/england/leeds/forum/686.aspx/england/leeds/forum/686.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Zlatan,s
2016-06-03 20:13
Leeds United Linus.M
2016-06-03 20:07
@Hartey:

Bosse Johansson i Elfsborg är Leeds supporter :)
Leeds United Hartey
2016-06-03 19:45
Linus// BosseV är så vitt jag vet inte linkad till att köpa upp Leeds. Nog har han råd men han satsar mest på ölresan till Polen där han just nu befinner sig . Och absolut på LUSS-festen i Karlshamn på midsommar :-)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2016-06-03 19:26
Thom08:09. Här är länken. Med lite hjälp av min grabb
Leeds United Zlatan,s
2016-06-03 19:04
[QUOTE=Terry Connor]Leeds United have been linked with a summer swoop for young Ascoli winger Riccardo Orsolini, according to Italian broadcaster Sportitalia.
[/QUOTE

Jaa, så bra........
Leeds United Linus.M
2016-06-03 18:37
@terry cooper:

++++++1
Leeds United WhitesMOT
2016-06-03 18:23
Jag tror där är mer i den nye italienarens inflytande än vad som syns. Kalla det tro på ufo eller vad som helst men något känns inte "normalt"

Sanningen kommer nog i vart Cook och Taylor tar vägen...
Leeds United Terry Connor
2016-06-03 18:20
Leeds United have been linked with a summer swoop for young Ascoli winger Riccardo Orsolini, according to Italian broadcaster Sportitalia.
Leeds United Hartey
2016-06-03 18:18
Att få Monk och Clotet som tog Swansea till deras högsta placering någonsin (8:a) är ju en manager(coach) som vi knappt kunde drömma om. Det är ju sättet som verkar amatörmässigt. Att först låta tiden gå in i juni med total osäkerhet( har säkerligen inte hänt i Leeds historia). Hur många managers som helst var linkade men inget hände. Att managers från Bristol Rovers och MK Dons tackar nej till Migthy Leeds säger en del, och sedan kommer Gary Monk på ett bananskal. Skulle gärna vilja att Cellino går ut med att dom från lower division som tackade nej inte gjorde det utan att Cellino hade planen hela tiden på en kvalificerad manager som skulle ta oss till PL den säsongen allt skulle hända. Så länge han inte dementerar detta är min åsikt att Cellino agerar känslomässigt utan någon riktig plan. Till sist jo jag är nöjd med Gary Monk och Pep Clotet. Nu återstår det för Cellino att skriva nya kontrakt med våra starlets
Leeds United sportcarl
2016-06-03 16:39
Verkar vara tummen upp på nordiska och brittiska forum med ansättningen av Monk jämfört med när Evans tillträdde, då var det mycket snack om att vi åker ur och han blir sparkad i december.
Leeds United Duke
2016-06-03 16:28
Joel Ekstrand lämnar Watford, hade varit ett bra nyförvärv dessutom gratis.
Leeds United Linus.M
2016-06-03 16:01
Hartey// Bosse är ju Leedssupporter. Slå en pling... Har han några £££ tror du? ;)
Leeds United WhitesMOT
2016-06-03 15:19
Jag ser en egocentrisk, bortskämd. lögnande barnunge när jag ser Massimo Cellino. BMD sagan är ett perfekt exempel på hur fel Massimo är. Och då pratar jag inte om själva bit med vad BMD gjorde för resultat på planen. Det handlar om själva behandlingen av BMD som människa medans han var här. Samma behandling som sen Redders och Evans fick. Den totala respektlösa synen som Massimo har för dom som kommer honom nära i arbetet. Att snacka skit om dessa öppet i pressen. Att offentligt be dom hålla käften och göra sitt jobb. Synen på kvinnor. Diktaturer har aldrig och kommer aldrig hålla. Massimo Cellino vet bäst och håller du inte med honom så ska du förnedras och bort. Detta är mitt problem med honom. Inte att han sparkar en tränare för att denna gör dåliga resultat. På den punkten kan jag många gånger hålla med honom. Det är hur han gör det och det är det som skitar ner Leeds United. Gång på gång på gång.
Leeds United terry cooper
2016-06-03 14:50
Thom //

Säg så här.
Du hade synpunkter på att Bates inte var bra o skrev några rader om det i några år.
Nu är vi några som tycker att Mr Knowitall inte är bra.
Då skriver vi om det.
Leeds United Leeds så klart!
2016-06-03 14:43
Att använda Elfsborg som föredöme?
Klubben spelar för f-n på grönmålad plastmatta.
Sorry Hartey,bara det är en diskvalificering i sig.
Leeds United Zlatan,s
2016-06-03 14:08
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-06-03 14:01
terry cooper//

Jag har inte nämnt Ken Bates, Ridsdale eller GFH speciellt ofta de senaste åren. Pratar hellre vad som sker just nu. Har lämnat Hockaday bakom mig medans jag vet att vissa inte kan glömma detta fruktansvärda brott mot mänskligheten som det var när Cellino anställde honom. Jag har också bestämt mig för att inte tänka så mycket på vare sig McDermott eller Milanic. De kom, de sågs, de lämnade. McDermott tyckte alla synd om tills det visade sig att han inte kunde få ut allt ur spelartruppen och då fick han sparken vilket alla då ville. Nu ser folk tillbaka på hans tid och tycker det var Cellinos fel. Ehm..

Kör på säger jag. Väntar med spänning på när Cook och Taylor lämnar. Vissa har sagt det i typ 1 år ungefär nu om inte mer men de är fortfarande här och mig skulle det inte förvåna om de skriver nytt kontrakt snart. Medans vissa skriker och gormar över hur illa skött klubben är så tycker jag inte det är så illa som folk säger. Folk har fått lämna som varit bidragande till vår stora ekonomiska katastrof - inget konstigt i det. ¨

Jag ser på framtiden med ganska positiva ögon. Anställningen av Monk är ett bra steg i rätt riktning. Förhoppningsvis kommer det fler överraskningar.
2016-06-03 13:56

Ursäkta Thom.
Och så har det inte varit förut ?
Klagar o gormar ?
Brukar inte vara på RS så mycket nu för tiden.
Ska genast återgå till LUSS sidan.

PS Hur länge ska vi behöva läsa om Ridsdale , Bates O GFH här ?
Tycker att Mr Knowitall inte är i deras klass men inte långt ifrån. DS
2016-06-03 13:41
terry// Det enda jag hör här inne dagarna i enda är folk som klagar och gormar om hur allt är skit. Sen säger du att vi blir ledsna när någon kritiserar Cellino... Ja mycket ska man höra.
2016-06-03 13:21
Thom // Jag lipar inte , tycker det är rätt bra just nu. Vi behöver inte gräva. Vi får det serverat på silverfat. Om o om o om igen. Mr Knowitall har inte gjort allt fel men det mesta , tycker jag. Kul att göra dej glad.
2016-06-03 13:13
Thom //

Ironi Thom Ironi.
Leeds United Linus.M
2016-06-03 13:02
Hartey//

Svårt att göra en bättre summering av läget just nu!
Leeds United WhitesMOT
2016-06-03 12:39
Hartey //

En mycket bra summering av det hela !
2016-06-03 12:36
terry Cooper// Känns som att det är du som lipar. Inte bara du dock utan fler med dig. Jävla skit där, jävla Cellino hit och dit. Fattar inte hur du/ni orkar gräva men för det mesta numera garvar jag bara åt det :) Så vill du fortsätta vara ledsen över saker du inte kan påverka så är det upp till dig :)
2016-06-03 12:29
@Hartey:

Hartey ,du får inte skriva så.
Fattar du inte att folk kan bli ledsna ;)
Leeds United Hartey
2016-06-03 12:26
@Hartey:

Ps När Cellino sparkade Lucy Ward totalt utan anledning och han gjorde grova sexuella uttalanden mot henne helt ovärdigt en chairman för Leeds United.Leeds har en av Englands bästa akademier dom senaste 10 åren.En som hela tiden funnits runt ungdomarna har varit Lucy Ward. Det är nog bara att ställa frågan till Charlie Taylor, Fabian Delph,Lewis Cook, Danny Rose och James Milner vem som betytt mest för deras utveckling till fotbollsspelare så säger dom säkerligen Lucy Ward.Neil Redfearn betydde också mycket men han är sparkad, och då fick ju vi in Paul Hart som fick fram Leeds gyllene generation med Smith, Woodgate mfl, nej han försvann ju i våras... on on on , on on on , on on on ,
Leeds United Hartey
2016-06-03 12:13
Har i hela mitt liv följt Leeds United och IF Elfsborg.När det gäller Elfsborg så har klubben skötts helt ok om inte ibland amatörmässigt då klubben lyckades missa skicka in papper till UEFA på en Elfsborgsspelare och blev bestraffade med - 3 poäng av UEFA. Efter och även lite före Borås Arena byggdes så har klubben skötts av Sveriges bästa ledarduo i Stefan Andreasson och Bosse Johansson.Alltid mänskligt och omhändertagande och proffesionellt samtidigt.Minns en gång när jag och min familj glömt säsongsbiljetterna i hallen hemma och upptäckte det i Borås. Stefan Andreasson passerar oss på parkeringen och jag pratar med honom om vår situation. Stefan ringer biljettansvarig och försöker fixa nya ersättningsbiljetter men det funkade inte. OK sa Stefan och vi fick följa med honom upp på hans kontor och han fixade sponsorsbiljetter på bästa läktaren på arenan. Kan inte påminna mig om att Elfsborgs ledning har haft något oövertänkt uttalande under alla år. Dom som representerar klubben är något som spelare, fans, anställda och sponsorer kan vara stolta över.

När det gäller Leeds är det precis tvärtom. Chairman kallar fansen för morons, vissa ledamöter fixar så att andra ledamöter sitter häktade i ett vidrigt fängelse i Bahrain. Nuvarande chairman babblar på presskonferanser så att journalister inte fattar något ting. Chairmans avbryter presskonferanser för att röka.

Styrelseledamöter anklagar andra i styrelsen för att missbruka kokain inne på ER.Andra styrelseledamöter anklagar andra för att sätta in kameror i styrelserum. Sedan vi åkte ur PL så har det varit i stort sett en enda lång kaosartad parodi på en klubb som var topp 10 i världen i början av 2000-talet. När Adam Pearson kom väcktes förhoppningarna och han infriade dem till 100% och klubben började plötsligt att skötas profesionellt men han som så många andra bara säger upp sig eller får sparken i nuvarande Leeds där knappast någon
anställd klarar att ha kvar sitt jobb i 12 månader.

Det är möjligt att Cellino går hem i Italien men en chairman som inte ens kollar i böckerna innan han köper en stor klubb som Leeds vilket förtroende ger han.En chairman som pratar i timmar om ingenting och ingen förstår någonting.
En ledare som är i England för att visa att han kan ta upp Leeds i PL med att göra allt själv. En ledare som vill lägga sig i uttagningarna av laget.En ledare som bara skriver korttidskontrakt då han vet nästan till 100% att han kommer att sparka sin coach inom 2-12 månader.En ledare som sparkat mer Leedsanställda på 2 år än vad Leeds normalt gör på 30-35 år.

Alla får tycka vad dom vill men jag försökte ge Cellino en chans och i mina ögon tog han det inte. Han är ett skämt och Leeds förtjänar något mycket bättre lite typ som Elfsborgs ledning. M O T
Leeds United sportcarl
2016-06-03 11:38
Får vi in 2nyförvärv snart av klass och inte minst förlängning av Cook och Taylor, skulle jag bli mäkta förvånad om vi inte klarar 15000 säsongsbiljetter till sista juli
Leeds United Hartey
2016-06-03 11:34
@stonefree:

Kollade på leedsunited.com så finns det nästan en hel sektion FA2 på South Lower kvar om du skall köpa en säsongsbiljett :-).Annars bra sålt med säsongsbiljetter om man räknar med publiksiffror på 20-25.000. Kan ju bli en Monk effekt nu.
Leeds United sportcarl
2016-06-03 09:44
Att jag nämnde det har att det kan vara bra med lite motvikt. Noll procent chans att det nämnts annars. Och nej jag tycker inte Cellino gör allt rätt ifall någon undrar.
Annons: