/england/leeds/forum/588.aspx/england/leeds/forum/588.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-03-06 22:21
@sportcarl:

"Han har ofyt" - Måste ju vara sista argumentet man får ut sig om man ska försvara Antonsson...
Leeds United Linus.M
2017-03-06 22:21
Sen tycker jag inte vi spelar särskilt mycket långbollar bara för att vi har Wood på topp. Det är ju något Wood utvecklat, att kunna hålla i bollen så att laget kan flytta fram. Monk vill ju spela fotboll och inte köra tjongbollar. Så det argumentet fungerar ju inte för att Antonsson hade varit bättre.
Leeds United sportcarl
2017-03-06 22:19
Personligen tycker jag Antonsson haft oflax, fick spela mycket när laget inte var ihopsatt ordentligt och vi helt enkelt var dåliga, sedan fick vi in 3-4 förstärkningar men då var Wood där och tog chansen och inget snack nu om att han är no 1. sedan känns det som att på den lilla lilla tiden han får speltid nuförtiden att han tappat skärpan och då blir det stolpe och ribba ut istället för stolpe och ribba in.
Leeds United Linus.M
2017-03-06 22:12
@sportcarl:

Han blev månadens spelare i ett lag som låg tredje sist i tabellen, det säger allting. För resterande argument så kan du läsa mitt tidigare inlägg kl 22.11.
Leeds United Linus.M
2017-03-06 22:11
@¤Thom Mattsson¤:
Lönen har du absolut rätt i, det tänkte jag inte på när jag skrev inlägget! Samtidigt, vad ska han säga i intervjun när han får frågan? Att klubben inte tror på honom? Klart han säger så, man måste ju kunna läsa mellan raderna. Fast det handlar inte om att peta Wood, det handlar om att vi sett i de matcher Antonsson fått chansen som ensam topp att det inte fungerar? Sen har du spelat i Kalmar och har ett gott öga till honom p.g.a av det. Jag förstår verkligen att du tycker det, men återigen.. när han fått chansen så har det synts tydligt att han inte klarar av att spela i den här formationen i vårt lag. Ser inte vart han skulle sätta det fingret faktiskt. Om Wood är skadad så kommer Doukara in. Om någon av yttrarna är skadade så har vi massor på bänken. Om Hernandez blir skadad så har vi Roofe etc etc. Antonsson är absolut snabb, teknisk och målfarlig i Allsvenskan. I Championship? Njae... Men det är ju vad jag tycker (och tydligen Monk också då han inte varit i truppen de senaste). Edit: På frågan varför han skulle ge upp efter ett halvår i klubben är ungefär samma anledning som Gustav Engvall är nära en flytt tillbaka till Allsvenskan nu. Det fungerar inte, gräset var inte grönare på andra sidan etc etc. Få en nystart istället som Hamad försöker få i Hammarby t.ex istället för att spela U-23 fotboll.
Leeds United sportcarl
2017-03-06 22:10
Finns framtid för Antonsson om han utvecklas och alltid ger 100%, var ändå augusti månads spelare och det blir man inte om man är värdelös, dock ruckar han inte på Wood så klart om man spelar med ensam anfallare, ocj skulle Wood gå sönder kan Antonsson ersätta men då får man ha ett annat anfallspel utan höga bollar, utan mer bollar i djupled, Wood sågades ju otroligt mycket förra säsongen och ansågs som bortkastade pengar, men vilket fynd det blev. tycker många av spelarna som får lite speltid visar bra tåga och inget gnäll, de fortsätter kämpa på och för eller senare lossnar det.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-03-06 22:07
Linus// Jag tycker inte det är ett mysterium att Antonsson hellre stannade i Leeds än att gå till AIK/Djurgården. Han har säkert mer lön i Leeds och sedan har jag svårt att förstå varför man vill ge upp efter bara ett halvår i klubben. Han sa väl i en intervju för bara nån vecka sedan att klubben fortfarande tror på honom och att han är redo att kämpa för en plats. Vem som helst hade haft svårt att peta Chris Wood denna säsong. Han fullständigt sprutar ju in mål och att då som anfallare välja att "lägga ner proffs drömmen" och flytta hem tror jag inte är något som Antonsson är speciellt intresserad av. Han besitter enligt mig fotbollskunskaper som borde kunna gå hem i ett spelande lag som Leeds United. Han är snabb, teknisk och målfarlig. Jag tror på honom och jag både tror och hoppas att han fortfarande kommer ha ett finger med i spelet denna säsongen :)
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-03-06 22:04
Sport// "Bara ett påstående" - Visst visst... Hartey// Det har vi Roofe till som också är bättre än Antonsson. Återigen, nu när vi spelar 4-2-3-1 så har han inget i laget o göra. Mot Birmingham och mot Fleetwood spelade vi med två anfallare.
Leeds United Hartey
2017-03-06 22:00
Tror Antonsson skulle kunna ersätta Hernandez och ligga bakom Wood och komma i fart. Tror det är centralt han skall vara. Andy Ritchie den gamle Leedscentern också gått ut och stöttat Marcus och sagt att han visst har en framtid i Leeds. Vi som såg hemmapremiären såg Marcus Antonsson totaldominera i första halvlek. Wood och Marcus spelade också ihop borta mot Fleetwood och gjorde varsitt mål i den matchen.
Leeds United sportcarl
2017-03-06 21:58
Linus M 21:43. nej jag är inte ute efter att vara annorlunda, är bara ute efter att vara mig själv, skrev ju klart och tydligt 21:40 att skall någon tränare, spelare, ägare sågas kan jag försvara dem som blir utsatta om jag tycker det blivit överdrivet, och även detsamma om det är tvärtom, någon skall hyllas och upphöjas till Gud då bromsar jag och kan tyckas det överdrivs, förstår du inte vad jag menar så kan jag nog inte hjälpa dig. och med orden fanns för den här klubben när du gick i blöjan ville jag inte säga något särskilt med det, utan är bara ett konstanterande då jag (bara) hållt på klubben i 50 år och kommer göra det hela mitt liv oavsett om du vill eller inte vill det.
Leeds United Linus.M
2017-03-06 21:43
Sport// Så du vill mest vara lite "annorlunda" och inte göra som alla andra? Att vara den härliga som ser det positiva i det negativa? Har jag förstått det rätt? "Fanns för den här klubben när du gick i blöjan" - Öh? Och? Vad vill du säga med det? Ska bli spännande och se ditt svar!
Leeds United sportcarl
2017-03-06 21:40
Linus M 21:33. finns ett ordspråk som heter endast döda fiskar följer strömmen. , oftast är det så att skall alla hylla någon till Gud och allt så bromsar jag och tycker annorlunda att det kan gå till överdrift, tycker någoneller alla att någon tränare, spelare ägara skall sågas konstant längs fotleden så är jag oftast den förste ut att försvara, märkvärdigare än så är det inte. tyvärr så följer jag inte ditt råd att byta klubb. Fanns för den här klubben när du gick i blöjan.
Leeds United Linus.M
2017-03-06 21:33
@sportcarl:

Tar det inte allvarligt men är tröttsamt att se dina inlägg. Gissar att det är de du vill uppnå med dina inlägg dock om man läser hur du skriver.

Tycker man Bates var en bra ägare för Leeds så kan man söka sig till en annan klubb i mitt tycke. Inte svårare än så.
Leeds United sportcarl
2017-03-06 21:30
Linus M 21:22. Ta det inte så allvarligt, du behöver inte gå igång på allt jag skriver:) .och som jag skrev tyckte det var skoj och det är inte alltid lätt att först vad andra skriver(och det inkluderar även det jag skriver). och förresten behöver du ju inte svara mig som du sa igår, jag uppfyllde visst inte ditt kriterium att hata Bates
Leeds United Linus.M
2017-03-06 21:27
@sportcarl:
Driver du eller? Kanske dags att ge sig snart? Du är ju en klass för sig också när det gäller att stava, punkt och kommatecken så inte jättekonstigt om Terry påpekat hur du skriver.
Leeds United sportcarl
2017-03-06 21:10
det var ju skoj att någon påpekade hur Terry skrev och svårt att förstå vad han menar, exakt samma har jag råkat ut för av Terry. men det är ju lätt hänt att inte alltid förstå vad andra skriver
Leeds United terry cooper
2017-03-06 20:39
@Norman Hunter:

Okay.
Tack för svaret.
Anade att jag skulle ha fel.
De jag pratade med var en svensklärare o en som är redigerare.
Bra att veta var du lagt ribban.
Leeds United sportcarl
2017-03-06 20:04
hyfsad säsong hittills, motsvarande tid förra året 15:e plats och 20 poäng mindre, imorgon slår vi Fulham och om inte så får Newcastle göra det på lördag
Leeds United Norman Hunter
2017-03-06 20:04
[QUOTE=terry cooper]Norman // Ledsen men jag måste göra dej besviken. Efter som jag inte är så bra på svenska som vissa andra. Så kollade jag upp saken. Och det svaret jag fick , var att det är inget påstående jag skrev utan det är en fråga. [/QUOTE] Det är ett påstående som kan tolkas som en fråga. Jämför med exemplet "Du kan inte hämta mig halv åtta" Utifrån sammanhanget kan mottagaren tolka detta påstående som en fråga och svara "Jomenvisst, ställ dig framför kiosken så plockar jag upp dig" I vilket fall så fick du svar.
Leeds United sportcarl
2017-03-06 20:02
terry cooper 19:03. osäker om vi har linkats med honom innan, vet inte mycket mer än det jag skrev, läste bara hastigast om det på phil hays blogg och newsnow
Leeds United Linus.M
2017-03-06 20:01
Antonsson har i princip noll och ingenting att erbjuda oss när vi spelar 4-2-3-1. I ett rakt 4-4-2 så hade han iallafall kunnat gett sig själv chansen. Doukara går före om Wood blir skadad och yttrar har vi gott om nu.

Att han inte tog chansen att gå till Djurgården/AIK är ett mysterium för mig.
Leeds United Hartey
2017-03-06 19:55
Bara i stort sett tre sektioner som har 50% biljetter kvar att sälja annars i stort sett enstaka och restricted view. Kanske 300 # vanliga# biljetter kvar förutom dom tre sektionerna. Tror att East Stand Upper öppnar senast onsdag
Leeds United WhitesMOT
2017-03-06 19:55
Anton var med på bussen ner. Behöver iofs inte innebära att han kommer med i matchtruppen.
Leeds United Linus.M
2017-03-06 19:52
@Duke:
Hoppas inte. Ger hellre den platsen till Barrow, Vieira, Dallas, Pedraza etc...
Leeds United Duke
2017-03-06 19:50
Inte säkert Antonsson är med i truppen ändå vi får se.
Leeds United terry cooper
2017-03-06 19:16
sportcarl //

Var det han vi var ute efter i sommras ??
Har du info om ålder mm
Leeds United sportcarl
2017-03-06 19:03
verkar som Limericks FC 19årige försvarare Paudie O Connor har skrivit på för 2,5 år för LU, dock inget bekräftat på Leeds hemsida, är väl tänkt för utvecklingslaget i första hand
Leeds United sportcarl
2017-03-06 18:19
Ms Gabrielius 17:57. Har en grabb i Birmingham och där är det vårvärme idag
Leeds United sportcarl
2017-03-06 18:16
Skadefr trupp reser till Craven Cottage Överraskad att Marcus Antonsson är återkallad.
Ms Gabrielius
2017-03-06 17:57
Nån som har koll på vädret i England i morron ?
Synd om det är lika snöigt där som här i Sweden idag.
Ser fram mot en fin vinst dock!!
Annons: