/england/leeds/forum/604.aspx/england/leeds/forum/604.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2016-04-12 23:04
Thom//

Och en sak till. Det är Cellino som sa att han skulle sälja när klubben var klar för Championship även nästa säsong, vi får väl se om han håller ett löfte. Jag håller inte andan dock...
Leeds United Linus.M
2016-04-12 22:56
Thom// Cellino sa förra säsongen att denna säsongen skulle bli "a beautiful season". Det blev samma skitsäsong som alla andra. Tror inte vi kommer komma i närheten av £5-10m. Tror snarare att vi säljer Cook och tar in 2-3 spelare som inte håller den klassen som behövs. Vill heller inte ha en ägare som inte tycker kvinnor hör hemma i fotboll, så jag tycker både vad han gör med laget och hans uttalanden är för dåligt. Och förövrigt. Vem kommer våran tränare vara nästa säsong? Vad händer om Evans gör en start som Rösler gjorde, blir han sparkad då och det kommer in en ny? Det enda jag ser framför mig med Cellino som ägare är kaos.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-04-12 22:47
Hur vet du det Linus? Skulle inte Cellino sälja Leeds har du ju skrivit ett par gånger nu och då borde vi ju rimligen vara klara för Premier League efter halva nästa säsong. Oavsett om Cellino säljer eller inte så går vi en intressant sommar till mötes. Inga nyförvärv kommer såklart inte vara bra men jag har väldigt svårt att tro att Cellino inte kommer ge vår tränare ett par miljoner pund till att köpa spelare för. Det gjorde han ju redan förra sommaren så varför skulle han sluta nu? £5-10m hoppas jag på och runt 3-4 kvalitespelare. Då kommer vi vara med och fightas. Allt under £5m och förtroendet för Cellino lär försvinna. Den som lever får se. Hälsningar från Panama och Bocas del Toro :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2016-04-12 22:41
Vinst med 1-2 efter två grymma mål av Dallas. Nu kan vi äntligen, typ, offciellt skriva av denna säsongen.

Det sorgliga i allt detta är att nästa säsong förmodligen kommer bli likadan, om inte värre.
Leeds United Linus.M
2016-04-12 19:55
Silvestri
Berardi, Bamba, Cooper, Taylor
Murphy, Diagouraga
Dallas, Antenucci, Cook
Wood

eller...

Silvestri
Berardi, Bamba, Cooper, Taylor
Dallas, Diagouraga, Murphy, Cook
Wood, Antenucci

Hur som helst. Cook får spela ur position och även Murphy, gör mig ursinnig.
Leeds United Linus.M
2016-04-12 13:55
Leeds Utd owner Massimo Cellino allegedly told a colleague 'football is no place for women, they should be in the bedroom or beauticians.' Han är fräsch den dära Massimo. Vilket jäkla as han är.
Leeds United Bo$$e V
2016-04-11 11:16
Synd att det inte går lika bra på Leedstipset:-(

1 Bo$$e V [Leder Leeds Uniteds tipsliga] 24
2 victoryman 15
3 McGrov 12
4 Gary Kelly 11
5 Plyma 10
6 terry cooper 8
7 Rodell 8
8 Åby.Krona 7
9 Zlatan,s 7
10 Zlatan,z 6
11 winning-Leeds 6
12 stonefree 6
13 CordonHill 3
14 Leeds så klart! 3
15 Kristoffer 3
16 Hartey 3
17 MR Clarke Nr8 2
18 lellebuffy 2
19 Becks#9 2
20 Umeå BEN 1
Leeds United lasse c
2016-04-10 20:38
Inte så konstigt att man är ( blir) gråhårig närman håller på Leeds.
Leeds United Zlatan,s
2016-04-10 19:41
Såg just HBK,s andra mål,tyckte mig också skymta några
gråa huvuden på läktaren, liknande några Leedsare......
vi brukar se här ibland. heja hbk,,,,,
Leeds United Zlatan,s
2016-04-10 17:37
Borta bra, men hemma bäst,
på tisdag rustar jag för en större fest
om Leeds mig sviker
jag inte viker
från din sida,s problematiker
dina fans ej överger dig
vi stöttar och hatar dig ibland
Leeds ge oss äntligen din hand.......
Leeds United Kristoffer
2016-04-09 16:57
Matchrapport
Leeds United Gary Kelly
2016-04-09 16:08
Wood klart sämst, måste bara få några av nicklägena på mål !!!
Leeds United Bo$$e V
2016-04-08 13:03
Kristoffer// Det är fel på Leedstipset för matchen Preston-Leeds ligger inne 2 ggr.

Datum 7/4 samt 7/5 och RÄTT är 7/5!!
Leeds United Linus.M
2016-04-07 16:49
Se länktips först innan ni läser nedan. Eller tvärtom...

The Secret LUFC ?@LUFCtales 6 feb.
"One of the younger lads who has skill when it comes to a dead ball asked to take FK's, @peppe_ele said 'No.', and Raynor just said 'Ok.'

The Secret LUFC ?@LUFCtales 6 feb.
which is just part of a wider issue as some players are allowed to do whatever they want because they're Massimo's favourites."
Leeds United Linus.M
2016-04-06 12:15
Våran klubb är en cirkus just nu.

Phil Hay ?@PhilHayYEP 25 minför 25 minuter sedan
#lufc director Edoardo Cellino charged by the FA with making offensive social media comments
Leeds United Linus.M
2016-04-06 11:06
Hur kan en 8 matchers avstängning vara sjukt grym när mannen BITER spelaren?!
Leeds United Kristoffer
2016-04-06 08:51
Matchrapport
Leeds United sportcarl
2016-04-06 08:13
Sedan kan jag tycka att Doukaras 8 matchers avstängning är sjukt grym.domaren bara viftade bort Fulham spelaren och Doukara fick inte ens en varning.
Leeds United stonefree
2016-04-06 06:09
Jag tycker nog att det är en väldig hård dömd straff, de hackar ju i varann.
Men det mest häpnadsväckande igår var ändå att Derbyshire i Rotherham som knockade Berrardi med en rak höger så blodet sprutade och fick direkt rött kort överklagade domen och fick rätt och spelade igår och gjorde mål. Silvestri som endadt försökte göra sig stor med straff som följd fick en match.
Direkt rött har alltid varit avstängning minst 1 match oavsett vad som hänt. Hade det varit en Leeds spelare, hade det blivit 3 matchers avstämning alla gånger!
Leeds United Linus.M
2016-04-05 22:57
Bellusci...
Leeds United Gary Kelly
2016-04-05 22:37
Tjaronn, straffbjudning igen
Leeds United sportcarl
2016-04-05 20:12
Peacock
Berardi Cooper Bellusci Taylor
Bridcutt Cook Murphy
Dallas Wood Carayol

Leeds United sportcarl
2016-04-05 19:30
stonefree 19:26 som vanligt ovanligt kloka ord
Leeds United stonefree
2016-04-05 19:26
Det är nog så att som ni säger att många har tappat sugen, jag personligen tycker det är synd. För om inte nu när ska man visa sitt stöd för klubben som ligger så varmt om hjärtat.
Nu vet jag att många av er har andra klubbar isär Allsvenska lag som ligger er lika varmt om inte varmare om hjärtat och med en ny start där, då får Leeds stryka på foten.
Men en som jag, som alltid tycker det är konstigt att hålla på flera lag, dessutom om om de spelar i rött och vitt, det skulle jag aldrig ta på mig.
Jag trodde faktiskt att Evans skulle få sparken den här veckan. men det är nog lika bra och fortsätta så här säsongen ut.
Sedan är det nog för alla i Leedsare att sätta sig ner och rannsaka sig själva, inklusive fansen. För som det är just nu är det många fråga tecken som ska rättas ut!
1. Cellino måste bestämma sig, ska han sälja eller ska han satsa långsiktigt?
2. Ska Evans vara kvar, måste han börja bli lite ödmjukare utåt, det är inte okej att såga sina spelare jäms med knäna i media och sluta skylla alla förluster på alla andra, ta ditt ansvar och lär dig att ha olika spelstilar mot olika lag, våga satsa lite vilt ibland, det vi håller på med nu är inte okej i längden!
3. Vi supporter måste lära oss att alla spelare hamnar i en formsvacka, kan ha en dålig match och speciellt dom i försvaret där det märks mest, blir det tufft , när det haglar ner svordomar och nidvisor från egna läktaren. Dessutom att flera slås inbördes på matcherna känns inte heller det okej.
4. det är inte okej att folk kör med stora ljus shower på väggen in till Elland Road, eller går omkring med likkistor utanför arenan. vad får vi utav det, två läger som endast splittra klubben och dess supporter.
5. Vi måste börja göra som fansen oftast gör på bortamatcherna, sjunga hoppa och dansa i 90 minuter oavsett hur det går, alltid klappa när någon gör något bra. alltid ropa kom igen när någon gör något mindre bra. Tränare och ägare och alla andra inblandade ska endast gå ut med positiva saker om Leeds och spelarna om det inta har med skador att göra. ignorera alla som vill sabotera för klubben med alla sina utspel och propaganda.
Gör vi det här då kan jag lova att allting så småningom kommer att gå mycket bättre, spelarna kommer att känna glädje, spelare vill komma och spela för Leeds igen, för det är si och så med det just nu.
För vi kommer att behöva det, för som det ser ut just nu har vi Aston Villa och Newcastle och kanske Sunderland i Championship nästa säsong. det kommer att vara det största geting boet någonsin, desse tre lagen har publik mellan 40-50000 tusen på sina matcher.
En liten reflektion till dessa lag är Burton som är på väg upp från Leauge 1, de har runt 3-4000 på sina hemma matcher.
Vinner vi ikväll? Jag vet inte, högst troligt inte. Men om vi gör, så tror jag att kan sluta titta neråt i tabellen.

MOT
Leeds United Åby.Krona
2016-04-05 18:02
På tal om trådar kan bli lite mycket att söka efter man kanske kunde begränsa trådar lite så att dom hamnar under 6-7 rep i stället som Dagens LEEDS match ,klubben LEEDS rör även Celino vara eller icke , mucik .LEEDS resor tips bilder.OSV
Leeds United sportcarl
2016-04-05 16:34
Stonefree 21:38 otroligt kloka ord om att hålla ångan uppe när det går dåligt. Sedan tror jag aktiviteten sjunkit bland många pga att säsongen nu blivit en transportsträcka. Är säker på att det varit helt annorlunda om vi aspirerat på en play off plats och för den delen också om vi varit inblandade i nedflyttningstriden.
Leeds United Rob.
2016-04-05 09:16
stonefree,

Jag tror det kommer, många är nog bara riktigt less på Leeds just nu. Antal användare på sidan ökar sakta men säkert och till nästa säsong tror jag nog att aktiviteten kommer att ha gått upp :)
Leeds United stonefree
2016-04-04 21:38
Trots jag gillar våran nya Leeds hemsida, så saknar jag lite av diskussionerna här på forumet, det hettar liksom aldrig riktigt till då man måste söka i trådarna, här kunde det blandas friskt och många saker kunde köras om varann. Här blev liksom alla inblandat oavsett om man ville det eller inte. Men det är kanske så att alla har gått död när det gäller Leeds. Det är nu när det går dåligt, man ska hålla ångan uppe, går det bra blir det ju liksom endast en inbördes beundran om vem som kan fjäska mest bland spelare, ägare och tränare.
Synd är det iallafall.
Leeds United stonefree
2016-04-04 21:31
Hej!

Nu har äntligen biljetterna kommit. Jag har suttit hela kvällen och pusslat ihop de cirka 110 biljetterna efter bästa förmåga. Så nu kommer de att dimpa ner i eran brevlåda mellan onsdag och fredag.
Höll ögonen öppna för ett kuvert med logo från Billerudkorsnäs.

Jag börjar swisha tillbaks pengar till er i morgon, då de flesta av er har betalat in för mycket Dem som inte har swish får vänta tills vi är i Leeds, då får de pengarna i svenska kronor, Det blir endast belopp i sedlar, då jag inte släpper med mig mynt.

MOT
Leeds United Gary Kelly
2016-04-02 17:49
Ruttet djävla spöke !!!!!!!!!!!!!!!!
Annons: