/england/leeds/forum/622.aspx/england/leeds/forum/622.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:27
Bosse Andersson (sportchef för Djurgården) skriver att det kommer komma en nyhet på DIFs hemsida om 30 min. Sjukt om det är Källström.

Sidospår --^
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:23
@WhitesMOT:

Käften WhitesMOT. Sluta kräv saker, du är så tröttsam att läsa. Kan du inte snacka om att du vill dricka öl istället på en tisdag? Det är mer vettigt än att hålla på o snacka massa goja.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 20:22
@MR Clarke Nr8:

Du och jag har väldigt olika syn på vad klaga innebär.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:20
@¤Thom Mattsson¤:
Boro spelar i PL, kan vara därför... Det var han väl den korta tid han var där? 24 matcher har han spelat (flera inhopp så vitt jag kommer ihåg) och gjorde sex mål och tre assist på den tiden.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-31 20:19
Linus// Jag känner till hans historia. Men han spelar ju inte i år och han var inte särkilt stark i Boro förra säsongen heller? Varför?
Postat via SvenskaFans-appen
2017-01-31 20:15
Dallas har tappat det mesta (om han någonsin haft något?). Förstår inte hans storhet. Kanske kommer han förvandlas under våren? :) man kan ju alltid hoppas.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:15
Thom//

Rhodes har ju knappt fått starta en match i år. Han gjorde 82 mål på 159 matcher för Blackburn Rovers... 73 mål på 124 matcher för Huddersfield.
Leeds United Norman Hunter
2017-01-31 20:14
I somras hade Villa en PL-trupp kryddad med en pålitlig målskytt för 100 millar. Vi hade en medioker trupp med egna ungdomar som bas kryddaded en kille från allsvenskan, en kille från League 2, ett gäng rejects/lånespelare en "over-the-hill-spanjor" från en arabliga. Jag vill att de som trodde vi skulle ligga nio poäng före Villa i januari räcker upp handen. Bara för att man spenderar för mycket pengar på en spelare innebär det inte att laget blir så mycket bättre. Det fanns de som erbjöd sig att skjutsa Wood till valfri klubb utan betalning. I synnerhet på detta forum var han helt utdömd, nu tror vi att vi missar chansen till PL om han blir borta några matcher.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 20:14
Thom //

En sak kan du fråga alla som nåt toppen inom i princip vad som helst och det är att dom enhälligt skulle svara " Bli aldrig nöjd, njut av framgångarna men stanna inte där. Sträva alltid efter att bli bättre. Detta är livsviktigt i att bli bäst "

Och det är så jag försöker resonera och önska hela tiden. En del säger att vi vanliga fans kan ändå inte påverka. Jag menar att det kan inte bli mer bullshit än så. Att vi bryr oss, gnäller, kritiserar, bölar ja kallade vad man vill har en inverkan på klubben och dess utveckling. Det tvingar dom som styr att lyssna iaf med ett öra. Och inte helt göra som dom behagar.

Jag ser ingen som gett upp. Jag förstår inte varför minsta lilla kritik eller oro hela tiden ska försöka blåsas upp till storm ? Det du listar tror jag alla håller med om är bra. Men vad skadar det att önska ännu mer ? Och jag har inte sett någon önska nåt direkt orimligt heller.

Vi är väldigt bra åkande men vi är tunt åkande. Och det är en stor risk att ta för att nå önskedrömmen. Vi är bara halvvägs igenom ett maraton och såna brukar avgöras sista delen av loppet. Vi är känsliga för avstängningar och skador. Och det behöver inte vara långvariga sådan för att det ska rucka på momentum och få självförtroende att svikta. Man ser andra runt omkring oss förstärka och man tycker för fasen när ska vi nån gång göra nåt liknande. Såklart förutsättningarna är inte alltid på jämn nivå men nog fasen ska man kunna kräva av en klubb som våran att vi åtminstone nån gång mäter oss halvvägs med våra konkurrenter i dessa fönster. Visar dom att vi är med.
Leeds United BullenKarlsson
2017-01-31 20:10
Tung i negativ bemärkelse då, även om jag alltid har gillat Dallas. =)
2017-01-31 20:08
Rhodes är bra på den här nivån helt klart. Men han skulle inte peta Wood och han skulle inte vilja sitta på bänken.

Nä, ska vi ha in en anfallare så är det bättre att värva nån hungrig yngre spelare som accepterar en plats i truppen. Antonsson accepterar att Wood spelar och när han kommer in sliter han 100 %. Det är vad som behövs.

Nu har vi fått in en ytter, vilket är bra för Dallas har ärligt talat sett tung ut den här säsongen.

Doukara kan definitivt vara en target-spelare när det behövs.
Leeds United MR Clarke Nr8
2017-01-31 20:08
Antonsson har ju fått Chansen i ett engelskt div5 lag (Leeds cuplag) ensam på topp mot Cambridge o Sutton med en massa satelliter o lycka till bollar dom kan nog inte ens Messi göra något av om han hade spelat ensam på topp i Leeds B.Så SLUTA klaga på en spelare som springer o kämpar hela tiden med mission impossible bollar.Wood är stor o stark o passar bra som ensam topp så är det o har stött in en hel del bollar i år men kom inte o sig att han är någon större "fotbollsspelare"
Marching On Together Gubbs gäller även ni två i Klagomuren
2017-01-31 20:02
Wood har väl gjort X antal mer mål än Rhodes i år så Wood är nog i betydligt bättre form än vad Rhodes är i alla fall. Han gjorde väl heller inget större väsen av sig i Boro förra säsongen? Minns att vi mötte dom med Rhodes på topp (han kan ha kommit in också) och han visade absolut ingenting då.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:01
@¤Thom Mattsson¤:

Doukara? Är mer hoppfull om honom på den platsen än Antonsson iallafall, sen är det ju svårt o säga. Vi får se helt enkelt.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 20:00
Thom//

Att vi kan bli ännu bättre håller jag helt och hållet med om. Litar på Monk till 110% att han kan utveckla den truppen vi har.

Jag är inte lika säker på Cooper, han har visat nu gång på gång att han inte håller. Självklart är 1-3 matcher ingen jättefara, men blir det längre då blir det problem.

Blir en rolig vårsäsong.

Bullen//

Att Rhodes inte är bättre än Wood? Det var ett statement de!
2017-01-31 19:59
Linus// Jag har förstått att du inte tycker att Antonsson kan fylla Woods position. Men vad anser du om Doukara på hans plats? Vad tror du om Roofe? Har vi verkligen inga lösningar på en skada på Wood? Jag tycker det. Tycker inte det ser så illa ut även om han skulle bli skadad. Skulle han vara borta så har vi fortfarande spelare som Hernandez, Bartley, Jansson, Roofe och Doukara som skulle kunna sätta en balja eller två i hans frånvaro.
2017-01-31 19:56
Äsch, Grabban är en dussinlirare. Rhodes är inte bättre än Wood.

Värva Barrow eller Zack Clough så är jag nöjd. Eller den där Dack.

2017-01-31 19:55
Linus// Jag respekterar din åsikt. Själv ser jag fram emot vårsäsongen och att vi fortsätter utvecklas som lag och blir bättre. Är tämligen säker på att laget kan bli ännu bättre. Det är ett ungt lag som är relativt nya tillsammans och det känns som att vi oftast är starkare ju längre matcherna lider vilket tyder på att vi är starka mentalt. Nu är det ju så att det kan dyka upp skador. Jag hoppas inte det men skulle det göra det så måste någon annan klivs in och göra bra ifrån sig. Säga vad man vill om Cooper så är det ju ändå så att han är vice lagkapten av en anledning. Han borde kunna gå in en match eller tre och sköta sig (inte som mot Sutton)! Skulle Wood skada sig så måste Doukara ta hans plats. Eller Antonsson, eller Roofe eller vem fan som helst :) jag tror vi löser det och det känns bra att känna så :) Vi får se vad som händer :)
Leeds United Linus.M
2017-01-31 19:51
Lewis Grabban verkar gå till Reading... Vafan.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 19:49
Brighton, Reading, Sheff W och Aston Villa har alla förstärkt rejält. Samtidigt som Derby och Newcastle har riktigt bra trupper.

Vi har en riktigt, RIKTIGT bra startelva just nu men vi är jäääkligt tunna utöver det. Särskilt på anfallsposition. För som sagt, jag tror inte Antonsson kan fylla Wood gapet om han blir skadad.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 19:46
Thom//

Gett upp har iallafall inte jag gjort, kan inte prata för de andra dock. Men jag är rädd att Wood, Bartley eller Jansson blir långtidsskadade. Skulle det hända så är vi illa ute, TROR JAG(!!!).

Om vi får ha alla skadefria och att Jansson håller sig skinnet och inte får en avstängning på flera matcher så är jag väldigt hoppfull. Men jag hade velat ha en en backup till Wood och helst en mittback också för att känna mig lugn.
2017-01-31 19:26
Det låter nästan som att folk har gett upp här inne. Är det förlusten mot Sutton med vårt c-lag som gjort folk nedslagna eller faktumet att vi inte värvat 2-3 spelare av PL klass detta fönster? Ett par positiva saker som folk verkar glömma: 1) Vi har fortfarande behållit hela vår startelva. 2) Vi har inte sålt några nyckelspelare. 3) Förlängt med Hernandez vars kontrakt skulle sluta 2 februari. 4) Fått in Pedraza. 5) Vi ligger fortfarande bra till i ligan :) 6) Vi har bara ligan att koncentrera oss på. 7) Vi kommer vinna mot Blackburn imorgon med runt 7000 Leeds fans på plats. Tycker vi kan kosta på oss ett leende :)
Leeds United terry cooper
2017-01-31 19:05
@WhitesMOT:

Okay. Byter bilagan mot en sexpack folköl
Leeds United Linus.M
2017-01-31 18:48
@WhitesMOT:

Det får bara inte hända.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 18:28
Transfer Centre Live ?@TransferCentreL 9 minför 9 minuter sedan

Sheffield Wednesday are close to agreeing a deal with Middlesbrough to sign Jordan Rhodes for a fee worth in the region of £10m.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 18:24
@terry cooper:

Glöm det då. TV-bilagan är över gränsen. Känns ha-galet.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 18:23
@Norman Hunter:
Helt annan känsla ändå när man såg dessa första gångerna. Antonsson kanske bevisar en fel men jag tvivlar starkt.
Leeds United terry cooper
2017-01-31 18:07
P@WhitesMOT:

En ost , tv-bilagan o 2 l mjölk.
Leeds United Norman Hunter
2017-01-31 18:05
Det är ganska många som har det tufft första året i denna liga, McCormack Wood för att nämna ett par som sedan blev "pålitliga målskyttar". Beckford var ju i League 1 först utlånad och sen utskälld som målsumpare innan det lossnade...
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 18:03
:))
Annons: