/england/leeds/forum/719.aspx/england/leeds/forum/719.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United three,14
2015-12-27 23:40
Stonefree ! Du har så rätt när det gäller Bellucci men du måste ändå medge att han allways Living on the Edge. Hade vi inte haft sådan obefintligt box påfyllnad vid vårat fungerande spel runt i kring boxen. Så kanske inte han behövt bära Hundhuvudet. Att Wood har fortsatt förtroende är för mig en gåta. men han presterar väl antagligen bra på träningarna .
Leeds United Linus.M
2015-12-27 23:39
LSK//

Tänk vad vi kunde uppnått med McCormack... :)
Leeds United Leeds så klart!
2015-12-27 23:37
Det finns ett större problem.
Vi gör inga mål.

Med Beckford i laget kunde vi ta poäng oavsett hur uselt vi spelade.
Det fanns alltid en chans.

I dag med Woods kan vi äga matcher helt, och ändå skatta oss lyckliga om vi får en poäng med oss.

Leeds United Linus.M
2015-12-27 23:12
Är inte försvaret det stora problemet när vi har Bellusci och Wootton i vår backlinje? Vad har vi för mål här inne? 16:e plats???
Leeds United stonefree
2015-12-27 23:08
Leeds såklart Linus M och andra efter att Bellusci är tillbaks i laget har vi tagit fler poäng än på länge. Med Bamba förlorade vi nästan jämt. Silvestri litar helt klart mer på Peppe än Bamba. Visst är det lite för lätt att göra mål på oss. Men vi lägger oss inte ner och dör för att motståndarna gör mål. Vilket vi gjorde förut. Det är inte försvaret som är det stora problemet.Har blivit mycket bättre med Bridcutt som defensiv mitt. sista 45 mot Preston med en man mer och hela matchen i dag hade vi 2 avslut på mål. 2 avslut på 135 minuter det förstår ju vem som helst att de inte håller och med 74% boll i första halvlek i dag. Evans måste prova andra möjligheter, men han har låst sig fulständigt i Wood, det är nästan som att spela med 10 man när han är med.
Leeds United Hartey
2015-12-27 23:03
@three,14:

Tack för en riktig rolig kväll! M O T !!
Leeds United Hartey
2015-12-27 23:02
Håller med dig Steen// Bellusci gör så många bra ingripanden i matchen, ok han hängde inte med vid målet när Forest snabbt vände på spelet.
Bränner inte Wood så många chanser så syns i misstagen i försvaret så starkt
Leeds United three,14
2015-12-27 22:28
Tack alla ni LUSSara som var på plats. Vi fick tyvärr inte med oss 3 poäng men vi jobbade i alla fall hem 1 pinne. M O T
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-12-27 22:27
Stonefree 22:05, jag är varken bellusci eller Bambafans möjligtvis Cooper, för många grova misstag och de kommer lite för tätt tycker jag, ibland känns det som motståndarna bara behöver en målchans mot oss och så var det idag, första farligheten och det blev mål, en klassback hade följt bollbanan bättre likt anfallaren gjorde eller tagit närmare markering, som jag skrev innan han är som en tickande bomb och varningen han tog på sig är så typisk honom, men i övrigt var han ok,och som jag skrev också innan att i januarifönstret borde en innerback och en anfallare av klass vara första prio, bellusci kan säkert i sina bästa stunder vara en bra back men hans spelstil passar inte i championship han är för kort i rocken för svag i luften, det är min personliga åsikt,och jag accepterar att du tycker han är bra.
Leeds United Linus.M
2015-12-27 22:09
"Bellusci är kung".

Inte konstigt vi fans är oense...
2015-12-27 22:09
Stenfri,

Bellusci är möjligen kung i dina ögon.
Han kör pansar framåt varje match, vilket i sig ska berömmas, men det finns tillfällen då det är riskfyllt, och Bellusci kan inte välja sina tillfällen.
I mina ögon är han en säkerhetsrisk med sitt "ibland blir det bra - ibland går det åt h-vete".

Är han sämst? Nix. Wootton abonnerar på den platsen.
Finns det bättre? Japp.
Är Bamba bättre? Osäkert Jag är ingen Bamba.fan, men Bamba känns säkrare i backlinjen än Kamikaze-Bellusci.
Leeds United stonefree
2015-12-27 21:55
Ibland så undrar jag över om folk är helt 100 i huvudet. Visst, Bellusci gör ett stort misstag på målet. Han är som han är. Han ger alltid allt, ibland blir det fel som idag.Han kör vidare och kolla hur många mer misstag gör han under resten av matchen? nästan inga, han kör på opåverkad. Tror ni Bamba hade gått in i närduellen där Nottingham ville ha straff. Aldrig i livet, Bellusci är kung och jag hoppas Bamba får sitta och ruttna på bänken resten av säsongen. Om någon av er Bamba fan våger svara på min fråga! Hur mycket poäng har vi tagit med Bamba i startelvan? och hur många med Bellusci? Nu när jag ändå är igång så kan Wood dra åt helvete han har spelat 21 matcher från start och gjort 7 mål.
Leeds United sportcarl
2015-12-27 21:49
nej nu skall jag glädjas över dagens poäng och se med tillförsikt mot tisdagen match mot derby på hemmaplan därpå följt av hemmamatch mot MK Don på plats
Leeds United sportcarl
2015-12-27 21:40
Linus M 21:31, lugn i backen, JAG HAR läst det att cellino nämnt det för Evans, inget jag har hört personligen så jag får gå på det jag läst...sorry, även bara läst att de har några spelare på gång också något jag bara läst,, dock får man ju se det positivt att det kan satsas i januari, sedan om cellino sagt typ 6 poäng, du 8-9 någon annan 10-12 vad är problemet, det som händer det händer, varför oroa sig i förväg det har du ju gjort tusen gånger redan med att allt från att vi ses i i league one till att alla våra lovande spelare skulle försvinna i somras, läste för några veckor sedan att du skrev om mowatt cook och byram och att de kunde försvinna i januari, och att cellino förstört klubben, då är det ju bara att glädjas att vi ligger bättre till nu än för ett år sedan både ekonomiskt och sportsligt,se det positivt det blir inte alltid som du skriver,
Leeds United Linus.M
2015-12-27 21:31
Sportcarl//

En siffra man läst? Det är en siffra som vår huvudtränare sagt att vår ägare sagt? Hur blir det bara en siffra som man läst?
Leeds United Linus.M
2015-12-27 21:30
Om man räknar med januarimatcherna så finns det 66 poäng att spela om.

Vi ska alltså lägga oss platt om vi har sju poäng till playoff. Den logiken kan ju inte ens de mest Cellino älskande förstå, eller?
Leeds United sportcarl
2015-12-27 21:30
Linus M 21:20, nu skall vi inte gå händelserna i förväg, är bara en siffra man läst, dock har Evans sagt att de kollar på en del spelare,vi kan väl låta det bli januari innan vi blir upprörda, dock noterar jag att jämfört med exakt samma tid förra året så är vi i så mycket bättre både poängmässigt och ekonomiskt, men nu skall vi inte vara så generösa att vi ger cellino credd för det, utan vi får väl ge lite beröm till Evans istället, har definitivt blivit ett trendbrott placeringsmässigt sedan han tog över, tycker han är värd det
Leeds United Linus.M
2015-12-27 21:20
Sportcarl// Så om vi säg har 8-9 poäng upp till playoff med halva säsongen kvar så ska vi ge upp och inte satsa? Jisses!!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2015-12-27 21:11
låter väl som en ganska sund logik rent affärsmässigt och ekonomiskt , är väl i detta läget man skall satsa om man är högst sex poäng efter inför januarifönstret(eller om man ligger i nedflyttningsträsket). att satsa om man ligger i ingenmansland känns totalt onödigt då är det bättre vänta till sommaren.en iinnerback och en anfallare av klass borde kanske prioriteras, kanske släppa några med som inte tillför något
Leeds United Linus.M
2015-12-27 21:04
Phil Hay ?@PhilHayYEP 2 minför 2 minuter sedan
Evans said his deal with Cellino is that if he has Leeds within six points of the play-offs next month, Cellino will fund transfers. #lufc

Cellinos logik.
2015-12-27 21:00
@sportcarl:
Det finns många skinkor, men julskinkan saknas. "Min juuuulschinka har rymt!"
Leeds United lufc4ever
2015-12-27 20:36
@sportcarl:
Om man litar på vad Warnock sa ja.
Leeds United sportcarl
2015-12-27 20:35
någon som vet hur ekonomin ser ut i klubben? länge sedan man såg ett bokslut, verkar efter hört matchen idag att nottingham har ett transferembargo för köp på grund av att de gick med 6 miljoner pund i förlust förra säsongen, leeds sa de inget om men förstått att de både kan köpa och låna in spelare nu,
Leeds United sportcarl
2015-12-27 20:31
target verkar inte funka i denna klubb, wood i år och morison förra säsongen,
Leeds United sportcarl
2015-12-27 20:29
byrameffekten vet jag inte vad det beror på, men kanske evans ligger lite bakom det och har gett byram en mer fri roll och säkert sagt att han är beredd att satsa på honom starta med honom om han visar rätt inställning och det har han ju gjort
Leeds United sportcarl
2015-12-27 20:27
lufcforever 20:12, har för nig att bechio ville lämna klubben til varje pris när han fick anbud från norwich, minns ett utalande att han hade svårt att prestera sitt bästa och var tjurig på slutet, dock skulle vi inte tagit morison i byte men var väl ett krav från norwich
Leeds United lufc4ever
2015-12-27 20:25
Inte ens på träning är han skarp. Skulle vilja se Ante i den övningen....
Leeds United sportcarl
2015-12-27 20:24
Leeds så klart 20:13 märks att det är jul och skinktider, är det inte rutten skinka är det ful skinka och idag var det ingen skinka
Leeds United PutteBJ
2015-12-27 20:21
@Linus.M:

Hela laget har inte varit under isen, Berardi och Taylor har varit riktigt bra iår, även Dallas har gjort det bra. Cook stundtals. Det handlar inte om man sparkar coachen här eller inte. MC har nog råd att både byte coach och öka lönen för Sam. Det handlar mer om att Byram och hand agent ska inte tro att klubben rättar sig efter dem utan klubben försöker ge en deal som är rimlig för vad han har presterat och vad har ska prestera. En felbedömning här kan få dåliga konsekvenser för nästa förhandling och nästa efter det. Klart att det finns fler som tycker att de kan kräva mer sen om de tycker Byram blivit överbetald.
2015-12-27 20:15
Snoddy kanske också ångrar sig....
Annons: