/england/leeds/forum/652.aspx/england/leeds/forum/652.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Zlatan,s
2016-10-07 21:50
Jaså Du tycker det.....tack för pinnen,om det är Du som satt den....
Leeds hade vart better, men jag tycker i alla fall att Moris i Luxburen har räddat MÅNGA bollar från Sveorna, kunde de gått in hälften så hade Svea legat bra till.
Ja viasat säger Du, hur fungerar ditt abonnm. där, och vad kostar det ?
Har inte ännu kommit till skott hur jag ska lösa mitt nya abonnemang .....
Leeds United lasse c
2016-10-07 21:15
Det vore bättre om Leeds harvade som vanligt i morgon, istället för landskampen i kväll. Sen skulle det vara på sin plats att viasat börjar sända lite Leeds matcher
på burken , så man får lite valuta för det dyra abonnemanget jag har.
Leeds United Zlatan,s
2016-10-07 20:29
Här vare öde och stilla.
Antingen ligger Ni i ide, eller i startgropen inför Sverige-Luxenburg.
Allt dösnacket före, nästan 2 timmar,kan man avvara, räcker med
allt efter matchen kan tyckas.
Sveatycks vara favoriter i alla fall.
Lite konstigt med att Leeds inte harvar i morn också, en ny trea hade suttit fint....
Leeds United WhitesMOT
2016-10-07 13:06
:)))
Leeds United sportcarl
2016-10-07 09:30
Sold Bamba 18 månaders kontakt med Cardiff är bara att önska honom lycka till.Han var bra här första halvåret till han fick kontrakt.
Leeds United sportcarl
2016-10-07 09:20
Mycket möjligt att sky sänder matchen. Dock verkar den inte sändas i Storbritannien
Leeds United Ballsmash
2016-10-07 08:07
Frågande Viasat ang matchen mot Derby, fick detta svar:

Hejsan Thomas,

Jag tog mig en titt i vårt schema och mycet riktigt så kommer vi att visa matchen mellan Derby - Leeds den femtonde och vi tar då in sändningen från TV3.

Om du skulle ha några ytterligare frågor är det bara att hojta till.

Allt gott.

Mvh Maria
Viaplay Kundservice
Leeds United terry cooper
2016-10-06 22:04
Ibland kan man diskutera spelare X.
Ibland inte.
Ibland ska man inte tänka bakåt , utan bara på nuet o framåt.
För det är roligare.
Ibland ska man inte spekulera i saker o ting som kan komma att hända , för det vet vi inget om.
Ibland ska man inte spekulera alls.
Ibland ska man inte jämföra , för det går inte.
Ibland är det inte rättvist.
Ibland har man rätt.
Ibland har man fel.
Och ibland käpp rätt åt helvete.
Ibland har du rätt men jag har aldrig haft fel.
Ibland får man inte skriva vad man tycker , för då tycker någon att man vinklar o förskönar det.
Ibland fattar man inte vad han skriver.
Ibland fattar inte han vad jag skriver.
Ibland blir man arg.
Ibland har man en poäng.
Ibland tar Leeds 3 poäng.
Ibland blir det mycket prestige.
Ibland spelar det ingen roll vad du skriver , jag har rätt i alla fall.
Ibland skulle man hållit käften.
Ibland .........

Är det ett jävla bra forum !!!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-10-06 21:18
Hahaha
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Zlatan,s
2016-10-06 18:56
Skönt att komma hem idag,efter väl fförtjänt, jobbskattebidrag......?
Hinner inte kolla varken tv eller datorvärlden , men nu ska jag till nästa husäventyr i n England, det är ganskaa faccinerande med alla fina platser, kyrkor och gamla stenlador... detta missar jag INTE......
Bra att Du ,ler, Thom, allt känns lite ljusare då,inga, sura, miner som dämpar
Leeds alla bekymmer, de försvinner snart ... tror vi alla pessimister, aj,aj, nu
blev det fel, kan inte stava till det andra, tvärsemotan.......Ni får gissa.....;)
Leeds United Linus.M
2016-10-06 17:41
Så kan man också svara på en fråga :) Bra att du ler dock, man ska vara glad.. och positiv... iaf mot Cellino. Inte Bates!
2016-10-06 16:56
Linus// Haha, du är för roligt alltså :) jag bara ler :)
Leeds United sportcarl
2016-10-06 16:50
Derby -Leeds är inlagd på viaplay sändningar 15:e oktober. Har läst tror det var på denna sidan att den skulle sändas på tv3 sport med.
Leeds United krelleg
2016-10-06 16:22
Var det inte någon som skrev att Derby borta skulle sändas med? EDIT: Sorry, såg nu att det frågats innan.
Leeds United Kristoffer
2016-10-06 13:59
Senaste gången Leeds mötte Brighton borta på en lördag var i november 2009.
Leeds United Kristoffer
2016-10-06 13:48
Jag har uppdaterat min Leeds på tv-artikel. Fyra matcher i rad som visas på tv med början i november.
Leeds United Ballsmash
2016-10-06 12:47
Hittar inte vilka som ska sända matchen mot Derby? Är inte Skysports iallafall, och ser bara att matchen är med på viaplay, men inte vilka som sänder den.
Leeds United Zlatan,s
2016-10-06 12:01
@Ballsmash:

Instämmer...
Tänk ,om, allt vore perfekt, så glada vi då skulle vara,
till dess, ett bra alternativ,,,,,
Älska mig mest,
när jag behöver det som Bäst !!??......
Leeds United sportcarl
2016-10-06 11:45
Gött med 3 tv matcher i mörka december
Leeds United Ballsmash
2016-10-06 11:10
Lite nya tv-matcher!
Leeds United krelleg
2016-10-06 09:47
Riktigt bra artikel, om än off topic (Cellino bu eller bä etc. etc.).
Leeds United sportcarl
2016-10-06 09:36
Vi var även i league one under Bates. Det går ju vända på allt hur man vill.
Leeds United Ballsmash
2016-10-06 08:41
Suck.
Leeds United Linus.M
2016-10-06 08:25
Thom// Du hade dåligt med positiva inlägg när Bates var här. Vi kom ju trots allt 7:a under Bates... Vi har aldrig varit högre än 10:a under Cellino. Men återigen så verkar det ju vara skillnad på vad du och vad andra får skriva :)
Leeds United sportcarl
2016-10-06 05:42
Thom Mattsson 22:55. Nubskall vi inte vara positiva utan fokusera på det negativa :)
2016-10-05 22:55
Tragikomiskt är ett bra ord som passar in här. Jag bara ler :) för jag vet ju att laget är bättre än någonsin, ekonomi likaså, organisationen också, folket börjar komma tillbaka till Elland Road, vi har en bra coach, många unga spelare, två svenskar varav en har blivit kultförklarad redan, 5/6 är vinster... jag är glad :) men jag är inte förvånad att vissa inte är det utan letar med ljus och lykta efter negativa saker att skriva om :)
Leeds United Zlatan,s
2016-10-05 20:43
Nästa match mot Derby, blir nog en nagelbitare.
Ska vi förlora mot Derby på plats 20 idag, ja den frågan kvarstår.
Fulham har lämnat toppen nu och, kollar man deras forum så tror jag att de har ännu mindre tillslutning än Leeds forum. Där är i stort sett 3 fans som har samma bekymmer för laget som vi. det är joggingbyxan, I år händer det och Dage t ex.
Även Frölunda hockey,s forum är absolut sämre än man kan hoppas på .
Så inte bara detta forum som har dåligt med anhängare, finns flera. andra också.....
Leeds United Duke
2016-10-05 20:17
Cellinos första tid i klubben var total kaos. Upplever att han har lugnat sig och inte lägger sig i allting numera. Fansen kommer inte kunna tvinga bort honom så enkelt är det, vi får hoppas han fortsätter ligga lågt och inte förstör för laget. Bättre fansen står bakom Monk med spelare och inte kör protester som förstör mer än det gynnar just nu.
Leeds United Linus.M
2016-10-05 18:13
"Cellino lägger sig aldrig i laguttagningar" - Nä tjena... Overkligt att läsa den här artikeln. Nu inväntar man "Redfearn är bara bitter" inläggen :)
Leeds United WhitesMOT
2016-10-05 14:22
Baserat på den tabellen så tycker jag vi ska sparka Monk redan nu. Jag menar hade han inte klabbat med annat än 4-2-3-1 i början så hade vi varit på direktuppfyttning. Nu ska vi tvunget behöva genomlida ett ovisst kval och det har aldrig varit vår melodi. Gött att se att Sheep shaggers åker ur dock. MONK OUT ! ;)
Annons: