/england/leeds/forum/625.aspx/england/leeds/forum/625.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
England Swedish U´s Sutton United F.C.
2017-01-29 17:37
Helt otroligt, det bästa laget vann faktiskt..! :-) Det räcker inte med ett gäng juniorer och en KFF-spelare för att slå ett rutinerat Sutton på GGL. När det gäller konstgräs kan man tycka vad man vill, men för en klubb som Sutton är det värt mycket att slippa ställa in en massa matcher varje vinter pga dålig gräsplan! Detta är det största som har hänt oss, inget jag trodde på för tio år sedan, när jag började följa Super U´s! :-)
Leeds United sportcarl
2017-01-29 17:27
jag tippade det skulle bli svårt och att vi skulle vinna med 1-0 men att vi skulle ha som jag tog ut på luss ett lag liknande Silvestri Coyle Bartley Cooper Berardi Viera Phillips sacko Hernandex Roofe Antonsson dvs ett bra startlag där man vilar nyckelspelare men när man fick startelvan med mcKay;Denton, Grimes occh Whitehouse, ja jag är inte förvånad att vi förlorar, men Monk går väl 100% in för ligan och det kan ju vara rätt, men tråkigt med FA-cupen att den har så låg status(är inte bara vi som pissar på den)
Leeds United WhitesMOT
2017-01-29 17:26
Djupet i truppen är toktunnt det bevisade verkligen denna matchen.13-14st funkar till A-truppen men sen är gapet rent för stort. Förstår varför Monk vill ha 2 till.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-29 17:18
Linus// Du har en poäng men samtidigt kan man inte förvänta sig att vi ska ha en extra startelva på bänken. Hade de varit tillräckligt bra för en startelva så hade de ju inte varit reserver? Jag tycker inte vi är såå tunna om jag ska vara ärlig. Kanske vi tycker olika här? Anledningen till att det ser ut som det gör idag är ju att hela startelvan är b-lagspelare men sätter du in Dallas i matchminut 65 i a-laget så finns ju chansen att han kan förändra en matchbild med bättre spelare runt sig. Tycker inte man kan förvänta sig att vi ska ha en uppsjö av spelare som kan gå in och dominera. Däremot kan man tycka att de ska göra bättre ifrån sig i en match som idag. Att vi förlorar är en sak men att förlusten ska betyda att laget är lövtunn och att skador kommer förstöra hela säsongen är lite domedagsprofetior enligt mig. Självklart kan man vara rädd för att vi för skador på Jansson, Hernandez, Wood, Bartley och Taylor samtidigt men jag tror inte det finns många klubbar som har likvärdiga spelare sittandes vid sidan, väntandes på sin chans :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-01-29 17:17
jag har gett upp om Phillips, Coyle hoppas jag fortfarande på att med bra omgivning kan bli något, dock var fällebenet ingen höjdare idag då anfallaren tappat kontrollen över bollen, helt onödigt
Leeds United Gary Kelly
2017-01-29 17:15
Ja, detta får Monk ta på sig det mesta av, allt för tunn startelva mot väldigt fysiskt spelande Sutton. Lite rotation är självklart men, ännu sämre än mot Cambridge. Bottenlös inställning och risigt tempo. Klumpig agerat innan straffen. Silvestri fumlade en hel del, men var kanske minst dålig.
Leeds United Duke
2017-01-29 17:12
U21 laget förlorar varje match så de yngre är för dåliga. Bara Wilks som har imponerat där. Denton och Coyle kommer inte bli nåt. Phillips har jag förhoppningar på.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 17:08
Våran trupp är tunn som tråd. En skada på fel spelare och vi är ute ur topp sex direkt.
Leeds United sportcarl
2017-01-29 17:07
Thom 17:02 ligger mycket i det du skriver, kändes som kombinerat b-c lag från start, men att spelare som Phillips, Roofe och Sacko för att nämna några i andra heálvlek inte tar tag i det förvånar mig, min personliga åsikt är att det inte kommer bli något av Phillips. bättre dumpat honom än Mowatt och Murphy. vi har en bra startelva men den behöver kompletteras så kanske en poäng bakom Monks startelva
Leeds United three,14
2017-01-29 17:04
Glöm inte att vi har varit med om att skriva historia idag ;) Skämt åsido.
Det är bara att bryta ihop och komma igen. Nu satsar vi på ligan. M O T
Leeds United Pontus Hatt
2017-01-29 17:04
[QUOTE=¤Thom Mattsson¤]Perfekt. Nu fokus på uppflyttning till Premier League medans Sutton kan fokusera på att inte åka ur National League. Grattis till dom. [/QUOTE] Håller med. Allt som räknas just nu är att gå upp i premier league
Leeds United Duke
2017-01-29 17:03
Histon var värre nu hade vi nästan gett upp innan matchen. Press på Monk att vinna på onsdag nu. Detta var brist på respekt mot Cupen och motståndet.
2017-01-29 17:02
Det finns en anledning att man har backup spelare. Anledningen är att de inte är tillräckligt bra för startelvan. Spelare som Coyle, Cooper, Denton, McKay, Whitehouse, Phillips, Antonsson, Dallas, Silvestri och Grimes spelar inte och sitter inte ens på bänken vissa av dom. Vi ställer upp idag utan hela vår ordinarie försvarslinje, hela vårt mittfält samt Wood på topp. Inte konstigt att det går som det går. Vi har spelare som kan hoppa in och förändra en matchbild men som tur är så är vår startelva jävligt stark i år. Nya tag som sagt. Nu är det bara ligan som gäller! MOT, always!
Leeds United WhitesMOT
2017-01-29 16:58
@Linus.M:

Åtminstone topp 3.

HAHA så förbannat pinsamt. Ok att konstgräs är speciellt att lira på och det tar lite tid att vänja sig vid men samtidigt så ska vi vara så pass mycket bättre teknisk att vi ska kunna ta hand om gäng som dessa.

Men utan bolltempo, inställning och så kallade spelare som Grimes på mitten så blir det så här. Histon all over.
2017-01-29 16:58
Perfekt. Nu fokus på uppflyttning till Premier League medans Sutton kan fokusera på att inte åka ur National League. Grattis till dom.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 16:49
Att Antonsson kostade oss £2m förresten...... Wiho
Leeds United Terry Connor
2017-01-29 16:49
Hoppas inte vi går upp i PL med de här spelarna som backup till A-laget.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 16:48
Om Wood skulle bli skadad så är vi körda.

Om Jansson eller Bartley skulle bli skadade så är vi körda.

Vi MÅSTE ha in en ny anfallare. Egentligen en ny mittback också....
Leeds United Banjo Bob
2017-01-29 16:47
Skämskudde fram.... men kanske mest oroande att truppen är så tunn.... och klen..
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-01-29 16:43
Philips kan bara prestera med bra spelare runt sig
Leeds United Linus.M
2017-01-29 16:39
League 1 Liam utvisad. Heja.
2017-01-29 16:39
Finns det tid kvar att sälja Cooper innan fönstret stänger?
Leeds United Duke
2017-01-29 16:38
Konstigt inte en sån som Vieira spelar då han lär vara på bänken på onsdag. Doukara är värdelös om han inte har bra spelare runt sig. Grimes dominerar inte ens mot div 5 lag. Denton och Coyle är inga talanger heller. Förstår inte riktigt hur Monk tänkte.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 16:35
Är Grimes den sämsta fotbollsspelaren vi någonsin haft?
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-01-29 16:23
Har vi någonsin ställt upp med sämre fyrbackslinje.
P.S Köp Deacon som är klart bättre än någon anfallare som vi har i årets trupp påminner om Ian Wright
Leeds United sportcarl
2017-01-29 16:23
ja man undrar ju om spelare som Whitehouse och Wilks ens är med på Alagsträningarna. Denton en katastrof kommer aldrig bli något var likadant mot Cambridge
Leeds United Duke
2017-01-29 16:21
Det är nästan ett C-lag vi ställer upp med. Monk vill inte gå vidare.
Leeds United Terry Connor
2017-01-29 16:19
Idag är Leeds ett lag tyvärr utan kompetens och som det verkar utan intresse. Ett sådant lag slår aldrig ett vilt kämpande Sutton.
Leeds United krelleg
2017-01-29 16:14
Undrar om ens Silvestri ropade när han sprang ut där innan straffen.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 16:10
Silvestri..... Coyle........ Suck.
Annons: