/england/leeds/forum/623.aspx/england/leeds/forum/623.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-01-30 12:37
@Norman Hunter:

Såg hans " Kom och ta mej " video innan. Extremt enbent såg han ut att vara men intrycket var också att han verkar vara en som går rakt på. Sånt gillas.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-30 12:33
@Norman Hunter:

Sånt finns det massa statistik på för den som orkar. Absolut är det så att om du lyckas rulla runt på samma manskap hela tiden så är chansen större att nå framgång. Ännu starkare blir det om man tittar på just oss. Vi har i många år förbrukat 30 man eller mer per säsong och det vet vi alla hur bra det funkat.

Sen är ju statistik många gånger en fantastisk lögn också..... :)
Leeds United Norman Hunter
2017-01-30 12:33
Mo Barrow?
2017-01-30 12:27
Pedraza-ryktet har verkligen tagit fart. Undrar om det betyder att vi inte får Fletcher eller Cano?
Leeds United WhitesMOT
2017-01-30 12:26
Norman // Återigen, jag säger inte emot. Jag förstår att världen är inte svart och vit. Jag utrycker egentligen bara känslor som baseras på det jag ser och har sett. Och just nu i skrivande stund är knuten i magen tillbaka. Är bara trött på att samma låt spelas om och om igen. Hoppas någon hinner byta skiva denna gången.
2017-01-30 12:19
@Hartey:
Ganska vanlig framgångsfaktor. Tror t.ex. att det året Hammarby vann SM-guld så hade de 14 spelare som startat matcher. Nu tar jag det från minnet så siffran kan vara fel men jag minns att den var exceptionellt låg.
2017-01-30 12:17
WhitesMOT// Jag är 100% säker på att de som jobbar med detta försöker förändra och förbättra. Däremot så kan man alltid hitta fel i det nån annan gör. Hade vi signat Bogle från Grimsby den 1/1 hade det funnits ett antal kritiker som hävdat att vi saknar ambitioner. Nu när vi kanske väntar på nån PL-spelare så finns det andra kritiker som hävdar att vi är för sent ute. Och sen finns det såklart de som gnäller oavsett vad som görs, man kan alltid göra annorlunda.

Tänk på att, hade vi t.ex. signat nån mittback från League 1 förra sommaren så hade vi inte fått in Pontus i slutet av fönstret. Å andra sidan kan man inte vänta med att få alla spelare klara den 31/8 utan det gäller att hitta bästa möjliga balans mellan alla beslut som tas.
Leeds United Hartey
2017-01-30 12:11
Leeds är det laget som har använt minst spelare i Championship denna säsong
Postat via SvenskaFans-appen
2017-01-30 12:09
@terry cooper:

Det är väl tvärtom... Desto längre man vill vänta med att få plan A i lås, desto fler parallella spår behöver man. Har man inte det ska man kritiseras.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-30 12:09
Norman //

Absolut är det så men verkligheten hindrar inte dej att försöka gå emot strömmen. Att försöka förändra och bli bättre.

Säger inte att vi inte försöker. Har ingen aning om vad vi försöker just nu men tyvärr så pekar mer och mer på att detta fönster kommer sluta som så många gånger innan. I morgon vet vi.
Leeds United terry cooper
2017-01-30 12:00
Ska vi vänta tills in i det sista med plan A ,
så behövs det väl knappast någon plan B.
2017-01-30 11:54
WhitesMOT//

Tyvärr är det verkligheten vi lever i och inte i drömmarnas land.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-30 11:39
Norman //

Jag är med på vad du menar och säger inte emot att verkligheten är som den är. Men tyvärr för vår del har det blivit en alldeles för enkel ursäkt i många år nu. Vi kan inte bara hela tiden skylla på att omvärlden inte gör som vi vill.

Men tiden är inte ute än. Hoppas vi hinner få till något av det som Monk önskar.
2017-01-30 11:00
Linus//
Inget är klart förrän alla parter skrivit på så även om de gör klart med Hogan så kan vi missa Fletcher, oavsett vad som diskuterats. Om allt rinner ut i sanden och vi inte får in en enda förstärkning så är det dåligt. I synnerhet då vi nu släppt Mowatt som faktiskt hade en viktig roll på bänken, den typen av spelare som kan ta tag i spelet växer inte på träd. Mowatt var den enda som hade den egenskapen på bänken och jag är övertygad om att vi slagit Sutton med Mowatt på planen.
Leeds United Linus.M
2017-01-30 10:44
Norman//

Såklart, jag förstår också dominoeffekten och är det så att vi får tag i Fletcher nu så är ju allt fint. Men om vi inte får det så står vi här igen, likt alla andra säsonger.

Jag hoppas verkligen att Leeds gjort klart med West Ham att de vill släppa Fletcher om de får in Hogan, annars är det ju riktigt dåligt agerat.
2017-01-30 10:38
"Spännande"?
Om t.ex. Fletcher är plan A som det ryktas om så är det väl inte så kontstigt att West Ham vill vänta tills de har klart med Payet och Hogan. Det kan ju till och med vara så att nu när Payet är borta vill de inte släppa Fletcher och vi får gå vidare med plan B.

Frågan är vad som är viktigast, att få den spelare man vill ha eller att göra klart så tidigt som möjligt... Det är ju inte som att handla köttfärs på ICA, att man kan stå där och välja det som passar smak och plånbok för dagen. I det här fönstret så har ju alla spelare bindande kontrakt med en annan klubb så både spelare och klubben som "äger" spelaren är ju faktiskt de som bestämmer tågordningen. I vissa fall verkar ju även fruar och flickvänner också ha en del att säga till om, läs Payet.
Leeds United Linus.M
2017-01-30 10:25
@Norman Hunter:

Väldigt spännande dock att alla våra konkurrenter lyckas förstärka i tid...
2017-01-30 09:56
@WhitesMOT:

Vi är inte överst i näringskedjan, då får man helt enkelt vänta på sin tur när man vill ha nåt från nån högre upp. Enklare att göra klart tidigt om man plockar nån nerifrån men om alternativ A är nån från PL så tror jag att man hellre väntar ut det innan man går vidare med plan B.
2017-01-30 09:52
Inget är klart förrän alla papper är skrivna men jag känner mig relativt säker på att vi inte släppt Mowatt om vi inte hade nån annan på väg in.
2017-01-30 09:50
Läste i YEP att Omar Bogle från Grimsby kan vara på ingång...
Leeds United WhitesMOT
2017-01-30 09:32
Mindre än 48 timmar kvar att fräscha upp truppen. Mer och mer surr om att Jansson inte kommer hända i detta fönster och att 50/50 dealen sätter käppar i hjulet för övriga önskemål.

Vi behöver inte denna skiten nu. Är så förbannat trött på att vi aldrig kan göra saker i tid utan hela tiden ska behöva strula oss fram.
2017-01-30 09:13
Payet klar för Marseille. Många transaktioner på transfermarknaden är dominobrickor som ramlar, ska bli intressant att följa hur de faller efter att West Ham får in upp mot £25m.
Leeds United stonefree
2017-01-30 07:19
Visst i f.. Glömde en sak: Synd för Antonsson, men han räcker inte till, nu fick han 90 minuter i går och han tog inte chansen att visa att han ska spela, inte en enda gång på 90 minuter försökte han utmana eller dribla förbi en amatör spelare från Sutton i går. det är ett mycket svagt betyg. Synd, men du får nog vända hem till alsvenskan igen. Jag hade väldigt stora förhoppningar på honom i vita tröjan.
Leeds United stonefree
2017-01-30 07:13
Hej!

Alla biljetterna till Cardiff och bristol matchen åker iväg med posten i dag. De anländer till eran brevlåda i ett fönsterkuvert med logo DEKRA och jag har skrivit Leeds längst ner i vänster hörn på alla kuverten.
Nästa vecka åker vi.

MOT
Leeds United Pontus Hatt
2017-01-30 00:06
[QUOTE=Duke]Pontus Hatt// Ja, kristallkulan säger även att vi får möta Tottenham i nästa omgång i FA-cupen. [/QUOTE] Funderade ett tag på att lägga ett bud på kulan, men nu, njaa, jag vet inte... ; )
Leeds United Linus.M
2017-01-29 22:25
Ursäkta många inlägg. Angående vänsteryttern Alfonso: @AMitherer Ha. It seems like it’s already done mate. He wasn’t allowed to play for Lugo today and that fee is only if you go up.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 22:21
Ännu mer... Alan Nixon: Leeds. Antonsson could be off if Fletcher sorted in time.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 22:21
Leeds reportedly will sign #Villarreal winger Alfonso Pedraza (previously on loan at #Lugo) on a loan deal until the end of the season #LUFC #LUFC deal for Pedraza - 6 goals and 8 assists in #LaLiga123 this season - will be permanent should Leeds win promotion for a reported €10m. Nu börjar det äntligen röra på sig!!!
Leeds United Linus.M
2017-01-29 22:18
Simon Jones har riktigt bra kontakter inom Leeds kretsen. Hoppas han har rätt när det gäller de här också.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 20:37
Hartey//

Cellino har ju sagt att han inte vill att Radrizzani ska investera nu. Förmodligen för att han då måste bidra med hälften. Att pengarna från försäljningarna gått ät rättegångar och annan skit trodde jag vi visste?
Annons: