/england/leeds/forum/677.aspx/england/leeds/forum/677.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Emil.R
2016-02-19 13:08
tråkigt om du lämnar Linus men jag kan förstå dig med tanke på att du fått mycket skit här men hoppas du ändå stannar kvar och bidrag med åsikter och nyheter kring Leeds, som Tobbe sa det finns inga rätt eller fel bara olika åsikter MOT
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2016-02-19 12:58
Att Sportcarl inte tycker jag är torr bakom öronen är bara att skratta åt. :) Visar väl mer vilken typ av person han är än något annat. Sorry, men trött på att få höra skit om mig p.g.a min ålder. Men nu slipper ni mig, trodde jag skulle slippa Sportcarl här men det gjorde jag tydligen inte... Ciao, och MOT...
Leeds United Emil.R
2016-02-19 12:47
[QUOTE=lufc4ever]En sak till bara.... Ser på Waccoe att Leedsfans har samlat pengar till norrmännen som missade Boro matchen tack vare SKY och Cellino. Nu har baggarna bestämt sig för att pengarna istället ska gå till Moodys familj. RESPEKT !!! [/QUOTE] respekt!
Leeds United lufc4ever
2016-02-19 12:32
En sak till bara....

Ser på Waccoe att Leedsfans har samlat pengar till norrmännen som missade Boro matchen tack vare SKY och Cellino.

Nu har baggarna bestämt sig för att pengarna istället ska gå till Moodys familj.

RESPEKT !!!
Leeds United lufc4ever
2016-02-19 12:17
Det har varit kul att titta in här de senaste veckorna. Kul att se lite nygamla namn vakna till nu när vi som strulat ner forumet med allt Cellino skit tagit oss an LUSS sidan. Som Zlatan.Z är inne på...på LUSS kan vi gapa och skrika på varandra :)

Men en sak måste jag få ur mej innan helgen. Och jag är sorry om det drar ner stämningen men jag tycker det hänger ihopa med det som Tobbe och Emil varit inne på de närmsta dagarna. Det här med respekt för varandras åsikter.

Att som 55 år gammal skriva till en 20 åring att han är inte torr bakom öronen bara för att han råkar vara av åsikten att Peter Lorimer har en brun tunga är inget som iaf jag ser bidrar till bra respekt i debatten.

Det är möjligt att det gör ont att höra negativa saker om sina gamla hjältar. Men att börja kalla nån för snorvalp bara för att personen inte tycker som en själv är inget sätt att bibehålla respekten och stämningen hög oss imellan på något forum.

Så....bara min åsikt i det hela och jag har säkert inte varit guds bästa barn alla gånger.

Nu försvinner jag tillbaka till min vitstråd på LUSS. Där är det ingen som bråkar. Där är bara jag ...... ;)
Leeds United Emil.R
2016-02-19 12:16
[QUOTE=Tobbe O]Å andra sidan, vinner vi är det ju hennes förtjänst att det inte "bara" blev 0-0. Då jäklar vill jag se ljusspel med texten Ninna- the Queen of Swedish whites". [/QUOTE] så oavsett vilket får vi börja samla in pengar till ett ljusspel på ER till Bolton matchen
Leeds United Tobbe O
2016-02-19 12:03
Å andra sidan, vinner vi är det ju hennes förtjänst att det inte "bara" blev 0-0. Då jäklar vill jag se ljusspel med texten Ninna- the Queen of Swedish whites".
Leeds United Emil.R
2016-02-19 11:39
[QUOTE=stonefree]Hon vill inte. Så får vi stryk är det hennes fel och jag kommer att berätta vilka som vet om det också. Så det dröjer inte länge innan det kommer upp ljuspel på hörnet East och South, med Ninna out of Sweden Whites! Trevlig helg! [/QUOTE] hahaha Ninna OUT!! we want our points back
Leeds United stonefree
2016-02-19 11:35
@Emil.R:

Hon vill inte. Så får vi stryk är det hennes fel och jag kommer att berätta vilka som vet om det också.
Så det dröjer inte länge innan det kommer upp ljuspel på hörnet East och South, med Ninna out of Sweden Whites!

Trevlig helg!
Leeds United Emil.R
2016-02-19 11:14
[QUOTE=Zlatan,z]Bara ETT tips till ovanstående. Enligt min uppfattning, har detta inlägg sin givna plats på NYA Luss!! Där passar detta ämne,då Ni får en EGEN tråd att, "gotta", ER i gammal skit!! Och VI," slipper",på så sätt att, läsa vad Ni, aldrig kan avstå ifrån att diskutera.. Emil o Tobbe, kom hit som trevlig läsning, och en nytändning är på väg, trodde jag. På nya Luss kan Ni i lugn och ro dravla om Bates och Cellino med en EGEN gräddfil, här vill vi ha lugn o ro nu!! [/QUOTE] jag tycker alla personer och åsikter är välkomna här, problemet har aldrig i mina ögon varit om man är positiv eller negativ utan den bristande respekten för varandra och varandras åsikter
Leeds United Emil.R
2016-02-19 11:11
[QUOTE=stonefree]Jag ska inte gå in i någon debat angående Lorimer, Cellino eller Bates för den delen. Men jag satt och pratade med Lorimer i måndags efter matchen, har förövrigt gjort så för, när det har varit väldigt lite folk på Cormeciel. Han har ju inte ett enda bra att säga om någon i Leeds i dag, allt var skit. Han tycke inte ens att det var ett steg framåt att vi spelade 0-0 mot seriens kanske bästa lag. Så har det varit hela tiden. Jag vet inte vad han får betalt av Leeds i dag eller vad han gör mer än att vara någon form av värd tll lite finare gäster på matcherna. Men jag tror inte han gör något mer. Mest av allt är han en gammal tjurig gubbe. Så Emil och Tobbe, passa på att hälsa på nu mot Bolton, för nu är det sista säsongen det är öppet. En toa kvar och lilla rummet innan för är avstängd sedan översvämningen i December, hela golvet är kaputt där inne. Städningen verkar också ha upphört fulständigt. Det är ju iallafall ett kulturarv som går i graven! [/QUOTE] De sista säsongerna och matcherna man varit över på har alltid innefattat ett besök hos Peter och commercial inte för att det är bra stämning, ölen är billig eller att det är speciellt roligt där utan mest för att det är en tradition och på nåt sätt hänger ihop med matchdagar så det kommer att kännas tomt och lite konstigt när detta inte blir ett stående inslag på matchdag Längre... men alla traditioner är ju till för att brytas säger man ju. men man kommer ju inte sakna det speciellt mycket för som du säger stonefree är Peter ju inte den mest positiva nuförtiden
Leeds United sportcarl
2016-02-19 11:09
ja den puben har sett sina bästa dagar för länge länge sedan, man går dit endast för ägaren och historiens vingslag som sitter i väggarna
Leeds United Tobbe O
2016-02-19 11:06
Just det ja, har ju hört att Commercial ska stänga. Det är riktig ”sunkpub” över stället men som du säger ett kulturarv. Vi var där ganska ofta på våra första resor till Leeds då det kändes speciellt med att det var Lorimers pub och ibland kunde det vara bra drag där efter matchen men sedan har det blivit alltmer sällan. Sorgligt ändå att det stänger, klart att vi måste ta ett sista besök där när vi är över.
Leeds United Zlatan,z
2016-02-19 10:53
@Linus.M:

Bara ETT tips till ovanstående.
Enligt min uppfattning, har detta inlägg sin givna plats på NYA Luss!!
Där passar detta ämne,då Ni får en EGEN tråd att, "gotta", ER i gammal skit!!
Och VI," slipper",på så sätt att, läsa vad Ni, aldrig kan avstå ifrån att diskutera.. Emil o Tobbe, kom hit som trevlig läsning, och en nytändning är på väg, trodde jag. På nya Luss kan Ni i lugn och ro dravla om Bates och Cellino med en
EGEN gräddfil, här vill vi ha lugn o ro nu!!
Leeds United stonefree
2016-02-19 10:38
@sportcarl:
Jag ska inte gå in i någon debat angående Lorimer, Cellino eller Bates för den delen. Men jag satt och pratade med Lorimer i måndags efter matchen, har förövrigt gjort så för, när det har varit väldigt lite folk på Cormeciel. Han har ju inte ett enda bra att säga om någon i Leeds i dag, allt var skit. Han tycke inte ens att det var ett steg framåt att vi spelade 0-0 mot seriens kanske bästa lag. Så har det varit hela tiden. Jag vet inte vad han får betalt av Leeds i dag eller vad han gör mer än att vara någon form av värd tll lite finare gäster på matcherna. Men jag tror inte han gör något mer. Mest av allt är han en gammal tjurig gubbe. Så Emil och Tobbe, passa på att hälsa på nu mot Bolton, för nu är det sista säsongen det är öppet. En toa kvar och lilla rummet innan för är avstängd sedan översvämningen i December, hela golvet är kaputt där inne. Städningen verkar också ha upphört fulständigt. Det är ju iallafall ett kulturarv som går i graven!
Leeds United Linus.M
2016-02-19 10:33
@sportcarl:

Jag undrar verkligen hur många som håller med dig i det du skriver här. För jag kan inte se att många tycker Lorimer har rätt i det han skrivit om Bates, GFH och nu Cellino.

Kommer Redbull in så kommer han lovorda dem med...
Leeds United sportcarl
2016-02-19 08:19
Linus 22:04. Jag har större respekt och iyssnar hellre på Lorimer än snorvalpar som inte är torra bakom örat. Vad han gjort och betytt för klubben kan inte överskattas. Sedan måste man respektera att folk har olika åsikter. Jag läser hans artiklar med full behållning även om jag kanske inte alltid delar hans åsikter. Men att bli kallad att man har brun tunga för att han stårbakom Cellino som du skrivit tidigare och inte tycker som du är lågt och mer sorgligt
Leeds United Emil.R
2016-02-19 05:30
[QUOTE=Tobbe O]Kom igen nu Ninna! Get on the plane for the lads :) [/QUOTE] hahaha
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 22:42
Kom igen nu Ninna! Get on the plane for the lads :)
Leeds United Linus.M
2016-02-18 22:04
Kolla länken. Det är så sorgligt. Hur kan det bli såhär? :(
Leeds United Linus.M
2016-02-18 21:53
Wootton är inte bra... :)
Leeds United stonefree
2016-02-18 21:48
Ha ha ha. Danmark - Scum 2-1. Vad man njuter!
Leeds United stonefree
2016-02-18 21:47
@Tobbe O:

Det är Ninna som är expert på 0-0 matcher. Får sätta henne på ett Ryanair på lördag morgon. Hon hinner hem samma dag, planet hem går inte fören 20:00. Men det blir nog svårt att övertala henne.
Leeds United Emil.R
2016-02-18 20:54
hahaha så jävla gott!!!! krossa scums
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 20:53
Midtjylland!!!!!
Leeds United Emil.R
2016-02-18 20:21
[QUOTE=Tobbe O]Jag tycker att Wootton fått oförtjänt mycket kritik. Så dålig har han faktiskt inte varit. Han gjorde några riktigt svaga insatser i början av säsongen men har spelat upp sig. Tycker det är en bra back up som kan gå in och spela både mittback och högerback. Men visst, en Berardi i form är att föredra alla dagar i veckan. [/QUOTE] det är det jag har sagt hela tiden Wotton är bra!
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 20:04
Jag tycker att Wootton fått oförtjänt mycket kritik. Så dålig har han faktiskt inte varit. Han gjorde några riktigt svaga insatser i början av säsongen men har spelat upp sig. Tycker det är en bra back up som kan gå in och spela både mittback och högerback. Men visst, en Berardi i form är att föredra alla dagar i veckan.
Leeds United Linus.M
2016-02-18 19:53
Blir otroligt svårt nu när Wood inte kan vara med. Berardi sägs dock kanske vara redo till spel, det är en enorm boost.
Leeds United Emil.R
2016-02-18 19:16
[QUOTE=Tobbe O]Evans bekräftar att Wood är borta i helgen, han har fått något virus nu också. Skit, det försämrar våra möjligheter rejält. Vi kanske borde skramla till Stonefree. Han har ett bra 0-0 facit och det tar jag gärna på lördag. [/QUOTE] det var ju fan! hade gärna haft Wood på topp vi lär ju inte få så många chanser så det gäller att sätta dom! jag är gärna med och skramlar :)
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 19:14
Evans bekräftar att Wood är borta i helgen, han har fått något virus nu också. Skit, det försämrar våra möjligheter rejält. Vi kanske borde skramla till Stonefree. Han har ett bra 0-0 facit och det tar jag gärna på lördag.
Annons: