/england/leeds/forum/700.aspx/england/leeds/forum/700.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Rodell
2016-01-07 13:36
Thom //

Dom spelarna man skulle kunna höja sista tiden om man kollar 5-7 matcher tillbaka är väl just Dallas, Silvestri, Bridcutt även i viss mån Bellusci skulle jag säga Byram har presterat riktigt bra i 3 matcher kanske 4. Byram's situation har nog slutat handla om pengar för länge sen och cellinos uttalande spädde väl på lite mer när han gnällde på honom så han är nog glömt och jag håller med Cellino i det han säger nu att bättre att han lämnar för pengar nu än går som bosman i sommar för det gör mindre "ont"
Leeds United Linus.M
2016-01-07 13:35
Thom//

Du med!

Bridcutt är inte jätteviktig om vi säljer våra bästa spelare. Då har vi ingen chans på PO ändå. Om vi inte gör det så håller jag med dig, han är grymt viktig.

Men vi ligger ju nio poäng ifrån nu? Enligt vad Evans/Cellino sa så har vi sju poäng till playoff i början av februari, som du säger, så skulle vi inte satsa. Jag säger ju bara vad han sa?

Det är skillnad på landslag och klubblagsfotboll. Jag tror inte han kommer lyckas. Då är Wood bättre.

Så enligt din McCormacklogik så kan Cook också säljas med andra ord. Det jag säger att jag är rädd ska hända. Det jag sagt är att jag inte litar på vad Cellino säger när det gäller Cook.

Klart det är? Han vill casha in på Cook och Byram. Jag tror som sagt hans rättegångar och överklaganden överallt kommer bli för mycket tillslut. Resultatet på hans överklagan borde komma snart, avslås den så sitter han i en riktigt jobbig situation.

LLF vet jag inte vart du fått ifrån. De heter Leeds Fans Utd (LFU), du vet där du sa att du skulle köpa en andel ifrån när Cellino sa att han skulle sälja klubben. Om du nu inte alls trodde/tror på dem och tycker de är löjliga, varför skulle du då köpa en andel? Jag hoppas du har bättre koll på vad saker heter om du investerar i saker... Jag har inte kontakt med någon ifrån LFU. Har aldrig haft.

Cellino värderar klubben till £55m. Tycker du det är att få sina pengar tillbaka så visst... Och nej, jag har tyvärr inte pratat med Cellino så har inte källa. Men det är vad ryktet säger. Det är därför folk väntar på att han kommer bli tvungen att sälja om/när hans överklagan inte går igenom.

De som tyder på att Cook blir såld är att Bournemouth har lagt bud på Cook. Samt att han har en klausul som gör att han kan säljas för £5m i sommar om vi inte går upp. Det som också talar för att Cook säljs nu är att Cellino skulle velat casha in på honom. Om han nu är tvungen att sälja detta kvartal p.g.a FL.

Byram har inte fått något förslag om löneökning så det vet vi ingenting om.

Har inte Byram platsat i laget? Till förmån för vem? Wootton?!

Du tycker alltså att vi stabilt förbättras? Möjligen, från att ha legat något poäng över nedflyttningsstrecket kanske. Vi ligger fortfarande på en 13:e plats. Vi slutade förra säsongen på en 15:e plats. Det är inte en jätteförbättring. Om vi nu också ska sälja Byram så har vi inte förbättrats ett dugg.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-07 13:30
Sen undrar jag lite när Sam Byram blev vår bästa spelare? Senast mot MK Dons, hade jag gärna sett att "vår bästa spelare" hade presterat men tydligen var han så dålig så Gudarna grät. Jag håller med dock att han höjt sig men jag skulle säga att spelare som Bridcutt, Berardi, Taylor, Dallas, Cook och Adeyemi har varit bättre för att nämna några.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Rodell
2016-01-07 13:29
Kristoffer //

Brist på speltid så kan förstå honom gillar väl inte vädret heller :P
Men tror phil hay också skrev att Bianchi kan vara påväg tillbaka till italien med och dom två är väl rätt bra polare :)
Leeds United Kristoffer
2016-01-07 13:26
Enligt Phjil hay pratas det om att Antenucci vill tillbaka till Italien.

Två bud har kommit in på Bellusci. Leeds har tackat nej till båda.
2016-01-07 13:17
Linus//

Haha, känsligt när någon säger emot mig? Du är för rolig alltså.

Är inte Bridcutt en ny spelare? Han skulle ju lämnat för ett par dagar sedan men är värvad för resten av säsongen och enligt ett uttalande från Evans på officiella hemsidan så verkar det som att det finns ett avtal att göra lånet permanent till sommaren. Ett grymt viktigt nyförvärv enligt mig!

Evans sa 6 poäng ja. Om vi ligger 6 poäng ifrån play-off om ett par veckor, inte 1 januari som du ville få det till. Jag har full förståelse för att Cellino inte känner att det finns någon anledning att kasta upp miljoner om vi hade legat långt efter play-off nu och de nästkommande veckorna.

Lafferty är ingen som kommer ta oss till play-off enligt dig. Okey, alla har ju rätt till sin åsikt men vilka spelare är det du vill att vi ska värva istället? En spelare som öst in mål för sitt land i ett EM kval men som inte får chansen i sitt klubblag i Premier League och som också har åldern inne för att kunna prestera direkt. Han är inte en 18 åring utan erfarenhet utan han har något år på nacken och borde väl kunna hantera pressen av att spela för en klubb som Leeds.

Om du är så säker på att Lafferty är värdelös så är det jätte tråkigt. Jag hoppas att han lyckas, precis som alla andra spelare som kommer till oss.

£11m är ganska omöjligt att säga nej till ja men vad vill du att Cellino ska säga när han får en fråga om exempelvis McCormack från en journalist? Ska han säga att McCormack är till salu? Klart som fasen han ska säga att våra bästa spelare inte är till salu så han möjligen slipper sitta i en position där han måste tacka ja till ett sådant monster bud som det vi fick på Ross.

Skulle Bournemouth komma in och bjuda £20m för Cook så tror jag nog vi kommer sälja honom. Alla har ett pris, även de största spelarna i världen så jag förstår inte grejen här. Att sedan Cellino säger att hans intention är att inte sälja våra bästa spelare tror jag till 100 % på. Det finns ju liksom ingen anledning till varför han skulle vilja göra laget sämre i det långa loppet.

LLF har du ju tjatat om länge nu och mig veterligen var du väl i kontakt med nån/några ur det konsortiet? Jag kanske har fel? Spelar heller ingen roll i detta sammanhanget då det som vanligt är stendött vad gäller deras övertagande. Var inte grejen att de skulle köpa GFH 25 % av klubben? Det har gått ganska lång tid nu, när ska det ske?

Sen antar jag att Cellino fortfarande skulle kunna tänka sig att sälja klubben om han får ett seriöst bud. Jag förstår verkligen inte varför han skulle vilja sälja klubben till fansen om budet är ett rent skambud. Jag antar att han vill ha pengarna tillbaka som han köpte klubben för och snabbaste vägen till det är nog en uppflyttning till Premier League.

Ja, fortsätt skriva dina "rykten" Linus. Det verkar vara det du tror att du gör. Dina rykten som du lägger ut med domedagsprofetior under dagligen är verkligen underhållande att läsa. Bara igår så skrev du om Cook först att han skulle lämna och allt var jämmer och elände och jävla Cellino hit och dit för att någon timma senare posta en kommentar från Cellino där han säger att Cook inte är till salu och att vi får allt se hur det blir med den saken. Varför inte lugna ner sig lite? Det finns väl egentligen ingenting alls som tyder på att Cook kommer bli såld?

Ja, vem har sagt något om en löneförhöjning på 5-8000 pund? Är det orimligt att det är dom summorna som vi pratar om? Enligt dig så handlar Byrams nej tack om 2000 pund i veckan alltså? Jag har svårt att tänka mig det. Ska Byram stanna så skulle jag tro att han vill ha ett monster kontrakt runt 17-20000 pund i veckan. Men det är vad jag tror. Sen tror jag också att pengarna inte är huvudgrejen här utan mer spel i Premier League och då spelar det alltså ingen roll vad vi erbjuder Byram i lön.

Sam Byrams formkurva har väl pekat en hel del neråt? Förra säsongen kändes han ju knappt igen och denna säsongen har han ju knappt platsat i laget.

Stadigt förbättras laget, vi spelar mer som en enhet nu och är väldigt svårslagna. På 25 matcher har vi bara förlorat sju vilket är helt okey enligt mig. Räcker det för play-off? Vem vet, ingenting är omöjligt och jag hoppas vi kommer värva in ett par spelare nu i transfer fönstret. Antar vi behöver en ersättare till Sam Byram och jag är tämligen säker på att en sådan spelare finns att hitta.
Leeds United Rodell
2016-01-07 13:13
Jag skulle förövrigt förstå att man blir upprörd besviken osv om Cook såldes men nu säger vissa att leeds har accepterat ett bud och SE och Cellino säger att dom inte säljer honom, i detta fönster ska tilläggas. Då är det väl bara vänta o se ? istället för att kasta skit på t.ex cellino för något som inte hänt...
Leeds United Rodell
2016-01-07 13:10
När man sitter och läser inläggen här inte kommer man fram till det ena och det andra en sak är att Linus.M inte läser det folk skriver alternativt inte förstår vad folk menar för när man läser på svaren så verkar det inte riktigt som att det är ett svar utan mer ältande i massa gammalt Jag är väldigt tyst i detta "forum" skriver ibland lite mer och ibland är jag tyst ett tag men detta är bara löjligt. Alla dessa domedagsprofetior om alla som ska dra och att klubben ska gå under är väl bara lägga ner... Ja självklart Linus kommer du få rätt någongång att spelare lämnar men du har haft fel fler gånger än vad du haft rätt. Skit bra att rykten osv kommer in om det skulle vara vettiga källor men att en frilansade reporter som inte tycker om cellino t.ex kastar skit på cellino. Du klagar över Lafferty har du ens sett killen spela fotboll? Att gå in här och se allt negativt och allt jäkla gnäll är fan löjligt och att man inte klarar av att diskutera saker utan vettiga argument är häpnadsväckande... Jag håller med i mycket utav det Thom skriver men jag håller också med sportcarl ibland linus ibland och stonefree ibland givetvis andra med... men det kanske skulle vara bra om man vore lite källkritisk och inte gick på majoriteten av det som skrivs och kanske sluta jaga att man ska ha rätt hela tiden...
Leeds United Linus.M
2016-01-07 12:53
Thom//

Förstår att du är känslig när någon säger emot dig, men snälla, släpp detta med sex poäng. Jag skrev bara vad Evans sa här inne och tyckte det lät väldigt konstigt. Vi är fortfarande inte sex poäng ifrån playoff, och vi har fortfarande inte fått in någon ny spelare. Vi får se om det var bullshit eller inte.

15-20 poäng? Vem sa något om det? Evans sa sex poäng. Så om vi har nio poäng till PO så blev det ingen satsning, SA han.

Lafferty är ingen som kommer ta oss till playoff. 2014 och 2015 så har han gjort 3 klubbmål.

Om nu £11m är omöjligt att säga nej till, så skulle inte Cellino gått ut och sagt att han inte ska säljas från första början. Samma sak med Cook nu.

Sedan vet jag inte att jag har några vänner i något som heter LLF, men du har säkert bättre koll på vilka vänner jag har...

När han sa att han skulle sälja så trodde jag att han hade fått nog och att han inte var dum nog att ljuga om det med. Nu var han tydligen det, och självklart blir det då "ett satans liv". Det är inte konstigt när han fortsätter snacka skit. Det är varken professionellt eller seriöst.

Vad menar du angående Cook? Att vi inte ska prata om rykten eller vadå? Som jag sagt förut, jag tänker fortsätta skriva om rykten. Gillar du inte det, så scrolla förbi mina inlägg. Så slipper du bli så arg samtidigt. Bra va?

Vem har sagt något om en löneförhöjning på 5-8000 pund? Att ge vår bästa spelare en lön på £14-15000 för att pusha mot playoff hade inte varit för mycket. Men sedan har vi inte heller ambitionerna till det. Jag hade också blivit rejält trött och irriterad om min arbetsgivare velat sänka min lön, där är felet från början tror jag. Att hans formkurva pekat nedåt de senaste två åren håller jag inte alls med om. Möjligen början av 2015 när det var bråk om kontraktet.

Hade Byram inte varit övertygande i Championship så hade inte PL klubbar varit ute efter honom. Ta bort han från våra senaste matcher och vi hade inte fått många poäng med oss.
Leeds United sportcarl
2016-01-07 12:43
Vi kan erbjuda byram 12000 15000 20000 . Men kommer inte vara i närheten av vad han skulle tjäna i pl med ett snart utgående kontrakt. Jag är tämligen säker att byram är en så seriös och framåt kille att han vill mäta sig med de alllra alllra bästa fotbollsspelarna. Jag tror inte det handlar om enbart pengar för hans del (för där är vi chansläsa) utan mest den sportsliga utvecklingen. Hade jag varit ägare och byram inte vill skriva på så är det bara att sälja i detta fönster och lägga på adeyemi och Bridcutt permanent och in med en anfallare
2016-01-07 12:31
Linus// Nej, Cellino sa inte att vi inte skulle köpa spelare om vi inte låg 6 poäng från play-off den 1 janauri. Förstår du fortfarande inte att dina "fakta uppgifter" var fel när du efter 2-2 matchen mot Derby i slutet på december gick ut och sa att "fakta inte var min grej" eftersom vi då låg 9 poäng efter play-off innan fönstret ens öppnat och det var lika med noll värvningar enligt en kommentar från Evans. Självklart finns det ingen anledning att värva massa spelare om vi är 15-20 poäng efter play-off i slutet på januari och det var ju det som Evans menade. Förstår verkligen inte hur du inte kan se detta. Enligt dina fakta uppgifter så blir det alltså inga nyförvärv för det var ju det Cellino sa enligt dig så jag tror i så fall inte du behöver oroa dig över att den värdelösa Lafferty (enligt dig en spelare som inte vet vart målet står men som förde sitt land till EM tack vare alla mål han gjorde i EM-kvalet?) kommer. Du vill värva in spelare som tar oss till play-off. Jag är helt enig med dig där. Jag ser också gärna att vi värvar in duktiga spelare till klubben och att vi behåller våra bästa spelare. Ska vi börja snacka om McCormack och försäljningen av honom så är det ju bara att konstatera att de £11m vi fick för honom är omöjligt att säga nej till för en klubb i the Championship. Jag är ganska säker på att dina vänner i LLF (eller vad de heter nuförtiden) också hade sålt honom för den summan, kanske till och med mindre. Jag måste också säga en lite komisk sak. Vi får höra hela tiden här om hur falsk Cellino är, att allt han säger är skit och att man inte kan lita på honom alls. Ja, jag vet att man inte kan lita på allt han säger och det är därför jag inte lyssnar på all skit som kommer ut i medierna. Jag minns när det var snack om att Cellino skulle sälja till fansen och du Linus svalde allt med hull och hår och både skulle göra tatueringar med Cellinos namn och pussa honom och allt möjligt. Vi andra, som fåt höra hela tiden att man inte ska lita på allt han säger valde att inte fira för vi visste ju inte om det skulle ske. När sedan Cellino inte ville sälja till fansen, ja då blev det ett satans liv här inne på dig bland annat Linus. Varför? Du säger ju hela tiden att man inte ska lita på honom men ändå verkar du gå i fällan hela tiden. Kommer Cook säljas i fönstret? Förmodligen inte. Nej, jag litar inte på att han kommer stanna bara för att Cellino säger det men jag kommer inte sitta här och skrika och vara förbannad för att han kanske kommer lämna någon gång i framtiden. Kanske om ett par veckor, kanske om ett par år - den dagen den sorgen. Han spelar i Leeds nu och är en viktig spelare och jag hoppas Cellino behåller honom. Stannar Byram i Leeds? Förmodligen inte. Jag är av den uppfattningen att Byram inte förtjänar en löneförhöjning på 5-8000 pund i veckan. Jag tycker 12 000 är rimligt för en 22 åring vars formkurva, visserligen gått uppåt senaste tiden, men som de senaste 2 åren faktiskt pekat nedåt. Jag tycker att runt 20k i veckan är för mycket för jag antar det är runt de summorna vi snackar om. Jag har svårt att tro att Byram skulle kräva 2-3000 extra i månaden - jag antar det är mer än så om det nu är pengar det handlar om. Kan vi få £5-6m för Byram så är jag nöjd. Han har gjort det bra för oss och förtjänar en chans i Premier League om det är det han vill. Jag är dock ganska övertygad om att han kommer få problem då jag helt enkelt inte tycker att han är speciellt dominerande ens i the Championship. Kanske kommer han höja sig med bättre lagkamrater, den chansen finns ju men en spelare som inte besitter någon jätte snabbhet eller bländande teknik som ytter borde tämligen få problem i en av världens tuffaste ligor.
Leeds United sportcarl
2016-01-07 12:30
Linus m 11:56 vad ägare tränare spelare säger får man ta med en liten nypa salt. Dock när det gäller cook så är iaf jag trygg för där Har man ju hört från spelaren med .sedan är verklighet en sådan att i varje klubb så är egentligen allt till salu till rätt pris.skulle någon imorgon erbjuda 20miljnpund för cook och en månadslön för cook på 60 000 pund så är tidigare ord från Cellino och cook inget värda men det lär inte hända.jag konstaterar dock att fortfarande är våra 4 guldägg kvar det hade du inte trott för 8 månader sedan unge herr Mörk. Vem vi skall tacka för det får vi ta upp i en annan diskussion en annan dag
Leeds United Linus.M
2016-01-07 11:56
Sportcarl//

Cellino sa även att McCormack inte skulle säljas... Som sagt, jag litar inte på Cellino. Evans har ju inte ett dugg att säga till om när det gäller transfers i slutändan ändå, så vad han säger spelar också ingen som helst roll.
Leeds United sportcarl
2016-01-07 11:51
Linus M 11:41 men vad trevligt med en sak vi är överens om, jag skulle bli besviken med om cook går men det lär inte hända i detta fönster efter vad evans och cellino sagt , cook själv sa ju för 1-2 månader sedan att han är nöjd med att spela på denna nivån nu och spela matcher in och ut varje vecka jämfört med att spela i PL och få begränsad med speltid, sedan om cook spelar för leeds om 2 år om vi är i championship så är mitt svar nej och det spelar ingen roll vad ägaren eller tränaren heter då, men som sagt vifår väl återkomma i februari och se vem som får rätt om cook känns ju synd att du redan nu skall vara så besviken så du inte finner ord
Leeds United Linus.M
2016-01-07 11:41
Sportcarl//

Jag är otroligt besviken om Cook går i januari.
Leeds United sportcarl
2016-01-07 11:30
Linus M 11:22, hav hopp kanske together leeds har skrapat ihop de 25 % för GFH(som vi fortfarande inte vet om de vill sälja) och vem vet kanske cellinos del med, då kommer det säkert köpas dyra och bra spelare och inte kommer det släppas lovande talanger till PL, skall bli intressant se vad pengar kommer tas ifrån och hur de skall kunna matcha PLklubbarnas löner(i min värld kan vi inte stoppa lovande spelare som vill uppåt i seriesystemet och det handlar inte bara om pengar och just denna klubben däremot behöver man kanske inte sälja dom billigt och vid första bästa tillfälle), annars har vi ju farnan eller andra ägare i lång kö att köpa klubben
Leeds United sportcarl
2016-01-07 11:22
Linus är du fortfarande besviken så du inte kan sätta ord för det och vad var det för? jag har glömt vad det var för, kan konstatera att det nu gått 7 dagar på detta transferfönster som inte är det viktigaste och största av fönstrena, för leeds del så är bridcutt klar för säsongen ut, vad som hänt i övriga klubbar i championship har jag inte koll på vet dock att birminghams jättetalang demerai gray som gjorde ett drömmål mot oss är klar för leicester city för 3,75 milj, pund en väldig billig summa kan jag tycka
Leeds United Linus.M
2016-01-07 11:22
Det känns som många har blivit förstörda av Bates. Att så fort det kommer in någon som är liiiiite bättre än honom så finns det helt plötsligt inget fel och man ska bara se det positiva annars är man en tragisk negativ ung kille?

Jag ifrågasätter Cellino och kommer fortsätta göra det tills jag ser en förbättring. Det jag ser nu är att vi ligger på samma skitiga tabellplacering som vi brukar, och att våra talangers framtid hänger på en otroligt smal tråd. Ska även bli spännande att få svart på vitt hur Cellino har skött Leeds ekonomi, när nu det kommer fram.

Folk ifrågasatte väl inte Bates i början heller? Det slutade ju bra... Jag kan bara inte bli glad för en värvning av Kyle Lafferty, som knappt vet vart målet ligger, när man vill försöka ta sig till playoff. Ni kan säkert, men inte jag.
Leeds United terry cooper
2016-01-07 11:19
Nu är vi där igen.

Vem ska kasta första stenen.......
Leeds United Linus.M
2016-01-07 11:10
Thom//

Du har helt rätt, jag kommer fortsätta skriva ut rykten. Jag har inte slut på argument? Vi vet ju inte ens om Cook kommer bli såld ännu? Att Cellino säger att han inte ska bli såld ger jag inte mycket för, det sa han om McCormack också.

Senast jag var positiv? Med signingen av Bridcutt var jag först här inne med att skriva positivt om den.

Det här med sex poäng upp till playoff, det var något Cellino sa, inte jag. Men förmodligen var det också bara något som Cellino sa, återigen.

Sen när sa jag att det var någon källa jag hade om Cook? Jag la ut några tweets?

Du får fortsätta tycka jag är tragisk, jag tycker du och några andra här inne är tragiska på många sätt också. Så jag antar att det jämnar ut sig...
Leeds United sportcarl
2016-01-07 09:39
Alltså personligen fattar jag inte att man kan gå igång och tro på allt som skrivs oavsett om det är positivt eller negativt tex läste jag igår att 3 spelare som kan följa lafferty till leeds (fotballleagueworld igår 20:00 ) inte går jag igång på det och skriver detta och lovprisar Cellino och hoppar skrattar och gör vågen jag nämnde det inte ens igår för det lär inte hända. eller som här igår fast tvärtom cook skulle säljas fört 10 miljoner och personer inne här "besviken så det inte är sant" "ber till alla gudar "Cellino dagar är räknade ". Är ju så löjligt överdrivet så jag inte finner ord, för mig är inget klart förrän papperet är påskrivet sedan får bloggare twittrare tabloider skriva vad de vill. Jag är inte det minsta orolig för detta transfer fönstret och kommer inte bli ett lååååångt och sömnlöst januari för min del ,visst kan det komma in någon spelare likt det kan försvinna någon men onödigt gå händelserna i förväg, det som händer det händer.i backspegeln förra året med facit i hand så var transfer fönstrena godkända
Leeds United Umeå BEN
2016-01-07 07:28
Mycket bra inlägg Thom. Håller med dig till 100%. WE ALL LOVE LEEDS MOT
2016-01-07 03:14
Linus// Du lägger ut rykten som till 99 % är negativa. Fruktansvärt tråkigt att läsa det mesta du skriver och om man inte vet bättre så kan man ju nästan tro det är sant. Skulle man gå tillbaka och läsa alla dina domedagsprofetior de senaste året så ser man att du ju är i klass med "The Sun" eller "Hänt Extra" och nej - du "lägger inte ut rykten" som du säger. Du lägger ut rykten och snackar om dom som de är sanning! Det är en stor skillnad. Låt mig ge dig ett exempel: "Cook is being sold to Southampton for £7m." Detta kan du lägga ut med beskrivning: "Ja jävlar Cellino! Han har velat sälja Cook hela tiden och vill bara ha pengar! Han har väl nog med problem med alla rättegångar! Domedagen är nära, vi går under!" Om du fokuserat på att verkligen lägga ut rykten som du ofta snackar om så hade det varit okey men du gör varenda rykte till ditt eget och bemöter dom som om Leeds håller på att gå under. I ärlighetens namn så är jag jävligt trött på att läsa att varenda en av våra unga spelare ska bli sålda för noll och ingenting som du sagt nu allt sedan ryktena började florera att Redfearn skulle lämna. ALLA är kvar Linus och jag vet att det måste vara frustrerande för dig att de inte blivit sålda än. Men om du fortsätter skriva att de kommer bli sålda snart så är jag ganska säker på att någon av dom säkert kommer bli såld en dag. Dock lär det ske minst något år efter att dina säkra källor och dina domedags kommentarer gjort gällande. Jag tycker ärligt talat det är tragiskt att du som yngst här inne kan vara så negativ till precis allt som har med Leeds att göra. När skrev du senast något positivt? Förvisso har vi sju raka utan förlust men när inte det spelar någon roll så antar jag det är roligare för dig att skriva ut att Cook kommer lämna i förrgår. Javisst, lägg ut dina rykten men skriv också sanningshalten i dom och gör inte vartenda negativt rykte till sanning, snälla! Du skrev för ett tag sedan att det var fakta att vi inte skulle värva spelare den 1 januari om vi inte låg 6 poäng ifrån play-off. Hur förklarar du den EXTREMT viktiga OCH positiva värvningen av Bridcutt? Enligt dina "fakta uppgifter" så var ju en sådan värvning inte genomförbar så vi ju ligger 9 poäng efter play-off och du dumförklarade ju mig fullständigt när jag skrev till dig att det inte alls var fakta att Evans inte fick köpa spelare om vi inte låg 6 poäng efter play-off den 1 januari. Någon gång i framtiden hoppas jag på att du kommer ändra ditt tankemönster och sättet du skriver på men jag är tveksam. Vad jag dock vet är att du kommer svara på detta meddelande med något i stil med att jag inte vet vad jag pratar om och att du kommer fortsätta posta "rykten" som du tror du gör. Du kommer säkert också skriva något om Cellino och att du kommer fortsätta vara kritisk mot honom. Kanske också kommer du skriva något om att jag hade kunnat gå i graven för Cellino eller betalat 200 £ för en matchbiljett och tyckt det varit okey trots att det intr har någonting med någonting att göra. Du brukar ju skriva sånt när din argument tar slut. MOT
Leeds United sportcarl
2016-01-07 00:06
Linus 23:37 vi vet ju med facit i hand vem som var naiv förra året, alla våra fyra lovande ungdomar som skulle försvinna i somras, vore ju skoj om du får rätt någon gång
Leeds United Linus.M
2016-01-07 00:03
Sportcarl// Jag sa att jag lägger ut rykten, inte att jag tror på allt? Jag skrev även på detta rykte: "Vi får se om det är sant eller inte". Du stör dig så mycket, sluta läs mina inlägg och spara några år på hjärtat istället.
Leeds United sportcarl
2016-01-07 00:00
23:47, nej det var inget mer för den här gången. men bara rent seriöst tror du verkligen på allt du lägger ut?, du måste ju göra det när du skriver att du är så besviken så att du inte kan sätta ord på det(skrev du 21:49), men återkommer i februari med hur det blivit, kan ju bara se tillbaka ett år och se vad som hänt och alla spelare som skulle försvinna , facit är alla är kvar än plus att det förstärktes i sommar men det är väl kanske inte så intressant att skriva om eller att för ett år sedan hade vi transferembargo nej bättre leta negativt, ha en fortsatt bra natt och fortsätt bedja till alla gudar skall du se det slutar bra
Leeds United Linus.M
2016-01-06 23:47
@sportcarl:

Jag skriver ut rykten och kommer fortsätta med det. Var det något annat du har problem med?
Leeds United Linus.M
2016-01-06 23:46
Phil Hay
?@PhilHayYEP
From Cellino: "Not true.
I'm not selling Cook. He is
happy in Leeds and I'm proud of him!" #lufc

Yes! Nu får vi se om Cellino talar sanning... Jag ber till alla gudar som finns att han för en gångs skull gör det.
Leeds United sportcarl
2016-01-06 23:45
Linus 23:42, sägs ha, jag har hört talas om, någon sa osv tror du på sådant så visar det ju hur seriös du är, man kan ju skriva vad som helst och du tror på det
Leeds United Linus.M
2016-01-06 23:45
Sportcarl//

Jag säger att Cellinos dagar är räknade för att dem är det? Antalet rättegångar och överklaganden hit och dit kommer bli för mycket tillslut.

(ler) ......
Annons: