/england/leeds/forum/659.aspx/england/leeds/forum/659.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Svanen75
2016-01-18 11:23
Kristoffer Huvudscout är Terry Potter om jag inte missminner mig! Kan ha fel dock.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Norman Hunter
2016-01-18 10:55
@¤Thom Mattsson¤:

Enligt YEP så skulle vi få £2m om han går som kontraktslös i sommar. Det innebär att Everton skulle spara ca £2m om de väntar till sommaren med att plocka in honom. Inte otroligt att han skulle kunna få £1m extra i sign-on bonus om han spelar färdigt säsongen med Leeds så han har ganska många själ att vänta ett halvår med sin PL-debut.
Leeds United Kristoffer
2016-01-18 10:38
Leeds har väl fortfarande inga scouter?
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-18 10:31
Finns ju en liten chans att Byram kanske känner att han sitter i en ännu bättre sits till sommaren då fler klubbar kan erbjuda honom kontrakt och det kan bli en budgivning kontrakts mässigt.
Leeds United Svanen75
2016-01-18 10:18
Enligt Phill Hay ska Byram träna med laget på TH idag, har övergången fått en ny sväng??
Leeds United Rodell
2016-01-18 10:17
Phil Hay ?@PhilHayYEP 15m15 minutes ago

FWIW, I'd be really surprised if the Everton move doesn't happen. Must tick a lot of boxes for Byram.

Phil Hay ?@PhilHayYEP 33m33 minutes ago

Being told that Byram is taking time to consider options after Everton talks. Leeds expect him to report for training at TA this morning
Leeds United terry cooper
2016-01-18 09:13
Okay Byrams form har varit upp o ner men om han hade stannat , så hade han varit en av de spelarna vi byggt vidare på.
Leeds United lufc4ever
2016-01-18 09:06
Tydligen lätt att glömma att Byram hade en skada som hämmade honom under väldigt lång tid.

Så bra som han var innan sin skada kommer Beradi aldrig bli. Och Berardi är bra.
Leeds United sportcarl
2016-01-17 22:53
Linus M 22:41, jag har alltid gillat byram men nu skall vi inte överdriva hans betydelse efter ha sett hur han spelat de 2 sista säsongerna ser man det objektivt har det varit väldigt mycket upp och ner som med de mesta övriga leedsspelarna, mellan tummen och pekfingret kanske 3 riktigt bra matcher denna säsongen och kanske 6-7 st förra säsongen, charlie taylor har jag inte sett göra en riktig dålig match på 1 år som jämförelse, dock vill jag inte tillhöra den skara som är säkra på att han blir en bänknötare i everton för jag vet hans potential när han är som allra bäst, jag hoppas han får en nytändning likt lees fick i sheffieldw och som nu PL-klubbar också är ute efter
Leeds United lufc4ever
2016-01-17 22:47
@terry cooper:

En skotte på mitten som kan spela småfult när det behövs. Rödhårig eller inte....ja tack men bara att glömma. Enda chansen är att han själv betalar sitt uppehälle.
Leeds United Linus.M
2016-01-17 22:41
£3.7m budet för Byram är accepterat. Läkarundersökningen har varit idag och den har gått bra. Imorgon presenteras han som Evertonspelare...

Chansen att vi får se investeringar i spelartruppen som är lika bra eller bättre än Byram? Visst... Hört den förr.
Leeds United sportcarl
2016-01-17 22:39
just läst tre intressanta intervjuver med charlie taylor, om varför vi förlorade mot SW, om byram, och om domare taylor, allt så glasklart och tydligt, jag bara älskar den killen
Leeds United sportcarl
2016-01-17 22:26
terry cooper 22:16 att ha hans frisparksfot vore guld värd, det är nästan ian harte klass över den
Leeds United sportcarl
2016-01-17 22:26
skall bli intressant att höra vad Byram kommer säga på presskonferansen imorgon om det blir en sådan, man hoppas ju att han säger vad man vill höra dvs sportslig utmaning och en dröm om att få spela mot de absolut bästa och kanske ev få spela ute i europa i cuperna. och blir affären klar vill man ju att det kommer in minst 1 spelare i januarifönstret som tager en ordinarie plats så det inte uppstår en uppgivenhet bland fansen
2016-01-17 22:16
Tror Charlie Adam hade varit bra att ha i klubben.
Både som spelare o människa.
Leeds United Rodell
2016-01-17 21:54
lät bra när jag skrev det :p men vore tråkigt om inget utav det används till spelartruppen nu i januari
Leeds United lufc4ever
2016-01-17 21:51
Lite synd ? :)
Leeds United Rodell
2016-01-17 21:47
så det handlar nog inte bara om vad leeds erbjudit eller inte erbjudit honom, sägs också vara klart ett kontrakt på 3 år och det presenteras imorgon. hoppas pengarna som kommer in används tillbaka i truppen snabbt annars vore det lite synd
Leeds United Rodell
2016-01-17 21:43
ett tweet från philhay som Linus.m säger har rätt jämt som skrevs 9 augusti 2014 att byrams agent sagt till leeds att om ett bud från pl kommer in så vill han överväga det... tvingas han ifrån klubben då?
Leeds United lufc4ever
2016-01-17 19:27
Vi behöver en Naylor som av ren respekt kan väcka ungtupparna när dom går ner sig. Och vi beöver 50 poäng igår. Jag är fanimej riktigt orolig över vad som händer om vi förlorar mot Bristol.
Leeds United Mikael.F
2016-01-17 19:11
@terry cooper:

Charlie Adam är inte den spelartyp jag tycker saknas, ser inte att det skulle vara värt att lägga stora pengar på honom.
Leeds United Zlatan,z
2016-01-17 19:07
Nytt hopp-nytt tips
2-1, till Leeds, (inte tvärsom) !!!
2016-01-17 18:53
Gick rykten i somras om att vi var intresserade av Charlie Adam.
Men vi har väl inte råd med hälften av hans lön.
Leeds United sportcarl
2016-01-17 18:08
saknas kanske lite stål muskler rutin men framförallt jämnhet, man är ju även bortskämd sedan tidigare med mittfältare som kan leverera 10 mål per säsong med, vi har ett trevligt spelande mittfält men handlar ju om att vara effektiv och leverera framåt
Leeds United sportcarl
2016-01-17 18:08
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-01-17 17:50
Alldeles för många mittfältare men det intressanta är att de har olika egenskaper allihopa så om man slår ihop dom så blir det ett grymt innermittfältspar. Mowatt för sin speluppfattning. Bridcutt för sitt positionsspel. Cook för sitt slit, fart och hjärta. Murphy för sin blick. Phillips för sin teknik. Bianchi för... han sitt lugn kanske? (italienare). Adeyemi för sin kondition och vilja. Sloth för sin målfarlighet (inte i Leeds dock). Vi saknar helt klart en riktig nummer 10, en spelfördelare av klass. Mowatt ska ju ha den rollen egentligen men är väl bara att konstatera att han är för ojämn och för dålig helt enkelt. Kanske kan han bli den spelaren om något år men jag är tveksam och problemet är ju att vi behöver spelaren nu, inte om 1 år.
Leeds United sportcarl
2016-01-17 17:43
stoke har en bra reservbänk med adam på mittfältet och anfallare som crouch diof och obemwinge, vore fint att få in någon av dem på lån med option på köp om ekonomin finns
Leeds United sportcarl
2016-01-17 17:43
Leeds United Tobbe O
2016-01-17 17:15
Håller helt med Mikael, en centralt kreativ spelare är högsta prioritet, vi har många centrala mittfältare men de flesta håller inte tillräckligt hög klass, inte ännu i alla fall.
Leeds United Tobbe O
2016-01-17 17:13
silvestri ska ha kritik för andra målet igår. Första bidrar han till en onödig hörna men kan han inte klandra honom för målet. Han har gjort det riktigt bra senaste månaderna och visat mental styrka som kommit tillbaks från missarna han gjorde tidigare under säsongen. Han har mycket att förbättra men kommer att bli bättre och bättre med fler matcher och säsonger. Han är redan en grym shotstopper. Se på schmeichel, han fick också mycket kritik för sina misstag idag står han i serieledarna i premier league. Silvestri kommer med mer rutin att vara en bra PL målvakt. Vi måste ha lite tålamod och stötta våra unga spelare.
Annons: