/england/leeds/forum/660.aspx/england/leeds/forum/660.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2016-07-11 11:13
Såklart han har. Det var ju skitroligt.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-07-11 11:11
WhitesMOT// Ja, eller har han lite humor kanske...
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2016-07-11 11:04
Från ett inlägg i YEP :

"Kyle Bartley is a better defender than Lewis Cook. Kemar Roofe is a better goal scorer than Lewis Cook."

:))))

Fotbollskunnig person som skrev det....
Leeds United WhitesMOT
2016-07-11 10:52
@krelleg:

Som du skriver det känns igen. Detta är egentligen inget nytt för så här har det varit länge nu. Sälj för att gå runt och hoppas på det som ersätter för nåt magiskt med sig. En del kallar det negativ syn. Själv skulle jag kalla det been there, done that. Svaret om det funkar får vi nån gång i Maj varje år. I år får vi hoppas Monk är Labero.
Leeds United Ballsmash
2016-07-11 10:49
Ryktas om Destro nu, har ändrats till leedsspelare på wiki också. Det vore helt sjukt, men kan inte tänka mig att han vill lira i championship?
2016-07-11 10:32
krelleg// En väldigt pessimistisk artikel av Whelan som vanligt. Han klagar över Antonsson men vet ingenting om honom, han klagar på Roofe då han inte är "proven" i the Championship även om vi lagt runt £3m på säsongens spelare i League Two. Green är för gammal, Bartley och Grimes är handplockade av Monk men spelar tydligen ingen roll. Allt handlar dock om att Cook lämnade tydligen. Med försäljningen av honom så rasade klubben ner till medeltiden. En 19 åring med typ 3 assist och 2 mål eller något liknande på två säsonger, visserligen en mega talang men enligt mig så står vi långt ifrån och faller med Lewis Cook. Whelan är ledsen över att Cook har lämnat för £10m och allt är ju Cellinos fel såklart. Ingenting om att Cook blev erbjuden £30k i veckan, chansen att spela i Premier League och ville lämna för att få just den chansen samt pengarna. Sen verkar Whelan gett upp om att pengarna kommer återinvesteras i truppen. Han kan ju få rätt här men hi har cirka 50 dagar kvar på fönstret och för första gången på länge ser jag fram emot dessa 50 dagar. Anser att våra 6 nyförvärv så här långt håller bra klass och jag är tämligen säker på att fler följer så jag tycker Whelan med sin pessimistiska syn på allt som har med Leeds att göra ska invänta vad som komma skall. MOT
Leeds United krelleg
2016-07-11 10:19
"You are just bolstering numbers. We are selling players for £10m – £7m or whatever it may be rising to – but where are we putting that money?
"
Känns igen..
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United WhitesMOT
2016-07-10 07:15
DING DING DING !

Radion kommer med UPS idag mellan nu och sen ;)
Leeds United Duke
2016-07-10 07:12
James Milner
Leeds United WhitesMOT
2016-07-10 06:21
Den som löser gåtan vinner en svartvit färgradio ;)
Leeds United sportcarl
2016-07-10 05:41
Jimmy Durmaz (:?
2016-07-10 00:23
Jimmy?
Leeds United WhitesMOT
2016-07-10 00:13
Annars finns det ju en som skulle kunna lösa precis allt vi behöver på mittfältet. Och som det utan tvekan hade funkat att sätta armbindeln på. Varje sommar måste man få drömma om honom....

Det måste vara dax snart, Jimmy ;)
2016-07-09 23:50
Hade vi fått en spelare som Howson tillbaka hade det varit fantastiskt! Ekstrand är också en bra spelare som hade kunnat lyfta laget. Har det någonsin spelat två svenskar samtidigt i Leeds United? Skulle inte tro det va? Osman, Bridcutt, Ekstrand, Howson och jag hade varit eld och lågor inför säsongen.
Leeds United sportcarl
2016-07-09 23:07
enligt YEP signade han för Ascoli permanent den 30:e juni, osäker om det stått på klubbens hemsida, dock står han inte med på den 25mannatrupp som finns på klubbens hemsida och den verkar uppdaterad då Green är med, Ronaldo Viera verkar uppflyttad till A-lagstruppen med
Leeds United Kristoffer
2016-07-09 22:52
@sportcarl:

Det har väl inte blivit officiellt än att Bianchi är såld? Har inte sett någon artikel om det på klubbens hemsida.
Leeds United Ballsmash
2016-07-09 22:18
Kan tänka mig Cooper som kapten om han är tänkt som startspelare. Eller kanske Taylor? Men lutar nog åt Green.
Leeds United sportcarl
2016-07-09 21:02
ja det var väl som jag trodde, det hade bara missats på trupplänken på denna sidan
Leeds United Duke
2016-07-09 21:00
Bianchi är såld. Bellusci utlånad.
Leeds United sportcarl
2016-07-09 20:56
när man kollar på denna sidan på spelartruppen ser jag att Bianchi står med, det kan väl inte stämma att han är med i truppen?han är väl släppt eller utlånad till Italien, annars ser jag att uppdateringen är snabb och att Erwin redan står med som utlånad
Leeds United Duke
2016-07-09 20:28
Bamba känns som fjärdeval isf, en ny kapten att föredra.
Leeds United sportcarl
2016-07-09 20:24
Fotbollskanalen hade rätt om Antonsson, hoppas det stämmer med Ekstrand med,
Leeds United WhitesMOT
2016-07-09 20:15
Adam Pope: Sweden's Fotbollskanalen saying defender & free agent Sweden's Joel Ekstrand is close to joining #Lufc
Leeds United Norman Hunter
2016-07-09 14:13
[QUOTE=WhitesMOT]Vi är ju bättre än Lendo på lån så vill vi så ska det kunna gå :) [/QUOTE] ser att howson skadade sig i slutet av vårsäsongen. knäskada så tveksamt om han är tillbaka i tid.
Leeds United WhitesMOT
2016-07-09 13:59
Phil Hay ?@PhilHayYEP 1 minför 1 minut sedan

Leeds United striker Lee Erwin joins Oldham Athletic on a season-long loan. #lufclive
Leeds United WhitesMOT
2016-07-09 12:57
@Norman Hunter:

Vi är ju bättre än Lendo på lån så vill vi så ska det kunna gå :)
Leeds United Kristoffer
2016-07-09 12:39
Så om vi får in Ekstrand, Bridcutt och Osman så har vi ett ganska bra lag.

Green
Berardi Ekstrand Cooper Taylor
Bridcutt Grimes
Dallas Osman Roofe
Wood
Leeds United Norman Hunter
2016-07-09 09:41
@WhitesMOT:

Helt klart ett perfekt tillskott på flera sätt.
1. Skulle ge grymt bra signaler
2, Han är i en bra ålder (28) för att komplettera denna unga trupp
3. I dagsläget troligtvis en bättre spelare än Cook
4. Han har erfarenhet av att spela upp ett lag i PL

Är det möjligt? Tveksam hur han skulle ställa sig till den lönesänkning det skulle innebära. Han sitter idag på en PL-lön vilket med dagens pengar skulle innebära att han halverar sin lön om han går till Leeds. Han har tre år kvar på sitt kontrakt så det är ganska mycket pengar han ska ge upp om inte Norwich och Leeds kan komma överens om ett lån där de delar på konstnaderna för hans lön.
Leeds United WhitesMOT
2016-07-09 07:49
Norwich vill tydligen bli av med Howson. Där är ett plåster på såren så gott som något och exakt den spelartypen vi nu saknar på mitten.
Leeds United Leeds så klart!
2016-07-09 02:35
The cock is gone. May the bench greet you, and be soft on your butt. The cock is gone. May feared B-mouth bring you hardware and glory. The cock is gone. May you stay fat and lazy on the bench, and not hungry and agile on the pitch. The cock is gone May you be forgotten soon, and not worshipped by thousands faithfuls The cock is gone May you become a distant memory for a few, and not the legend to us all The cock is gone
Annons: