/england/leeds/forum/679.aspx/england/leeds/forum/679.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kristoffer
2016-06-18 21:07
@Duke:

Det stämmer nog.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-18 21:02
Jag har ingen aning vem denne Antonsson är eftersom Allsvenskan är ett stort svart hål för mej. Det enda bra jag kan komma på som Kalmar någonsin erbjudit till världen är en av Sveriges största privata whiskeysamlingar :)

Känns som en Sloth värvning. Hoppas han är en Davide Somma istället. Som inte går sönder då alltså...
Leeds United Duke
2016-06-18 20:48
Tredje svensken som spelar för klubben?
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2016-06-18 20:10
Känns som en ganska bra värvning. Pep Clotet var ju i Halmstad när Antonsson var där så det kan nog bli bra.
Leeds United Duke
2016-06-18 18:53
Mycket trevlig värvning.
Leeds United Linus.M
2016-06-18 18:01
Marcus Antonsson klar enligt Fotbollskanalen.
Leeds United Duke
2016-06-18 08:08
Thom// Ja det påstås både det ena och andra. Cook är den jag anser viktigast att förlänga med.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-06-18 02:10
Duke// Väldigt intressant påstående du kommer med för jag har hört i över 1 år nu att alla våra ungdomar ska lämna. Cook, Mowatt, Taylor, Byram, Peacock-Farell, Phillips - ja alla ska lämna. Vi får se va?
Leeds United WhitesMOT
2016-06-17 23:26
With over 13,400 Season Tickets purchased so far, 2016/17 will see the club have its highest number of Season Ticket Holders since 2004. That figure also includes a highest number of Junior Season Ticket Holders for 12 years, with our new reduced pricing structure proving to be a hit among the next generation of supporters. The number of new applicants has trebled from last season
Leeds United WhitesMOT
2016-06-17 23:25
@Duke:

Då det lugnt då ;)
Leeds United Hartey
2016-06-17 22:56
Det är Taylor vi skall göra allt för att behålla. Han är stabilt bra eller strålande i match efter match. Han är redan en klar spelare i PL- klass! Byram är inte alls i samma nivå som Charlie Taylor. Dock minns nog Taylor agent att Byram blev erbjuden lönesänkning för att förlänga. Charlie Taylor skall ha en riktigt bra lön, det är han värd och det tjänar Leeds på om dom kan få honom på ett längre kontrakt
Leeds United Duke
2016-06-17 19:05
WhitesMot// Jag har läst här att inga av våra lovande unga spelare kommer att lämna i sommar.
Leeds United Zlatan,s
2016-06-17 17:38
Sverige -Italien 0-1.....
Missade hela första- sov istället efter gårdagens strapatser......
andra leken var inte heller upphetsande.
Tycker alla matcher varit ganska håglösa.....
snart är dä midsommar, snart är alla utopier över .....
vinna eller försvinna........
Leeds United krelleg
2016-06-17 14:21
Högst tvivelaktiga The Sun hakar på om Taylor. Den där agenten verkar flitig.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-17 10:35
"tumme upp"
Leeds United WhitesMOT
2016-06-17 10:30
Nu kör även YEP denna.

Om Leeds hade varit en TV-serie så hade detta varit som att se reprisen av McCormack eller Byram avsnitten. Båda började med liknande påstående om spelare och agenter och slutade med......ja ni vet....
Leeds United WhitesMOT
2016-06-17 10:24
Är det bara jag som tycker det är ett rätt tråkigt EM ? Jag menar över lag och inte bara för att Hamren suger :))

Leeds United Hartey
2016-06-17 01:47
@Norman Hunter:

Norman Hunter/ Simon Grayson
Leeds United lasse c
2016-06-16 20:28
Nordirland!
Leeds United Norman Hunter
2016-06-16 15:52
@terry cooper:

Verkligen!

Leeds United terry cooper
2016-06-16 15:31
Clough
Leeds United Norman Hunter
2016-06-16 13:15
Stonefree//

Din fråga fick mig att fundera på vilka managers vi haft som har lyckats efter att de lämnat och jag kan inte komma på nån under min livstid. Inte ens Revie lyckades... Hans sejour med England blev ju inte speciellt lyckad men å andra sidan har väl alla engelska förbundskaptener fått avgå efter att ha misslyckats med att leva upp till folkets orimliga krav på detta landslag.

Slog upp vad Wilknson och Graham gjorde och den senare lyckades hålla sig kvar i Tottenham nån säsong medan den förstnämnde haft lite U21-uppdrag samt ett totalt misslyckande i Sunderland som meriter post-Leeds. I övrigt har väl Grayson och Poyet inte direkt gjort bort sig men har heller inte gjort nåt större väsen av sig.

Kontentan verkar vara att man ska hålla sig undan från Leeds United om man vill ha en framtid i detta yrke :/
Leeds United terry cooper
2016-06-16 09:02
Stonefree//

Håller med om coacherna.
Med Monk så hoppas man ju.
I Swansea så spelade han ju några år o sedan blev manager , så han kände ju till organisationen mm där.
Här får han börja från scratch. Viss skillnad.
Leeds United stonefree
2016-06-16 07:29
@Tobbe O:

väntar spänt på programet.
har inte haft mycket tid att varken läsa eller skriva här inne de senaste månaderna.
Men en sak har jag funderat mycket på, det är säkert någon som redan har skrivit om det.
Hur många utav de coacher som Cellino tagit in och trott på har lyckats efter de har slutat/sparkats i Leeds? Ingen som jag ser det!
Summan av det måste ju bli att Cellino kanske inte är så bra på att hitta nya coacher. Men även en blind höna hittar ju korn ibland. så jag tror att Monk är en sån, i mina ögon är han det absolut bästa på pappret under Cellino, sen är det ju alltid en viss risk, men med 5-6 nya spelare och bantning av truppen kommer det att gå vägen till en topp 6 placering nästa säsong.
Leeds United Zlatan,s
2016-06-15 22:07
lc
Helsingborg tog det mesta regnet med översvämningar som följd.
Behöver regna nån månad nu innan det tar sig i marken.
Fotbollen öser inte precis nåra större hjältedåd i EM.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-15 21:47
Lite bubbel från daglig post.
Leeds United lasse c
2016-06-15 21:19
Valet av Monk som manager, kan bli riktigt bra hoppas jag. Bara han får tid på sig tålamod tack!. EM, många bra matcher hittills , de minder länderna hänger med riktigt bra ( tack Island) Sverige alltför (som vanligt ) uppskrivna av media.
Men det klart vinst mot Italien o Belgien så vinner vi gruppen men det lär ju inte hända./ zlatan , knaster torrt här i Stockholm skulle gärna ta 10 - 20 mm regn
gräsmattan är vit av torka

Leeds United Becks#9
2016-06-15 19:44
När släpps hemmatröjan för 16/17?? Någon som vet?
Leeds United Zlatan,s
2016-06-15 18:50
Åska o 11mm regn ida-Har nog kommit från France, i think.
Inget speciellt nytt här inne idag.
Inte hunnit kolla om UEFA bjuder på nåt f.godis i kväll, först
kommer Yorkshire ,eja vore ja där......
Tror Tor, har tat fram hammaren igen.......inte nu ikväll igen väl .??
Leeds United WhitesMOT
2016-06-15 18:48
ndications down south that Leeds are one of clubs interested in Bournemouth CB Tommy Elphick. No bid yet. Villa have had a £3m bid accepted
Annons: