/england/leeds/forum/581.aspx/england/leeds/forum/581.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-08 20:16
Hartey//
Jocke,Steen o Ninna,är väl våra största,FANS, att representera ,Sverige i Leeds.
Då kommer det kanske ett,referat, från Steen så småningom......
Brukar vara låååånga och genomlysta, länge sen han hörts här.
Nu har vi 3 kvällar till innan nästa vinst, mot QPR, !!??...
Leeds United sportcarl
2017-03-08 20:12
blir 2 matchers avstängning för Phillips
Leeds United sportcarl
2017-03-08 20:11
ja det känns rimligt och bra att vila Ayling en mtach till, sedan får dagsformen avgöra på högersidan, sedan är det väl kanske inte troligt attt Bartley och Jansson blir avstängda samtidigt
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 19:50
@Duke:
Kan absolut vara läge för det ja. Om Bartley och Pontus inte klarar sina avstängningar så har vi iaf 2 mittbackar.
Leeds United Duke
2017-03-08 19:21
Mittfältet är den lagdel som måste upp i nivå. Bridcutt, Sacko, O'Kane var bättre i höstas och nyförvärven har inte helt tagit chansen speciellt inte Barrow.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Duke
2017-03-08 19:18
Sportcarl// En match till sen klarar dom sig från avstängning på tio varningar. Jag hade vilat Ayling en match till för att vara på säkra sidan.
Leeds United Hartey
2017-03-08 19:13
Zilvestri Zlatan / Dom LUSS-are som var på Craven Cottage var, ZZ-top, Jocke,Steen Hansen, Nina Leo Fredrik Karlsson som ansvarar för LUSS.se och hans kompis
Leeds United Hartey
2017-03-08 19:10
Berardi har fått sitt genombrott. Fansen har redan en sång om honom.
Leeds United sportcarl
2017-03-08 18:07
intressant att se hur Monk gör med Ayling, Berardi och Taylor nu. Berardi verkar ha gjort en riktigt bra match igår och Taylor var inte mycket sämre, Ayling har ju varit bra hela säsongen
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 17:40
Vi fick egentligen bara igen för Woods övertidsmål mot dom hemma.
Leeds United sportcarl
2017-03-08 17:00
spelarbetyg Phil Hay YEP Green 8 Berardi 8 Bartley 8 Jansson 9 Taylor 7 Bridcutt 6 Phillips 5 Sacko 5 Roofe 6 Pedraza 6 Doukara 6 Barrow 5
Leeds United Zilvestri ...Zlatan....
2017-03-08 16:46
10 matcher kvar att spela. Däri 3 av topplagen , 2 av dem på bortaplan.
Det kan bli avgörande , hur tabellen ser ut ,efter sista matchen mot Wigan.
En storskräll vore, att ta hem 30 poäng,hela rubbet, bara sådär på skoj,
bara tanken är kopiöst dum.!!
Hur som helst, vi har nu 2 månader framför oss, med nervkittlande timmar,
framför ,"dumburken,".........om så gives att Viasat gör sitt bästa, att föreviga
matcherna.......
Leeds United sportcarl
2017-03-08 16:36
förr var det väl standard att vi skulle släppa in ett mål i slutet och torska, denna säsong är inte alls lik, vi fick ju ändå oavgjort. finns matcher som varit motsatta med som vi vunnit med lite flyt, Norwich borta är väl ett exempel om jag minns rätt.hann inte följa matchen igår men hoppas och tror Bartley klarade sig utan varning och borde bli "nollad". gott att Taylor fick en match i bältet. lite synd att några spelare som fick chansen inte tog den. Som helhet är oavgjort borta mot Fulham ett ok resultat och fick in det på luss tipset(dock ej självmålet). Nu gäller det bara att ladda batterierna mot QPR, där har vi verkligen revanch att fordra.MOT
Ms Gabrielius
2017-03-08 16:28
Bra med resultatet igår. Leeds gjorde ju inte ett endaste mål ju!
Ändå klarade vi oss med 1 pinne.
Leeds United Hartey
2017-03-08 16:22
På tal om något annat så med undantag av QPR-sektionerna är det bara enstaka biljetter och restricted view på hela arenan utom ESU. Tre sektioner är nu släppta på East Stand Upper och cirka 25 % av dessa biljetter är sålda. Det kommer att bli över 30.000
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 15:26
Suck ok, Jag skulle väl säga att min känsla är likvärdig med hur Norman skriver. Annars kan jag säga att just i matchen igår blev jag inte ett dugg förvånad med tanke på hur nermosade vi var hela matchen. Men om nu själva ALLTID biten är så förbannat viktigt att påpeka är fel och det är den nivån vi ska ligga på här inne så kanske jag ska vara lika dryg tillbaka och påpeka för dej att ALDRIG inte heller är rätt och att det är viktigt att folk som läser här vet om det...
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-03-08 14:51
WhitesMOT// Nej, jag har aldrig vräkt ur mig det när det när det inte finns någonting som kan backa upp det. Linus frågade om någon var förvånad att vi släppte in mål sent. Var du förvånad? Själv var jag väldigt förvånad då det väldigt sällan sker att vi tappar poäng i slutet på matcherna. Och jag tycker att det är viktigt att folk som läser här vet om att vi normalt sett är väldigt starka i slutet på matcherna så att det "ALLTID" sker är en grov överdrift, för att inte säga ett patetiskt (tydligen får man använda detta ord lite som man vill) försök att få folk att bli negativa. 4 matcher utan förlust!
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 14:47
@¤Thom Mattsson¤:

Gör du det. Om du tycker det hjälper....
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 14:45
Nä Thom, det handlar inte om att det inte passar mej. Det handla om att samtalet inte handla om vad jag tyckte. Men naturligtvis ska du försöka vrida runt på saker.

Ja det är patetiskt att öppet reta upp sig på en sak som klart och tydligt bara var ett uttryck för frustration i stundens hetta. Det leder absolut ingenstans att peka finger över såna bagateller. Om vi alla här inne satt och påpeka varandras små egenheter så skulle vi snart inte göra annat.

Har du aldrig i hela ditt liv fått känslan " Varför drabbar detta alltid mej !!! " och kan inte hålla igen med att kräka det ur dej,men egentligen vet du med dej att det händer inte så ofta ?
2017-03-08 14:39
Whitesmot// Nästa gång jag tycker något är felaktigt så ska jag fråga dig om lov först om jag får tycka och kommentera det.
2017-03-08 14:14
WhitesMOT// Så att anmärka på direkt felaktiga påståenden är patetiskt, onödigt, irriterande och väcker förundran hos dig varför man överhuvudtaget bryr sig... Och frågan till dig om du tycker att det "alltid är så här med Leeds" tänker du inte svara på heller då det inte riktigt passar dig. Wow
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 09:52
Det är helt klart en sorts styrka att kunna grotta sig fram till poäng så som vi gör men det är lite luftslottvarning på det samtidigt. Tvivlar inte en sekund på att gänget inte försöker rätta till det dock.

"Problemet" ligger nog mestadels mentalt. Hur mycket än Monk tjatar om "en match i taget" så är det svårt att stänga av hjärnorna på spelarna från det faktum att vi är där vi är. Och vi är lite grann i ett ingenmansland och har så varit en bra stund nu. Matematiskt går det fortfarande att drömma om plats 1 och 2. Samtidigt går det att mardrömma om plats 7. Det är klart att denna situation påverkar spel och spelare.

Ta bara Hudds som ett annat exempel. En placering bättre, 3 poäng mer och en match till godo. Inte mycket på papper men troligtvis ett helt annat mentalt läge. Mycket enklare att bara blicka uppåt med känslan av att man har inget att förlora.

Det är verkligen en berg och dalbana av känslor just nu och jag vill innerst inne inbilla mej att OM vi reder ut stormen så har man större chans att lyckas i ett PO än när man känt sig "säker" ett tag och kanske "missat" ett än större pris precis.

Hursom....det mentala spelet är det som brukar fälla avgörande i långa loppet.
Leeds United Gary Kelly
2017-03-08 09:01
Pontus Jansson - Hugely impressive and very much his sort of match. Endless headers, endless challenges and looked to have seen Fulham off. 9/10
Leeds United Norman Hunter
2017-03-08 08:59
Fö väcker Linus "alltid"-kommentar en intressant fråga. Har vi vunnit eller förlorat på sena mål denna säsong. Fulham hemma så var det vi som kvitterade Med Woods cykelspark på övertid och igår gav de tillbaka med samma medicin. Men för övrigt? Min känsla brukar vara som för Linus att vi "alltid" är de som släpper in sena mål. Men i år är känslan mkt bättre, i höstas kändes som att vi avgjorde/kvitterade många matcher sent.
Leeds United Duke
2017-03-08 08:57
Läste att motståndarna haft 50 avslut senaste två matcherna. Det är får dåligt så prestationerna måste upp. Poängmässigt är det bra med fyra poäng senaste två matcherna.
Leeds United Norman Hunter
2017-03-08 08:50
WhitesMOT//
Håller med! Samtidigt var det en period denna säsong när vi hade mkt boll men då hade vi så svårt att skapa målchanser. Min känsla är att vi har haft bättre resultat de matcher vi har överlåtit bollinnehavet till motståndaren än när vi har haft mest boll. Som sagt bara en känsla men om det ligger nåt i den skulle det inte förvåna om Monk faktiskt försöker få oss att komma till snabbare anfall och inte trilla runt så mkt.
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 08:22
73-27 i bollinnehav till Fulham igår är inte bra. Tycker det har börjat bli lite väl många matcher där vi överlåter för mycket till motståndarna. Visst, enstaka match blir det så men känslan är att det är lite väl mycket trend i det.

Samtidigt så tar vi poäng så det går inte att klaga fullt ut men...
Leeds United WhitesMOT
2017-03-08 07:39
Thom //

Vad spelar det för roll ? Finns det inte större saker i livet att irritera sig på`?
Titta på när det skrivs och i vilket sammanhang. Det är helt klart en känslomässig reaktion på något som sekunderna innan såg så mycket bättre ut. Vi reagerar alla olika och för att svara på din fråga hur jag känner/kände så hör det liksom inte hit just nu.

Kalla det omoget, kalla det fjantigt, kalla det onödigt, ja kalla det vad ni vill men att orka lägga energi på att öppet gnälla om det är iaf för mej rent patetiskt och visar inte på ett dugg mognare agerande än den man klagar på. Det leder definitivt inte till en bättre miljö på forumet iaf.
Leeds United sportcarl
2017-03-08 06:04
På sätt ochvis bra vi släppte in ett mål i slutet för då kanske man slipper snacket om att vi haft tur.I min värld efter 36 omgångar har det jämnat ut sig tur och otur. Och inte vi eller SW och Reading som har kniven mot strupen. Olyckskorparna kraxade att efter denna matchen och Fulham uppskjutna match kan det vara 3 poängs skillnad. Nu är det minst fem eller högst 8. Varje omgång som går och gapet inte minskar gynnar de 3 lagen framför Fulham. Säger som innan Fulham har ingen stor chans utan en liiten chans nå PO och skulle de mot all förmodan gå dit så blir det inte på leeds bekostnad.
2017-03-08 03:15
Och vi får idag en poäng borta mot ett av de form starkare lagen i ligan utan skytteligaledaren Chris Wood samt en av våra bästa spelare för säsongen - Luke Ayling.

Surt att inte få 3 poäng men vi fick en fin pinne i alla fall :)
Annons: