/england/leeds/forum/629.aspx/england/leeds/forum/629.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-03-11 14:52
har inte sagt att vi skall byteshandla och att jag vill det, men ett exempel på 2 vänsterbackar och vilken jag skulle välja, gillar bägge 2 och Taylor har länkats till Liverpool.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-11 14:13
Vem har sagt att vi ska byteshandla ? Och hur det än är så kan vi inte göra det med Taylor i vilket fall som.
Ms Gabrielius
2017-03-11 14:10
Absolut, 3 pinnar idag !
Ingen startelva på gång än.........
Leeds United sportcarl
2017-03-11 13:46
WhitesMot 13:20 jag skulle personligen inte vilja för fem öre byta Taylor mot Milner om vi skulle gå upp och Liverpool skulle insistera, vore ett kortsiktigt tänk och med 2 spelare vars kurvor ser annorlunda ut
Leeds United sportcarl
2017-03-11 13:35
Ja det lär ju finnas möjligheter om vi går upp, sedan är det ju milsvid skillnad hur lätt det är att få Taylor att förlänga sitt kontrakt beroende om vi går upp, men är ju en bit kvar till dess, till dess så får man fokusera att säkra play off platsen som känns som vi är är förtjänta att ha, vi har haft den sedan omgång 16 om jag minns rätt.
Leeds United sportcarl
2017-03-11 13:35
Leeds United WhitesMOT
2017-03-11 13:20
Milner blir bara för gammal om han tappar motivationen. Även den dagen han fyller 35 kommer han fortfarande vara 10 gånger bättre än nåt annat vi har släppt iväg sedan han lämnade. Skulle vi gå upp och LIverpool tänker släppa honom så vore det hål i huvudet att inte gå för honom.

Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-03-11 13:06
Köp tillbaka Cainey eller vad han heter från Fulham som ju gjorde målet mot oss. Han verkar göra en riktigt bra säsong och hade nog varit intresserad av en återkomst om vi går upp.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-03-11 12:29
lättare och mer realistiskt är ju Howson. som vi nog skulle kunna få för en billig peng, då Norwich känns yesterday and Leeds today. sedan är det väl en lite stolthetsfråga om man skall ta tbx spelare som aktivt gått in för att lämna och plötsligt är i en sämre klubb än Leeds. eller om man skall gå för något fräscht hungrigt istället
Leeds United Duke
2017-03-11 12:19
Delph ska vi inte glömma heller.
Leeds United sportcarl
2017-03-11 12:16
Duke 11:15.Milner börjar bli för gammal oc börjar kännas nostalgi och har väl 5årskontrakt, skulle jag gå efter vilken spelare vi släppt och hur våra speltrupp ser ut skulle jag nog gå efter 1Snodgrass. 2 Cook. 3 Delph
Leeds United Duke
2017-03-11 11:15
Sportcarl// Vi håller tummarna. Byram kan vi vara utan. Milner vill jag ha hem.
Leeds United sportcarl
2017-03-11 10:44
Enligt West Ham Way så är Bilic redo att släppa Byram då han inte infriat förväntningarna. Och Bilic oftast föredrar Kayete och Antonio på högerbacken när alla är tillgängliga . Snodgrass känns dock ha Bilics förtroende efter att ha värvats i sista fönstret och startar i princip varje match.
Leeds United sportcarl
2017-03-11 10:22
Duke 23:13. Löste sig med Pontus. Löser sig nog med Monk med
Leeds United North Monkey
2017-03-11 09:38
Varflr är dom så jävla tröga på att öppna biljettförsäljn ? 3V kvar och går ännu inte köpa mot Preston,,
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Duke
2017-03-10 23:13
Sportcarl// Hans kontrakt går ut.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-10 22:41
Vinner Brighton, ja det gör de,åker upp till 77 p, .......
Förlorar NewC mot Fulham i morron ,det blir nog en rysare.......
Fulham kan nog överraska också.....
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-10 22:16
Verkar som Brighton ska vinna. 20 minuter kvar av matchen och leder med 2-0....
Jesper Blomkvist, med i fotbolls vm för Sverige en gång, ska nu bli
nästa,Letsdancevinnare. ja han hade fin hållning,det kan man komma långt med.........
Leeds United sportcarl
2017-03-10 21:52
ja nu är det bara att ladda för QPR, krossa mosa ta revanch för säsongens sämsta ligamatch. Då hade vi ingen Pablo, Pontus, O Kane, ; Bridcutt och Pedraza. Green fumlade in ett mål efter 4 minuter och sedan hade vi inget spel, Berardi fick utgå och hela laget vek ner sig totalt och Diago och Grimes för att nämna några spelade sig väl mer eller mindre bort sig ur laget och Monks framtidsplaner efter den matchen
Leeds United Hartey
2017-03-10 20:53
Nu har alla sektioner på ESU öppnats utom en. Den obligatoriska utdelningen av Företagsbiljetter har skett.. QPR har sålt cirka 800 biljetter och min gissning är mellan 31500-32300
Leeds United sportcarl
2017-03-10 20:26
vad är det som talar för det?
Leeds United Duke
2017-03-10 20:09
Sportcarl// Japp, synd han bara har några månader kvar som det ser ut nu.
Leeds United sportcarl
2017-03-10 20:05
räcker nog inte med 10 sparkade managers i championship, snart har vi den som suttit längst:)
Leeds United Duke
2017-03-10 19:05
NORWICH City can confirm manager Alex Neil's contract has been terminated with immediate effect.
Leeds United Norman Hunter
2017-03-10 13:54
Hartey//

Jag har varit inne på det för några år sen, att värdet av att vara med i LUSS skulle vara betydligt högre om man hade ett par säsongskort som medlemmarna kunde utnyttja. Sen är det ju just det att har man två biljetter (vare sig det är LUSS eller några personer) och vill vara fler som sitter ihop när man åker så blir det ju kanske inte lika attraktivt.

För att få bortabiljetter måste man köpa till det till sitt säsongskort. Största fördelen om man inte går på så många matcher är ju att säsongskortsinnehavare är med i "första släppet" av bortabiljetter.
Leeds United Hartey
2017-03-10 12:47
Skall nämna att du Norman H vill dela på ett till LUSS hardcore. Problemet är kanske om dom är 7-8 stycken och vill stå ihop.
Leeds United Hartey
2017-03-10 12:44
Norman H // Vet att Steen Stonefree Hansen troligen kommer att köpa ett säsongskort nästa säsong när han nu gått i pension. Det kommer säkert att finnas matcher han får svårt att gå på och då tror jag att man kan köpa in sig på hans säsongsbiljett. Det bästa är att han garanterat kommer att på South. Skulle kunna ta upp att LUSS som haft stora engångutgifter med hemsida och mycket annat kunde köpa på sig ett säsongskort eller två som medlemmarna kunde utnyttja. Problemet är ju hur man lämnar över säsongskortet men det borde finnas någon kontakt i Leeds som man hämtar och lämnar in säsongskortet. Jag skall ta med den frågan till LUSS och det blir ju ingen utgift då LUSS får tillbaka pengarna och medlemmarna får billiga biljetter på South. Är inte helt klar över hur många bortabiljetter man får på ett säsongskort men det blir vanligare att LUSS-are åker på bortamatcher tex 6 på Fulham borta nu senast och 15 på Charlton away förra året. En möjlighet är också att gå med i Leeds United members club och då blir en officiell branch och man får 20 biljetter till varje bortamatch. LUSS hade det erbjudandet för 7-8 år sedan men då var Bates ordförande och vi hoppade det. Tar med den frågan till LUSS också.
Leeds United Norman Hunter
2017-03-10 10:50
Hartey//
Jag var inför den här säsongen lite ine på att vi skulle gå ihop några stycken och dela på ett par säsongskort. Inte för att det skulle löna sig så mkt för min del som max ser ett par matcher per säsong, men för att kunna få ett par bra platser där man vill sitta/stå. Och framför allt.... Det bästa är ju att man som innehavare av säsongskort har förtur till biljetter på bortamatcherna. Det är ju så länge vi ligger kvar i Championship en hel del arenor det är svårt att få biljetter till. Ligger priserna kvar där de ligger idag så är jag återigen intresserad. Vet inte om de du nämner nedan läser här, om inte får du gärna nämna det för dem.
Leeds United Duke
2017-03-10 08:07
QPR är i väldigt bra form de har tagit fler poäng än oss senaste fem matcherna. Dock är det tre poäng som gäller för tuffare matcher kommer.
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-03-09 22:02
Härligt skrivit Hartey håller med till 100.Nästa gång måste det bli South om det inte blir Wembley den 29maj helt ok det med.Nästa match i Leeds så är det South som gäller vilket som.
Marching On Together
Annons: