/england/leeds/forum/706.aspx/england/leeds/forum/706.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Zlatan,s
2016-04-23 18:01
slagsmål för fullt i västerås. ryss 4-0 nu

fint med en etta igen för leeds.....
Leeds United sportcarl
2016-04-23 17:58
2-2 slut. Bra jobbat!
Leeds United Hartey
2016-04-23 17:48
YEAHHH DALLAS
Leeds United Linus.M
2016-04-23 17:46
Dallas! 2-2!
Leeds United Linus.M
2016-04-23 17:13
Phil Hay ?@PhilHayYEP 12 sför 12 sekunder sedan
By no means a bad penalty. Excellent save. #lufclive
Leeds United Linus.M
2016-04-23 17:11
Wood missar straff...
Leeds United WhitesMOT
2016-04-23 17:00
@Zlatan,s:

Därför att det är just det jag menar med att förfölja. Så satans onödig att ta upp när inget på hela sidan har handlat om det som togs upp.
Leeds United Linus.M
2016-04-23 16:54
Hull 2-1... Två minuter tog det.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2016-04-23 16:45
Hull 1-1.
Leeds United Zlatan,s
2016-04-23 16:39
ryss leder med 2-0
jobbigt med 2 lag i auktion
W-o du hakar på....
Leeds United sportcarl
2016-04-23 16:38
Aston Villa och Newcastle verkar var i fritt fall
Leeds United Hartey
2016-04-23 16:35
61%-39%

8-1 i skott

M O T
Leeds United WhitesMOT
2016-04-23 16:34
På tal om att provocera...
Leeds United sportcarl
2016-04-23 16:28
Mycket kvar av matchen men vinst idag och 4 vinster i rad och jag tror vi får gå tillbaka till Graysons dagar då vi hade den raden sist
Leeds United sportcarl
2016-04-23 16:20
Laget börjar sätta sig. Dallas, Diagouraga Wood och Bridcutt. Laget ser helt klart starkare ut denna säsongen jämfört med förra trots vi förlorade Byram
Leeds United sportcarl
2016-04-23 16:18
Linus M 16:13. Du är mästare att vrida och vända på allt. Nu talar jag om matcher han varit tillgänglig. Inte de han varit skadad och avstängd. 28 procent start. Nja ingen startspelare i min värld. Man bör nog vara uppe iaf 75%. Skall vi lägga detta till ditt lögn konto?
Leeds United Hartey
2016-04-23 16:14
YEAHHHHHH WOOD!!!!
Leeds United Linus.M
2016-04-23 16:13
Sportcarl// Byram har varit borta länge p.g.a skada.
Leeds United Linus.M
2016-04-23 16:13
WOOOOOD
Leeds United sportcarl
2016-04-23 16:12
Goalscorer. Chris Wood yes
Leeds United Hartey
2016-04-23 16:05
Zlatan,s/// Här kan du följa matchen på BBC
Leeds United sportcarl
2016-04-23 16:05
På tal om annat?. Sam Byram startspelare ja!: sant eller falskt? Svar 2 matcher från start. 2 inhoppare och 2 matcher avbytare utan att komma in
Leeds United Linus.M
2016-04-23 15:45
Detta är mina korta svar. Alltså vad jag tycker :) 1) Men nu står vi ju istället i skuld för Cellino? Ser verkligen inte hur det är så extremt mycket bättre. Plus dalande publikstöd och våran ekonomi överlevde för att vi sålde McCormack. Hade vi inte gjort det hade vi gått ännu mer minus. Vi kan inte leva på att sälja spelare för £10m varje år. 2) Det är bra. 3) Men vi är fortfarande ett mittenlag och vi säger som alla år, "det behövs bara 2-3 spelare till". 4) Kolla länken Thom. 5) McCormack har gjort 39 mål på 84 matcher för Fulham. Tycker det räcker som svar.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-04-23 15:09
Någon frågade vad Cellino gjort för bra saker. En bra fråga helt klart och jag ska försöka förklara vad jag tycker han gjort bra. Dock är jag inte (som jag sagt många gånger "procellino" utan mer försiktigt optimistisk när det gäller framtiden samt anser att Cellino får en hel del oförtjänt kritik). 1) När Cellino tog över gick Leeds cirka £1m minus i månaden. Klubben blödde enormt och hade rimligen gått in i ytterligare en administration som ingen vet hur det hade sett ut efter. Nästan exakt två år senare ser det ekonomiska läget extremt mycket bättre ut och det är mycket tack vare Cellino. 2) När Cellino tog över hade vi 14 spelare över 30 år i klubben. Nu har vi tre (Bamba, Antenucci samt Turnbull). Laget är föryngrat. 3) Trots det makabra ekonomiska läget när Cellino tog över så har han lyckats få ihop ett lag som bara förlorat 14/43 matcher i år. Spelare som Berardi, Bellusci, Cooper, Dallas, Wood, Antenucci, Silvestri, Bridcutt, Diagouraga med flera är kanske inga världsklass spelare men fullt dugliga i the Championship, unga samt utvecklingsbara. Lägg därtill löften som Mowatt, Taylor, Coyle, Peacock-Farrell och supertalangen Cook så förstår väl egentligen en blind höna att vi inte är jääääääätte långt ifrån att kunna hota de bästa lagen i denna division vilket vi redan lyckats med i år i en del matcher. 4) Rule-K som en del snackar om är alltså FL som inte tycker att Cellino är fit and proper att äga Leeds United över en missad inbetalning av skatt på en Range Rover. Hur man kan ställa sig på korrupta FL sida med Shaun Harvey i spetsen går över mitt förstånd. Samma sak med skysports. Varför argumenterar man i deras favör?! Ja, Cellino kan säga och göra saker ibland som inte gillas men i dessa två sammanhang så står jag på hans sida till 1000 %. 5) Lyckats sälja två spelare (Byram, McCormack) för £15m där de flesta ägare enligt min tro aldrig hade fått över £10m. Dessutom såldes McCormack till en klubb som i år kommer ligga under oss i tabellen. Så vem har skött sina kort rätt egentligen? Detta var ett antal saker jag tycker Cellino gjort bra. Det viktigaste för mig är den ekonomiska biten samt laget. Organisatoriskt vad gäller ledare men även spelare kan och kommer förhoppningsvis bli bättre nu när den ekonomiska biten kommit på plats. Allt kan förbättras men jag tycker alltså inte att allt är skit bara för att det finns saker som måste bli bättre.
Leeds United Hartey
2016-04-23 14:33
Zvämpa ende LUSS-are på plats i Hull meddelar att det börjar hetta till på pubarna nu
Leeds United Zlatan,s
2016-04-23 12:00
Idag speciellt spännande match Leeds -Hull!!
Glöm inte referera mig ,som vid samma tid ,på tv ,har Sverige ,Ryssland i hockey. Det blir ett sappande mellan dessa två matcher.
Nu laddar vi upp ,alla kanoner ,som finns till hands, både gemensamma och
de där utanför ,som inte ingår i sportens allra heligaste tempel. Leeds, United, samt Sverige,s hockeylandslag !!........

Leeds United Linus.M
2016-04-23 10:41
Krelleg//

Ännu mer info:

Cellino faces a 223-day suspension as owner of United after a judge in Cagliari ruled in June that he had deliberately avoided VAT due on a Range Rover imported by him from the USA. The Football League studied the court’s written judgement and announced on October 19 – the day Cellino sacked and replaced head coach Uwe Rosler with Evans – that the 59-year-old was in breach of its Owners and Directors Test. Cellino appealed on October 28.
Leeds United Linus.M
2016-04-23 10:39
@krelleg:
Massimo blev bannad för en av sina rättegångar, samma dag som han anställde Steve Evans. Dock så överklagade han detta till FA, vilket alltså är Rule K. Misslyckas han med överklagan så kommer han bli bannad från det datumet som Rule K kommer ut, i 223 dagar. Kolla länken för mer info! :)
Leeds United Bo$$e V
2016-04-23 10:31
MOT
Leeds United krelleg
2016-04-23 10:08
Linus.M - Rule K, helt missat, vad är det?

Missminner jag mig inte så har väl Cook bara en säsong till i sitt kontrakt, så blir spännande om de lyckas övertala honom att förlänga ytterligare en gång. Han bör ha större klubbar efter sig kan man tycka.
Annons: