/england/leeds/forum/591.aspx/england/leeds/forum/591.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2017-02-05 15:30
Ja denne matchen kan kosta mycket mer än dom 3 pinnarna. Både Bartley och Pontus varnade och båda korten är ett skämt.

Nu är det verkligen dax att sätta sig ner och gå ihopa som trupp. Nog för att vi känns sammansvetsade och så men vi har inte riktigt killerinstinkten som lag.
Vi måste lära oss att ta matchen till motståndaren och inte tvärtom som idag.
Leeds United Linus.M
2017-02-05 15:27
Cardiff (h), Bristol City (h) och Ipswich (b). Vill ha nio poäng och tre matcher där vi mosar motståndet. Särskilt kommande två hemmamatcher.
Leeds United Linus.M
2017-02-05 15:19
@Ballsmash:

Klart han ska ha stryk. Vuxen människa som har noll respekt. Hoppas Pontus mötte upp honom i tunneln. Spelar ingen roll vad resultatet blev, de var bättre men att hålla på sådär är så uselt lågt.

Att Jansson får en varning..... Vet inte vad jag ska ta mig till. Ett skämt som sagt.
Leeds United Duke
2017-02-05 15:18
Vieira var riktigt bra i första och var inte sämre än någon annan sett över hela matchen. Påminde mkt om Barnsley borta där vi viker ner oss i andra halvlek precis som idag. Huddersfield är bra dom tror jag inte vi kommer att komma före i tabellen.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Ballsmash
2017-02-05 15:10
Seriöst, vad sysslar Wagner med? Vanhedrade Monk hans förfäder eller dylikt? Hoppas leeds bestrider dom varningarna som blev pga det och ev avstängning på Monk. Wagner ska fan ha stryk, håller helt med Linus här.
Leeds United Ballsmash
2017-02-05 15:10
Seriöst, vad sysslar Wagner med? Vanhedrade Monk hans förfäder eller dylikt? Hoppas leeds bestrider dom varningarna som blev pga det och ev avstängning på Monk. Wagner ska fan ha stryk, håller helt med Linus här.
Leeds United WhitesMOT
2017-02-05 15:09
Och mer vila än motståndaren hjälpte inte denna gången heller.....

Nä, allt flyt vi haft i många matcher fick vi smaka tillbaka idag.Kommer reta mej som fan i flera dagar att dom inte tog ut Vieira efter dryg 60. Det var så tydligt vad som höll på att hända. Nu fattas bara att måsjävlarna vinner senare idag så är helgen helt förstörd.

Sen mår vi inte bra mot lag som chippar 20 meters bollar i djupet som dom gjorde mycket idag. Barnsley körde också den.
Leeds United Terry Connor
2017-02-05 15:04
Det var ingen rolig eftermiddag. Tyvärr speglar resultatet matchen idag. Green är väl den enda som kan gå från matchen med högt huvud. När vi tappar mittfältet som vi gjorde idag så känns det som att inget riktigt fungerar ä, varken framåt eller bakåt. Sämst idag utan tvekan Vieira.
Leeds United kolera
2017-02-05 15:02
Blir riktigt nervös när viera har bollen. Ständiga bolltapp och den lättaste passning ser jättesvårt ut. När dessutom Briddcut är så svag så blir vi överkörda. Rättvis förlust!
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-02-05 15:02
Linus// Är också förbannad på det han gör men jag tror något hände innan han sprang fram till Monk annars hade nog inte Monk blivit uppvisad på läktaren också. Dock håller jag med dig, riktigt dåligt gjort oavsett.
Leeds United Linus.M
2017-02-05 15:00
Matchen är fortfarande inget att säga om, men det Wagner gör är så vidrigt så det finns inte.

Signar ut nu och tar lite luft, vilket skämt.
2017-02-05 14:59
Odugligt och välförtjänt.. Green - 6 Ayling - 5 Bartley - 6 Jansson - 6 Berardi - 4 --- Doukara - 5 Vieira - 5 Bridcutt - 6 Hernandez - 5 Dallas - 3 --- Wood - 6 Inhopparna 5 allihop då det inte gjorde någonting av värde. Riktigt riktigt dåligt måste jag säga. Vi förlorade varenda andra boll på mitten. Den enda som låg hyfsat rätt var Bridcutt. Vieira är en stor talang men om man inte ser att han ligger fel i banan, slår bort alldeles för mycket passningar och tröttnar alldeles för fort så är det märkligt enligt mig. Idag förlorar vi mitten. Därför förlorar vi matchen.
Leeds United sportcarl
2017-02-05 14:58
Bättre bli vanssinnig på att vi inte tog poäng och att Huddersfiel vann rättvist. Wagner kommer säkert få sitt straff men vad hjälper det oss
Leeds United Linus.M
2017-02-05 14:57
Jag är vansinnig. Hade jag varit på läktaren hade jag gjort allt i min makt för att springa in på plan och sparka ner Wagner aset.

Hoppas någon letar upp honom som sagt.
Leeds United Ballsmash
Fan vad smutsig Wagner är, hoppas verkligen vi möter detta äckliga jävla skitlag i PO och våldtar dom.
Leeds United Ballsmash
Fan vad smutsig Wagner är, hoppas verkligen vi möter detta äckliga jävla skitlag i PO och våldtar dom.
Leeds United Ballsmash
Leeds United WhitesMOT
2017-02-05 14:55
Skulle aldrig ha lämnat kvar Vieira så länge på plan. Han gick in i väggen efter 60 minuter och sen rasade vi ihopa på mitten. Fram tills dess satt jag och undrade vad fasen allt tjat kring Mooy kom av. Definitivt inte bra heller att vi än en gång viker ner oss mot lag som går all-in. Alldeles för ängsliga.
Leeds United Linus.M
2017-02-05 14:52
Resultatet inte så mycket att säga om. Men att Wagner springer förbi vårt tekniska område när han är påväg tillbaka är bara vidrigt. Hoppas någon letar upp honom. Fuck off.
Leeds United Banjo Bob
2017-02-05 14:51
Blir riktigt besviken på insatsen. Hudders bättre i allt...
Leeds United Linus.M
2017-02-05 14:50
Det Wagner gör där är ett jävla skämt. Bryt ett ben, ditt vidriga äckel.
Leeds United Gary Kelly
2017-02-05 14:49
va fan gjorde Wagner mot Monk !!!!!!!!!!!!
Leeds United Linus.M
2017-02-05 14:47
Äh, vi har ju varit helt värdelösa idag. Inte tillräckligt bra någonstans. Vårt mittfält har varit helt osynligt hela matchen.
Leeds United Gary Kelly
2017-02-05 14:46
************************** S H I T **************************** HELVETE ****** 2-1
Leeds United Ekstrom
2017-02-05 14:37
Shit va Berardi INTE E BRA denna match...
Leeds United Gary Kelly
2017-02-05 14:33
76e Barrow in
Leeds United Gary Kelly
2017-02-05 14:18
Ohhhhh, glad för en poäng helt klart, Pedraza in
2017-02-05 14:15
Fördel Huddersfield tyvärr.. blir tufft detta.
Leeds United Ballsmash
2017-02-05 14:14
Väldigt svag domare idag, åt båda håll
Leeds United sportcarl
2017-02-05 13:55
mycket bra första halvlek med 2 riktigt formstarka lag
Annons: