/england/leeds/forum/590.aspx/england/leeds/forum/590.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Zlatan,s
2016-04-29 23:08
Hartey Ja,jag älskar att kunna se dem på tv. Det är bröderna Lundqvist ,Henke och Joel som blivit mina favoriter. Frölunda var suveräna, rätt lag vann. N.Y. Rangers missar jag ety att jag inte har c.moore och Viaplay som visar N.Y.r. MITT abonnemang går inte ut förrän om ett år, då ska jag byta in mig till annan leverantör. Leeds fotboll blir ju inte detsamma , synd att man inte kan följa alla deras matcher. Du och dina barn har ju Islanders, som favvo.om dem vet jag inte heller så mycket.Håller med dig om ishockeyns fula tacklingar, skulle inte vara tillåtna. Vad menar Du med att NHL lag har samma förutsättningar? Kan Ni se på ISL. inatt då ?
Leeds United Linus.M
2016-04-29 22:39
Hartey//

Då är vi verkligen inte överens. Bellusci är dålig både på planen och utanför planen enligt mig.
Leeds United Hartey
2016-04-29 22:14
@Linus.M:

Fattar exakt vad Lorimer sett då Bellusci varit riktigt bra i så många matcher. OK han har några riktiga bottennapp som drar ner betyget en del.Ändå i mina ögon är Charlie Taylor bättre

Zlatan.s /// Förstår att du gillar svensk hockey, själv hatar jag dom stora rinkarna och dom livsfarliga och fega huvudtacklingarna på oförberedda spelare. Ändå är hockeyintresset superstort i vårat hem då min sons och mitt hockeylag i NHL spelar kvartfinal mot Tampa Lightning i natt.Det bästa med hockeyn i NHL är att alla lag spelar med samma förutsättningar. Hockeyspelarna är också fina idrottstyper som är långt ifrån man kan tänka sig dom överbetalda fotbollsdivor är
Leeds United Zlatan,s
2016-04-29 22:06
Wassberg åker inte ut idag, han kommer att göra en Stenmark,säkert, det blir Linda som far all världens väg.
I morn blir det förlust, det känns i mitt sjätte sinne.
Beror på alla svennisar som är där. de är för självgoa ser Du!
De för bara otur med sig,
Inget förbarmande med dem om Leeds förlorar på grund av dessa otursgubbar.....
Leeds United Zlatan,s
2016-04-29 21:58
Vilken jädrans match, sverige -tjeck.
Precis samma spel.samma nuffror som i förrgår, med motsatsen att tjeckien vann med 7-1 idag !!
Sverige missar puckar med flit och ramlar istället, flera ggr, var inte det en läggmatch så är jag en fullkomlig kärring som det heter i många sammanhang.
Mårts såg inte glaer ut.
Leeds United lasse c
2016-04-29 21:18
Zlatan / 29 pinnar det är ju en baggis! Vi är i topp till jul :)) imorgon vinner vi 3-1
Vassberg ska hålla sig i skogarna i Jämtland. England har ett mycket bättre växtklimst än vad vi har därav deras blomsterprakt + ett stort trädgårds intresse
Birmingham- Middlesbrough på burken nu, dålig match, men bättre än lets dance

Leeds United Zlatan,s
2016-04-29 18:23

Igår var jag i Devon igen, på husjakt. Äntligen hittade ett äldre par sitt drömhus.
Inte en ombyggd lada utan ett nordiskt trähus av furu i hela huset.
Förundras över den underbara blomsterprakten i England, rena paradiset för en
flowerlover..
Får nog sluta titta på dessa visningar, kan ju få mersmak för stenhus och grova bjälkar i taket, i mitt lilla krypin, kanske en nordanvind kan blåsa ner en fura som står 10 mtr från min tomt, (alldeles gratis )) hua me......
mera off...
Leeds United Zlatan,s
2016-04-29 18:02
Lasse /
Vi ligger bara 29 pinnar under toppstriden.
Kan väl inte vara såå svårt att ta ifatt dessa.
Mycket spännande match i morn, ska trenden brytas
att ständigt förlora efter några segrar. ?
Eller kommer Fru Fortuna att le mot oss stackars
dårar som alltid håller modet uppe.
Men ikväll väntar Sverige-Tjeckien igen, har vi eller dom,
turen på sin sida?
Får inte glömma de dansanta mupparna som Wassberg , som likt en stel flaggstång , försöker att se elegant ut på golvet.........dansens virvlar menar jag......idag ska han ut, eller...... lite off off i denna tröga spalt....
Leeds United Linus.M
2016-04-29 16:06
Wayne Gardiner ?@mrwayneg 8 minför 8 minuter sedan
Leeds VP Ercole Cellino posts IG pic using nazi and gestapo hashtags. According to his LinkedIn he's also Leeds' director of merchandising.
Leeds United Linus.M
2016-04-29 14:53
Hahah Lorimer!!!
Leeds United Linus.M
2016-04-29 14:08
Fräscht av Ercole...
Leeds United sportcarl
2016-04-29 08:25
Checkade in igår på mitt hotell i Shipley och han även med en kort vandring längs Leeds and Liverpool canal och river Aire och Yorkshires gröna kullar. Denna dag är viktigt för värlskulturarvet Saltaire, därefter Bradford med sitt fantastiska torg med hundratals fontäner som heter City Park och e un pasta e un cappucino därefter ett besök på The Commercial innan alla skandinaver dyker in, och är Lorimer på humör kanske han visar lite av sin digra prissamlingen. Känns som en epok som snart går i graven. Så klart blir det ett besök på ER souvenirshop med. Men först nu en stadig frukost.
Leeds United Simo LUFC
2016-04-29 05:15
Tack alla ni som engagerade er i att LUSS-resan blev av. Som vanligt en riktigt rolig helg med massa snack och skratt. Att vi sedan vann mot Reading gjorde inte saken sämre. Man fick även passa på att säga hej då till The Commercial! Även om det är Leeds ofräschaste pub så ligger den i alla fall oss Skandinaver nära om hjärtat. Nu avslutar vi säsongen med två raka segrar så vi får med oss en god känsla in i nästa säsong. Även om det gång på gång händer mindre smickrande händelser runt Cellino vill jag ändå tro på att han vill klubbens bäst och att han vill till PL. Förläng Cooks kontrakt, in med två-tre spelare som går direkt in i startelvan och vi kommer att vara med i racet. Evans? Hmmmm...den är svår. Jag är fortfarande osäker om han har kompetensen att leda ett lag in i PL. Fast byta tränare som vi gjort hittills är heller inte bra. Svårt läge. Oavsett - MOT!!
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2016-04-28 18:58
Är alltså någon som gång på gång skickar hot från norra Yorkshire till Simon O´Rourke för att han skriver om Cellino. Vilka fullständiga idioter det finns till människor.
Leeds United Linus.M
2016-04-28 18:29
@krelleg:

Hehe, ja... Ganska många gånger dessutom :)
Leeds United krelleg
2016-04-28 18:19
Idag kom min Brolintröja från -95, happy days! :) Han är, tillsammans med Tipsextra/Tipslördag i sig, trots allt anledningen till att jag började heja på klubben back in the days, även om vi alla vet vad som hände sedan.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United krelleg
2016-04-28 18:15
Linus.M - äsch, Cellino har bara otur. :)
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Linus.M
2016-04-28 16:41
Cameron Stewart - £800k + costs
Nigel Gibbs - £330k + costs

£1.1m, on only two cases. Cheers Massimo.
Leeds United Linus.M
2016-04-28 13:23
Eländet tar aldrig slut med Cellino. Phil Hay ?@PhilHayYEP 34 sför 34 sekunder sedan Visa översättning Former Leeds United assistant Nigel Gibbs has won his claim for unlawful dismissal against the club. #lufc Phil Hay ?@PhilHayYEP 4 sför 5 sekunder sedan The judge in the case has awarded Nigel Gibbs a six-figure settlement sum, in excess of £300,000. #lufc Då var pengarna för 666 säsongsbiljetter borta.
Leeds United Linus.M
2016-04-28 09:49
Det är skillnad på spelare och spelare.
Leeds United Linus.M
2016-04-28 09:27
"Redfearn tappade omklädningsrummet"

Jo tjena...
Leeds United Linus.M
2016-04-28 09:17
@Kristoffer:

Äh! Det har du inga bevis för!!!!!!!!!!

:)
Leeds United Kristoffer
2016-04-28 08:58
@Linus.M:

Och förra säsongen spelade han och några andra skadade för att missa matcher.
Leeds United Linus.M
2016-04-28 08:53
Bellusci gick alltså av träningen när han förstod att han inte skulle vara med i STARTELVAN..... Spyr på den spelaren.
Leeds United Zlatan,s
2016-04-27 21:47
Sverige Tjeckien 7-2.
Bra drag där too.
När ska Leeeds vinna med 7-2-har det någonsin hänt,
alla ni som har allt om Leeds bravader plocka nu fram deras
match där de presterat mast antal gjorda mål nånsin.......
Leeds United lasse c
2016-04-27 21:00
Bra drag i Madrid i semifinalen i Cl mellan atletico o Bayern 1-0 nu
Leeds United lasse c
2016-04-27 20:42
Zlatan / Jag tycker att denna sida är lättare att handskas med, lättare att se alla nya inlägg mm
Lungt med inägg nu kan ju bero på att säsongen är över för oss , kan klättra lite i tabellen, men det spelar ju inte så stor roll om vi kommer 8 eller 10
Grattis till Frölundas hockey guld!
Leeds United Zlatan,s
2016-04-27 13:10
Så tomt det blir när ingen har något på hjärtat att skriva.....
Lika tomt eller tommare, är det på Lusen, inte konstigt när
det är samma,lilla, klientel som vibbar fram och tillbaka......
Var det tänkt att de, som inte visat sig på länge skull kom
tilbaes, till SF, nog är SF ,lite, lättsammare, eller.....
hur ä det egentligen........
Leeds United Hartey
2016-04-26 21:40
Spelarbetyg från Hullmatchen: 1. Charlie Taylor 9,3 2. Stuart Dallas 7.8. 3 Chris Wood 6,9 Ratingen kommer från Siten Who scored
Leeds United Zlatan,s
2016-04-26 20:09
I morn dags för snöbollskrig i mellansverige-
Precis hemkommen.tv- North of Yorkshire. Helmsley bl a.
vilken blomsterprakt, vore ett eldorado, för min del.
icke sa nicke, den som gapar efter mycke, mister alltid
sista stycket, nu är det kanske främst Charlton som
oroar, laddar de med kanonader mot Silvestri på
lörda, befarar att vi dalar som vanligt, när det har gått som bäst.........
Annons: