/england/leeds/forum/596.aspx/england/leeds/forum/596.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2016-12-09 21:24
Han som kommenterar matchen måste vara Sveriges största ufo till kommentator....
Leeds United Terry Connor
2016-12-09 21:17
Tycker inte att det var Phillips som stod för största misstaget, även om han startade väldigt knackigt i matchen. Jag tycker största missen stod Green för om inte kom ut och plockade ner hörna. Han har varit väldigt passiv både på frisparkarna och hörnorna.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2016-12-09 21:15
Frågan är om det inte är mer sol i Bergen än Brighton ? Samma jävla dimma varje gång vi spelar där.
Leeds United WhitesMOT
2016-12-09 21:11
Gonatt och så jävla retligt. Gaylord fuckers spelar egentligen otroligt förutsägbart.

Den regeln med rött och straff är inte genomtänkt.
Leeds United Ballsmash
2016-12-09 21:10
Blir det väl 4-0 igen. Tack Phillips, verkligen. Gå till league two där du hör hemma.
Leeds United Ballsmash
2016-12-09 21:09
Phillips gör den sämsta insats jag sett sedan bellusci, och det är innan han förstör matchen med rött kort och straff för Brighton. Fyfan. Tack för den din jävla idiot.
Leeds United Ballsmash
2016-12-09 21:09
Phillips gör den sämsta insats jag sett sedan bellusci, och det är innan han förstör matchen med rött kort och straff för Brighton. Fyfan. Tack för den din jävla idiot.
Leeds United Hartey
2016-12-09 20:01
Det blir riktigt svårt ikväll men Leeds är inte det Leeds som Leeds brukar vara. Vinner vi så är vi med i racet om direktplats. Får vi oavgjort Är det helt OK men direktplatsen är fortsatt långt borta. Helt möjligt är det också med förlust då Brighton är grymt starka och vi har Fem raka förluster i Brighton . Hoppas på en stabil insats Av LUFC får se hur långt det räcker.
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2016-12-09 17:25
Brighton,Brighton,
Sabba nu inte,
Leeds Fans, vision,
Att the Whites, i kväll,
besegrar Brighton,
vilken, ärbar, smäll......
efter, allas, gnäll.......1-2- vore till hjälp.....!!
Leeds United Ballsmash
2016-12-09 16:17
Vi har förövrigt endast 2 oavgjorda på 19 matcher. Bara Newcastle har mindre, dom har endast 1 oavgjord.
Middlesbrough Honken666
2016-12-08 21:18
Enligt (o)säkra källor har Rhodes runt 70k euro i lön

Nugent ligger något lägre, både är nog tillgänglig för lån om ni inte har pengar att köpa för.
Leeds United WhitesMOT
2016-12-08 18:12
På kurs med Kurt.

Sälj och försvinn bara, förbannade tomte !
Leeds United Kristoffer
2016-12-08 17:22
By 30 April 2017, he is to attend and complete an FA education programme covering the duties and responsibilities of an owner and director of an English football club.

Intressant är att Cellino måste gå en kurs.
Leeds United Kristoffer
2016-12-08 17:16
FA:s beslut om Cellino
Leeds United krelleg
2016-12-08 16:32
Intressant inför transferfönstret.
Leeds United Ballsmash
2016-12-08 12:57
Alla lag i topp-6 möter ett annat lag som ligger topp-6 i helgen!
Leeds United WhitesMOT
2016-12-07 20:30
@WhitesMOT:

Replik
Leeds United WhitesMOT
2016-12-07 15:45
Tick tock
Leeds United sportcarl
2016-12-06 20:41
Rhodes har minst 40000 pund i veckan
Leeds United WhitesMOT
2016-12-06 14:43
@krelleg:

För bövelen den har jag missat !

Tackar !

Här ska handlas till hela familjen....
Leeds United krelleg
2016-12-06 13:46
Kanske gamla news, men suveränt! :)
Leeds United stonefree
2016-12-06 07:40
Kommer att påminna er lite då och då!

Hej!
Det blir även denna gång jag som tar hand om biljetterna till stora resan i Februari.
Jag vill att ni skickar ett mail till mig vart ni vill stå/sitta på matcherna. Är ni flera som åker ihop, så utse en som skickar mail till mig ifrån er allihopa.
Jag kommer när jag vet vad biljetterna kostar att skicka ett besked med hur mycket ni ska swisha eller sätta in på mitt bankkonto. När sedan biljetterna kommer, skickar jag hem biljetterna till ansvarige eller ni som åker själva till er så klart.
Skicka mail till: steen.hansen@billerudkorsnas.com
Namn på alla jag ska köpa biljetter åt.
Vart ni vill sitta eller stå.
Adress ditt jag ska skicka biljetterna.
Ett mobilnummer där jag kan meddela hur mycket ni ska betala för biljetterna.

Med vänlig hälsning
Steen/Stonefree
PS: Gör det gärna så fort som möjligt
Leeds United WhitesMOT
2016-12-05 23:53
@Duke:

Agreed !

Tyvärr tror jag en sån som Rhodes kommer sura om han inte blir startspelare. Sen är han nog äckligt dyr i lön framförallt. Men helt rätt spelartyp till Monks system helt klart. Helt sjukt att han bara är 26 ! Har varit med sedan den svartvita tiden känns det som.
Leeds United Ballsmash
2016-12-05 20:31
Cambridge borta i FA-cupen!
Leeds United Duke
2016-12-05 16:27
Whitesmot// Håller med. Lägg allt krut på att köpa Jansson och förlänga med Taylor även om det blir svårt med den sistnämnda. Kanske en stark anfallare som kan konkurrera med Wood t ex Rhodes.
Leeds United WhitesMOT
2016-12-05 15:52
Just känns det faktiskt som att vi inte bör förstärka i Januari. Gruppen känns äckligt homogen och att då krydda den med fler kan riskera hela stämningen. Extremt viktigt att bibehålla känslan hos folket på bänken att dom tillhör och bidrar.

Såklart hade det varit najs och få en riktig vänstermitt och kanske en mer naturlig back-up till Wood ,men just nu känns det som vi har rätt bra täckningen ändå. Spelarna vi har verkar har köpt Monks upplägg totalt och det är det viktigaste.
Och att dom fortsätter ta allt en match i taget..
Leeds United Danne K
2016-12-05 10:01
Håller med dig Ballsmash. Senaste åren när vi typ vunnit två på raken och känt att vi var på gång åkte vi dig på typ en hemmamatch vi borde vinna men spelade dåligt. Mycket högre lägsta nivå har vi denna säsong och det är det som skiljer toppen mot botten
Leeds United Ballsmash
2016-12-05 09:00
Lottning i FA-cupens tredje omgång ikväll dessutom.
Leeds United Ballsmash
2016-12-05 08:14
Vi har förövrigt inte ens spelat hälften av säsongens matcher ännu. Kul med en lång och spännande säsong! Är ju annars vid den här tiden man gett upp säsongen innan :)
Leeds United Ballsmash
2016-12-05 08:12
Flera vinster denna säsong där vi inte spelat på topp men ändå vunnit, denna match påminde mycket om den mot Burton. Förra säsongen hade vi förlorat båda dom matcherna med 0-1.
Annons: