/england/leeds/forum/578.aspx/england/leeds/forum/578.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2016-05-31 16:24
Blir med reklam iaf. Både fram och bak
Leeds United krelleg
2016-05-31 15:00
Ngn som sett något om nästa säsongs matchtröjor?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Zlatan,s
2016-05-31 10:32
Lars o Carl//
Vilka goa bakverk ni hade.
DÅ toppar jag med nötmarängtårta, mellanlägg jordgubbsgrädde,
(vispar i gubar när grädden tjocknat, )
Leeds United sportcarl
2016-05-31 07:41
Off topic. Blev jordgubbstårta med grädde. Fyllning1 med blåbär hallon björnbär,fyllning 2 vaniljkräm,, Fyllning 3 jordgubbar och jordgubbssylt
Leeds United Zlatan,s
2016-05-30 22:51
Sverige lyckades inte klå Slovenarna i kväll.
Isaksson i målet är nog en säker kille att ha koll
på kulan. Borde inte vi kunnat vinna mot Slovenien, har inte koll på
deras kapacitet.....
Leeds United Zlatan,s
2016-05-30 22:43
@lasse c:
Aj-oj så sött, både marsi och grädde o sylt, måtte synas på vågen om nåra dar. Men vildsvin, aldrig smakat sånt, är det egen jaktlycka ? Undrar om Sportis kan överträffa dina bravader inom huslighet att baka egen tårta, det var nog schvardsvald eller maräng, varför inte köpta bottnar och gubbgrädde som ä såå gott,) (jordgubar)
Leeds United lasse c
2016-05-30 21:37
Zlatan
vit marsipan tårta med blåbärs sylt , grädde, ett stort Leeds klubb märke på.
Smörgåstårta det var länge sen. Vi åt vildsvins köttbullar till middag!

Leeds United Zlatan,s
2016-05-30 11:43
@lasse c:

Leeds United krelleg
2016-05-30 09:19
Whelan beskriver tränarjakten som en fars.
Leeds United sportcarl
2016-05-29 23:20
Tackar, och grattis du med,själv bakade jag tårta i fredags. Dock utan leeds tema. Nu bingen börjar jobba halvsex
Leeds United lasse c
2016-05-29 22:37
Grattis sportcarl, 55 år är ingen ålder på en stryktålig Leeds supporter! Själv fyllde jag 60 år igår, det känns däremot rätt tungt. Men jag lättade upp det med en rejäl Leeds tårta : )) synd att det inte går att visa bild på den här på forumet

Leeds United sportcarl
2016-05-29 15:36
Leeds så klart 15:30 ingen fara, du är så välkommen
Leeds United Leeds så klart!
2016-05-29 15:30
Hoppla Kerstin. Ursäkta. Jag lovade att inte vara här mera. Sista inlägget. EDIT: Tack Sportkalle, men jag håller mig till LUSS.SE Vill inte gynna SF och deras mög.
2016-05-29 15:27
Former Forest Green and Leeds United manager David Hockaday is searching for the next batch of talented footballers as he kicks off the David Hockaday Football Academy in September.

Tja, hittar man ingen som vill anställa en så får man starta eget.
2016-05-29 15:14
ADFG?
Se länk.
2016-05-29 15:10
Ny styrelsemedlem i LUFC: Niccolò Barattieri di San Pietro, CEO Northacre (Han har studerat och bott länge i England, gillar fotboll, och har en snygg dam som tillhör den engelska adeln...) "ADFG own Northacre. ADFG are also the majority shareholder in GFH. Northacre's CEO now sits on the LUFC board." Något kan vara på gång...
Leeds United sportcarl
2016-05-29 15:09
league one final om sista lediga championshiplatsen mellan Barnsley-Millwall idag kl 16:00. visas på viasat sport och viaplay, gamle Leedsbekantingen Steve Morison startar för Millwall och Aidy White på bänken för arnsley,
Leeds United sportcarl
2016-05-29 15:06
Leeds så klart 14:59. kan bara instämma
2016-05-29 14:59
Grattis Sportkalle!
55år - både ung och vis :)
Leeds United sportcarl
2016-05-29 14:56
Tusen tack
Leeds United Hartey
2016-05-29 14:36
Grattis SportCarl :-)
Leeds United Zlatan,s
2016-05-29 12:27
Bar te å tale om,att, som min chef sa en gång.
Livet blir bar bättre o bättre ju äldre man blir.
55 år , då inser man hur man tidigare, hört till
de omognas skara, .
En annan arbetskamrat, då i trettioårsåldern, hade en kompis på tråden,
han sa då så här, Mikke, kommer Du ihåg när vi var 18 år, vad vi tyckte att
trettioåringar var, "gamla," och nu är ,"vi själva där, "!!!
Det var eftertankens kranka blekhet........men så fungerar det för de flesta..
TROR,jag.......
Leeds United sportcarl
2016-05-29 12:07
På tal om off topic fyller en annan 55 idag. Så det är bara att suga på karamellen och känna hur känns att inkluderas i 55+klubben. Hittills känns det bra:)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-05-29 11:49
WhitesMOT// Kommer från rätt person.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2016-05-29 11:41
LOL !!

" Om inte jag får bestämma så tar jag min boll och går hem !! "

" MAMMA !!! "
2016-05-29 11:29
Obekräftade Twitter rykten säger att det var Cellinos fel att Sverige förlorade mot Brasilien i VM 94. Tydligen råkade han nudda Tommy Svensson när han var och shoppade på ett köpcenter i Detroit. Jävla Cellino alltså.
Leeds United WhitesMOT
2016-05-29 11:29
Allsmäktig ?

Ja det är ju precis vad detta handlar om. Att få BMD till att komma ut ur detta som fader vår himself.

Jisses...
Leeds United sportcarl
2016-05-29 10:33
mellan tummen och pekfingret skiljer det ganska litet mellan managers vi haft och rent generellt borde de väl de sista 10 åren fått mer tid på sig för att lyckas och sätta spelet. är väl en smaksak vilken man tycker är bäst av de vi haft. för att lyckas krävs det nog investeringar i spelartruppen och jag har svårt att minnas någon manager som fått svart på vitt betydligt mer på att köpa spelare än sälja.
2016-05-29 10:09
Jag var en som försvarade Brian McDermott när Cellino sparkade honom. Jag tyckte det var för jävligt, första gången alltså. Jag försvarade honom också ganska länge här inne när vissa skrek efter hans avgång andra gången. Komiskt hur saker och ting kan ändra sig till att BMD nu är allsmäktig och att det helt plötsligt är Cellino som var ansvarig för BMD's misslyckande. Jag har svårt att bli förvånad längre. När BMD sparkades så var det ingen som höjde på ögonbrynen men nu, långt senare, så går folk tillbaka och ser på det som att det ligger nån hund begraven i att BMD till slut fick sparken pågrund av uteblivna resultat. Jaja..
Leeds United sportcarl
2016-05-29 09:40
WhitesMOT 07:00. var bara ett svar på tidigare inlägg om BMD hade oss på en femteplats när Cellino tog över, jag mindes det inte så, och visar sig att jag hade rätt om det hur man än räknar från vilken dag han blev tillsatt, i övrigt står jag utanför om hur bra eller dålig BMD är som manager och jag tillhör definitivt inte den skaran som tycker BMD är en sopa. och kollat upp med Grayson och det stämmer att han blev sparkad när vi låg på 10:e den 1:a februari 2012 efter hemmaförlust mot Brum, med 1-4. och jag har inget att invända emot det för rätt skall var rätt
Annons: