/england/leeds/forum/713.aspx/england/leeds/forum/713.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2016-10-24 11:35
Är det bara jag som funderar över att sluta följa fotboll i allmänhet när man ser nåt sånt här. Snacka om höjden av pinsamt !
Leeds United Zlatan,s
2016-10-23 15:13
Hur länge får, tabellen, se så,rättvis ut.
Hade vi fått ner Wigan i sänghalmen,hade vi haft 22 p.
Och varit ett piinnahål bättre.
Min,tia,pryder också sin plats...
Men,lumpen,som man är, är man inte bättre än så,
Bara,tur, och hoppas den håller i sig......
Leeds United mviduk
2016-10-23 12:11
Nu vet vi varför Hernandez inte var med igår. Han skulle tydligen starta idag för Celta
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Hartey
2016-10-23 10:50
Leeds är bra denna säsong! Kan Monk få ut det bästa ur laget blir det Play Off
Leeds United Zlatan,s
2016-10-22 20:50
Bra gjort idag.,
Men vi har närmaste tiden, tre av de lag som ligger uppöver oss,
att möta.
Bra vore ju om Burton Albion kan överlistas nästa match, men då
kommer väl Leeds, anspänning att flippa ur ,men bäst att inte visa
på gamla,omen, spöken ....
Leeds United sportcarl
2016-10-22 20:04
Härligt med seger och vi gjorde Wolves dåliga. oavgjort idag hade varit katastrof efter debaclena mot derby och wigan. 4 poäng av 9 på de 3 sista är väl knappt godkänn.
Leeds United WhitesMOT
2016-10-22 19:21
Mycket trevlig överraskning med den vinsten. Var helt övertygad om nåt annat så det är ren bonus. Förbannat att vi inte kunde stänga Wigan men...
Leeds United Duke
2016-10-22 18:43
Fyra poäng denna veckan det är klart godkänt. Härlig revansch efter debaklet senast mot Wigan i slutminuterna. Wolves är där vi var för två år sen med nysatsning och många utländska spelare, det fungerar sällan i denna ligan. Måste ha långsiktigt tänk eller som Newcastle ett helt PL-lag. Zenga ryktades till oss i sommar tur vi inte fick honom han har knappt levererat i någon av sina klubbar. Cred till Monk som har tålamod med laget och spelsystemet numera.
Leeds United Ekstrom
2016-10-22 18:06
Caesar Augustus Lager Ipa Hybrid o en liten Matuzalem rommare till vinsten!
Leeds United Ballsmash
2016-10-22 18:01
Såg ut som självmål tydligen, men skitkul för roofe om han får målet!
Leeds United Ekstrom
2016-10-22 17:59
Roofe målskytt o vinnare!!
Leeds United Ekstrom
2016-10-22 17:33
0-1!!
Leeds United Zlatan,s
2016-10-22 16:53
BV//
I ,helsefyr,heller......
2-1, annars, är man färödare,eller
utanför gemenskapen,på plan......
Tänk,Pontus Pilatus,han fixar det,men
Greenen litar ja int på...........han
sabbar säkert,nån liten knagge.....)
Leeds United Bo$$e V
2016-10-22 16:17
MOT
Leeds United Kristoffer
2016-10-22 16:06
Green
Ayling, Bartley, Jansson, Taylor
O'Kane
Sacko, Phillips, Vieira, Roofe
Wood.
Leeds United krelleg
2016-10-21 22:46
Låt oss aldrig bli moderna.
Leeds United Hartey
2016-10-21 21:33
Krelleg// Den moderna fotbollen
Leeds United krelleg
2016-10-20 23:42
Ett halvt mål per match för väl ändå anses vara godkänt för herr Z. Vilades idag inför Chelsea i helgen. Var på plats idag, fick iaf prata lite Cantona och Alan Smith med han bredvid mig. Helvete vilken brist på stämning dock, de tillfällen Fenerbahcefansen inte hålla igång var det endast ett sorl över arenan, föredrar stämningen på Elland Road eller tom Stora Valla alla dagar i veckan före dagens stämning.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Zlatan,s
2016-10-20 21:29
Min namne, sitter visst på,soffan,ikväll.
Har visst inte gått så bra i nya laget.........
Börjar, guben, bli gube, redan .....
Leeds United sportcarl
2016-10-19 18:05
Rotherham har sparkat Stubbs, känns som ett jobb skräddarsytt för Evans
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-10-19 14:21
Obegripligt varför Matt Grimes får komma in. Tillför absolut ingenting och borde aldrig ha fått komma i första laget, allra minst göra inhopp. Dåliga byten kostade oss segern. Skärpning Monk samt spelarna!
Leeds United Kristoffer
2016-10-19 13:37
Då min blogg låg nere under förmiddagen kommer här matchrapporten på nytt.
Leeds United Ballsmash
2016-10-19 08:44
Makalösa byten som kostade oss matchen. Trodde mer om Monk.
Leeds United Zlatan,s
2016-10-19 05:54
Tippet igen... Hade varit sämre, ingen, pinne alls!! Fotboll är som allt annat, inget som ,alltid ,gör en glad. Ena dagen, älskad, andra dagen, inte ens värd, att ens respektera .Så ser idrotten ut idag!
Leeds United WhitesMOT
2016-10-18 22:49
Vi är ett mittenlag allt annat är en dröm.
Leeds United Duke
2016-10-18 22:44
Nej för dåligt, en poäng mot två bottenlag även om Derby inte är dåliga. Håller knappast för topp-6 men det har väl inte varit ett realistiskt mål heller utan mer en förhoppning.
Leeds United Gary Kelly
2016-10-18 22:36
wtf
Leeds United WhitesMOT
2016-10-18 21:51
Hartey //

Förhoppningsvis är det ett luftslott som kommer rämna. Lite till på priserna och folk borde snart börja tänka va fan håller vi på med. Om jag någonsin själv skulle få för mej att betala såna här priser så bör man nästan kunna kräva nån slags garanti.

Ta Chelski-Läster nu i helgen. Hur många turister betalade inte för den och hur många förväntade sig inte världens ös på läktarna ? Jag menar det är ju trots allt det om något annat som gjort att folk förälskat sig i den engelska fotbollen. Stora delar av den matchen kunde man höra spelare och ledare ropa på varandra !! Eller matchen igår. Den som alltid målas upp som THE MATCH. Usel stämning.

Nä tyskarna är rätt på det. Safe standing och "arbetarpriser" innebär fulla arenor och fullt ös. Sen blir det inte sämre heller av att dom verkar ha nån slags outalad överenskommelse att det är full fart framåt på plan som gäller.
Leeds United Terry Connor
2016-10-18 20:28
Startelvan ikväll.

Green, Ayling, Bartley (c), Jansson, Taylor, Phillips, O’Kane, Hernandez, Roofe, Sacko, Wood
Leeds United Hartey
2016-10-18 18:36
WhitesMOT// Säger allt om modern fotboll att man kan byta mellan lag hur som helst. Det är ju detta som aldrig händer bland riktiga fans, drar man en nitlott typ Leeds United så får man leva med det resten av livet. En jobbarkompis frågade mig nyligen om jag kunde kolla på matchbiljetter till Premier League. Det visade sig att om en turist i London ville ha en matchbiljett så kostade den mellan 1500-4000 !!! Snart blir det ännu värre med världsligor med dom allra bästa lagen. MFF funderar på att spela i en Europeisk liga och hoppa allsvenskan. Ibland undrar man om det är värt att gå upp i PL eller om det egentligen var roligare att se Leeds-Oldham i League One 2-0 i snöstorm inför 17000.
Annons: