/england/leeds/forum/726.aspx/england/leeds/forum/726.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United lasse c
2015-12-23 21:03
God jul alla Leedsare! Från Stockholm/ Huddinge 8plus grader ingen vit jul här! Det enda som är vitt är tomtens tröja , ( tror jag tar den med strongbow på )

Leeds United sportcarl
2015-12-23 20:54
vila i frid Don Howe, en av de absolut bäst tränare/utvecklare av spelare vi någonsin haft
Leeds United Hartey
2015-12-23 17:42
LinusM// planeringen är Forest-Leeds. På Olearys den 27/12. Vi syns där !
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United terry cooper
2015-12-23 17:14
@Linus.M:

Ta med dej Kristoffer , så syns vi på tåget ner.
Jag tar med färdkost..............
2015-12-23 17:10
@PutteBJ:

Putte //

Kan du åka till Oslo kan du åka til Trollhättan.
Retar mej fortfarande på de platserna vi hade i Oslo.
Det fanns en anledning till att just de råkade vara lediga.
Tycker att de borde sagt något till oss.
Leeds United sportcarl
2015-12-23 15:41
Som fans är det skoj att Leeds visas ofta, som klubb så är det däremot ekonomiskt dålig ersättning(enligt YEP 100 000pund), täcker ju inte på långväga publikbortfallet, det jag stör mig mest är att vi konstant får tätare matchdagar då det är komprimerat,minns i okt nov då vi hade tror jag vi hade fem matcher på 12 dagar, många andra lag i Championship hade fem matcher på 14 dagar, noterar att när vi möter derby har vi match söndag tisdag, derby däremot lördag tisdag
Leeds United Linus.M
2015-12-23 15:18
Se länktips för att se varför Leeds sänds på TV så ofta. Det har alltså inget att göra med att FL vill ha kvar Leeds i Championship, vilket börjar bli en tröttsam bortförklaring.

God jul förövrigt! Kan till och med vara så att jag tittar in på O'Learys på söndag, får se hur planeringen ser ut...

MOT
Leeds United bobolufc
2015-12-23 15:07
God Jul alla Leedsare :) Dyker troligen upp på Olearys i Trollhättanpå söndag för att se matchen med er andra :) MOT
Leeds United Zlatan,z
2015-12-23 13:43
God Jul , alla tomtenissar, ja, Nissor finns det ju inga. )
Och Linus har nu skrivit ung 4 sidor med rapport om Evans presskoferens,
Tack Linus, för att DU har tid att hålla igång det här forumet ändå !!:))
Ska läs ahela din promemoria när jag hinner idag.
Än är inte allt klart med stöket, så är det när man inte har RUT,bidrag att tillgå.
Själv är Bäster,dräng, heter det. Skriv på bara, så man har lite mer lektyr till ,natta,,,,,,
Leeds United Linus.M
2015-12-23 13:19
Citat från Evans presskonferens imorse:

Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 timför 2 timmar sedan
Evans presser this morning - says ideally he wants 3 signings next month. "If it's 4 that would be super, if it's 2 then I'd still be happy"

More really strong comments from Evans about the fixtures - said it feels like the Football League want to keep #lufc at this level.

Evans: "If you're the biggest club in the Football League they perhaps want to keep you in the FL. That's how it feels." #lufc

Evans still frustrated that Derby will have far more recovery time ahead of the game on the 29th. "That's a major advantage." #lufc

Evans revealed the Liam Cooper is close to a Scotland call-up. Gordon Strachan has been in touch about him. #lufc

Evans talked highly of Bellusci. "When I came here he seemed to have no friends outside his front door. I've been delighted with him."

Evans said he's not aware of any bids for Byram yet but is still recommending that Leeds sell him next month, unless Byram signs a deal.

No developments with Liam Bridcutt at this stage. Evans still believes that Leeds will be able to keep him on loan to the end of the season

Evans said he's confident now that Leeds can "get close" to qualifying for the play-offs. Said he aimed to be within six points by January.

Evans reckons compensation for Byram next summer would run to "a couple of million pounds based on his earning and his CV." #lufc

Evans: "You'd assume clubs would come for Sam in January. There's no real advantage of waiting until the summer. He can't just walk away."

A number of SPL clubs are interested in taking Lee Erwin on loan - but FIFA rules mean he can't play for a third club this season. #lufc

Phil Hay ?@PhilHayYEP 1 timför 1 timme sedan
Good stat from Steve Evans - Leeds haven't won a game between Xmas and New Year since 2009. "It would be nice to break that." #lufc
Leeds United PutteBJ
2015-12-23 10:10
Känns spontant som att det är väldigt många som bor runt Skövde trakten här inne?? borde kanske styra upp nån Leeds match på O´Learys lr Någon annan sportbar någon gång?
Leeds United TheWhiteRose
2015-12-23 09:26
//Mr Clarke Nr8
Jag hade definitivt hängt på om jag inte var bortrest över julen. Bor i Lidköping nämligen. En annan gång..
MOT
Leeds United Beg
2015-12-23 07:54
Någon i Oslo eller Norge? Brukar vara väldigt många Leeds supportrar som samlas i en pub som heter "Pokalen". Skriv gärna ett PM ifall någon vill joina.
Leeds United sportcarl
2015-12-23 00:08
formkurvan de 8 sista matcherna visar16 poäng och fjärde bästa lag, man kan tala om Evanseffekt,
Leeds United three,14
2015-12-22 23:47
Gött Hartey! Dig kan man räkna med :). Få med dig Helene också. Ahlis är också klar och han skall ta ett snack med Wikis. God Jul och sedan syns vi den 27. Ps. Skickade en inbjudan till våra Malmö vänner. Men dom verkar backa. Hm. Förstår inte riktigt varför. Ds.
Leeds United Hartey
2015-12-22 23:16
Three 14. Tack!! Räkna med mig den 27:e :-)
Leeds United three,14
2015-12-22 23:08
terry cooper! Du har ett PM
Leeds United three,14
2015-12-22 22:14
Kan meddela att Uddevalla Legenden är KLAR. Hoppas fler hänger på.
Vi skall färga hela O`Learys i LUFC`s färger.

M O T
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-12-22 21:54
Välkommen terry cooper !Vi verkar få besök ifrån Göteborg 2st vi hoppas få besök ifrån Uddevalla o kanske ifrån Falköping oxå.Vi är minst 8st Leedsare ifrån Trollhättan varav en är en äkta engelsman ifrån Leeds o stor supporter.Alla ni som läser detta o bor i närheten så är det bara att komma.
MOT Gubbs
2015-12-22 18:47
@MR Clarke Nr8:
Går ett tåg ner 15.09 o ett tillbaka 19.52. Finns chans att jag dyker upp.
Leeds United three,14
2015-12-22 18:05
Grattis Hartey! på 60 årsdagen.
M O T
Leeds United MR Clarke Nr8
2015-12-22 09:28
Hej
27 dec k.l 17.30 Nottingham-LEEDS visa på O"learys i Trollhättan.Vi blir nog ett stort gäng som är där med matchtröjor,halsdukar o flaggor.
Välkomna ni som har lust att vara med.
Marching On Together Gubbs.
Leeds United Zlatan,z
2015-12-21 20:59
@lasse c:

Ja, ja, racet är juinte kört än-
man vet aldrig vad som lurer bakom hörnet-mycke kvar än :))
Leeds United lasse c
2015-12-21 20:53
Zlatan, z / Tippade Leeds på fjärde plats innan serien började, man är väl alltid lite optimistisk när det gäller Leeds! Men jag har inte satsat några pengar på det ingen betting på något spelbolag

Leeds United Zlatan,z
2015-12-21 19:38
Terry//

Silvestri gör jobbet. De övriga är antingen ,sömndruckna, drogade, korruppta,
eller köpta av Bates! .))
Borde ha kunnat ordna ett mål till,till 2-0 åtminstone. ;))
Leeds United Zlatan,z
2015-12-21 19:28
Lasse//
nÄ,nÄ, BARA-smaka. Ska läggas på-lut till torsdag. MEN, det VAR GOTT!!))
En undring bara- Var har Du tippat detta, stollatips, Menar DU, att Du tror på en
fjärdeplacering i tabellen för Leeds United ?
Jag måtte väl ha läst fel :))
Leeds United lufc4ever
2015-12-21 18:32
LSK //

Jag tycker du är hård mot Tiger. Han har inte haft tid att slipa på sin fotboll de senaste åren. Jag menar Elin och skador har tagit på hans psyke.....

;))
Leeds United Hartey
2015-12-21 18:27
Börjar faktiskt vänta in att Bamba skall ta tillbaka sin plats i laget. Lär ju inte hända när laget håller nollan men för inte så länge var Bamba total dominant. Mitt backpar är Bamba-Bellusci men Cooper får spela så länge han gör det bra
Leeds United Leeds så klart!
2015-12-21 18:12
Crouch är på Zlatan-nivå om vi jämför Crouch med Woods.
Leeds United Linus.M
2015-12-21 18:08
@Leeds så klart!:

Pfft... Jag nöjer mig med Crouchs bästa nivå, då har vi längden med på tåget också... :)
Annons: