas på längre......
bara att inse sanningen, nu ger jag snart upp, tror inget längre, inte lönt att lägga mer krut på nåt som,aldrig kommer!! ( idag bara pessimist )) !!
Leeds United stonefree
2016-02-07 19:19
@Kristoffer:

Länktips: !
Leeds United Kristoffer
2016-02-07 16:27
stonefree //

"We’re in good form and so are they – let the best team win!”

Det sa Steve Evans innan gårdagens match. Vi kom till matchen med en vinst på de sju senaste i ligan. Är det bra form?

Innan transferfönstret öppnade sa Evans en eller två gånger att runt 4 nya spelare behövdes. Under fönstret fick han in 3, men nu säger han att det fortfarande är runt 4 spelare som behövs.

Leeds United Zlatan,z
2016-02-07 15:43
@lasse c:

Vi får väl hålla denna sidan vid liv så länge.
Är väl intet hopp om att de första utbrytarna kommer tillbaka hit igen heller.
Ser mörkt ut för Leeds tyvärr, märkligt att inte kunna skjuta mer än ett skott på mål. 90 minuter är en hyfsad tid för att kunna prestera en hel del.
Leeds United lasse c
2016-02-07 13:57
Zlatan, z
Håller med dig!
Lättare att se alla inläggen här
Dessutom funkar inte nya hemsidan på min surfplatta, bilden bara fladdrar fram o åter! Förövrigt så behöver vi fortfarande en målskytt
Leeds United Zlatan,z
2016-02-07 13:06
Detta forums, Värd. hälsar välkommen.
Här är det lättläst, glest mellan inläggen dock.
Den lilla stommen som dock fanns njuter nu på nya sidan.
Dock kan jag inte se att den nya sidan har samlat fler,fans,
nästan bara den lilla stommen som befann sig här innan.
Vad blir nyttan med trådarna, går lika bra här.
Leeds United sportcarl
2016-02-07 12:38
jo en annan var besviken med, tabellmässigt låg vi ungefär lika innan matchen och man visste ju att Nottingham har transferembargo, så man tyckte förutsättningar fanns för minst oavgjort, men man vinner inga matcher om man inte gör några mål. , varje säsong är det mer spelare som inte infriar ens förväntningar jämfört med spelare som infriar förväntningar.nu handlar det bara att spela av säsongen och göra det med värdighet, inför nästa säsong om vi skall aspirera på en play-off plats måste vi ha in en anfallrae som kan leverera 20 mål, plus en innerback som går direkt in.och Silvestri måste ha tuffare konkurens( nu vet jag iofs att Turnbull är skadad), och spelarna som är kvar efter utrensningen måste ta sig i kragen
Leeds United stonefree
2016-02-07 09:48
Jag vart så jä... besviken igår att jag orkade inte kommentera något från matchen´. Men kan vi/Evans inte sluta med det där att vi har stort övertag i bollinnehav? Vi har precis så mycket bollinnehav som motståndarna vill vi ska ha. Kolla Leicester igår mot Man C, det slutade i något som var runt 70-30 till City, vem var det bästa laget? Leicester, de hade en plan som gick ut på att låta City rulla boll, så mycket att de snurrade upp sig själva till sist, vilket de också gjorde, den matchen var närmare 5-1 än 3-2. Precis likadant är det med oss, motståndarna vet exakt hur de ska spela mot oss, vi är nog det mest lätt lästa laget i C.S. Sedan står Evans där igen och påstår att vi blir bättre och bättre för varje match och att Nottingham inte skapade mycket, av det som jag har sett var det även här närmare 2,3-0 än 1-1. Vi hade ett enda skott på mål som kanske kunde få håren på stortån att resa sig lite, det var allt. Sedan igen det där med 2 defensiva mittfältare och endast en forward, var f.. har han fått det där ifrån? det funkar ju inte, till dags datum har vi inte gjort ett mål per match än, det går under kategorin katastrof. Matchen igår var ju liksom absolut sista halmstrået att försöka göra en kraftansträngning mot kvalplatsen, även om den var långt borta. Känns så jävla tråkigt att man varje säsong ska harva där vi gör, men det är bara att konstatera fakta, vi är inte bättre, vi har inte den truppen som ska till för att driva oss framåt, de lån vi tar in eller spelare som han Diagro någonting, de håller inte, det är "leftovers" från andra C.S klubbar. Det känns som vi går en tung Februari månad till mötes, vi kommer inte att hämta mycket i de matcher vi har fram för oss i Borro hemma, det är där jag tror trots allt vi har den största chansen, för de spelar tajt med matcher just nu. Mot Watford, glöm det. Sedan den utsatte matchen mot Birmingham borta, högst 1 poäng, Fulham hemma, blir svårt, sedan Brighton borta den 29/2, inga poäng. Så när vi går in i Mars månad så har vi nog högst 6-7 poäng till godo till nedflyttning skulle jag tro. Då är nog Evans historia han med. Jag vet inte vad som vi som klubb ska göra för att vi skulle kunde lyfta oss! Men det verkar som vi kommer att låna in 2-3 panik spelare snart, vilket inte gör saker och ting lättare, för då får ju någon kliva av utav våra ordinarie spelare, sånt skapar endast ännu mer oro i truppen. Någon som såg Byrams inhopp igår? tror ni han håller för en fast plats i P.L? Jag är väldig tveksam. Men en sak är 100% det är så länge Evans står på presskonferenserna och påstår att solen skiner över Elland Road, samtidigt som regnet vräker ner, då kommer vi inte 1 meter framåt. Jag som trodde på det här i år, vi slutar säkert på en ännu sämre plats än tidigare i år, gissningsvis 17-18 plats, vilket ju speglar vårat spel och inte minst våra chanser i matcherna. Dags för mr. Stonefree att vakna upp och se realiteterna i ögonen. Men en sak lovar jag, jag ska stå på E.R nästa måndag och heja allt jag kan, trots allt, jag har aldrig sett Leeds förlorar till Boro ännu.
Leeds United Plyma
2016-02-06 17:52
lellebuffy//
Sorry, Sent men sänt och du/ni kan säkert testa den nästa match.
Leeds United Plyma
2016-02-06 17:50
lellybuffy//
bbc leeds brukar funka, uppe i vänstr hörnet ska den finnas.
Sitter självmed gamal dator, (XP) vilket inte funkar alls.
W A L L A M O T
Leeds United lellebuffy
2016-02-06 17:11
nån radio stream som funkar?
Leeds United Kristoffer
2016-02-06 15:37
Silvestri
Wootton, Bellusci, Cooper, Taylor
Bridcutt, Dave
Dallas, Cook, Doukara
Antenucci
Leeds United Zlatan,z
2016-02-06 11:08
Vad blir det för dag idag?
måste tillstå att det känns lite ruggigt. Vinna eller försv....!?
Skiljer ju inte så mycket på lagen,enligt tabellen är skillnaderna
försvinnande små .
Leeds har ju inte lyckan med sig hemma, må det vända idag.
Blir det någon stream att glytta på ?
Leeds United Hartey
2016-02-06 10:20
@Kristoffer:

Cook spelar ju på Mowatts plats nu och har gjort det bra.

Kristoffer// Lite ojämn är väl Cook och han gör inga mål...
Leeds United Kristoffer
2016-02-04 22:43
@Hartey:

Cook spelar ju på Mowatts plats nu och har gjort det bra.
Leeds United Hartey
2016-02-04 20:54
Verkar som vi får in Lafferty

Hoppas att Cook kan hålla en hög nivå resten av säsongen men jag tvekar lite... Dags att ge honom ett bra kontrakt vad han är värd och det skall ske nu

Mowatt tränar för fullt och ge han chansen, han är vår givne offensive mittfältare. Han har ett kanontillslag på bollen. Bra på fasta och hörnor.

Vill också ge Charlie Taylor beröm för att han är Leeds bästa back efter Ian Harte. Tycker han redan borde plats i England U-21 för han är väl engelsman. Skulle ha gå in och spela i typ Stoke eller West Ham skulle han vara lika bra där. Skriv långtidskontrakt med honom med en riktigt bra lön. Han är sällan skadad och man skulle få bra valuta av att ge honom 12-13.000 Pund
Leeds United Kristoffer
2016-02-03 22:19
@sportcarl:

Roligt att du gillade artikeln :)
Annons: