/england/leeds/forum/718.aspx/england/leeds/forum/718.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-07-17 11:30
Finns enorma skillnader mellan Bates regim och Cellinos. Jag var starkt kritisk mot Bates av flera anledningar medans jag försöker se positivt på Cellino av flera andra anledningar. Har Cellino gjort misstag? Absolut. Har han lärt sig av dom? Helt klart. Går vi framåt som klubb? Utan tvekan. Där tycker jag man har det mesta svart på vitt. Bates tog oss ner i League One, där vi blev kvar i 3 år just pga Bates och att vi inte gick igenom administrationen via ett giltigt CVA. Han gav oss (ordagrant FL) 35 minuspoäng vilket flyttade ner oss i League One (lägsta positionen i klubbens historia) och med de femton minuspoängen missade vi uppflyttning redan första säsongen. Han hotade att försätta klubben i konkurs om han inte fick återta kontrollen, han försatte lokala företag och fodringsägare i konkurs genom att endast erbjuda dom 1/100 av vad Leeds var skyldiga, han sålde alla våra bästa spelare, han fixade hellre Elland Road som vi ju inte ens äger än att värva spelare, och han sålde dom för noll och ingenting, han bannade supportrar från matcher, han kallade oss avskum och parasiter, han har uttalat sig om att han aldrig kommer sluta innan Leeds som klubb inte finns längre, han lade miljoner pund bevisligen av klubbens pengar på rättegångar som han förlorade allihop bland annat pågrund av förtal, han sparkade Simon Grayson och han var den som totalt förstörde samhörigheten mellan fansen och klubben. Jag kan fortsätta i evigheter vad gäller Ken Bates. Vad gäller Cellino så ser jag det inte ens i närheten av alla skandaler som Bates drog in oss i.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2016-07-17 08:04
LSK //

"Vad jag har emot är personer som känner ett behov att enbart svartmåla."

Ska kanske sluta hacka på Wood då i varje inlägg ?

;)
Leeds United sportcarl
2016-07-17 07:21
Känns bra att vi redan fått in sex nyförvärv som alla aspirerar på en startplats. Det är man inte van vid de sista 10 åren då det alltid brukar heta att spelare/agenter är svårnådda under EM VM och semester och allt vad det heter . Mest nöjd är jag med anfallet. Oroar mig lite för innerbackarna där det behövs förstärkning i första hand. Viera,Denton och McKay där har vi 3 ungdomar som kan blomma ut i år. I övrigt bör truppen spikas till säsongsstart och absolut senast sista augusti då det om jag uppfattat det rätt inte kommer finnas något lånefönster i höst.
Leeds United Leeds så klart!
2016-07-17 06:25
Herr Cooper, Vassego ;) Japp, jag ligger mittemellan. Cellino är inte det bästa för Leeds, men nu är det som det är, ingen annan intressent finns, så jag har så att säga gillat läget. Tills någon klok intressent med miljarder att spendera och ett stort Leeds-hjärta köper klubben så försöker jag hitta vad som är positivt med det vi har. Fast vi vet alla att en sådan intressent (Messias) inte finns och aldrig kommer att finnas. Vi är ju Leeds....(The Damned) 29/5 hade vi Evans och 11 spelare som under en längre tid inte ville vinna. Sedan juluppehållet 2015/16. Det var tydligt för alla att se. Viljan och stoltheten saknades. Jag sågar gärna manager som inte har vad krävs, och spelare som inte kan spela fotboll tillräckligt för att vinna matcher. Än så länge har det funkat sisådär. Murphy och Wood är ju tyvärr kvar ;) Inte ens Cook var perfekt under våren. För övrigt en miss att han stack till något simpelt PL-lag som kommer att degraderas efter denna säsong. Han gör samma misstag som Byram och Howson. Att välja bänken i något simpelt PL-lag framför startelvan i Leeds är otroligt dumt om man gillar att spela fotboll. Även i din värld Terry så måste du kunna se skillnaden mellan att såga manager/spelare som i stort sett inte vunnit en match sedan Hedenös, och att svartmåla en klubb och dess ägare. Är ägaren helt oskyldig i detta fall? Nix, men det är inte ägaren som spelar matcherna. Jag har inget emot att man är kritisk mot Leeds eller dess ägare. Vad jag har emot är personer som känner ett behov att enbart svartmåla. Det finns mycket skit att skriva om man känner för det, men att undvika något positivt för att enbart framhäva det som är skit är i mina ögon en väldigt ensidig syn. Det finns positiva saker som händer och har hänt i klubben. Även om en halvgalen italienare är ägare. Allt är inte skit. Det finns tom saker och ting som är bättre än under många år. Gör någon ett försök att i alla fall någon gång blanda in ett par positiva saker bland allt negativt så hade inte jag tyckt att Revie Stand är den tråkiga gnällhörna den har har blivit senaste två åren. Det är tillräckligt jobbigt att vara Leeds-supporter ändå utan att behöva läsa enbart negativa inlägg/kommentarer dag ut och dag in. Jag företräder den ljusa sida i mina ögon då jag försöker se mer positivt på situationen Är man motsatsen så är man på den mörka sidan. Enkel logik. Sedan om min sida är den ljusa i dina eller andras ögon är en annan sak.' Någon kanske väljer en färgskala eller numerisk skala i stället för enbart ljus/mörk. Det är upp till var och en att välja. Jag valde ljus/mörk Japp, du har missat något oerhört grovt. Helt utanför tavlan. Troligen utanför rikets gränser. Det är inget jag tror. Jag tror att alla Leeds-supporters njuter av varje seger, Vissa under lång tid, andra under väldigt kort tid. Nej, denna gång missade du inget. Jag tror att vi alla är Leeds-supportar. Fast en del skulle må bättre av att fokusera på annat. Jag är också nöjd med nya forwards och tre mål. Ännu gladare att det faktiskt inkluderar en svensk. Missade jag något? Ha det!
Leeds United terry cooper
2016-07-17 03:09
LSK //

Väldigt snällt att jag får tycka , skriva , läsa vad jag vill. Uppskattar det.

Har gillat din ironi o tycket du legat lite mitt emellan för o emot Mr Knowitall.
Har lite frågor till dej som det vore väldigt vänligt om du kunde svara på dem.

Du skrev på LUSS sidan detta den 29 maj - Hade vi haft en manager och elva spelare
så hade jag sett fram emot att få se Leeds mot AV, Nyslottet,och Leeds Reservlag
Nyslottet är det enda laget givet att ta sig till PL.

Jag kan ha fel men jag tror/antar att du menade att vi behövde 1 ny tränare o 11 nya spelare.
Hur positivt är det ?

Vad är negativt i mitt inlägg 14.55 ?
Vad har jag gräver ner mej i ?
Du måste hjälpa mej där , så jag kan bli bättre.
Har tyvärr inte fattat det ?

Varför är vi som inte gillar Mr Knowitall alltid på den mörka sidan ?

Du tror allså inte att alla glädjas åt en Leesds seger , bara för att en del inte gilla mr Knowitall ?
Suck.
Är vi inte alla Leedsfans här ?
Måste ha missat något.

Eftersom vi som saknade målskyttar förra säsongen , både mittfältare o anfallare
, så är jag väldigt nöjd om vi gör 3 mål i en match.
Hoppas att det håller i sig.
Vem som gör målen bryr jag mej inte om , så länge de trillar in.
2016-07-17 01:56
Denton hörde jag många prata gott om också.
En vänsterback :)
Leeds United Kristoffer
2016-07-16 23:44
Vieira får mycket beröm, kan han möjligtvis ta Cooks ersättare på mittfältet? Första timmen (4-4-2): Green; Purver, Bartley (P McKay 46), Bamba, Taylor; Botaka, Vieira, Grimes, Roofe (Sacko 46); Wood, Antonsson. Sista halvtimmen (4-2-3-1): Turnbull; Coyle, P McKay, Diagouraga, Denton; Murphy, Phillips; Sacko, Mowatt, Stokes; Doukara.
2016-07-16 22:22
Duke,

Snart så ;)
Leeds United Duke
2016-07-16 22:15
Leeds så klart// Japp och Leeds United är bäst i Europa!
2016-07-16 22:02
Va´??. Jag som trodde irländska lag vann CL varje säsong.
Lurad igen.
Det kommer att gå åt h-vete. Spring!

Nåja, jag fick vara glad några timmar i alla fall.
Leeds United Duke
2016-07-16 21:38
Vissa gnäller och vissa gnäller på dom som gnäller. Skriv vad ni tycker och sluta gnäll på andra är ett gott råd. Två segrar bra men motståndet är därefter. Newcastle hade lekstuga mot ett annat irländskt lag idag t ex. Ingen rättvis jämföring men en fingervisning av vad som väntar i höst.
Leeds United WhitesMOT
2016-07-16 21:05
Phil Hay ?@PhilHayYEP 50 minför 50 minuter sedan

Bit of transfer news: being told that Leeds are very keen on Conor McLaughlin, the defender and Northern Ireland international at Fleetwood.
Leeds United WhitesMOT
2016-07-16 20:55
Off topic men det måste ut. Kom igen nu Stenson ! Bättre chans än denna får du aldrig.

Så nu har jag jinxat honom....
Leeds United Zlatan,s
2016-07-16 19:41
Räcker gott, med Sweedie,, enkelt o lätt,som en plätt..
2016-07-16 19:35
Zlatan, Med lite tur kallas han snart for Super Swede. EDIT:.....eller Zlatan ;)
2016-07-16 19:33
Korrekt!
Leeds United WhitesMOT
2016-07-16 19:29
Din regskylt på Ladan ?
Leeds United Zlatan,s
2016-07-16 19:28
LSK
Då ä frågan.........
Har vi en som heter,Anton,
en som heter Markus,
en som heter Markus Antonsson,
vadan vill DU, döpe him till,,,,,,;)
I övrigt deltar ja i ,ruset, efter matchen,,såg eller hörde gjorde man ju int,,,,,,
förrän den redan hade,timat,,,,,
2016-07-16 18:50
WEXABJKK?
Leeds United WhitesMOT
2016-07-16 18:49
WAGUAFC
2016-07-16 18:23
Terry, Du får givetvis tycka vad du vill, skriva vad du vill, läsa vad du vill etc. Personligen väljer jag att försöka hitta det positiva i stället för att gräva ned mig. Nu till något positivt. "You on the dark side" kan ju blunda. Vi vann med 3-0 i dag. Vi har en svensk som gjorde två mål. När hände det senast?' Anton kan bli den målgörare vi har önskat oss sedan Kåmark lämnade, och sopan Wood misslyckats med att bli. Det ska bli spännade att följa Anton denna säsong. En duktig svensk i Leeds! Kan inte bli bättre. En Leeds-seger och svensk målgörare - life is good.
Leeds United Hartey
2016-07-16 18:04
Ok riktigt bra startsida far :-)
Leeds United Ballsmash
2016-07-16 17:44
Hittade stream på Facebook av någon på plats. Leeds borde ha haft 6-0 vid det här laget, sacko bränt ett par jättelägen
Leeds United Ballsmash
2016-07-16 17:11
3-0, Antonsson tvåmålsskytt!
Leeds United sportcarl
2016-07-16 17:09
3-0 Antonsson. Som har en bra dag i övrigt
Leeds United WhitesMOT
2016-07-16 17:02
Ronaldo Viera Pelé Maradona Zidane Socrates Mild imponerar enligt folk på plats.
Leeds United Ballsmash
2016-07-16 16:36
2-0 Wood på straff!
Leeds United Hartey
2016-07-16 16:11
Bra Antonsson ??????
Leeds United sportcarl
2016-07-16 16:10
LUTV funkar bra
Leeds United Ballsmash
2016-07-16 16:08
Ustream bannad, någon som har en fungerande länk?
Annons: