/england/leeds/forum/687.aspx/england/leeds/forum/687.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2016-01-29 22:31
Silvestri
Coyle Wotton Cooper Taylor
Botaka Bridcutt Diago Mowatt Dallas
Antenucci
vore ett trevligt lag att testa och ger några spelare chans att visa upp sig, och några spelare kan få välbehövlig vila
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-29 20:34
Duke//

Med Matt Smith så känns det som att vi går tillbaka till ett spelsystem som handlar om långa bollar på bengt... jag ser hellre någon snabb teknisk spelare in.
Leeds United Duke
2016-01-29 19:47
Fulham har dock ett betydligt bättre anfall än vi har.
Postat via SvenskaFans-appen
2016-01-29 19:33
Matt Smith platsar inte i Fulham som kämpar för att överleva i the Championship. Måtte det finnas något bättre alternativ!
Leeds United Duke
2016-01-29 19:20
Egentligen hade vi behövt två anfallare och då kunna sälja Antenucci som har tankarna i Italien. Gärna Matt Smith tillbaka om han går att få loss.
Leeds United BullenKarlsson
2016-01-29 18:23
Spela ihop laget också. Få igång anfallsspelet. Skulle vilja att vi chansar lite mer offensivt och ger spelarna mer kreativ frihet nu när vi är ganska säkra på att fixa kontraktet. All in. Men hade jag varit Evans hade jag varit rädd för att den italienska hammaren skulle slå till. Rätt mig om jag har fel, men Evans kontrakt går väl ut? Hade varit skönt med en manager som startar sitt andra år för en gångs skull.
Leeds United terry cooper
2016-01-29 17:10
Stonefree //

Du orkar då att hamna i konstiga situationer hela tiden ;)
Leeds United sportcarl
2016-01-29 16:08
stonfree 16:03 ett tips är att kanske vänta med hotell några dagar sedan kan man ju även om man är rädd för da capo ta hotell man kan avboka,
Leeds United sportcarl
2016-01-29 16:05
lufc4ever 15:57. är aldrig fel att att ha mål att alltid förstärka. men inte nödvändigt i detta fönster. och detta är inte bästa fönstret, Tippar dock att det kommer in minst 1 spelare ändå, rent ekonomiskt lär vi ha råd med ett lån säsongen ut om vi besegrar Bolton.
Leeds United stonefree
2016-01-29 16:03
Fick ju tillbaks de flesta av mina pengar till Boro matchen. Så allt är frid och fröjd, tills i dag, jag kunde inte låta bli, så jag tänkte vad fan och köpte nya biljetter och åker över och hejar på Leeds i alla fall den 15/2. Glömde bara att jag byter jobb på måndag och får ny chef, men det var inga problem. Puh, tänk om han hade sagt nej och jag hade fått boka av igen!
Leeds United lufc4ever
2016-01-29 15:57
Det ska alltid vara ett mål att förstärka. Man har 2 chanser per år att göra det ordentligt. Ska inte vara en ursäkt att man inte kan komma nån vart just för stunden.
Leeds United sportcarl
2016-01-29 15:22
Alltid trevligt när det kommer in nya spelare . Men vill inte påstå att det är nödvändigt i januari fönstret då vi varken lär gå upp eller åka ur. Nu handlar det bara att avsluta med värdighet, gärna avancera i FA-cupen och förstärka ekonomin därigenom, ligan handlar det väl bara om att få mer poäng än förra året och sikta mot 10:e platsen
2016-01-29 13:56
Thom //

Vill inte låta negativ men vi tar in spelare på spelare men vi är fortfarande ett mitten lag.
Minst en anfallare är ett måste.
Borde inte hamna i ett sådant läge att det är nödvändigt att förstärka i januarifönstret.
Bättre balanserad trupp.
Som iofs siktar uppåt ;)
2016-01-29 13:38
terry// Bridcutt, Carayol och Diagouara är väl inga dussin lirare direkt? Alltid svårt att göra affärer i januari men jag hoppas vi kan få in en anfallare innan fönstret stänger, då är jag nöjd.
2016-01-29 12:41
Väntar på spelarna som ska ge oss lyftet.
Någon som sett något ??
Leeds United sportcarl
2016-01-29 12:35
Sedan tycker jag väl fick in hyfsat med spelare i somras hösten och hittills i januari.
Leeds United Norman Hunter
2016-01-29 12:12
@Hartey:

Vi har ju även fått lära oss genom åren att väldigt många agenter gillar när deras spelare förknippas med Leeds Utd och därför gärna läcker lite lämplig info till press och andra skvallertanter. Samtidigt tror jag alla spelare som är på väg att röra på sig försöker se om sitt eget hus i första hand och skaffar sig så många alternativ som möjligt.

Tror inte vi missar fler än någon annan men vi läser mest skvaller som rör oss och därför kan det säkert verka så när vi hör namn som dyker upp nån annanstans.
2016-01-29 12:01
terry cooper//

Klart vi siktar uppåt :)
Leeds United sportcarl
2016-01-29 11:56
2016-01-29 11:55
Thom //

Nu tycker jag du är lite negativ.
Vi siktar väl uppåt ;)
2016-01-29 11:15
Hartey//

Menar du spelare som väljer andra klubbar istället för oss?

Nu vet jag inte specifikt vilka spelare du menar men det är väl ett välkänt faktum att vi försöker hålla nere lönekostnaderna exempelvis för att fortsätta på den inslagna vägen att rätta till vår ekonomi. Därav kontraktsförslaget där Byram blev erbjuden en lönesänkning till en början följt av samma lön som han hade på £12k i veckan. Murphy fick ju också en lönesänkning som han accepterade.

Omöjligt för oss att ta in spelare som Aiden McGeady från Everton som sitter på £50k i veckan. Däremot kan man hoppas på han Winnall från Barnsley. Det hade varit något!

Sen kan det kanske ha å göra med vår position i ligan. Vi ligger väl lite i ett ingenmansland vilket kanske inte är så lätt att locka spelare med?
Leeds United sportcarl
2016-01-29 11:10
Kan ju vara att blir det budgivning så ger vi oss och det kanske är nödvändigt. Sedan många spelare på silly season kanhända att vi överhuvudtaget inte är intresserad av
Leeds United Hartey
2016-01-29 11:06
Är det någon som vet varför vi missar så många spelare?
Leeds United Zlatan,z
2016-01-29 11:00
Blir det ingen tv,match i morn hel ler??
I aftons blir det full tv från sex till elva tror jag........
2016-01-29 10:15
@lufc4ever:

Vi värvar han för att han är duktig men vi använder inte det.
Leeds United sportcarl
2016-01-29 07:41
Överlag så är Murphy inte tillräckligt bra för en startplats. Perfect squad player
Leeds United lufc4ever
2016-01-29 07:28
@terry cooper:

Tyvärr inte nej. Men så var det också 100år sedan vi hade en manager som begrep att spela alla på sina rätta platser.
2016-01-29 07:01
Murphy har väl inte spelat många matcher som nr 10 ?
När han fick pris som L1 bästa spelare , spelade han som nr 10 o gjorde 10 mål o hade 12 - 15 assist.
Leeds United BullenKarlsson
2016-01-28 22:31
Skönt att vi inte länkas ihop med massa Serie B-spelare längre i alla fall =)

Vill ha spelare med attityd som vågar satsa likt Dallas. Han är fan inte speciellt teknisk eller snabb, men bestämmer sig tidigt för att göra något och kör på.

Det är väl det som saknas hos Botaka.

Tycker också Murphy är en sån spelare som inte direkt gör mycket nytta, Skulle behöva chansa lite ibland. Han var ju på gång ett tag under Redfearn,
Leeds United Leeds så klart!
2016-01-28 22:23
Phil Hay ?@PhilHayYEP
Now hearing that Leeds have failed with a bid to sign Frazier Campbell on loan from Crystal Palace. #lufc
Annons: