/england/leeds/forum/688.aspx/england/leeds/forum/688.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2016-05-23 20:04
@Duke:

Vill inte träna med Cellino som ägare*.
Leeds United Duke
2016-05-23 20:02
MK Dons tränare vill inte träna Leeds, tiderna förändras.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2016-05-23 14:07
Ännu en spot on av Whelan.
Leeds United Linus.M
2016-05-23 13:43
@Ballsmash:

Eller så kan man välja att förstå poängen. Skit i ordet "sågar" om det nu stör så mycket.
Leeds United WhitesMOT
2016-05-23 13:23
@Linus.M:

Skulle gissa att när han erbjöds jobbet så var han så uppe i smeten själv. Nu när de gått upp för honom hur utnyttjad han blivit så försöker han rentvätta sig själva.
Oavsätt hur fel hans fängelsetid var så är Mr Haigh inte helt ren kring allt vad som rör Leeds United. Att han väljer och tala nu är bra och det är bara att hoppas han har nåt som verkligen kör en kniv i GFH.
Leeds United Ballsmash
2016-05-23 13:16
@Linus.M:

Var det där en sågning så blir folk det väldigt ofta på mitt jobb.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-05-23 12:53
Vem har nu sagt att Cellino är felfri?
Leeds United sportcarl
2016-05-23 12:41
Kan det vara så enkelt att Haigh blev ditlurad av GFH?personligen tycker jag detta är tusen gånger värre än eventuellt utebliven skatt på en range rover eller en yacht.men detta verkar inte FA vara intresserade av. Tala om att jaga hajar men fånga sill. Hur länge satt han fängslad utan rättegång?
Leeds United Linus.M
2016-05-23 12:37
"Instead, what disappointed me was the corporate organisation of Leeds, which has been lacking in the past two years." Ja nä de klart... Inget är ju Cellinos fel, glömde det :)
Leeds United Linus.M
2016-05-23 12:32
Väldigt intressanta saker från David Haigh. Dock undrar man ju fortfarande varför han åkte ner till Dubai för att få ett jobb... Om nu GFH var så skit.
2016-05-23 09:42
"Antenucci sågar Cellino"...

Cellino är inte ens nämnd i artikeln. Snarare så tycker han att tränarna var för dåliga i klubben, bland annat den allsmäktige Neil Redfearn som till och med fick sparken från Rotherham som sedan stenålders människan Warnock fixade nytt kontrakt åt.
Leeds United Linus.M
2016-05-23 01:12
Antenucci sågar Cellino.
2016-05-23 00:11
Sportcarl// Attackera inte Linus vad du än må göra för då får du drevet mot dig. Helt sjukt hur löjligt det är så fort Linus namn skrivs i en mening. Samtidigt får samma person både attackera, nämnda, håna, skratta och flina mot vem han vill utan åtgärder. Helt otroligt enligt mig men så är jag ju en "Cellino älskare" också så jag förtjänar väl allt ont som finns i världen.
Leeds United Linus.M
2016-05-23 00:10
Hahah! Älskar att EC på Scum forumet jämför oss med Port Vale och Wigan.

Snacka om att ha en skruv lös :)
Leeds United Zlatan,s
2016-05-22 22:22
Kanada, värdiga guldvinnare.
Finland värdiga ta silvret.
Jättefin match,inte så möe bus mellan spelarna.
Toppen bra..
Och så värdnationen fick brons, fint lag även dessa.
Leeds United WhitesMOT
2016-05-22 19:34
SC // Okay då... Men eftersom detta inte är första gången du påpekar detta och med tanke på alla obs så bör det väl inte heller vara särskilt svårt att få se detta i skrift ? Det verkar nämligen väldigt viktigt för dej. Ungefär när ska detta påstående ha skrivits ? Är det nåt i still med " Allt som står i tabloiderna är sant ! " som jag ska leta efter om du inte kan leda mej till det ?
Leeds United Duke
2016-05-22 19:17
Kan bli bra nästa år med en ny hungrig tränare. Meriter har han så det räcker och blir över. Viss föryngring krävs men laget ska vara favorit att vinna PL nästa säsong b
Leeds United sportcarl
2016-05-22 19:06
kanske det bor en liten retsticka i mig, men obs obs obs det jag skriver har han sagt , att hitta på något som inte sämmer är inte min grej och skulle det dessvärre vara någon gång jag skriver något som inte stämmer så är jag man att erkänna det
Leeds United WhitesMOT
2016-05-22 18:45
@sportcarl:

Och till vilken nytta är det nödvändig att ta med Linus namn gång på gång för när något helt annat diskuteras ? Jag förstår inte poängen med det ? Vad vill du uppnå ?
Leeds United Linus.M
2016-05-22 18:06
Det är inte en perfekt värld om man vet vem tränaren är för nästa säsong i detta läge, det är en normal värld. Vi har väl lite olika syn på hur en fotbollsklubb ska skötas och det är ju trevligt med olika åsikter... :)
Leeds United sportcarl
2016-05-22 17:36
kan väl instämma i det mesta Hyllman skrev, med facit ihand hade han fel på det i slutet att han fortfarande såg City som favorit, vill inte fortsätta diskussionen varför inte City lyckades. är tämligen säker att Citys fans inte är nöjda med denna säsongen och inte ens Bayern trots de vann ligan och cupen, en klubb som Bayern har högre mål än så, tycker bägge klubbarna gjorde fel och därmed inte sagt att Leeds gjort rätt, dock i min värld är Evans fortfaranade under kontrakt och blev inte sparkad som han skulle bli enligt tabloiderna som alltid skriver det som är sant enligt Linus. I min perfekta värld skulle det vara klart och tydligt vem som skulle leda laget nästa säsong, och jag hade inte haft något emot att någon ny spelarförstärkning redan kommit in så att folk vet det med
Leeds United Linus.M
2016-05-22 17:22
Tycker Peter Hyllman (bloggare på fotbollskanalen) förklarar det hela väldigt bra.
Leeds United Linus.M
2016-05-22 17:17
@Mats William:

Detta är inte klart ännu. Samma med tränarfrågan, målvaktsfrågan och akademifrågan. Mycket tveksamt om det blir Norge igen dock då vi var där förra året.
Leeds United Linus.M
2016-05-22 17:15
Det var väl så att både Guardiola och Pellegrini visste om vad som skulle hända långt innan man gick ut med det officiellt?

Att vi ens diskuterar om Man City gjorde rätt som gick ut med vilken tränare de ska ha nästa säsong eller om vi gör mer rätt som inte gör det är ju helt sjukt. Klart som tusan det är bättre att ha klart med en tränare innan.

De Bruyne skadade sig ju i januari och tränarbytet blev officiellt i februari. Så fort De Bruyne kom tillbaka i spel så var ju Man City riktigt vassa jämfört med utan honom. Har ju mer o göra med det än att Man City har lite planering i sin klubb...
Leeds United sportcarl
2016-05-22 16:05
Whites Ok 15:06. Möjligt att Pellegrini talade om för världen att hans kontrakr inte skulle förlängas. Sammanföll konstigt nog en månad efter Guardiola sa att han skulle lämna Bayern till sommaren och gärna skulle vilja träna en engelsk klubb. Och konstigt nog i samma veva som det basunerades ut att Pellegrini skulle gå var redan Guardiola klar. Sedan kan det ju alltid diskuteras om en fjärde plats för City är godkännt. Mitt svar är nej och är lika säker på det som att även MU och Chelseas fans är besvikna på denna säsong medvetande på vilka summorr de plöjer in i spelarköp
Leeds United Mats William
2016-05-22 15:33
Vet någon här inne om det är klart med var försäsongs träningen läggs och framför allt blir det Norge match 2016
Leeds United WhitesMOT
2016-05-22 15:06
Det var Pelle själv som talade om för världen att han inte skulle förlängas. Pelle tog trots de detta ganska föråldrade lag till CL-semi och den viktiga 4:e platsen i en liga som glömde bort Läster en hel säsong. Skulle tro att ägarna är rätt så nöjda med sitt beslut. Som bonus har dom nu fått upp ett enormt intresse kring klubben tack vare att kunnat skylta med managervärldens hetaste namn. Tokrätt beslut skulle jag säga.
Leeds United sportcarl
2016-05-22 14:10
sedan kan man ju vända på det och undra hur proffsigt det var av MC att för flera månader sedan gå ut med att Pellegrini skulle ersättas av Guardiola och hur det har påverkat Citys spel och att det med deras mått gick dåligt i ligan
Leeds United Hartey
2016-05-22 13:42
@¤Thom Mattsson¤:

Thom// Det var ju utvärdering av hela akademin och vad vi skulle göra med våra säsongslån. Inget fel att Wotton och Ante lämnar men oproffsigt att inte ha en coach klar för att ta det beslutet, som tex att Man City i nuläget inte skulle ha en ersättare klar för Peligrini
Leeds United Zlatan,s
2016-05-22 12:33
Idag säger vädret, åska o dunder. Kvalmigt så det förslår.
I kväll får man stå upp för finska broderlandet i hoy,,,,
Ryssen fick se sig besegrad.
Aldrig bra att se rö ut......
Annons: