/england/leeds/forum/667.aspx/england/leeds/forum/667.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Hartey
2016-03-05 17:21
Yess 2-0 Antenucci
Leeds United Hartey
2016-03-05 17:06
Cooper ut i halvlek och Bamba in
Leeds United Zlatan,s
2016-03-05 17:03
Bra gubbar på luss som refar. ;))
Denna perioden ska jag sitta och läsa er ,på studs ;))
Leeds United Hartey
2016-03-05 16:50
@Hartey:

Klicka på den översta länken
Leeds United Hartey
2016-03-05 16:49
Tror denna radiolänk funkar
Leeds United stonefree
2016-03-05 16:48
Stonefree on: 5 mars, 2016 kl. 15:54 #2878 Hej Nu bär det sig inte bättre än att Hartey och Helena tyvärr inte har möjlighet att följa med och hålla i stora LUSS resan i år. Så jag har lovat att hålla i biljett köpet till match biljetter till båda matcherna. Har pratat med Maria Dawson i Leeds. Hon tror att båda matcherna blir kategori A matcher, men det får vi reda på om några veckor. Men fram till det vill jag ni gör följande: Mejla till mig hur många biljetter ni ska ha till varje match. Vilken sektion ni vill stå eller sitta på. Namnet på alla dem ni ska köpa biljetter åt. Om ni ska ha +60 biljetter eller junior biljetter. Då har jag möjlighet att göra en sammanställning över hur många biljetter vi behöver och på vilka sektioner vi ska dem. Nytt för i år är att ni kommer att få hem biljetterna i brevlådan någon vecka innan avresa. Jag kommer att skriva ner alla biljettnummer innan jag skickar iväg dem till er, så om det mot all förmodan skulle hända något, så fixar jag nya åt er på matchdagen. Jag återkommer jag med betalningen för biljetter. Det kommer att bli bankkonto och Swich. Mejl: steen.hansen@billerudkorsnas.com Sprid gärna runt det här till alla. MOT
Leeds United Hartey
2016-03-05 16:45
Leeds har vänt på matchen rejält om man tittar på statistiken 1-0 har vi ju och det är ju det målet som räknas Tack Antenucci !!
Leeds United Ballsmash
2016-03-05 16:43
Vafan har dom Rachubka i mål? Skjut så fort tillfälle ges!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ballsmash
2016-03-05 16:40
Gött Ante! Var väl ett tag sedan han gjorde mål nu? Huddersfield i vintras typ?
Leeds United Ballsmash
2016-03-05 16:30
Någon som lyssnar och kan berätta hur det ser ut? Händelsefattigt som väntat?
Leeds United Ballsmash
2016-03-05 16:30
Någon som lyssnar och kan berätta hur det ser ut? Händelsefattigt som väntat?
Leeds United Hartey
2016-03-05 15:58
Evans skall alltid säkra laget bakåt. Skall vi inte våga oss på 4-4-2 mot Bolton hemma.
Vi släpper ju annars inte in många mål till Evans försvar
Leeds United Kristoffer
2016-03-05 15:53
Startelvan:

Silvestri
Coyle bellusci Cooper Taylor
Dave
Carayol Cook Bridcutt
Ante Doukara
Leeds United lasse c
2016-03-05 12:34
Tippar Leeds -Bolton 1-0 , förmodligen självmål eller en snespark från någon mittback
Leeds United Hartey
2016-03-04 17:34
Bekanta saker börjar dyka upp kring Leeds United

Nu har Edoardo Cellino (sonen) haft en dispyt på Facebook med en Leedsfan och kallat honom "Moron". Ingen orsak om Edoardo var provocerad men man kan inte vinna sådana diskussioner. Diskussionen glöms bort men inte "Moron" Cellino kan snart inte ta familjen till Leeds och det skulle kunna snabba på hans avgång
Leeds United Zlatan,s
2016-03-04 13:54
Ödesmatch i morron.
Inte likt mig att börja gruva sig för morrondagens öde.
Mår inte alls bra. Blir det förlust igen, då är det väldigt illa.
Leeds United krelleg
2016-03-04 09:54
Bra artikel!
Leeds United Kristoffer
2016-03-03 13:40
2015: £3,500,000 repayable annually from June 2016 to June 2019 £13,500,000 repayable on promotion, if not promoted then repayable annually from 2019 to 2032 No interest Roligt om vi måste ge pengar till GFH varje år fram till 2032.
Leeds United stonefree
2016-03-03 13:00
Läs Thom Mattssons fantastikt bra skrivna krönika på nya luss sidan, mycket bra och ger lite perspektiv till mycket i och runt Leeds. Själv har jag våndats rätt mycket den senaste tiden, mest för den negativa inställningen som bara kryper innan för skinnet på mig hela tiden. Ut med Cellino, ut med Evans, ut med Bamba, ut med Wotton, ut med allihopa. Samtidigt som det finns en liten kille med sin gamla Leeds halsduk på min axel som har suttit där sedan 1969 och viskar ”We all love Leeds ” i mitt öra hela tiden. Inte vill jag väl egentligen bli av med Cellino, Evans, Wotton, Bamba och alla dom andra. Inte är jag glad över att jag har rätt angående en som Bamba hela tiden denna säsong. Det finns inget värre än att få rätt, när det gäller negativa saker. Vad kul det hade varit att få ställa sig upp och säga att jag hade fulständigt fel om allt negativt som jag har sagt om Cellino, Evans, Bamba, Wotton och alla de andra. Varför? Jo för om jag skulle få göra det, då går det ju bra för Leeds och det är ju det som räknas. Jag skulle älska om Cellino gick ut och var öppen och ärlig, säga allt direkt till fansen, även om det ibland kan svida att höra. Men i längden så enar det oss allihop. Jag tror till och med att jag kan förlåta Cellino om han lovade att aldrig göra om det där med Boro matchen. Jag skulle vilja att Evans stod upp för laget i alla lägen, aldrig och då menar jag aldrig prata skit om någon spelare i Leeds fina tröja, han behöver inte heller höja spelare till skyarna, som precis har gjort en riktig dålig match eller två. Allt som rör truppen ska hållas inom truppen och ska man få in självförtroende, då gäller det också att alla är med, alla får samma möjlighet att visa vad de går för. Jag skulle bli glad om vi allihop, mest mig själv slutade kasta skit på våra spelare, går det bra för någon/några då behöver de inte stödet, det flyter bara på. Har Silvestri, Wotton och Bamba det tungt, blir Bellusci och Antenucci kallat för bög hela tiden, då säger det sig själv att det går åt skogen alltihopa. Vem vill spela för ett lag där supportrarna kallar sina egna för sådana saker? Det stärkar ju inte ett redan sargat självförtroende. Det är ju dom vi ska sjunga och heja på förlåta direkt om de gör ett misstag. De är ju bara människor! Jag kan inte lova 100% att jag inte kommer med något negativt ibland, för jag har en annan liten jävel sittande på min andra axel som njuter över allt skit jag sprider runt om allt inte bara fotbollen och han vinner ibland. Men jag ska kämpa för att hålla honom kort. Men just nu är vi där inget fungera längre. Vår ägare lämnar matcherna redan i halvtid. Tränaren är belagt med mundkavel, spelarna är allihop mer eller mindre totalt handlings förlammade, självförtroendet är kört totalt i botten. Vi som fans kan inte köpa in spelare, vi kan inte ta ut laget inför matcherna. Men en sak kan vi och det är att stötta våra lirare efter absolut bästa förmåga och då spelar det ingen roll om vi gör det här hemma eller på plats. Vi måste nog allihop dra vårat strå till stacken. Ska Cellino sälja ? Ska vi byta ut Evans? Kommer våra ungdomar att skriva nytt kontrakt? Kommer supportrarna tillbaks till Elland Road? Jag vet inte. Det enda jag vet just nu är att vi behöver hjälpas åt allihop för att vända skutan rätt igen! Hur? Ingen aning. Där ligger bollen hos Cellino! Så vad du än gör Massimo Cellino, gör det rätt och gör det för alla supportar som älskar Leeds skull. WALLAMOT
Leeds United stonefree
2016-03-03 08:26
Hartey!

Har svarat på ditt PM. Ursäkta att det tog några dagar!
Leeds United Emil.R
2016-03-03 05:32
1 Day to take off!!
Leeds United lasse c
2016-03-02 21:27
Zlatan, Det är väl mest för fotbollen jag har viasat, kollar även lite på NHL ,
sen är det golf o formel 1 men det kollar jag inte på. Inte så mycket boxning tror jag, svårt att ha koll på den sporten, det var enklare förr med Tungviktarna , nu känner man inte till så många namn.
Leeds United Zlatan,s
2016-03-02 19:14
Lass c //
Lösenorden ska man lagra på ett register. Annars är de borta snart.
Har fått igång tv,n. samt datorn har jag gjort flera omstarter på. . För stunden har

det varit lugnt, men hur länge får jag se.
Tillhandahåller Viasat även punching, på stora matcherna, eller vad visar de mest...
Leeds United Emil.R
2016-03-02 15:06
ses i Leeds kungen!
Leeds United Tobbe O
2016-03-02 14:20
Härligt Kungen! Vi ses till helgen!
Leeds United kungen
2016-03-02 12:53
Sitter på Arlanda och njuter av några pint och väntar på att flyget ska ta mig mot dom brittiska öarna.Ska bli kul att se på lördag ifall det finns nå jävlar i namma i våra så kallade fotbollsspelare och att dom kör över Bolton och visar att dom har lite leeds hjärta i kroppen och vinner för Englands bästa fans!
Leeds United Kristoffer
2016-03-02 09:23
Leeds-spelare värmer upp. Missar varje skott.
Leeds United lasse c
2016-03-01 21:06
Zlatan! När Tv är trasig saknar man den, men när den väl funkar är det mest skräp i rutan! Datorn är jobbig att förstå sig på, har försökt skapa ett konto på den i flera dagar nu. Det är lösenord mm som man inte kommer ihåg.
Tur att det är lite gammal hederlig engelsk fotboll nu på viasat
Liecester- WBA 0-1 just nu, börjar Liecester tappa nu?

Leeds United Zlatan,s
2016-03-01 20:02
Förutom .mina,3 långa odågor, inkl. deras, små, valp,innor o thay,innor,med deras små,odågor, så finns det 3 andra fenomen jag inte vill mista ! (xxxxavstå ifrån !! ) Det har varit flera dgr utan tv, datorn krånglar, och det sista men inte minst, Leeds forum, kommer upp en skylt att sidan svarar inte, trots att den har svarat, där sitter en fyrkantig gubbe,bred i käften , får kanske söka efter sv fans i en ny sökning-eller finns någon annan med dessa symptomen här........ fan, nu tittade han upp igen..stup...i kvarten...... Försökt att radera bort samma som igår, (xxxxavstå )men suddgummit fungerar inte IDAG,heller!!
Leeds United Hartey
2016-03-01 18:35
Stonefree// Du har PM
Annons: