/england/leeds/forum/649.aspx/england/leeds/forum/649.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Kiruna Roger
2017-01-05 18:13
Linus M Han kanske inte har pengarna att göra Leeds till en PL klubb men han har fått oss dit vi är nu. Är inte du glad över det? Vi är femma, publiken har hittat tillbaka. Jag är glad över det. Vet hur det känns när ens favoritlag går i graven men återstuppstår efter 27 år igen. Bjuder på ett klipp över ett underbart ögonblick som skedde i Kiruna i december. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/marcusleifby/article24038552.ab
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-01-05 18:05
Smiter in lite snabbt.

Radrizzani har en option att köpa resterande 50% i sommar. Priset kommer bestämmas beroende på om vi går upp i PL eller inte. Så Cellino är snart helt borta.

Låter som att Ivan Bravo kommer följa med Radrizzani in i klubben också. Se länk. Lite skillnad mot Cellinos "Andrea the furniture salesman".

Vi är påväg mot nya höjder, spänn fast er.

(Kiruna Roger; Cellino har inte pengarna. Det är exakt därför han säljer nu).
Leeds United sportcarl
2017-01-05 17:56
Kiruna Roger 16:55. Jag ser också ljuset i tunneln. Med eller utan Cellino eller med Cellino som 50% ägare har vi en jättechans till minst play off och även uppflyttning via kval eller direkt. Det är där mitt fokus ligger och hoppas detsamma hos ägare.ledare,spelare och fans
Leeds United Pontus Hatt
2017-01-05 17:52
Härligt med ett forum som lever igen!
2017-01-05 17:49
Förstår inte riktigt all negativitet kring Mr C och Leeds som råder här på forumet. Ska vi inte glädjas när vi går bättre än på år och dar, publiken har hittat tillbaka och bara det är ett gott betyg tycker jag i alla fall. Mr C har pengarna och makten så visst ska han ha cred för det hela. Jag njuter för fulla muggar och tror att det blir än bättre. Skönt att inte ha känslan "det blir bara värre" kvar. Typiskt att det inte blir någon Luss-resa för mig i år nu när det går bra. MOT
Leeds United stonefree
2017-01-05 17:48
Hallo där!

Ser ut som jag har missat en hel del här inne på sista tiden. Synd jag gillar när det går het till i inläggen här inne.
Men jag trodde att i takt med framgångarna skulle vi dra åt samma håll allihopa. Jag kan inte säga åt någon att tycka si och så. Men vad fan vi har kört 25 omgångar, stämningen på Elland Road har inte varit bättre på många, många år. Det är på väg att bli nästan fullsatt i varje match. Trots jag är Dansk så släpar jag med min stora Svenska flagga till matcherna och är Svensk när jag är där. Vi är jävligt omtyckta i Leeds just nu.
Vi har en trupp som kanske inte är den bästa, vem vill inte ha världsstjärnor i sitt lag, men vi har just nu ett lag som står upp för varann och kämpar till slutsignalen. Tror inte ni jag har spytt min galla över Green i början av säsongen, när man står 5 meter bakom honom och han drällar in bollarna. Philips har get mig hjärnblödning 10 gånger redan den här säsongen och jag har trott att nu är vi färdiga som lag igen, som de 5-6 senaste säsongerna vi har lämnat bakom oss. Men nej, nej. här har vi grabbarna grus, som står upp för varann och en tränare som trots han också har fått kritik ifrån inte minst mig, står på sig och körde vidare och visst har framgångarna kommit, därför att spelarna har växt med uppgiften. Här finns ingen saknad efter Byram eller Cook. Mowatt är och förblir en bänk spelare hos Leeds. Visst blir jag lessen om Taylor lämnar oss, men vi överlever det också. Berardi blir nog bättre och bättre om han får fortsatt förtroende, det som han saknar i offensiven, kanske han kan ha i defensiven istället.
Jag har varit över en del gånger redan den här säsongen och ingen och då säger jag ingen har pratat ett enda ord om Cellino. Men han åker ju på en 18 månaders avstängning nu om en månad, så tror fan han vill ha in någon som har koll på hans pengar åt honom.
Jag är otroligt impat över at han är kvar," Hartey skrev ett bra inlägg tidigare" Jag var över när det var som absolut värst förra säsongen med ljuspel på läktar väggen utanför Elland Road. Om jag skulle jämnförra Cellinos köp av Leeds med ett eget köp. Då skulle det nog bli något så här. Att jag köper en riktig fin och gammal Amazon som blänker både ute och inuti. Man köper den lite efter utseendet, men så fort man har kommit runt hörnet efter att ha betalt och åkt iväg, börjar bilen hosta och spy ut svart rök, vinruta torkaren som såg ny och fin ut fungera inte, det ärt hål i botten i bakluckan, man borde kanske ha kollat upp bilen bättre innan man köpte den, men den såg ju så fin ut, där den stod i solskenet. Hade jag gjort det köpet, hade jag sålt fanskapet direkt och varit skit arg och besviken på mig själv. Cellino har säkert varit både lessen, arg och säkert skitförbannat på sig själv över att ha köpt Leeds. Sålde han till första och bästa för sedan att smita? nej han har stannat och tagit sitt ansvar, trots han har blivit dragen genom all smuts som finns av både fans och myndigheter.
Hats off for Cellino.
Visst vill man ha nya spelare nu när fönstret öppnar, men i ärlighetens namn, så tycker jag Leeds ska vara lite återhållsamma med det just nu, vi är lite svaga i försvaret om någon av Bartley eller Jansson blir skadat eller avstängt, det såg vi nar Bartley var borta nyligen och visst skulle det vara kul med en ny Beckford där framme. Men vi gör mål i matcherna, våra mittfältare och inte minst Bartley och Jansson är hyper farliga där framme vid fasta situationer och träbenet gör ju faktiskt en och annan balja, han kommer nog upp i över 25 mål denna säsong och det är godkänt tycker jag.
Så ska vi handla, ska vi handla 1 eller 2 kvalitets spelare det räcker, lämna ifrån oss det sista av det dödkött som finns kvar i form av Murphy och gänget.
Så fram med klapphattarna och ner med ölen, lär er Jansson sången, så kör vi så det ryker och syns i PL nästa säsong.
Om ni tittar på matchen mot Derby nästa fredag, så står jag där bredvid målet på South Stand och sjunger med så det ekar över Leeds som i forn stora dagar
Vi har fått nya hjältar, som står upp för sitt Leeds.
MOT på er där ute, glöm inte att det fortfarande finns platser kvar på resan i februari. vi är runt 80 pers. som ska över och ha så jävla kul tillsammans. Jag glädjer mig till att möta er allihopa igen. Det är vänner som man egentligen bara kan drömma om bland fotboll fans. Så tack till Käkönen, Sundberg som bjuder på fina reasturanger., ZZ, Per, Lars Åke, Bremner; Zwämpa, Sjöbom, Hartey, Segerman, Ahlis, Gustav, Leila,Emil, Adde, min förstående fru och alla ni andra som jag inte har nämnt vid namn. Jag saknar er!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-05 17:02
WhitesMOT//

*Tar åt mig hur mycket som helst*
2017-01-05 16:55
Det är länge sedan jag känt så här positivt kring Leeds, möjligen när man gick upp från League 1 till Championship. Åren däremellan till oktober 2016 har varit konstgjord andning där man har svävat mellan hopp och förtvivlan. Nu verkar det som att man har hittat rätt och är på väg efter rätt spår. Nu ser jag ljuset i tunneln och denna gång är det inte tåget. Den som är arkitekten bakom detta måste ju ändå vara Mr C. Ska bli spännande att se vad vi får för extra resurser nu när han har sålt halva klubben. Känns konstigt det här, man är ju van att vara en motgångssupporter :-) Ha ett fint 2017, det här känns bra.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-05 16:35
@¤Thom Mattsson¤:

"Antagligen ser du det inte själv eller så..."
Leeds United terry cooper
2017-01-05 16:30
Thom //

" WMOT ,Linus, lufc4ever och terry cooper har väl i mångt och mycket gett varandra näring och stöttat varandra genom dessa "svåra tider" under tyrannen Cellinos tid? "

Fattar du inte varifrån vi fått " näringen " , så är det ingen ide att diskutera det hela.
Vi avslutar där.
2017-01-05 16:21
Thom //

Återigen.
Det var inte jag som sa de orden om vad som skulle fixas i klubben o utanför den , utan Mr C.
Skulle väl vara rätt enkelt åxå.
Köpa klubben ena dagen ER några dagar senare.
Samt vara i PL 16/17 osv osv mm mm.
Tyckte att det skulle bli intressant o se hur Mr C skulle lösa allt.
Vet inte vad man ska säga om någon som gör sådana uttalanden o inte kan backa upp dem ?
Lovar saker man inte kan hålla ?
Jag skrev åxå många hundra mille. 300-400 kanske.
Fantasi summor ??
Visst.
Kanske.
Billigt hade det inte blivit men det trodde man ju Mr C åxå skulle fatta.
Jag kanske räknar som en kratta men då är jag inte ensam isf.
2017-01-05 16:15
WhitesMOT//

Du är rolig måste jag säga. Det ger jag dig :)
Leeds United sportcarl
2017-01-05 16:12
Jakolo16:02. Ta kontakt med någon som ni känneroch som är medlem Leeds United som beställer direkt när biljetter släpps
Leeds United sportcarl
2017-01-05 16:09
Sandlåda.. Inget är förändrat ochn ingen har ändrat åsikt. Procellilo eller anticellino. Får väl vara någon neutral att avgöra vem som skriver värst eller kanske bägge sidor är lika fula i mun. Om det är för mycket "okay" här. Eller "hahaha" där. Hoppas soppan är slut nu och huvudfokus ligger på att sluta leden och se att vi har världens chans till minst play off och uppflyttning. Skall man räkna procent så är det väl mellan 25-50%
Everton jakolo
2017-01-05 16:02
Hej pågar och töser!
Jag och brodern min tänkte dra till Leeds och kolla in Pontus och funderar lite kring detta med biljetter. Vilka alternativ skulle ni rekommendera om man vill köpa tidigare än två veckor före aktuellt datum (på hemsidan)? Och man inte vill bli ruinerad vill säga.
Matchen vi funderar på är Brighton 18/3 och den lär vi bli slutsåld?
Leeds United WhitesMOT
2017-01-05 15:46
Såklart det är din rätt att tycka att man har fel. Problemet är att du har inte känslan att påpeka det på ett sätt som känns respektabelt. Du har i alla år, oberoende vem du hamnat i diskussion med använt den arroganta och lite överlägsna stilen i försök att vinna debatten. Ett litet " Okay...." här eller " Intressant... " där smygs in när argumenten är slut. Antagligen ser du det inte själv eller så tycker du man är löjlig på denna punkten också. Offerkofta eller inte :))

2017-01-05 14:56
terry cooper// Om du verkligen trott på att Cellino skulle köpa spelare och investera £300-400m i klubben under en 2 års period så förstår jag som sagt att du är besviken. Jag kan inte diskutera med någon som har dessa siffror i sitt huvud, det går liksom inte. Fantasisummor skulle man ju kunna säga men enligt dig verkar det fullt rimligt och något Cellino verkar ha lovat oss. Vi slutar där helt enkelt... WhitesMOT// Du skriver att du inte får kritisera eller vara "negativt" inställd till Cellino. För mig får du skriva hur mycket skit du vill om honom men det är väl min rätt att tycka att du har fel i en det du skriver och likaså tycka att du är för negativ när precis allt som sker med Leeds går i rätt riktning? Du/ni är så snabba med att ta på er offerkoftan. Ni snyftar lite och tycker synd om er själva när ni får lite mothugg från ett par stycken här inne. Det är ju löjligt. Du, Linus, lufc4ever och terry cooper har väl i mångt och mycket gett varandra näring och stöttat varandra genom dessa "svåra tider" under tyrannen Cellinos tid? När jag eller sportcarl exempelvis försökt se saker positivt, försökt säga att vi inte kommer åka ur när domedagsprofetiorna kommit fram igen så fort vi förlorat en match så har diskussionen blossat upp direkt om hur hemsk Cellino är och hur allt är hans fel. Nu, när resultaten har kommit, han har blivit mer tillbakadragen, anställt Monk, gett han de spelare han behövt (även om flertalet spelare var här INNAN Monk ens kommit till klubben), inte sparkade honom när det blåste snålt i början av säsongen trots att folk var säkra på det här inne och vi ser ut som en seriös utmanare om att gå upp - ja då har Cellino ingenting med det att göra?! Du skrattade så fint i ditt senaste inlägg så tillåt mig göra detsamma: HAHAHAHAHAHAHAHA
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-01-05 12:07
Hur som helst så har vi en bättre trupp o placering i tabellen nu, som är bättre än på många år.
Marching On Together Gubbs
2017-01-05 09:40
Thom// Är inne o läser på LUSCOS o där har man synpunkter på vad skulden är eller inte är. En del säger att den inte är så stor medan andra säger att den inte minskat värst mycket. Men du har säkert någon bra länk ? Många hundra mille. £300-400 kanske. Klubben kostade runt 30m Priset på ER var väl runt 50m Skulderna var ju rätt stora eftersom vi blödde så. Ska vi hugga till med 50m. Bygga nytt TA. Säg 50m. Ett nytt lag. Vad hade vi för spelare då , som var något för avancemang. McCormack , Byram , Cooper , Cook. Säkert någon mer. Säg att vi behövde minst 15-18 stycken spelare av hög klass. Troligen mer spelare o kanske dyrare åxå. Klass kostar o ska det gå på två säsonger så .... Snitt pris 5m = runt 70m. 30+50+50+50+70=250. Återigen det var Mr C som gjorde uttalandena om ER mm o hur bra allt skulle bli. Inte jag. Du har säkert många bra länkar åxå Till allt det positiva som Mr C har gjort det senaste halvåret:)
Leeds United WhitesMOT
2017-01-05 08:58
"Vill man fokusera på annat så är det upp till var och en."

HAHAHA

Och lik förbannat är det precis det som hela tiden folk med annan syn på det hela inte får göra utan att det ska skrikas " Faaan vad ni är negativa !! "

Du behöver inte säga förlåt för du menar det ändå inte. Du kan inte bullshita en bullshitter.
2017-01-05 07:01
terry cooper//

Kan du länka till de artiklar/bevis som säger att vi fortfarande har skulder?

Hur beräknar du de £300-400m om man får fråga? Du menar att vi skulle köpa spelare för mer än någon klubb i världen? Ja, jo... men det är ju troligt. Om du på allvar trodde att Cellino skulle investera dom pengarna så förstår jag att du är besviken.

Cellino är en affärsman, och det ser vi ju idag då klubben är i bättre skick än den varit på väldigt många år. Men det är inte Cellinos förtjänst såklart. Inte heller att spelartruppen är bra nog att utmana om att gå upp i Premier League.

Nä, viktigare då att fokusera på att vi inte köpt Elland Road än för det hade nog tagit oss upp i Premier League.
2017-01-05 06:13
Han kom en aprildag 2014 med 22 års erfarenhet som klubbdirektör o sa på måndag går jag till banken o köper jag klubben o på onsdag så går jag till banken igen o då köper jag ER. Jag tycker TA ligger lite långt från staden, så vi får nog bygga en ny träningsanläggning närmare staden. Vi ska vara i PL om minst 2 säsonger annars är det ett stort misslyckande o ett fiasko. Spelartruppen är bra , behöver bantas men vi behöver inte sälja några av de bättre spelarna. Utan de ska vi bygga vidare på o vi har en kassakista att satsa på tränare o spelare under sommaren. Vi visst att GHF inte hade skött sig o att klubben blödde. Mycket. Men det skulle åxå fixas. Vi har lite utgifter så tyvärr måste vi omorganisera lite , så jag får jobba för 19-20 pers. Detta är fakta.Det var vad som sades de första månaderna. Detta låter ju jätte bra men låt oss stoppa där. En herre som gör dessa uttalanden måste ju ha mer än 50 öre i plånboken. Han måste ha mer än gott ställt. Han måste ha en sjö att ösa ur. Vi pratar ju om investeringar på många hundra mille. £300-400m kanske. Den uppfattningen fick i alla fall jag. Om man tänker på vad allt ovanstående skulle kosta att fullfölja o det måste Mr C fattat åxå. Men det var stora ord som föll rätt snabbt till marken. Rent ut sagt ett jävla skitsnack av en minst sagt märklig man. Vad hände ? I november hade vi sparkat 3 tränare o hade en medioker spelartrupp o det dök upp en skuld på £25m o vi hade sålt våran bästa spelare o var långt från en topp placering. Lysande !!!!!! Och en sådan herre ska man ha förtroende för. Leda Leeds United. Suck. Och cirkusen höll på i 2 år. Var ständigt något som hände. Gjorde uttalanden som ingen förstod. Typ - Hade jag vetat från början hur illa det var med klubben , så hade jag inte köpt den. - Jag vill sälja , nej vänta nu , det vill jag inte. Tröjreklam , sponsorer , rättegångar , personal ,TVbolag , fansen mm som spökade o krånglade. Alltid var det något på G. Vi sålde de 3 bästa spelarna. Hur vi minskade skulderna är det väl ingen som vet exakt. Var det med de 3 spelarna vi sålde eller har klubben lånat pengar till det ? Och om så är fallet - Hur har vi finansierat nya tränare o nya spelare ? Några säger att vi fortfarande har stora skulder. Ingen verkar veta exakt hur det är ställt. Nu har han av någon underligg anledning varit lugn o tyst o stilla sedan i våras. Han som skulle stå i centrum jämt. Han som allt skulle kretsa kring. Han som gjorde allt jobb själv o mer där till. Helt plötsligt var han knäpp tyst. Man undrade. Samtidigt så började det gå rykten om att han skulle sälja , igen , eller att någon skulle investera i klubben. En bra tränare har kom o 11-12 nya spelare dök upp under sommaren o ingen vet hur det gått till. Hur har vi haft råd med det just nu? Jag tror jag stoppar där. För som sagt ingen vet hur det gått till o vem som har styrt klubben senaste tiden. Monk , Andrea eller någon annan svaret kommer nog så småning om.
2017-01-04 23:56
WhitesMOT//

"Monk var inte förstaval. Han var inte ens andraval. Med facit i hand fram tills nu så är det bara att tacka och ta emot att det blev Monk. Men mot den bakgrunden av hur val av Evans efterträdare gick till så är jag inte villig att ge Massimo cred för Monk heller. Om det nu ens var Massimo som hittade Monk. Jag tvivlar starkt med tanke på hans tidigare underbara val genom åren."

Så skriver du, och jag tycker mig nog se relativt mycket i den texten som säger att Cellino inte hade mycket att göra med att Monk är vår tränare just nu. För att inte säga någonting alls. Hur som helst så ska han enligt dig inte ha "någon cred alls", om det nu ens "var Massimo som hittade Monk". Du "tvivlar" ju "starkt på det", som du säger.

Men förlåt för att jag skrev att du påstod att det inte fanns någon chans att Cellino hade något med anställningen av Monk att göra. Jag har ju trots allt en "otrolig förmåga att vinkla allt".

Sen vad gäller ordet hat. Du får säga och beskriva saker precis hur du vill. Men att ständigt se och tolka någon negativt i precis allt personen gör så bedriver man enligt mig en sorts vendetta mot människan. En hat kampanj som hållit på i över 1,5 år nu och till vilken nytta egentligen? Under dessa 1,5 åren har vi gått från klarhet till klarhet.

Jag var inte en av dom som i början av säsongen skrek om nedflyttning. Jag sa att jag trodde vi skulle utvecklas och gå framåt. Detta var ungefär samtidigt som folk var säkra på att Monk skulle få sparken.

Jag var inte en av dom som var vansinnig och krävde Cellinos huvud på ett fat när Warnock såldes till Derby för att ge plats åt en relativt oerfaren Charlie Taylor.

Jag var inte en av de som grät floder när Byram och Cook såldes, och där pengarna har gått åt till att täppa till hål i ekonomin och som därav föranlett denna 50 % försäljning av klubben och gett oss flera duktiga spelare som idag är kuggar i vårt lagbygge. Är det någon som saknar Cook och Byram idag?

Jag är inte en av dom som tycker att "lögnen" om köpet av Elland Road är en sådan stor sak. Jag tar hellre de spelare och de investeringar vi gjort i laget och organisationen före ett köp av Elland Road. Att Cellino var något snabb i käften där anser jag spelar noll procent roll.

Jag anser inte heller att hans "löfte" om Premier League fotboll efter förra säsongen var någon totalt ogenomtänkligt löfte. Vi är, ungefär ett halvår senare, rejäla utmanare om att gå upp så så jävla långt borta var han inte när han uttalade sig för ett par år sedan.

Men sådan här är jag och jag är glad över att jag haft denna tron och tycket, Leeds är en stor del av mitt liv och jag har följt dom manistisk och slaviskt i 18 år, vilket i jämförelse med vissa här inne bara är en bråkdel av deras supporterskap. Så bra som jag känner det med Leeds just nu och de senaste 15 matcherna har jag inte känt sedan säsongen innan vi åkte ur Premier League.

Mark Vidukas mål mot Arsenal, matchen som säkrade kontraktet säsongen innan vi åkte ur, är ett minne då jag kände total eufori och jag känner att det börjat komma tillbaka igen. Glädjen när Pontus Jansson nickade in 0-1 mot Aston Villa exempelvis.

Jag tackar Cellino för detta. Han ska ha en eloge. Det finns säkert andra människor som stått vi hans sida och byggt detta laget och organisationen och faktum är att vi ser rysligt starka ut när vi går in i 2017. Det är jag glad för. Vill man fokusera på annat så är det upp till var och en.
Leeds United Plyma
2017-01-04 23:35
Hartey //
Tyckte det var jävligt skönt att MC köpte loss LEEDS från Gulf snubbarna, 100%
Sen att det inte 100% ägande, ja det blev skit, liksom annat skit som han lovade,
men det var ett steg framåt när Gulf intresset avecklades lite.
Jag tycker det blivit bättre o bättre sen "Skägget´s" dagar, Brrrr, Huvaligen.
M O T
Leeds United WhitesMOT
2017-01-04 23:30
Thom //

Skriver jag nånstans att det finns inte en chans att han haft med Monks anställning att göra ? Du har som vanligt en otrolig förmåga att vinkla om vad som skrivs och blanda in det i långa körare med alla namnen på spelarna som om man inte vet vad dom heter.

Att använda ordet hata är också klassiskt. Ett utmärkt sätt att förstora något som inte finns. Det finns inget hat iaf från min sida. Det ska väldigt mycket till för att jag ska hata någon. Missnöje DeLuxe däremot. Men personlig är det det har du rätt i. Leeds United är mycket personligt för mej och jag har klara och tydliga åsikter om hur hon ska behandlas.

Ingen gnäller på hur bra laget är eller hur det funkar. Men min personliga åsikt är att detta beror inte helt plötsligt på att Massimo Cellino sett ljuset och fattat hur man driver Leeds United bäst. En gammal byracka som honom ändrar inte sig så över en sommar.
Leeds United Hartey
2017-01-04 23:13
Cellino gör en dundertabbe som köper Leeds utan DD och upptäcker att han köpt en totalt ekonomisk misskött klubb. Cellino behandlar McDermott som skit och får McCormack som gillade McDermott emot sig. Cellino tvingar spelarna att bryta sin semester för att ha ett totalt meningslöst samtal med honom. McCormack vill inte vara kvar i klubben och Cellino ser sin chans och pressar skickligt upp priset till £ 11 miljoner. Dom pengarna är räddningen för Leeds och Cellino, tillsammans med sparande på det mesta ibland helt sjuka saker får Cellino koll på ekonomin och kran driva klubben med ett stabilare grund. Att Byram och Cook säljs ger Cellino manöverutrymme och han kan stötta Monks val av spelare i somras. Tror Cellino lärt sig enormt mycket under resan i Leeds. Att han inte skall lägga sig i allt. Tror att han givit Monk/Clotet fria händer att hitta spelare som Cellino sagt ja eller nej till. Är bra säker på att han lade dig i för mycket i början. Har alltid sagt att fast jag inte gillar mycket med Cellino så skulle jag kunna dricka 4-5 pints med honom på Billys Bar men jag tar tillbaka det. Han är alldeles för tjatig och han skulle hållit en monolog om ingenting.
Leeds United Hartey
2017-01-04 22:55
Det hade kunnat gå väldigt snett med Cellinos köp av Leeds men nu tror jag han gör en vinst till och med.
Leeds United Hartey
2017-01-04 22:53
Thom// Det man sett i Leeds så är Ayling skyhögt över en ojämn Byram
Leeds United Hartey
2017-01-04 22:51
Monk var inte Cellinos första val, han blev inte aktuell förrän MK Dons manager tackade nej
2017-01-04 22:19
Nu ska jag inte tjata mer :) tacksam för jobbet Cellino gjort och ser fram emot framtiden med stor entusiasm och tilltro.
Annons: