/england/leeds/forum/632.aspx/england/leeds/forum/632.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Norman Hunter
2017-01-23 09:26
@Linus.M:
Jag funderade just på om de håller Taylor tillbaka av andra orsaker. Kan det kanske vara kontraktsförhandlingar eller försäljning som gör att varken han själv eller Monk vill chansa med honom i startelvan. Skulle inte förvåna om vi ser honom tillbaka efter "fönstret" stängt.
Leeds United sportcarl
2017-01-22 20:58
matchen mot Cardiff har jag missat att den sänds, definitivt dock att Sutton visas
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-01-22 20:43
Både matchen mot Sutton o matchen mot Cardiff visas på Viaplay??.
Marching On Together Gubbs
Leeds United sportcarl
2017-01-22 14:18
är inte orolig inför Nottinghammatchen, den vinner vi, helt annan backlinje och Nottingham är inget lag som rosat marknaden och nu släppt Lansbury. Viera är ingen dålig spelare men blev nog lite för mycket efter Derbymatchen, han kan bli bra på sikt men det var säsongens match för honom, hade hoppats på mer från O Kane när han kom in men han föll in i samma spel och tänk som alla andra Leeds spelare i andra halvlek.
Leeds United terry cooper
2017-01-22 11:26
B.O.

Har ett PM
Leeds United Linus.M
2017-01-22 09:24
Man undrar ju verkligen hur illa skadan på Taylor är. Inflammationen hade väl försvunnit men det känns inte alls bra. Jansson måste tillbaka och han måste sluta ta på sig massa onödiga gula kort, nästa gång får han tre matchers avstängning. Det har vi verkligen inte råd med.

Vieria är 18 år. Han hade en sämre match igår och man får inte glömma att han kanske behöver vilas, håller med om att O'Kane ska starta nästa match.

Sacko hoppas jag vid guds makter att han är frisk till Forest.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-22 08:23
Ja det är dax att hoppa tillbaka till ruta 1 så att säga. All ära åt försvaret mot Derby men det funkar inte att halta runt med den uppställningen permanent. Den är obalanserad.

Jansson tillbaka och försvaret kommer vara mer normalt. Börjar dock bli trött på Taylors skada.

O´Kane ska in istället för Vieira och är Sacko hel så bort med The Duke.

Grön
Ålen,Bart,Tegel,Stirr
Brid,O´Kajn
Sacko,Pablo,Taket
Trä

Nästan så bra som vi kan ställa upp.
Leeds United Ballsmash
2017-01-22 02:59
Doukara måste petas nu, mycket begränsad spelare. Tyvärr Coyle för dålig idag. Inte så nedstämd ändå, så bra som vi spelat på sistone. Någon smäll kommer då och då. Hoppas bara att Forest får igen för detta. Ett annat bogeyteam dock..
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2017-01-21 23:33
Ja det var en skitmatch. Barnsley fysiskt starkare. Hernandez är ganska meningslös när vi inte lyckas spela fotboll. Doukara kan ju inte vara så given i startelvan som han varit på slutet. Coyle blev synad också mot ett rejält motstånd. Taylor, Jansson och Sacko är extremt viktiga, utan dom är vi inget topp sex lag. Nya tag kvalitén finns där.
B.O
2017-01-21 23:25
Terry Cooper/ Du har pm
Leeds United WhitesMOT
2017-01-21 22:54
Ipswich Town are set to sign midfielder Toumani Diagouraga on loan from Leeds United for the rest of the season.

Manager Mick McCarthy confirmed the move was close for the 29-year-old Frenchman who joined Leeds from Brentford a year ago.

Från BBC. Den har jag missat helt :)
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-01-21 22:45
Barnsley krigade som dopade tigrar.Det var deras absolut viktigaste match på hela året.Motivation slår klass ,det har vi sett förut.Bryt ihop o kom igen...Vinner vi nästa match så är vi med igen.
Marching On Together Gubbs
Leeds United WhitesMOT
2017-01-21 21:38
Lika mycket som hela laget var lysande mot Derby lika usla var dom som lag idag. Denna förlusten hänger inte på en eller 2 spelare. Idag fick vi oss helt enkelt en läxa och nu handlar det kort och gott om vi lär oss nåt.

Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-01-21 21:24
Förlusten väntad.......
Ingen vinner varje match i oändlighet.
En liten,"tuva," kan vända stora lass,
så och för Leeds......
Leeds United Linus.M
2017-01-21 21:06
Sacko är tillbaka till Forest!!!
Leeds United Ekstrom
2017-01-21 21:04
Bäst idag på arenan: Dom stackars satar som var tvungna att se Dukara spela... Sämst idag på arenan: Se spelare ovan...
Leeds United kolera
2017-01-21 21:02
Antonsson är klasser bättre än Doukara! Trots att Leeds är laget i mitt hjärta, så tror jag inte att dom med det här laget skulle vinna allsvenskan! Vi förblindas ibland över spelet i England men när dom möter lag från övriga Europa så blir man så jävla besviken. En som Wood skulle aldrig vinna skytteligan i Sverige. Kommer ihåg hur MFF spelade ut Celtic för några år sedan,och jag tvivlar att Leeds skulle ha nån chans mot skottarna! Att vi som championsshiplag ska nedvärdera allsvenskan känns underligt!
Leeds United HerrJakob
2017-01-21 20:37
Nä det där var inget vidare. Nya tag mot Forest. Jansson äntligen tillbaka, bara det gör sjujävla skillnad.
Leeds United Linus.M
2017-01-21 20:33
Ändå ligger vi 4:a med FEM poäng ner till 7:e plats. Vi kommer igen. Forest, de ska slaktas. Marching on Together...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-21 20:33
Varma hälsningar från Puerto Viejo, Costa Rica :) PURA VIDA
2017-01-21 20:32
Sometimes you win and sometimes you lose... Vi har sett riktigt starka lag som Newcastle torska två gånger mot Blackburn och i förra omgången torskade Brighton mot, var det Brentford? Nya tag mot Forest där vi vinner 3 - 1 :) MOT, always!
Leeds United Terry Connor
2017-01-21 20:30
Jag blir lite sur på Pontus som har dragit på sig alldeles för många gula kort. Han måste hålla sig i skinnet framåt så att vi slipper se matcher som dessa då mittlåset inte funkar när han inte spelar.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-21 20:29
Bara oss själva att skylla. Vi vaggas in i deras intensitet egentligen från första sparken och sen är det god natt.
Leeds United sportcarl
2017-01-21 20:29
vi hade 30 bra minutrar i första halvlek där tog vi inte chansen och ist för 0-2 blev det 1-1. sedan andra halvlek med bara tjongande och kämpande gynnade inte oss, denna match påminner om hundratals man sett tidigare år. denna säsong förhoppningsvis en annan och det är bara att komma upp i sadeln till på onsdag och mot Nottingham.är det som skiljer bra lag från lite sämre hur länge dipparna varar, en förlust är inte hela världen
2017-01-21 20:28
Boogie team Barnsley..
Leeds United Linus.M
2017-01-21 20:28
Antonsson är League 2 material. Eller ja... Allsvenskan. Inte varit såhär förbannad på länge. Vi har ett sånt läge, men slarvar bort det. Så TYPISKT Leeds.
Leeds United Terry Connor
2017-01-21 20:24
Känns som att avbytarna som inte spelade var bäst i Leeds idag.
Leeds United Big Lebowski
2017-01-21 20:23
Sacko var väl skadad också. Men Dallas är ju frisk och får ändå bara komma in på slutet. Synd, tycker jag.

2017-01-21 20:22
Frågan är ju hur iskall Antonsson är på en skala 1-100. Typ -11? Vi ligger under med 3-1 och vi slänger in Eunan O'Kane liksom..
Leeds United Linus.M
2017-01-21 20:21
Thom// Har problem med foten tror jag.... Inget uttalat så hoppas det inte är länge.
Annons: