/england/leeds/forum/566.aspx/england/leeds/forum/566.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Svanen75
2016-06-20 21:10
Linus// PM
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Hartey
2016-06-20 20:43
Tar gärna en näsknäpp om Leeds gör en kanonsäsong. Skulle vara lite omväxling till alla käftsmällar som Cellino delat ut till oss fans.

Tycker själv att jag har givit Cellino många chanser att bevisa att han kan göra något bra av klubben.

Alla hans sparkningar av anställda under förnedrande former har fått mig att ledsna på honom. Lucy Ward beskrev stämningen i klubben som "Toxic" och så kan jag se på klubben också men då inte innifrån klubben som Lucy Ward. Tror säkert att Cellino har lärt sig en del om engelsk fotboll men aldrig han kan bli så stabil att han inte fortsätter sin slakt av anställda i klubben.

Kommer att åka på premiären och stötta dom spelarna som Monk sätter på planen. Tror det måste gå bra redan från början och på det sättet skapa bra stämning annars kommer det bli turbulent som vanligt.

PS/ Såg häromdagen att jag skrev Cellino out här på forumet för någon vecka sedan. Var på semester i Turkiet med all inclusive, misstänker vilken kväll det var jag skrev. Ber om ursäkt för det för man behöver ju inte alltid skriva det man innerst inne känner.
Leeds United Leeds så klart!
2016-06-20 20:25
EDIT: Ett j-vligt surt inlägg som jag raderat eftersom det knappast hjälper att vända på den otrevliga stämning som finns här. Du är kungen i dag Stenfri. Nu är det EM-match. Skål ta mig f-n!
Leeds United Linus.M
2016-06-20 20:05
Svanen//

PM
Leeds United terry cooper
2016-06-20 19:44
@sportcarl:

Läste lite mellan raderna där.
Stonefree tror vi kommer att göra våran bästa säsong sedan uppflytten från League One o hoppas att "Celino Out" gänget får sig en näsknäpp.
Jag tolkade det som att Stonefree inte tror att CO gänget vill att det ska gå bra för klubben.
Där av näsknäppen.
Säger inte att jag har rätt.
Ställde bara en fråga till Stonefree men den kanske du kan svara på då ??
Som är så bra på att tolka andras inlägg.
Propagandan tycker jag mr C sköter alldeles utmärkt själv.
Undrar hur det går för den där killen som Mrs C anställde ??
Tror han sålde sängar ??
Var det scouting han skulle hålla på med ??
Är han kvar ??
Leeds United Svanen75
2016-06-20 19:42
Kontrakt enl ryktet 2+1 om nu min källor stämmer!!
Leeds United Svanen75
2016-06-20 19:39
Antonssons medical har gått bra och de personliga villkoren är klara, nu väntas bara ett officiellt uttalande.
Leeds United sportcarl
2016-06-20 18:55
Som jag läser det hittar jag inget påstående från Stonefree att " cellino out gänget" utpekas som om de vill klubben illa, men jag och Terry läser väl olika
2016-06-20 17:33
Stonefree //

Varifrån får du att vi som inte gillar Mr Knowitall vill att det ska gå illa för Leeds???
Vi älskar laget o klubben men inte vår ägare.
Viss skillnad.

Du har verkligen inte fattat mycket !!
Leeds United sportcarl
2016-06-20 15:22
Stonefree *2 :)
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2016-06-20 15:07
stonefree// x2
Leeds United stonefree
2016-06-20 14:06
Tror vi kommer att göra våran bästa säsong sedan uppflytten från League One. har fått för mig att det numer finns så många lag som rankas så mycket högre än Leeds att det passar oss som hand i handsken, vi spelar alltid bra mot lag som anses vara bättre än oss.
Hoppas att "Celino Out" gänget får sig en näsknäpp, jag tycker personligen att de har gått alldeles för långt i sin propaganda mot honom. Jag tycker vi borde vara glada för att någon överhuvudtaget vill spendera sina pengar i våran klubb. Visst har han gjort många plumpa uttalande mm. Själv har jag varit vansinnig på karln, men jag beundrar honom trots allt att han orkar stå emot all skit han får hela tiden.
Leeds United stonefree
2016-06-20 13:53
Nu är det bara 2 dagar kvar till spelprogrammet för säsong 16/17 kommer. Kommer att bli spännande se vem vi möter i premiären. Hoppas vi blir riktigt många som åker över. förra året var vi runt 15 stycken som såg Leeds - Reading 1-1 och året innan det 7 tappra själar såg leeds spöa Middelsbrough med 1-0 i 87 minuten efter mål av Sharp.
Leeds United stonefree
2016-06-20 13:48
@Linus.M:

Jag kan slå vad en hel puprunda i Leeds förre och efter en match att Byram inte kommer spela speciellt mycket från start 2016717. Han är en bra grabb, helt okej spelare, men jag såg honom i några matcher i PL förra säsongen, han har inte det om krävs.
Det ska vara att han tränar så mycket hårdare och får upp kondition och tekniken. men då får jag stå för bärsen, samtidigt som jag kanske inte tycker han en lika bra grabb längre, för då hade han kunnat ge lite mer redan i Leeds.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-20 12:58
@Kristoffer:

Mycket bra och bara att hoppas att det håller denna gången.
2016-06-20 12:48
Rannsakar vi oss själva så är jag säker på att vi alla här har skrivit inlägg som vi är mer eller mindre stolta över.
Åter igen vem/vilka ska kasta första stenen ????
Leeds United WhitesMOT
2016-06-20 11:36
@¤Thom Mattsson¤:

För hög nivå ?

" Vinklar allt " :)

It takes one to know one känns som ett fantastiskt passande uttryck på det.

Och hur var det nu med allt det här om att hela tiden ta upp sånt som är historia ? Att vi borde istället blicka framåt ? Är Byramgrejen att blicka framåt ?
Leeds United sportcarl
2016-06-20 11:31
Linus M 11:15.Jag går endast på fakta, och kan tillägga att han kom in på ett bananskal då ordinarie högerbacken gick sönder efter 10-20 minuter mot MC.sedan om du eller West Ham fans skriver att han är bäst betyder ingenting, jag gick endast på laguttagningarna, och har lagt ut statistik här tidigare,mest har han varit avbytare och ej inbytt avbytare när han varit disponibel. Men vem vet kanske nästa säsong ordinarie eller vem vet kanske säsongen därpå
2016-06-20 11:25
Så enligt tränaren är Byram andra val och inte ens med på bänken men bara för att en del fans tycker att han ska starta så gör det honom till ordinarie och bästa alternativet?! Asså, hahahaha :) man slutar aldrig förundras :) Att sedan avsluta med "men du vet kanske bättre än deras fans", det är bara så kul :) jag tycker statistiken talar sitt tydliga språk men vem bryr sig om statistik när ett par fans tycker annorlunda? :) :)
Leeds United Linus.M
2016-06-20 11:15
@sportcarl:
För att han var startspelare när jag sa det? Sen blev han skadad, då gjorde Antonio ett grymt jobb på högerbacken och var en av de bästa i laget. Då var de självklart att Bilic inte ändrade om. Ska bli spännande att se nästa säsong hur mycket Byram får spela :) Har även frågat West Ham fans och de har sagt "Ja" på frågan om han borde starta på högerbacken, då "han är vår bästa högerback". Men du kanske har mer kunskap om West Ham än deras fans, Sportcarl. Jag vet inte :)
Leeds United sportcarl
2016-06-20 11:11
Hur kan man skriva om någon frågar tex om Byram är en startspelare i West Ham och svara med ett kategoriskt ja?
Leeds United Linus.M
2016-06-20 11:05
När åsikter och tankar blir lögner... Då är det fanimej inte lätt! Dags att sluta diskutera innan det som vanligt spårar ur (ännu) mer. /Lögnare :))
2016-06-20 10:59
terry cooper// Jag har aldrig påstått att jag har haft rätt i allt jag sagt skillnaden är att jag inte vinklar allt och sprider rena lögner. WhitesMOT// Fånga Bart på skateboard var det. På tal om hög nivå.
Leeds United WhitesMOT
2016-06-20 10:56
@krelleg:

Som att studera Nelson Muntz och hans sidekick försöka fånga Bart på sin skateboard :)
Leeds United Kristoffer
2016-06-20 10:31
Förändring på VD-fronten:

Senior management appointment at Elland Road - Leeds United have recruited Barnsley chief executive Ben Mansford. #lufc

Expecting current #lufc executive director Paul Bell to remain at Elland Road but to focus on commercial matters, rather than football.
2016-06-20 10:30
Sportcarl o Thom //

Ni har aldrig haft fel i några av era inlägg ??
Vilken tur att vi har några som är 100 %.
2016-06-20 10:03
krelleg// Inga problem alls här, inte för mig i alla fall men jag kommer säkert bli kallad mobbare av någon för att jag kritiserar :) :) :)
Leeds United krelleg
2016-06-20 09:35
Whelan om Antonsson bla.
Leeds United krelleg
2016-06-20 09:33
Och här var det trevlig stämning...
Leeds United sportcarl
2016-06-20 09:15
domedagsprofetior, realism och fantasi eller i vissa fall rena rama lögner
Annons: