/england/leeds/forum/631.aspx/england/leeds/forum/631.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2016-12-17 12:09
vilken härlig dag, ingen snö och kyla, träningen avklarad och belönades med räkmacka och napoleon på konditoriet, nu dags för kvinnor och män skidåkning på tv innan dags för dagens höjdpunkt Leeds-Brentford, hur kvällen blir avspeglas av resultatet, alternativen är väl gravöl och slicka såren vid förlust, och klackarna i taket i goda vänners lag vid vinst
Leeds United sportcarl
2016-12-17 12:09
vilken härlig dag, ingen snö och kyla, träningen avklarad och belönades med räkmacka och napoleon på konditoriet, nu dags för kvinnor och män skidåkning på tv innan dags för dagens höjdpunkt Leeds-Brentford, hur kvällen blir avspeglas av resultatet, alternativen är väl gravöl och slicka såren vid förlust, och klackarna i taket i goda vänners lag vid vinst
Leeds United Ballsmash
2016-12-17 12:06
Vinst gäller idag, kommer inte att känna mig okej med oavgjort. 2-0 brukar vi spela nuförtiden, så det är mitt tips. Åt något håll.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2016-12-17 11:46
AndersT//
Då är vi två som har onda aningar.......
Just fått igång Viasat istället för Boxer,
är verkligen fint att se spelarna igång på Er....
HÖGTIDSSTUNDER väntar....;))
1-1 , vore också acceptabelt.........
Brentford Anders T
2016-12-17 11:01
@Zilvestri ...Zlatan....:

Aktiviteten på vårt forum verkar tyvärr ha avstannat helt. Jag tröttnade lite själv när jag fick svara på mina egna inlägg :)
Hoppas på ett trendbrott idag när det gäller Brentford och TV-sända matcher, men jag har onda aningar.
2016-12-17 00:01
Hudds vann över Norwich, med 2-1.
Bra för oss,.....
Leeds United Harold Kewell
2016-12-16 22:30
Kolla in 39 steg på Facebook. En signerad tröja av Pontus Jansson.
Leeds United Hartey
2016-12-16 22:23
Lasse C// Antar att du menade Gayle i Newcastle som är en jävla idiot. Honom kunde gärna Pontus sänka totalt när vi åker till S:t James's
2016-12-16 16:45
@Anders T:

// Anders---
Försökte hitta din forumsida i Brentford.
Var länge sen Ni använde denna-varför ???
2016-12-16 16:33
Matchen i morn visas på tv3 sport, samt viaplay........
Har nu spånat på Islanders mot Chigago , llllllhawks nåt...
ISL förlorade -------
Leeds United Ballsmash
2016-12-15 10:38
@Anders T:

Tack, vi med! Lite bättre detta år, men i överlag katastrof när det är dags för TV-sändning.
Brentford Anders T
2016-12-15 10:08
Kan lika gärna gratulera er till segern redan nu. Brentford har en förmåga att spela bedrövligt när det är TV-sända matcher.
2016-12-14 23:17
Det var fint att se denna matchen Wigan-Newc......
Kollat lite på NYR hocky, men mycket finns att utforska.
Tror Viasat ger mig mycket för pengarna.
Har varit bunden vid min bostad i stort sett sex år.
Fint att kolla alla lagen i serien, börja känna igen alla andra spelare också...
Leeds United lasse c
2016-12-14 21:26
Newcastle leder nu med 1-0, wigan försvaret var o köpte korv. Om någon bara kunde ge nr 9 i Newcastle en äkta Norman Hunter tackling så kan man gå lägga sig nöjd i kväll med!
2016-12-14 20:44
Just nu så sparkar jag igång Wigan,hemma, mot New Castle kl 20.45 den
fjortonde decmber 2016.
Viasatpremiär för lilla mig, kantänka........
Leeds United WhitesMOT
2016-12-14 20:41
Larry är kung men tar han poäng av Barcodes ikväll så är han Gud !
Leeds United sportcarl
2016-12-14 18:28
fina mål, härligt samarbete mellan Mowatt och Taylor vid andra målet, och Taylor gick löjligt enkelt i mellan Readings försvarare och visar sin klass, sedan att straffen är billigt dömt är en annan femma, var väl kompensation för den Bartley drog på sig mot Brighton.resultaten gick väl inte vår väg igår men får hoppas på bättre tur idag och att QPR på hemmaplan tar minst 1 pinne mot Derby, att Preston skall mäkta något emot Newcastle borta är väl att hoppas för mycket
Leeds United WhitesMOT
2016-12-14 17:33
HEHE

Han har mer än en skruv lös :)))
Leeds United Ballsmash
2016-12-14 15:17
@¤Thom Mattsson¤:

Verkar så, är av den uppfattningen när jag läst genom WACCOE också. Taktiskt utmanövrerade vi Reading tycker jag man kan säga då, total dominans är väl kanske en överdrift, beroende på hur man uppfattar dominans..
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-12-14 14:43
Ballsmash//

Tydligen så passade deras backar bollen emellan varandra 600 gånger typ utan att skapa någonting. Deras taktik var att vi skulle gå bort oss men när vi istället avvaktade så hade de ingen plan b.
2016-12-14 13:31
Tomten ?--måste vara Cellino då, som blivit så bra på att sköta Leeds.
Tydligen hade han många, "tomtenissar,"på loftet,som tyar vidare inför Julen.......
Just Brentford, kanske lägger Leeds på flustret, dumt att va för självsäker,det kan
gå i stå, hur som helst.....
Leeds United lasse c
2016-12-14 12:30
Tomten kom tidigt i år !! Bra "slagläge" inför matcherna i julhelgen. Brentford hemma blir en baggis.

2016-12-14 11:21
Som Ingemar Stenmark sa:" Dä bar te åk," tipset går som tåget också.......
3 pinnar på lördag så blir det ett av mina lyckotal-20.?!
Går matchen på tv den sjuttonde-??kunde passa mig som snart kan se via-
viasat direkt- äntligen.......
Leeds United Ballsmash
2016-12-14 10:36
Alla lag runt oss vann igår också, så fick inga förtjänster där tyvärr. Derby lär vinna ikväll också, så vi kommer troligen ligga sexa inför nästa omgång.
Leeds United Ballsmash
2016-12-14 08:22
Skönt att det jämnar ut sig med billiga straffar..

Jag är överlycklig över segern igår och hur fel jag hade, men... 23 % bollinnehav, på radion så repeterades det att vi dominera fullständigt över hela plan. Visst fick vi matchen dit vi ville, men du kan omöjligen dominera fullständigt på det bollinnehavet. Var Adam Pope lite på lyset i avsaknad av Whelan?

Var då BBC jag lyssnade på. Någon som lyssnade på LUTV och hörde om dom hade samma bild av matchen?
Leeds United Pontus Hatt
2016-12-13 23:54
[QUOTE=WhitesMOT]Samma köpedomare som sist ? Hur fan kan ha få det till straff ?? :) [/QUOTE] Sant, såg billigt ut även med Leedsögon. Men vi tackar o tar emot
Leeds United WhitesMOT
2016-12-13 23:12
Samma köpedomare som sist ?

Hur fan kan ha få det till straff ?? :)
Leeds United WhitesMOT
2016-12-13 23:04
Den magiska hatten :)))
Leeds United WhitesMOT
2016-12-13 22:55
Tung seger denna. Monk har verkligen fått ihopa truppen. Jag får hela tiden USA´s hockeylag från Lake Placid på näthinnan. Det är liksom den känslan.

Brighton upp i topp och jag ser inte att dom är bättre än oss. Utvisningen fick dom att se bättre ut.

Hoppas nu inte Wood är ännu en för sjukstugan bara....
Leeds United Pontus Hatt
2016-12-13 22:46
Kan bollinnehavet verkligen stämma? Lät inte så...
Annons: