/england/leeds/forum/577.aspx/england/leeds/forum/577.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United WhitesMOT
2016-06-02 16:00
Phil Hay Retweeted
VOrvugTI_bigger.jpgLee Sobot ?@LeeSobotYEP 13m13 minutes ag

Presser underway - Eddie Gray introduces new #lufc director Niccolo Barratieri who introduces Garry Monk. #lufc #lufclive

Hmmm....intressant att den nye italienaren tog denna presentationen. Signs of things to come maybe ?
Leeds United WhitesMOT
2016-06-02 15:04
Stenis //

Hade inte Evans kontrakt till siste Juni ? Och det är väl därför man säger sparkad gissar jag.
Leeds United sportcarl
2016-06-02 14:37
Då är det bara att tacka Evans för denna tiden och önska honom allt gott. Har inget ont att säga om honom utan han gjorde ett med her öm godkännt jobb och förde oss från 18:e till 14:e plats. Och önska Monk välkommen.nu har vi fått in en som manegat med godkännt facit i PL
Leeds United stonefree
2016-06-02 14:22
Konstigt var det skrivs om Evans i media att han har fått sparken. Hans kontrakt gick ut och han fulföljde det som var honom ålagt att göra: Hålla leeds kvar i Championship. inget ont om Evans, men han är ingen tränare om vi ska uppåt i systemet. Gary Monk är den bästa lösningen på tränare i leeds sedan Grayson. Så jag tror nog det kan bli bra, sedan tror jag vi har större möjligheter att få bättre spelare med honom i klubben. med Evans blir det lite pajas stämpel på altihopa.
Leeds United Tobbe O
2016-06-02 14:13
Jättteglada nyheter äntligen! Av alla namn som känts aktuella den senaste tiden känns Monk som den bästa lösningen.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United WhitesMOT
2016-06-02 13:52
Första trevliga nyheten ur klubben på evigheter känns det som. Inte jätteetablerad men har dock varit i PL och har växt upp i en trevlig filosofi.

Good luck Garry !

Du lär behöva det. Och backning....
Leeds United krelleg
2016-06-02 13:31
Danne K - oddsen att han skulle få stanna längre än så är väl skyhöga, Cellino har nog lärt sig av Rösler och Milanics tvåårskontrakt som väl fortfarande betalar för, ev någon mer.. Ser man på sista två årens snitt så stannar han väl 3-4 månader. :) Edit: länk till fem fakta om Monk. Blir spännande ändå detta! Några spetsspelare och det är klart sen!
Leeds United Duke
2016-06-02 13:24
Danne// Blir dyrt med fler år då chansen att han stannar hela säsongen trots allt är ganska liten.
Leeds United Ballsmash
2016-06-02 12:46
Redan klart med Monk enligt wikipedia ;)
Leeds United Robert...T
2016-06-02 12:45
Vad kan detta handla om då.

The Club has called a press conference for this afternoon to unveil a key appointment to the media, live on LUTV from 2.30pm.
Leeds United Danne K
2016-06-02 12:39
Sägs att kontraktet med Monk är på 1 år. Varför???
Leeds United Norman Hunter
2016-06-02 09:09
@svensson, allah:

Oavsett om du menar Cellino eller Bates så skiljer sig nog det här forumet inte så mkt från nåt annat. I Bates fall var väl kritiken här mkt hårdare än i YEP men tvärtom när det gäller Cellino.
svensson, allah
2016-06-02 07:54
@Norman Hunter:

Gäller det även detta forumet,s kritik mot gubben ??
2016-06-02 07:10
@Linus.M:

Nej jag stöttade inte Bates, däremot har jag försvarat honom i vissa frågor när jag tyckte att kritiken var felaktig. Jag vet inte om jag kan säga att jag stöttar Cellino heller men jag anser att 95% av den kritik som framförs mot honom är obefogad eller irrelevant. Just nu är det största hotet mot en bra säsong 16/17 inte Cellinos tillkortahavanden utan anti-cellino-maffians som jag tror skrämmer bort fler människor än vad Cellino gör.
2016-06-02 07:07
@Tobbe O:

Såklart kritik och allas åsikter ska framföras, desto fler som höjer rösten och deltar i debatten ju bättre kommer det bli. Återigen, det skrev jag redan i min kommentar till artikeln. Hade den här sponsorn hoppat över kopian till YEP hade han ju i alla fall haft chansen till en dialog som leder nånstans. Jag tror att när man gör så här så dödar man möjligheter till en dialog och så blir der bara pajkastning. Just nu verkar det vara en tävling bland "mobben" vem som kan låta mest och högst.Vill man ha förändring tror jag inte att bästa sättet är att stå och skrika och kasta skit, bästa sättet att få till en förändring är handling och att man faktiskt är med och bidrar. Att detta är svårt om man är en arbetslös och outbildad tonåring sittande i en förort till Leeds förstår jag. Jag förstår också att då kan frustration gå över till ett icke rationellt beteende men den här snubben hade alla chanser att påverka men tog den enkla vägen och det är det jag blir förbannad på.
Leeds United krelleg
2016-06-01 19:19
Lite stats kring våra tränare (och Monk).
Leeds United krelleg
2016-06-01 17:23
Oj då. Ber verkligen om ursäkt, inte meningen att provocera. Ha d gott!
2016-06-01 16:39
[QUOTE=krelleg]Norman Hunter - menar du att jag inte kunde hålla mig till frågan och kopplade på en annan fråga? [/QUOTE] ja
Leeds United Linus.M
2016-06-01 16:24
Norman//

Stöttade du Bates styre? Och nej, jag jämför ingenting. Jag är bara nyfiken. Har inget med sponsor saken att göra heller.
Leeds United Tobbe O
2016-06-01 16:16
Nej jag menar det jag skrev och inget annat! Jag vill veta anledningen till att en sponsor lämnar. Jag tycker nu, precis som under Bates ägande, att kritik måste kunna framföras. Man ska inte hålla käften av anledningen att det eventuellt kan försvåra vissa rekryteringar Tror heller inte så är fallet, kaoset i klubben är nog vida känt redan tidigare.
Leeds United krelleg
2016-06-01 16:09
Norman Hunter - menar du att jag inte kunde hålla mig till frågan och kopplade på en annan fråga?
Postat via SvenskaFans mobilsajt
2016-06-01 16:09
[QUOTE=Tobbe O]Han är väl som så oerhört många andra fruktansvärt frustrerad över på vilket sätt klubben sköts. Tycker han har all rätt i världen att skicka kopia på sitt brev till massmedia som en upplysning att klubben tappar en sponsor pga av ledningen. Om frågan nu var på vilket sätt det ska gagna klubben så är väl svaret att det förmodligen inte gör det på kort sikt men på längre sikt är väl hans målsättning att få bort Cellino för att på sätt ökar möjligheterna till framgång. Som kritiker av Cellino och därmed antagligen medlem i "Anti Cellino maffian" tycker jag han gjorde rätt i att offentliggöra brevet. Vi fans förtjänar att få veta. [/QUOTE] "förtjänar att få veta"? du menar att du vill bli matad med information som passar dina åsikter... Jag tror dock precis tvärtom, vad det gäller den långsiktiga nyttan alltså, såna här artiklar skapar bara negativa vibbar runt klubben och det kan aldrig vara positivt i jakten på nytt styre/nya ägare
Leeds United Tobbe O
2016-06-01 15:55
Han är väl som så oerhört många andra fruktansvärt frustrerad över på vilket sätt klubben sköts. Tycker han har all rätt i världen att skicka kopia på sitt brev till massmedia som en upplysning att klubben tappar en sponsor pga av ledningen. Om frågan nu var på vilket sätt det ska gagna klubben så är väl svaret att det förmodligen inte gör det på kort sikt men på längre sikt är väl hans målsättning att få bort Cellino för att på sätt ökar möjligheterna till framgång. Som kritiker av Cellino och därmed antagligen medlem i "Anti Cellino maffian" tycker jag han gjorde rätt i att offentliggöra brevet. Vi fans förtjänar att få veta.
2016-06-01 15:27
@krelleg:

Ingen är tvingad att vara sponsor och alla sponsorer är fria att lämna, men det skrev jag oxå. Det var inte det jag opponerade mig mot! Men som alla j-la diskussioner här inne så kan man inte hålla sig till frågan utan ska genast koppla på en annan fråga. Det är f-n värre än en partiledardebatt.
Leeds United krelleg
2016-06-01 15:17
Är väl för att ha själv ha ryggen fri varför man lämnar som sponsor.

Däremot kan man ju fundera på hur många beslut som tagits på sistone i klubben som man kan svara ja på fråga 3 eller 4 på.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
2016-06-01 13:43
@Linus.M:

Jävla Pajasfasoner!

Som sponsor så har han all rätt i världen att vädra sitt missnöje, han kan säkert ta sig ur sitt kontrakt oxå mot en viss kostnad.

Men varför i h-vete skickar man en kopia till YEP? På vilket sätt kommer det att föra Leeds United framåt? Eller i den riktningen han själv nu önskar?

1. Kommer detta att underlätta processen att hitta nya villiga ägare som passar hans smak?
2. Kommer detta få ledningen att bytas ut?
3. Kommer detta underlätta processen att hitta en manager?
4. Kommer detta få fler framstående spelare att vilja komma till Leeds Utd?
Kommer detta få några av de unga spelare som har kort tid kvar på sina kontrakt att vilja förlnya sina kontrakt?

Jag svarar själv...
1. Nej!
2. Nej!
3. Nej!
4. Nej!

J-la sandlådefasoner som bara får allt att bli sämre. Han är väl påhejad av Phil Hay och Anti-Cellino-maffian som så gärna ser sig själva som klanen med sanningen och alla svaren.
Leeds United Linus.M
2016-06-01 11:15
.
Leeds United Duke
2016-05-31 21:50
Gary Monk att bli näste manager betalar 1.17 gånger pengarna.
Leeds United Linus.M
2016-05-31 19:51
Phil Hay
?@PhilHayYEP
Evans was at ER for a final time today, although (true to form) Cellino didn't tell him in person. All the same, decision made.
Leeds United Duke
2016-05-31 19:40
Steve Evans lämnar!
Annons: