/england/leeds/forum/619.aspx/england/leeds/forum/619.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Emil.R
2016-02-19 05:30
[QUOTE=Tobbe O]Kom igen nu Ninna! Get on the plane for the lads :) [/QUOTE] hahaha
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 22:42
Kom igen nu Ninna! Get on the plane for the lads :)
Leeds United Linus.M
2016-02-18 22:04
Kolla länken. Det är så sorgligt. Hur kan det bli såhär? :(
Leeds United Linus.M
2016-02-18 21:53
Wootton är inte bra... :)
Leeds United stonefree
2016-02-18 21:48
Ha ha ha. Danmark - Scum 2-1. Vad man njuter!
Leeds United stonefree
2016-02-18 21:47
@Tobbe O:

Det är Ninna som är expert på 0-0 matcher. Får sätta henne på ett Ryanair på lördag morgon. Hon hinner hem samma dag, planet hem går inte fören 20:00. Men det blir nog svårt att övertala henne.
Leeds United Emil.R
2016-02-18 20:54
hahaha så jävla gott!!!! krossa scums
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 20:53
Midtjylland!!!!!
Leeds United Emil.R
2016-02-18 20:21
[QUOTE=Tobbe O]Jag tycker att Wootton fått oförtjänt mycket kritik. Så dålig har han faktiskt inte varit. Han gjorde några riktigt svaga insatser i början av säsongen men har spelat upp sig. Tycker det är en bra back up som kan gå in och spela både mittback och högerback. Men visst, en Berardi i form är att föredra alla dagar i veckan. [/QUOTE] det är det jag har sagt hela tiden Wotton är bra!
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 20:04
Jag tycker att Wootton fått oförtjänt mycket kritik. Så dålig har han faktiskt inte varit. Han gjorde några riktigt svaga insatser i början av säsongen men har spelat upp sig. Tycker det är en bra back up som kan gå in och spela både mittback och högerback. Men visst, en Berardi i form är att föredra alla dagar i veckan.
Leeds United Linus.M
2016-02-18 19:53
Blir otroligt svårt nu när Wood inte kan vara med. Berardi sägs dock kanske vara redo till spel, det är en enorm boost.
Leeds United Emil.R
2016-02-18 19:16
[QUOTE=Tobbe O]Evans bekräftar att Wood är borta i helgen, han har fått något virus nu också. Skit, det försämrar våra möjligheter rejält. Vi kanske borde skramla till Stonefree. Han har ett bra 0-0 facit och det tar jag gärna på lördag. [/QUOTE] det var ju fan! hade gärna haft Wood på topp vi lär ju inte få så många chanser så det gäller att sätta dom! jag är gärna med och skramlar :)
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 19:14
Evans bekräftar att Wood är borta i helgen, han har fått något virus nu också. Skit, det försämrar våra möjligheter rejält. Vi kanske borde skramla till Stonefree. Han har ett bra 0-0 facit och det tar jag gärna på lördag.
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 19:11
Absolut, vad är vitsen med ett forum om det mest är tjafs. Ibland måste diskussioner få hetta till så klart men man kan ändå respektera varandra.
Leeds United Emil.R
2016-02-18 18:12
[QUOTE=Tobbe O]Och vad som är rätt eller fel handlar ju bara om åsikter, finns inget facit. Jag har varit på RS i tio år. Ganska många av de som skrev här i början, kanske till och med de flesta, har slutat skriva här. Finns väl olika anledningar till det och jag vet en del men tänker inte redogöra för varför andra slutat, det kan de göra själva. En anledning till att jag själv varit betydligt mindre aktiv det senaste året/åren är att diskussionsklimatet emellanåt varit bedrövligt och jag har tröttnat. Det har helt enkelt inte gett mig speciellt mycket att surfa in här. Info om Leeds får jag på andra ställen. Här vill jag antingen skriva av mig eller bara ha kul i en lättsam stämning med andra supportrar. Å lättsam stämning är ju inte ett epitet som har stämt på detta forumet sedan en tid tillbaka. [/QUOTE] vi får helt enkelt lätta upp det!!
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 17:33
Och vad som är rätt eller fel handlar ju bara om åsikter, finns inget facit. Jag har varit på RS i tio år. Ganska många av de som skrev här i början, kanske till och med de flesta, har slutat skriva här. Finns väl olika anledningar till det och jag vet en del men tänker inte redogöra för varför andra slutat, det kan de göra själva. En anledning till att jag själv varit betydligt mindre aktiv det senaste året/åren är att diskussionsklimatet emellanåt varit bedrövligt och jag har tröttnat. Det har helt enkelt inte gett mig speciellt mycket att surfa in här. Info om Leeds får jag på andra ställen. Här vill jag antingen skriva av mig eller bara ha kul i en lättsam stämning med andra supportrar. Å lättsam stämning är ju inte ett epitet som har stämt på detta forumet sedan en tid tillbaka.
Leeds United Linus.M
2016-02-18 17:26
Emil.R//

Ibland tröttnar fans på att gå på matcher och ge pengar till Cellino...
Leeds United Emil.R
2016-02-18 16:39
[QUOTE=stonefree]Terje kommer ingen att slå, men han är lika glad varje gång jag dyker upp på någon match. [/QUOTE] vi är också glada varje gång du dyker upp :)
Leeds United Emil.R
2016-02-18 16:37
[QUOTE=stonefree]Du har en vän som kommer att backa upp dig till 100% när det gäller Cellino från och med nu. Har hela tiden fram till nu varit kluven och därför inte lagt mig i de väldigt hårda inlägg och inte minst påhopp som har florerat här under en längre tid. Men som du säger Cellino är ett r..vhål, som tror han är något. Det enda han är och kommer att bli, är en blak om foten på alla fansen [/QUOTE] problemet som varit här inne har inte varit om man är för eller emot saker utan förmågan att diskutera saker och att acceptera varandras viljor oavsett om dom är rätt eller fel. jag har länge varit för cellino och sen gick det över till att vara neutral men istället rikta kritik mot fansen i England som jag ofta tycker skadar laget genom att lägga kraft på anti Bates eller cellino kampanjer istället för att stötta laget när det behövs som mest! att hålla på ett lag i medgång kan alla göra men att hålla på ett lag i motgång år efter år är det inte alla som klarar och detta har varit och är Leeds styrka och låt det så förbli! ta mig inte fel klart ska man få säga vad man tycker och visa missnöje men det finns bra tillfälle och dåliga tillfälle för detta samt bra sätt och dåliga sätt att göra det på! men vi får aldrig glömma orden Marching on together och dess betydelse
Leeds United stonefree
2016-02-18 16:36
@lasse c:

Men det är Leeds i ett nötskall just nu. Vi har ingen tur med något. Men vi kan bara hoppas det vänder snart, för varje dag här nere i skiten måste ju ändå var en dag närmare P.L.
Leeds United stonefree
2016-02-18 16:32
@Tobbe O:

Terje kommer ingen att slå, men han är lika glad varje gång jag dyker upp på någon match.
Leeds United stonefree
2016-02-18 16:31
@Tobbe O:

Jag instämmer till 100%. Jag märkte ju i England i helgen att det inte gick att komma i på nya luss. Sedan är det lättare att skriva här, om man bara vill berömma eller spy sin galla över något.
Leeds United stonefree
2016-02-18 16:29
Du har en vän som kommer att backa upp dig till 100% när det gäller Cellino från och med nu.
Har hela tiden fram till nu varit kluven och därför inte lagt mig i de väldigt hårda inlägg och inte minst påhopp som har florerat här under en längre tid.
Men som du säger Cellino är ett r..vhål, som tror han är något. Det enda han är och kommer att bli, är en blak om foten på alla fansen
Leeds United Tobbe O
2016-02-18 16:20
Jag säger som Emil. En eloge till Rob och andra som jobbat med Luss-sidan, ingen som helst kritik mot dom. Men vi föredrar alla olika saker och RS passar mig bättre. Kanske ändrar jag mig framöver men som det känns nu så skriver jag antingen här eller inte alls.
Leeds United Linus.M
2016-02-18 15:42
@terry cooper:

Fast vi kommer nog knappast bli så många att det är värt det.
Leeds United terry cooper
2016-02-18 15:38
Emil //

Ju fler vi är ju mera inlägg.
Leeds United Emil.R
2016-02-18 15:14
[QUOTE=terry cooper]Emil // En egen sida är väl bra då. Kan vi samlas där. Isf att några är på FB o RS mm [/QUOTE] Jag har absolut ingenting emot en egen sida och tycker dom som gjort den har gjort ett bra jobb och ska ha en eloge för detta! men anledningen till att jag hellre skriver här är att jag tycker inte det finns underlag för ett trådforum med bara en handfull inlägg om dagen och att då behöva klicka in på diverse trådar bara gör att eventuellt komma med någon kommentar om man inte redan vet vad man vill kommentera eller läsa om när man går in där är bara jobbigt. och dessutom går jag nästan enbart in och läser och skriver i mobilen och då är denna SF appen betydligt lättare
2016-02-18 15:05
Emil //

En egen sida är väl bra då.
Kan vi samlas där.
Isf att några är på FB o RS mm
Leeds United Emil.R
2016-02-18 14:55
[QUOTE=terry cooper]Alla inlägg blir läst på LUSS ;) Det senaste hamnar överst. Tycker det är tråkigt att det blivit två läger. Båda har väl för o nack delar. [/QUOTE] två läger skulle jag väl inte kalla det utan bara två olika sätt att följa Leeds har ju länge funnits många alternativ både grupper på Facebook och följa folk på twitter
2016-02-18 14:38
@Linus.M:

Alla inlägg blir läst på LUSS ;)
Det senaste hamnar överst.

Tycker det är tråkigt att det blivit två läger.
Båda har väl för o nack delar.
Annons: