/england/leeds/forum/681.aspx/england/leeds/forum/681.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2016-06-20 11:15
@sportcarl:
För att han var startspelare när jag sa det? Sen blev han skadad, då gjorde Antonio ett grymt jobb på högerbacken och var en av de bästa i laget. Då var de självklart att Bilic inte ändrade om. Ska bli spännande att se nästa säsong hur mycket Byram får spela :) Har även frågat West Ham fans och de har sagt "Ja" på frågan om han borde starta på högerbacken, då "han är vår bästa högerback". Men du kanske har mer kunskap om West Ham än deras fans, Sportcarl. Jag vet inte :)
Leeds United sportcarl
2016-06-20 11:11
Hur kan man skriva om någon frågar tex om Byram är en startspelare i West Ham och svara med ett kategoriskt ja?
Leeds United Linus.M
2016-06-20 11:05
När åsikter och tankar blir lögner... Då är det fanimej inte lätt! Dags att sluta diskutera innan det som vanligt spårar ur (ännu) mer. /Lögnare :))
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-06-20 10:59
terry cooper// Jag har aldrig påstått att jag har haft rätt i allt jag sagt skillnaden är att jag inte vinklar allt och sprider rena lögner. WhitesMOT// Fånga Bart på skateboard var det. På tal om hög nivå.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2016-06-20 10:56
@krelleg:

Som att studera Nelson Muntz och hans sidekick försöka fånga Bart på sin skateboard :)
Leeds United Kristoffer
2016-06-20 10:31
Förändring på VD-fronten:

Senior management appointment at Elland Road - Leeds United have recruited Barnsley chief executive Ben Mansford. #lufc

Expecting current #lufc executive director Paul Bell to remain at Elland Road but to focus on commercial matters, rather than football.
Leeds United terry cooper
2016-06-20 10:30
Sportcarl o Thom //

Ni har aldrig haft fel i några av era inlägg ??
Vilken tur att vi har några som är 100 %.
2016-06-20 10:03
krelleg// Inga problem alls här, inte för mig i alla fall men jag kommer säkert bli kallad mobbare av någon för att jag kritiserar :) :) :)
Leeds United krelleg
2016-06-20 09:35
Whelan om Antonsson bla.
Leeds United krelleg
2016-06-20 09:33
Och här var det trevlig stämning...
Leeds United sportcarl
2016-06-20 09:15
domedagsprofetior, realism och fantasi eller i vissa fall rena rama lögner
2016-06-20 09:07
Linus// Domedagsprofetior, realism eller fantasi skulle jag vilja säga :) fantasi för att de flesta av dina profetior just varit fantasi och fortfarande inte inträffat men var inte orolig, en vacker dag så får du kanske rätt och allt går åt helvete :)
Leeds United sportcarl
2016-06-19 22:44
Thom Matsson 22:31. Om man tar alla matcher som han varit disponibel så är han definitivt mer bänknötare än startspelare
Leeds United WhitesMOT
2016-06-19 22:33
Så många hål i dessa argument så man tror det är en hushållsost :)
2016-06-19 22:31
sportcarl// Glöm inte att Byram är ordinarie i West Ham. Eller hur var det nu? :)
Leeds United sportcarl
2016-06-19 21:05
inget illa om Byram men vi fick ett helt ok pris för honom med tanke på att han hade utgående kontrakt och inte är ordinarie högerback i PL, är bara fantasi att tro han är värd typ 8 miljoner pund som det snackades om för något år sedan, han hade kunnat haft det värdet om han fortsatt utvecklas men tyvärr så blev det inte så. Cook och Taylor bättre och jämnare spelare och skall säljas för högre summor om de inte vill stanna, Mowatt är ingen PL spelare, denna säsong är det upp till bevis för honom, förra säsongen var han inte godkänd
Leeds United Duke
2016-06-19 20:56
Linus// Ja han var bättre innan kontraktstrulet.
Leeds United Linus.M
2016-06-19 20:33
Duke//

En Byram som inte presterar???
Fulham knoll
2016-06-19 20:07
Kul värvning. Antonsson verkar vara en smart boxspelare.
Leeds United Duke
2016-06-19 19:09
Snart får vi veta vad planen är för Mowatt, Cook och Taylor. Det sämsta är om det blir nya Byrams som inte presterar och säljs i januari för en ganska låg summa. Vill dom inte förlänga i sommar så sälj dom nu om det finns hyggliga bud.
Leeds United Linus.M
2016-06-19 15:20
Domedagsprofetior eller realism... Svår balansgång...
2016-06-19 14:01
Linus// Japp, tänkte det kunde vara skönt att se sin egna text och inte bara domedagsprofetior från dig dagarna i ända :)
Leeds United Linus.M
2016-06-19 13:44
Thom//

Och där kom du igång :) Vi får se, som du sa!
2016-06-19 13:27
Linus// Vet att du bara väljer att se saker du vill se men jag skrev osv osv vilket betyder att det finns fler saker. Du driver ju hela tiden med oss som tycker att kritiken mot Cellino är överdriven vilket jag tycker är väldigt lågt men inga problem. Har du nån koll på när Cook lämnar föresten? Fönstret öppnar väl snart så storklubbarna måste väl stå i kö för att värva in honom med £5m klausulen i bakgrunden? Kommer han skriva på första dagen på fönstret eller dröjer det lite? Nu stannade ju Peacock-Farrell trots att du sa att han skulle lämna men du kan ju fortfarande få rätt med de andra ungdomarna trots att du haft fel i 1 år nu. Vi få se om du får lika mycket rätt som med den "ordinarie" Sam Byram som till slut, på typ 25 matcher, spelade ungefär tre matcher och sista 10 matcherna inte ens platsade på bänken. Jag hoppas du fortsätter att ha fel i dina spådomar för det betyder lycka för Leeds.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-19 13:14
@lasse c:

Skönt att det finns fler som VERKLIGEN led med honom.... ;)))
Leeds United Linus.M
2016-06-19 12:07
Thom//

Så det är låg nivå att skriva "Öhh"... Det är fan inte lätt det här :)
Leeds United lasse c
2016-06-19 12:03
Va kul med en svensk i Leeds ! Hoppas han lyckas, vi behöver ju en målskytt.
För övrigt så var det "" jättesynd "" att Ronaldo missade straffen i går kväll :)))
2016-06-19 11:32
Linus// Lika hög som din brukar ligga på med dina "hahas" och "öhh" osv osv. Kasta inte sten i glashus.
Leeds United Linus.M
2016-06-19 11:25
Thom//

Hög nivå.
2016-06-19 11:17
Linus// Aha, jag trodde för en sekund att Cellino gjort något rätt men då förklarar det ju saken. Cellino OUT
Annons: