/england/leeds/forum/562.aspx/england/leeds/forum/562.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United sportcarl
2016-06-25 18:15
Norman Hunter 17:52, har läst artikeln, jag tillhör inte någon grupp i det här fallet, så det betyder att jag inte tillhör den skaran som säger att Cellino eller Eleonora sport inte har skjutit till något av egna medel. men sedan vill jag heller inte påstå att Cellino och Eleonora sport skjutit till så mycket i klubbkassan som 43 milj pund utan jag tror att möjligtvis summan Cellino(Eleonora sport) gav för klubben är inberäknad i den summan, artikeln gav inte svar på alla frågor så ingen kan utifrån den säga exakt hur det ligger till, det enda jag kan säga är att ekonomin är på rätt väg
Leeds United sportcarl
2016-06-25 18:06
Dallas bra skott efter 10 minuter
Leeds United Norman Hunter
2016-06-25 18:00
sportcarl// om.tittar på länken till artikeln i the guardian nedan så skriver de att cellino och hans bolag skickat in knappt £43m.
Postat via SvenskaFans-appen
2016-06-25 17:52
whitesmot// försvann visst några rader i mitt tidigare inlägg... du blandar siffror från balansräkningen och resultaträkningen. ett lån påverkar inte resultatet mer än att räntor och andra avgifter läggs som kostnader. avbetalningar man gör har inget med resultatet att göra.
Leeds United sportcarl
2016-06-25 15:55
Norman Hunter 15.47, inget jag påstått heller, Mc Cormack pengarna kan jag tänka mig är med i sista årsbokslutet som kom i februari och om jag inte misstar sig var fram till sista juni 2015, att vi gick 20 miljoner back kan man nog säga gjorde att vi måste sälja McCormack
Leeds United sportcarl
2016-06-25 15:49
Terry Cooper 14:48. tycker insatsen betydde jättemycket. och har man minskat de löpande med 90% från 22miljGBP till ca 2miljGBP och närmar sig break even så är det bara att gratulera. som plus fick vi bra betalt för mccormack utan att vi tappat sportsligt, det är så affärer skall drivas, däremot att allt annat inte sköts perfekt är en annan femma, men just sista årsbudgeten går inte att prata bort även om del försöker
2016-06-25 15:47
sportcarl// mccormack såldes inte samma bokföringsår som vu gick 20 millar back. whitesmot// nu blandar du siffror från resultat-
Leeds United terry cooper
2016-06-25 14:48
Tror inte jag behöver mer info.
Kanske bättre minne isf men visst var det så att redovisningen visade att McCormack pengarna sänkte månadsförlusten betydligt.
Betyder åxå att Mr Knowitall´s insatser betydde ingenting egentligen.
Coacher hit o dit personer som fick gå i administrationen mm hade ingen större påverkan på förlusten vi gjorde per månad.
Leeds United Gary Kelly
2016-06-25 14:14
Kanske bara något problem med hitta stålar på ekonomi avdelningen i Leeds ?, måste väl hosta upp med minst £1m direkt till Kalmar ?, sedan ytterligare utbetalningar beroende på antal matcher kanske...vemvet..
Leeds United sportcarl
2016-06-25 13:42
För mer information är det bara att googla Leeds United annual report
2016-06-25 12:54
2016-06-25 12:54
Den redovisningen vi pratar om nu , så är väl McCormackpengarna inblandade ?
Och man skrev väl åxå att nästa redovisning inte skulle bil lika bra ?
Leeds United Danne K
2016-06-25 09:41
Varför dröjer Antonsson affären. Är det klart eller inte???
Leeds United WhitesMOT
2016-06-25 08:33
@Norman Hunter:

Omstrukturering av GFH´s lån eller vad fasen man ska kalla dom bidrog säkerligen. Nu skyller jag på dagen efter så jag orkar inte gräva fram detaljer men med tanke på hur mycket GFH skulle ha varje månad så sprang det fort iväg. Bara genom att så att säga skriva om dessa lån (återbetalningstiden) så får man ner utgifterna rejält.

Skulderna har inte minskat med £20m men hur du betalar av har är väl det jag försöker säga.
Leeds United sportcarl
2016-06-25 08:05
Leeds så klart. 23:53, har haft LUTV abonnemang som dras automatiskt varje månad från mitt PayPal konto. Kostar några futtiga pund i månaden som till nästa säsong ges 25 % rabatt då jag investerade i det nya medlemskortet för internationella medlemmar(som också ger en voucher på 40 pund matchdagen). Ingen match spikad då mitt först prio nu är att supporta min pojke som skall börja studera på universitetet i B-ham i september, när allt där är klart så får jag börja tänka på resa till Leeds, Newcastle hemma i november lockar dock helt klart.
Leeds United sportcarl
2016-06-25 07:49
Norman Hunter 07:18.en del av mc cormackpengarna gick säkert till att sanera ekonomin, spelarbudgeten minskades rejält och i princip varje utgift i klubben sattes under lupp.sedan tar jag inte för omöjlig att Cellino pytsat in en del privat dock inga 20-40,miljoner pund,och bakom det stöder jag mig på Yep artiklar.helt klart remarkable skillnad på sista årsbudgeten(som Phil Hay skrev). och det som måste göras gjordes. Och det har väll egentligen aldrig Cellino fått det beröm han förtjänat, kanske roligare skriva om tex pajskatt. Ett önskescenario nu vore väl att together Leeds show us your money och köpte ut GFH.
2016-06-25 07:18
sportcarl// whitesmot// då har vi 10.000-kronorsfrågan. varifrån kom dessa £20m som behövdes för att balansera underskottet?
Leeds United Leeds så klart!
2016-06-24 23:56
Midsommar är snart slut.
Bakis i morgon.

Skål ta mig f-n!

2016-06-24 23:53
Sportkalle,

Nappade du på LUTV-erbjudandet?
Något Leedsbesök planerat kommande säsong?
2016-06-24 23:22
@sportcarl:

Ditto!
+ några bra att ha saker från shoppen.

2016-06-24 23:20
@sportcarl:
Att spendera andras pengar, och tycka att andra ska betala för egna önskemål är åter populärt i Sverige i dag. En "revival" från den gråa betongåldern lika önskvärd som Paul Paljett eller Flamingokvintetten :) Antalet foliehattar man stöter på upphör aldrig att förvåna. Glass till alla foliehattar. Ingen fara, jag bjuder...
Leeds United Gary Kelly
2016-06-24 21:58
Brexit borde väl inte ställa till det i Marcus Antonsson-affären. Redan igång dragna affärer borde väl gå igenom kan man då tycka, Men vad diskuterar man så länge?, ja något gällande pengar är väl självklart....kanske prutar Massimo in i det sista.. Är tyvärr inte helt överraskad om affären kapsejsar.
Leeds United sportcarl
2016-06-24 20:03
nu är det nya LU international member card beställt
Leeds United Duke
2016-06-24 17:41
Ska Antonsson bli klar eller det blir en ny Viviani, Agard eller Juventusdansken. Affärer som är klara men ändå inte.
Leeds United Kristoffer
2016-06-24 17:33
Info om akademin
Leeds United sportcarl
2016-06-24 17:17
krelleg 14:11. Ja det är ju en bra fråga, tror dock affären kommer gå igenom, men att detta kommer påverka hela fotbollsligan på sikt med alla internationella spelare och många från Eu ser jag som givet, britterna har öppnat pandoras box
Leeds United Zlatan,s
2016-06-24 15:12
Här diskuteras ang. Leeds , Leeds pengar eller Massimos pengar. Vet inget om hur en klubbs ledning , skiljer sig mot ett AB,s funktioner. En som startar ett AB, äger givetvis detta företag. MEN, Ägaren kan inte,behandla kapitalet i företaget som sin EGEN, plånbok, hur som helst. Ägaren har inte rätt att låna pengar AV företaget,(AB), däremot kan han LÅNA ut av sina privata pengar , TILL FÖRETAGET.!
Leeds United krelleg
2016-06-24 14:11
Kan undra om Brexit ställer till det för Antonsson-affären.
Postat via SvenskaFans mobilsajt
Leeds United Linus.M
2016-06-24 13:00
Glad midsommar Leedsvänner!
Leeds United Zlatan,s
2016-06-24 10:22
Politisk, "jordbävning," I England...
Eliten, i Brazzel, får lite krav på sig.....
ja,ja, vem vet om detta är pest eller kolera ??!!
Annons: