/england/leeds/forum/626.aspx/england/leeds/forum/626.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Svanen75
2016-06-21 21:20
£24,000 i veckan hade Elphick i sin förra klubb och lär väl inte gått ner i lön i Villa. Men visst en bra spelare är det!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2016-06-21 20:14
Pope intervjuar Lundh om Antonsson lite längre ner på sidan.
Leeds United Leeds så klart!
2016-06-21 19:57
Ambulans med tvångsjacka och starka droger är på väg till dig WMOT ;)
Leeds United WhitesMOT
2016-06-21 19:54
@Leeds så klart!:

Trilla nu inte av pinnen men....

För £3m tycker jag fan Massimo gör rätt om vi backar av. För den summan från dom ligorna får det vara en undangömd Messi och det tvivlar jag på att det är.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-21 19:50
@Leeds så klart!:

Jag ska balansera upp det.

MIF
Leeds United WhitesMOT
2016-06-21 19:49
@Leeds så klart!:

Som Danmark fast utan god öl och skönheter ;)
2016-06-21 19:05
Zlatan lägger av i landslaget. Förståeligt av många skäl. Första landskampen för korpenlaget utan kung Z kommer att spelas i Mjällby inför en ointresserad publik på 150 personer. Resultat: Sverige-Andorra 1-3 Bäste svensk: Wernbloom, utvisad efter fem minuter. Hamrén din j-vla mupp.
Leeds United Linus.M
2016-06-21 18:27
LSK// Vad har vi sagt om olagliga saker mitt i veckan.... Fan ingen ordning på dig :)
2016-06-21 18:21
Ahhhhh, underbart.
Varm in hela kroppen.

Rosa elefanter.....
2016-06-21 18:18
Ahhhhh, nu känns det sköööööööööööönt igen.
Änligen ett åskmoln på Leeds-himlen,
2016-06-21 18:12
@WhitesMOT:

Nä, sluta genast med denna positiva trend.
Jag mår illa.

Jag måste få min dagliga överdos av negativa inlägg.
Abstinensen är för j-vlig
Måste kontakta min langare.
LinusM - PM!

:)

2016-06-21 18:02
@Linus.M:
Dublin? Bara god öl och rödhåriga temperamentsfulla skönheter där. En livsfarlig mix. Buuuuuuuuuu!!! Cellino Out. :)
Leeds United Linus.M
2016-06-21 17:56
Leeds till Dublin på preseason!
Leeds United Linus.M
2016-06-21 17:53
Ballsmash// Tycker inte du det är skillnad på Allsvenskan och Championship? Och nej, jag skojade inte.
Leeds United Kristoffer
2016-06-21 17:10
Enligt fotbolldirekt kostar han runt 20 miljoner dvs £1,65 miljoner
Leeds United Ballsmash
2016-06-21 16:30
@Linus.M:

Skojar du nu eller?
Leeds United Linus.M
2016-06-21 16:07
£2m? Spännande siffra. Olof Lundh sa £1.4m och han borde ha koll om någon... Men visst. Några hundratusen här och där :) Förövrigt så är det en jäkla skillnad på Allsvenskan och The Championship så ropa inte hej än.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-21 15:56
Puh !

Tur att det är The Star för jag klarar inte fler positiva trovärdiga rykte nu.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-21 15:27
Håller helt med !

Fan ta honom om han skulle börja göra grunderna rätt ! Hur i helvete ska då vi i anti-klubben kunna gnälla längre ?? Hur ska vi överleva ? Fupp off Massimo om du gör detta mot oss !!

Jag tror jag hoppar över till Charlton. Tror dom fortfarande har ångan uppe i sin klagosång mot sin ägare.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-06-21 15:06
Som sagt, för en klubb utan organisation, ambition, pengar, tankar, planer, styrelse, scouter och med en tyrann som ägare så måste man väl ändå säga bra jobbat till att ha landat skytteliga ledaren i allsvenskan. £2m gick han på. Är det fortfarande McCormack pengarna som spenderas kanske eller kan det möjligen vara så att Cellino står bakom? Troligen inte va? Större chans att en hög med pengar damp ner från himlen och landade i skallen på någon i Leeds icke-existerande styrelse. Nu fattas det väl bara att den där jävla Cellino förlänger med Cook, Taylor och Mowatt också. Då jävlar ska han få höra på skit!
Leeds United Ballsmash
2016-06-21 13:32
Då var det klart!
Leeds United stonefree
2016-06-21 13:17
terry cooper

självklart. faktum är att många av dem om jag inte minns fel, hade upp till flera olika jobb att välja på, egentilgen var det inget stort problem. Men ibland så uppstod det mindre konflikter bland arbetarna på golvet, då hände det att någon vräkte ur sig ja ja det är lätt för dig som har din farsa här eller något liknande, oftast helt utan grund. men då tog man till detta när vi byggde om 97 och vi behövde anställa en massa nytt folk.
Leeds United Zlatan,s
2016-06-21 12:10
Har bara en anställd.
Politiskt är han (grön).
som.italian, är han skön
ger mig ibland bekymmer
men jobbar även när det skymmer
var finns här gemenskapen till Leeds
alla grälen här har sitt pris
så enkel är min sits......
Leeds United terry cooper
2016-06-21 11:10
@stonefree:

Bara undrar lite.
Du skriver att De andra fick beskedet att de inte fick vara kvar, utan blev flyttat till annat jobb.
Du menar annat jobb men i samma företag ?
Leeds United WhitesMOT
2016-06-21 10:49
Stenis //

Det är skönt att kunna diskutera med någon så här. Tummen upp för det !
Leeds United stonefree
2016-06-21 10:32
WhitesMot
Du fick ett gilla för sista inlägget, nu blev det mycket mer nyanserat.
Leeds United Linus.M
2016-06-21 10:30
Det är konstigt att Redders och Lucy funkade fantastiskt ihop INNAN Massimo kom. Hmmmmm.... Undra varför? Inte kan det väl vara Massimo som är problemet va? Får ju inte diskuteras politik här inne men kan ju bara tillägga att jag också röstat blått så du kan lägga ner med ditt "vänstervriden". Att vara för jämställdhet och allas lika värde såsom i Lucys fall med att Massimo kallar henne saker är inte att vara vänstervriden, det är att vara normal.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-21 10:30
@stonefree:

Sorry det svaret hamnade fel. Det var inte riktat till dej utan till SportCalles inlägg.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-21 10:28
Stenis //

Jag är inte mer insatt än någon annan härinne. Jag går på det jag vet från den fällande domen i ärendet. Och den säger orättvist avfärdande kryddat med sexistiska tongångar. Om Lucy Ward fått sparken för att hon gjorde ett dåligt jobb så hade hon inte vunnit målet. Så ser jag det.

Din arbetsplats är inte särskilt annorlunda min. I många fall är det så som du beskriver. Många par eller släkt jobbar på samma företag men har i regel inte samma chef. Det är t.o.m möjligt att så även varit fallet för Redders och Lucy i själva organisationen. Ingen aning om båda hade Massimo som närmsta chef eller kanske ingen av dom men faktum kvarstår att högsta chefen i detta fallet ville ha bort Lucy Ward på grund av att hon och Redders var ett par. Inte p.g.a att hon gjorde ett dåligt jobb. Isf hade rätten sagt det och Lucy hade förlorat målet.

Nä jag försvarar inte folk som tar till våld över nåt sånt här. Tyvärr är detta människans baksida. Vilken sida vi än väljer av något så kommer det alltid finnas ett fåtal som ska ta saker och ting för långt. 99% av Massimos motståndare är som tur är inte såna människor men som vanligt är den andra sidan av myntet snabba med att bunta ihopa hela högen till en och samma skräphög. Detta är problem som båda sidor av ett ämna alltid kommer ha så länge det finns människor inblandade. Det enda vi som inte vill bråka kan göra är att lita på rättssystemet funkar och ta avstånd till dessa människors agerande.
Leeds United stonefree
2016-06-21 10:09
@WhitesMOT:
Ha ha ha, man kan ju undrar vart en liten kicke dick som du jobbar någonstans. Det är väl en sund inställning att hålla släktingar isär på en arbetsplats, om möjligthet till det finns. Vadå huvudet i sanden?? Vadå lösa problem? Vi diskuterar ju bara, jag fattar inte om det här är så jävla viktigt för dig varför står inte du då utan för Elland road och delar ut flygblad med cellino out och går med i demonstrationer med Cellio out. att sitta här hemma i Svedala på sin feta röv, hjälper föga. Det väl just det som är att stoppa ner huvudet i sansen och blunda, det är just sånt som löser problemen.
Annons: