/england/leeds/forum/585.aspx/england/leeds/forum/585.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2017-03-06 21:10
det var ju skoj att någon påpekade hur Terry skrev och svårt att förstå vad han menar, exakt samma har jag råkat ut för av Terry. men det är ju lätt hänt att inte alltid förstå vad andra skriver
Leeds United terry cooper
2017-03-06 20:39
@Norman Hunter:

Okay.
Tack för svaret.
Anade att jag skulle ha fel.
De jag pratade med var en svensklärare o en som är redigerare.
Bra att veta var du lagt ribban.
Leeds United sportcarl
2017-03-06 20:04
hyfsad säsong hittills, motsvarande tid förra året 15:e plats och 20 poäng mindre, imorgon slår vi Fulham och om inte så får Newcastle göra det på lördag
Leeds United Norman Hunter
2017-03-06 20:04
[QUOTE=terry cooper]Norman // Ledsen men jag måste göra dej besviken. Efter som jag inte är så bra på svenska som vissa andra. Så kollade jag upp saken. Och det svaret jag fick , var att det är inget påstående jag skrev utan det är en fråga. [/QUOTE] Det är ett påstående som kan tolkas som en fråga. Jämför med exemplet "Du kan inte hämta mig halv åtta" Utifrån sammanhanget kan mottagaren tolka detta påstående som en fråga och svara "Jomenvisst, ställ dig framför kiosken så plockar jag upp dig" I vilket fall så fick du svar.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United sportcarl
2017-03-06 20:02
terry cooper 19:03. osäker om vi har linkats med honom innan, vet inte mycket mer än det jag skrev, läste bara hastigast om det på phil hays blogg och newsnow
Leeds United Linus.M
2017-03-06 20:01
Antonsson har i princip noll och ingenting att erbjuda oss när vi spelar 4-2-3-1. I ett rakt 4-4-2 så hade han iallafall kunnat gett sig själv chansen. Doukara går före om Wood blir skadad och yttrar har vi gott om nu.

Att han inte tog chansen att gå till Djurgården/AIK är ett mysterium för mig.
Leeds United Hartey
2017-03-06 19:55
Bara i stort sett tre sektioner som har 50% biljetter kvar att sälja annars i stort sett enstaka och restricted view. Kanske 300 # vanliga# biljetter kvar förutom dom tre sektionerna. Tror att East Stand Upper öppnar senast onsdag
Leeds United WhitesMOT
2017-03-06 19:55
Anton var med på bussen ner. Behöver iofs inte innebära att han kommer med i matchtruppen.
Leeds United Linus.M
2017-03-06 19:52
@Duke:
Hoppas inte. Ger hellre den platsen till Barrow, Vieira, Dallas, Pedraza etc...
Leeds United Duke
2017-03-06 19:50
Inte säkert Antonsson är med i truppen ändå vi får se.
2017-03-06 19:16
sportcarl //

Var det han vi var ute efter i sommras ??
Har du info om ålder mm
Leeds United sportcarl
2017-03-06 19:03
verkar som Limericks FC 19årige försvarare Paudie O Connor har skrivit på för 2,5 år för LU, dock inget bekräftat på Leeds hemsida, är väl tänkt för utvecklingslaget i första hand
Leeds United sportcarl
2017-03-06 18:19
Ms Gabrielius 17:57. Har en grabb i Birmingham och där är det vårvärme idag
Leeds United sportcarl
2017-03-06 18:16
Skadefr trupp reser till Craven Cottage Överraskad att Marcus Antonsson är återkallad.
Ms Gabrielius
2017-03-06 17:57
Nån som har koll på vädret i England i morron ?
Synd om det är lika snöigt där som här i Sweden idag.
Ser fram mot en fin vinst dock!!
2017-03-06 16:27
@terry cooper:

Norman //
Ledsen men jag måste göra dej besviken.
Efter som jag inte är så bra på svenska som vissa andra.
Så kollade jag upp saken.
Och det svaret jag fick , var att det är inget påstående jag skrev utan det är en fråga.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-06 15:41
@Norman Hunter:

Ja för det är ju precis det jag påstår. Att Massimos gnäll om hur dyrt TA är är skälet till att det nu går dåligt för u23....
2017-03-06 15:00
@WhitesMOT:

Va bra!

Iaf större sannolikhet än att det hänger ihop med nåt Cellino sa för ett par år sen...
Leeds United WhitesMOT
2017-03-06 14:51
Norman // :)))) betyder att jag inte tog upp. Jag tyckte bara det var väldigt komiskt. Jag är betydligt mer tjockhudad än så. Javisst kan vi skylla raset på Radz. Låter ju rimligt att det skulle hänga i hopa med hans inträde. Mulhern fick ju lämna efter Radz kom in i bilden också. Och vänta nu lite.... Har jag uttryck stolthet för min förmåga att kritisera ?!?! :))) Jag kan inte påstå att jag besitter världens bästa minne och att jag så specifikt skulle ha uttryckt mej känner jag inte igen men visst ibland ser man ju inte skogen för alla träden. När skulle jag gjort detta och med vilka ord beskrev jag detta ? Nu är jag väldigt nyfiken.... :)))
2017-03-06 14:42
Brighton säljer bra, gissar att det redan är 26-27.000 sålda biljetter. Vi har inte haft under 30k på en helgmatch sen Brentford den 17/12 då vi hade 25k. Stor chans att den sviten håller.
2017-03-06 14:26
WhitesMOT//

Du har ju tidigare uttryckt stolthet för din förmåga att kritisera, därav smeknamnet. Trodde med anledning av detta inte att du skulle ta illa upp, utan hoppades att du skulle se komiken i det hela. Förlåt om jag gick över gränsen.

Man skulle lika gärna kunna använda de siffrorna jag angav till att intåget av Andrea Radrizzani kom ungefär i den tiden. Därför bör man alltså kunna skylla raset på honom.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-06 14:19
@Norman Hunter:

Nope, den detaljnivån har jag inte så att jag vet exakt vad som hänt de senaste månaderna med U23. Har du ? I så fall finns det kanske en chans att jag har fel i min analys av det jag kan se. Baserat på siffrorna du lägger upp så stärks bara min syn på att upplägget vi kör efter här och nu pekar på fel håll.

Många öknamn har jag fått genom åren men ärkegnällare har jag nog aldrig stött på. Underbart !! :))))

2017-03-06 14:15
terry cooper// 42
2017-03-06 13:52
@Norman Hunter:

Yes
2017-03-06 13:04
terry Cooper// När du lägger till ett frågetecken efter ett påstående. Förväntar du dig då ett svar?
2017-03-06 12:35
@Norman Hunter:

Då måste du vara väldigt nöjd med de sista 10-12 åren ?
2017-03-06 12:22
WhitesMOT//

Har du funderat på vad som hänt de senaste tre månaderna? Iom att du tar U23-tabellen som bevis för att allt är så dåligt med dagens verksamhet så har du väl analyserat detta? Efter 13 spelade matcher innan december hade vi 5 vunna, 3 oavgjorda och 5 förluster och låg då nånstans i mitten av tabellen. Efter det har vi spelat 8 matcher varav 7 stycken resulterat i förlust och den 8e matchen slutade oavgjort.

Dessutom måste jag bara få konstatera att när vår egen ärkegnällare här på forumet börjar kritisera Cellino för att han gnäller på nåt börjar det bli en komisk nivå på gnället.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-06 11:30
@Norman Hunter:
Och här kommer dom höga hästarna galopperande igen :) Såklart vi behöver förändra. Det som gjorts de senaste åren pekar ju definitivt inte på att det bär nån frukt. Och det är ju precis det jag försöker påpeka med det jag skriver. Jag säger inte att vi ska gå tillbaka till Redders. Men faktum är att det upplägget har under en lång tid fungerat för oss. Det är bara att rabbla spelare från den tiden. Mr Blunt och gänget som är där nu bör såklart få tid men det vi har här och nu inger inga större förhoppningar. Visa mej sen var planen är för flytten. Att sitta och gnälla om att något är dyrt kan vem som helst göra. Det är vad du gör med gnället som är värt något.
2017-03-06 11:03
[QUOTE=Hartey]Norman Hunter// Gärna Real Madrid skolan och vi har ju våra vita dräkter därifrån också [/QUOTE] Varför inte :)
Leeds United Hartey
2017-03-06 10:31
Norman Hunter// Gärna Real Madrid skolan och vi har ju våra vita dräkter därifrån också
Annons: