/england/leeds/forum/606.aspx/england/leeds/forum/606.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2016-07-16 18:49
WAGUAFC
Leeds United Leeds så klart!
2016-07-16 18:23
Terry, Du får givetvis tycka vad du vill, skriva vad du vill, läsa vad du vill etc. Personligen väljer jag att försöka hitta det positiva i stället för att gräva ned mig. Nu till något positivt. "You on the dark side" kan ju blunda. Vi vann med 3-0 i dag. Vi har en svensk som gjorde två mål. När hände det senast?' Anton kan bli den målgörare vi har önskat oss sedan Kåmark lämnade, och sopan Wood misslyckats med att bli. Det ska bli spännade att följa Anton denna säsong. En duktig svensk i Leeds! Kan inte bli bättre. En Leeds-seger och svensk målgörare - life is good.
Leeds United Hartey
2016-07-16 18:04
Ok riktigt bra startsida far :-)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ballsmash
2016-07-16 17:44
Hittade stream på Facebook av någon på plats. Leeds borde ha haft 6-0 vid det här laget, sacko bränt ett par jättelägen
Leeds United Ballsmash
2016-07-16 17:11
3-0, Antonsson tvåmålsskytt!
Leeds United sportcarl
2016-07-16 17:09
3-0 Antonsson. Som har en bra dag i övrigt
Leeds United WhitesMOT
2016-07-16 17:02
Ronaldo Viera Pelé Maradona Zidane Socrates Mild imponerar enligt folk på plats.
Leeds United Ballsmash
2016-07-16 16:36
2-0 Wood på straff!
Leeds United Hartey
2016-07-16 16:11
Bra Antonsson ??????
Leeds United sportcarl
2016-07-16 16:10
LUTV funkar bra
Leeds United Ballsmash
2016-07-16 16:08
Ustream bannad, någon som har en fungerande länk?
Leeds United sportcarl
2016-07-16 16:06
0-1 Shamrock -Leeds efter 6 min. Antonsson efter fint förarbete Vieira
Leeds United terry cooper
2016-07-16 14:55

LSK //

Jag gillar inte resan men accepterar den för det går inte att ändra på den.
Får se vart det bär o hur resultatet blir.

Har mycket svårt att se Leeds bli behandlad , som klubben har blivit behandlad de sista 10-12 åren.
Sån är jag. Om jag är negativ för det så får jag väl ta det då.

Resan du skriver om , okay Leeds är Leeds ,
men varför kan man inte hoppas att vi ska ta en väg som är snygg , som är smart ,
inte är skitig , som är enkel ?
Det är negativt att tycka det?

Som du skriver " inget är enklare än att skriva skit om klubben "
o det är ju helt rätt.
Varför är det så , är väl en berättigad fråga då ?
Och måste vi acceptera det ?
Men måste vi tiga o hålla käften för det ?
Blir det positivare om vi tiger o sopar det under mattan ?
Inte ventilerar det ?

Är opimistisk för kommande säsong. Tycker vi är på rätt väg.
Å andra sidan så hoppades man ju det förra sommaren
åxå men det vågar man väl knappast skriva ;)
2016-07-16 14:05
Häpp! Även Redfearn är positiv ;)
2016-07-16 14:00
Newcastle United have been linked with Leeds United left-back/left winger Charlie Taylor for a few months now, but there seems little chance that Rafa Benitez will be successful in trying to get him to Newcastle this summer.
2016-07-16 13:36
@terry cooper:
År 2007 så jag "fuck it", och gick från en slötittande soffpotatis till en mer aktiv supporter. Det var då vi degraderades till League One. Jag visste att Leeds var ett skitlag som alltid ställer till det för sig, men det var mitt skitlag, och skitlaget behövde just då all support som fanns tillgänglig oavsett form och skepnad. Resan för Leeds kommer bara att ske "the Leeds way"; aldrig snyggt , aldrig smart, aldrig enkelt. Det finns i klubbens DNA. Jag ogillar inte resan då jag accepterat hur den ser ut. Ska man stå ut under resan så gäller det att söka det positiva. Att därför sitta och svårtmåla konstant på detta forum ger mig absolut ingenting. Att det finns mycket skit är liksom redan givet. Ingenting är enklare än att skriva skit om klubben. Det är det positiva jag finner som håller mig i gång - det som får mig att fortfarande hoppas.
2016-07-16 13:15
@sportcarl:
Ursäkta mej men jag trodde du var ute efter något mellan raderna där. Men som du säger det är så tydligt och så klart att det inte behöver förklaras o det tror jag 100 % av alla som är inne på RS fattar. Vet du vad ? Jag vet att solen går upp imorgon ;)
Leeds United Hartey
2016-07-16 11:29
På mitt jobb anses jag av dom flesta vara väldigt positiv men när det gäller Leeds är jag inte alltid det. Kanske för att Leeds säkerligen är en av dom klubbarna i världen som underpresterat mest dom senaste åren och fansen har fått ta otroligt lidande pga det . Vi har också haft chairmans som gjort noll reklam för klubben genom sitt beteende, Vi har haft chairmans som ständigt hamnat i rättegångar som i alla fall med Bates kostat klubben stora pengar. Att klubben skall betala Lucy Ward 280.000 pund känns som totalt onödigt och man blir irriterad men det finns säkert något positivt man kan få utav det. Sedan är en av charmen är alla starka känslor som att stödja ett fotbollslag väcker. Det är en sv dom saker som fascinerar mig mest. Kan man hålla dom känslorna på en nivå så man håller ihop är det perfekt, men det är svårt att göra det jämt med hardcorefans som går all in på Leeds
Leeds United sportcarl
2016-07-16 11:10
terry cooper 10:21. Det jag skrev 06:54 är så tydligt och så klart att det inte behöver förklaras, och handlade inte enbart om Leeds United utan jag skrev bara att en del ser ljust på det mesta och en del ser mörkt på det mesta, är inte mer konstigt med det än att jag skulle skriva att en del människor är ledsna och en del människor är glada, eller att en del är fattiga och en del rika
Leeds United WhitesMOT
2016-07-16 10:27
Vem bestämmer vad som är positivt eller negativt ? Det ena eller det andra mäter olika hos var och en av oss. Jag själv t.ex ser inte att var kritisk som negativt utan som nödvändigt. Om vi alla bara satt och tittade på utan att säga något eller göra något så hade det spårat ut helt och hållet. Och nu menar jag inte enbart Leeds United utan allmänt.

Men tar man Leeds som ett exempel så vågar jag påstå att om inte protesterna förra säsongen hade funnits så hade det inte heller funnits ett erbjudande som det för säsongskorten. För mej är det en effekt av att folk sa ifrån och att klubben lyssnade. Säkert hade det kommit nåt erbjudande ändå men jag tror aldrig man hade tagit det så långt som man nu gjort.

För alltid ACM !.......kan man få en T-shirt med det ? ;)
2016-07-16 10:21
@sportcarl:

Antar att jag tillhör de som du tycker ser det mörkt o ser problem.
Kan du hjälpa mej o tala om o förtydliga.
Vad är det som jag ser mörkt ?
Vad är det som som jag ser problem med ?
2016-07-16 10:08
LSK //

Ända sedan april 2014 har jag varit väldigt tydlig med att

1. jag tror att Mr Knowitall kommer att ta oss till PL

2. jag kommer inte att gilla resan.
Leeds United Hartey
2016-07-16 09:38
Håller med om att det allmänt sett är otroligt mycket bättre att se världen positivt än att vara vara negativ. Frågan är om det gäller Leeds United dom senaste 13-14 åren. Leedsfansen har i stort sett blivit blåsta på det mesta och dom mesta positiva förhoppningar har varit luftslott. Thom Mattsson skrev säkert 1000 inlägg emot Bates och jag höll med honom i det mesta. Terry Cooper emot Cellino och jag håller med honom i det mesta. Att man är fel ute med vissa saker kommer alltid hända när fansen inte har full insyn. Att vi har olika åsikter gör forumet så mycket bättre. Dock tror jag att om Leeds går till PL så blir det mesta glömt av Anti Cellino maffian
Leeds United sportcarl
2016-07-16 06:54
Leeds så klart 23:54. Det får man nog acceptera att en del ser mörkt på det mesta liksom en del ser ljust på det mesta. En del ser möjligheter där andra ser problem.är inget unikt för denna sidan utan något man ser varje dag på jobb och man ser det på fritiden.
2016-07-15 23:55
@Zlatan,s:

Jag säger som Aschberg: Händerna på täcket! :)
2016-07-15 23:54
@sportcarl:

Ja. och därför är det ett j-vla sätt att värva dessa.
Fy f-n. Massimo out!

Personligen önskar jag att Roffe och Anton bildar anfallspar.
Det hade varit riktigt skoj med svenska framgångar i Leeds.
Sopan Wood får gärna vara bänknötare - eller säljas.
2016-07-15 23:26
@terry cooper:
Visst har du rätt. Även om vi vinner PL och CL så kommer det finnas folk som vägrar lämna sin negativa svarta värld. Mer positiva livsbejakande alternativ finns. Ett ganska simpelt val i mina ögon.
Leeds United Zlatan,s
2016-07-15 22:41
Nu är min dag till ända,
nu ska bara något hända,
att stilla lägga sig till ro,
i mitt eget, lilla gula bo.
Önskar alla en god natt
har ja plötsligt fått ,fnatt !!??
NJAE...

Leeds United sportcarl
2016-07-15 22:40
både Roofe och Antonsson är riktigt riktigt intressanta anfallsförvärv och bägge har bevisligen målsinne, de har ju mer kvalitéer än målsinne som gör att ha har förutsättningar att lyckas
Leeds United kolera
2016-07-15 22:33
Tror att många kommer att bli överaskade hur bra antonsson verkligen är. Kommer han in i brittiska spelstilen(jag vet att det är svårt...) tippar jag att han lätt gör 15mål. Satt faktiskt i våras och såg giffarna mot kalmar ,och tänkte att det fanns 2 spelare som Leeds borde värva. Nämde Marcus och giffarnas Sigurjonsson. Nu har grasshoppers tagit islänningen,men 1 av 2 får man väl vara nöjd med.
Annons: