/england/leeds/forum/559.aspx/england/leeds/forum/559.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United terry cooper
2017-01-30 12:00
Ska vi vänta tills in i det sista med plan A ,
så behövs det väl knappast någon plan B.
Leeds United Norman Hunter
2017-01-30 11:54
WhitesMOT//

Tyvärr är det verkligheten vi lever i och inte i drömmarnas land.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-30 11:39
Norman //

Jag är med på vad du menar och säger inte emot att verkligheten är som den är. Men tyvärr för vår del har det blivit en alldeles för enkel ursäkt i många år nu. Vi kan inte bara hela tiden skylla på att omvärlden inte gör som vi vill.

Men tiden är inte ute än. Hoppas vi hinner få till något av det som Monk önskar.
2017-01-30 11:00
Linus//
Inget är klart förrän alla parter skrivit på så även om de gör klart med Hogan så kan vi missa Fletcher, oavsett vad som diskuterats. Om allt rinner ut i sanden och vi inte får in en enda förstärkning så är det dåligt. I synnerhet då vi nu släppt Mowatt som faktiskt hade en viktig roll på bänken, den typen av spelare som kan ta tag i spelet växer inte på träd. Mowatt var den enda som hade den egenskapen på bänken och jag är övertygad om att vi slagit Sutton med Mowatt på planen.
Leeds United Linus.M
2017-01-30 10:44
Norman//

Såklart, jag förstår också dominoeffekten och är det så att vi får tag i Fletcher nu så är ju allt fint. Men om vi inte får det så står vi här igen, likt alla andra säsonger.

Jag hoppas verkligen att Leeds gjort klart med West Ham att de vill släppa Fletcher om de får in Hogan, annars är det ju riktigt dåligt agerat.
2017-01-30 10:38
"Spännande"?
Om t.ex. Fletcher är plan A som det ryktas om så är det väl inte så kontstigt att West Ham vill vänta tills de har klart med Payet och Hogan. Det kan ju till och med vara så att nu när Payet är borta vill de inte släppa Fletcher och vi får gå vidare med plan B.

Frågan är vad som är viktigast, att få den spelare man vill ha eller att göra klart så tidigt som möjligt... Det är ju inte som att handla köttfärs på ICA, att man kan stå där och välja det som passar smak och plånbok för dagen. I det här fönstret så har ju alla spelare bindande kontrakt med en annan klubb så både spelare och klubben som "äger" spelaren är ju faktiskt de som bestämmer tågordningen. I vissa fall verkar ju även fruar och flickvänner också ha en del att säga till om, läs Payet.
Leeds United Linus.M
2017-01-30 10:25
@Norman Hunter:

Väldigt spännande dock att alla våra konkurrenter lyckas förstärka i tid...
2017-01-30 09:56
@WhitesMOT:

Vi är inte överst i näringskedjan, då får man helt enkelt vänta på sin tur när man vill ha nåt från nån högre upp. Enklare att göra klart tidigt om man plockar nån nerifrån men om alternativ A är nån från PL så tror jag att man hellre väntar ut det innan man går vidare med plan B.
2017-01-30 09:52
Inget är klart förrän alla papper är skrivna men jag känner mig relativt säker på att vi inte släppt Mowatt om vi inte hade nån annan på väg in.
2017-01-30 09:50
Läste i YEP att Omar Bogle från Grimsby kan vara på ingång...
Leeds United WhitesMOT
2017-01-30 09:32
Mindre än 48 timmar kvar att fräscha upp truppen. Mer och mer surr om att Jansson inte kommer hända i detta fönster och att 50/50 dealen sätter käppar i hjulet för övriga önskemål.

Vi behöver inte denna skiten nu. Är så förbannat trött på att vi aldrig kan göra saker i tid utan hela tiden ska behöva strula oss fram.
2017-01-30 09:13
Payet klar för Marseille. Många transaktioner på transfermarknaden är dominobrickor som ramlar, ska bli intressant att följa hur de faller efter att West Ham får in upp mot £25m.
Leeds United stonefree
2017-01-30 07:19
Visst i f.. Glömde en sak: Synd för Antonsson, men han räcker inte till, nu fick han 90 minuter i går och han tog inte chansen att visa att han ska spela, inte en enda gång på 90 minuter försökte han utmana eller dribla förbi en amatör spelare från Sutton i går. det är ett mycket svagt betyg. Synd, men du får nog vända hem till alsvenskan igen. Jag hade väldigt stora förhoppningar på honom i vita tröjan.
Leeds United stonefree
2017-01-30 07:13
Hej!

Alla biljetterna till Cardiff och bristol matchen åker iväg med posten i dag. De anländer till eran brevlåda i ett fönsterkuvert med logo DEKRA och jag har skrivit Leeds längst ner i vänster hörn på alla kuverten.
Nästa vecka åker vi.

MOT
Leeds United Pontus Hatt
2017-01-30 00:06
[QUOTE=Duke]Pontus Hatt// Ja, kristallkulan säger även att vi får möta Tottenham i nästa omgång i FA-cupen. [/QUOTE] Funderade ett tag på att lägga ett bud på kulan, men nu, njaa, jag vet inte... ; )
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-01-29 22:25
Ursäkta många inlägg. Angående vänsteryttern Alfonso: @AMitherer Ha. It seems like it’s already done mate. He wasn’t allowed to play for Lugo today and that fee is only if you go up.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 22:21
Ännu mer... Alan Nixon: Leeds. Antonsson could be off if Fletcher sorted in time.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 22:21
Leeds reportedly will sign #Villarreal winger Alfonso Pedraza (previously on loan at #Lugo) on a loan deal until the end of the season #LUFC #LUFC deal for Pedraza - 6 goals and 8 assists in #LaLiga123 this season - will be permanent should Leeds win promotion for a reported €10m. Nu börjar det äntligen röra på sig!!!
Leeds United Linus.M
2017-01-29 22:18
Simon Jones har riktigt bra kontakter inom Leeds kretsen. Hoppas han har rätt när det gäller de här också.
Leeds United Linus.M
2017-01-29 20:37
Hartey//

Cellino har ju sagt att han inte vill att Radrizzani ska investera nu. Förmodligen för att han då måste bidra med hälften. Att pengarna från försäljningarna gått ät rättegångar och annan skit trodde jag vi visste?
Leeds United Hartey
2017-01-29 20:28
Monk har uttalat sig lite syrligt angående nyförvärven och han menade kanske även Pontus övergång. Varför dröjer det till slutet på fönstret? Är pengarna från försäljningarna slut ? Det är ju nu som ledningen skall stötta Monk och priset att gå upp i PL är gigantiskt.
Leeds United terry cooper
2017-01-29 19:09
Har vi en bredare trupp , kan vi rotera lite.
Det är mycket matcher o vila skadar inte i bland
Leeds United sportcarl
2017-01-29 19:03
nu om Gary Speed på viasat sport premium
Leeds United WhitesMOT
2017-01-29 19:01
@Swedish U´s Sutton United F.C.:

Man får helt enkelt gratulera. Motivation slår.....ja vad det nu var vi ställde upp med....
Leeds United sportcarl
2017-01-29 18:57
nu till det positiva: vi har bara en skadad och det är Taylor, är ju inte direkt hela laget, OKane och Bridcutt helt återställda och kommer bli bättre och bättrelikaså Sacko, Cooper avstängd men vi har ju bättre backar i Jansson/Bartley
Leeds United sportcarl
2017-01-29 18:55
att vi förlorade idag och vann i veckan mot Nottingham har sina förklaringar det var helt olika lag, sedan om vi ställer upp med ett B-lag får man räkna med att som mot Cambridge var t o m Pontus medioker, och jag tror inte en sekund att vi vunnit idag om Wood startat för han kan inte trolla om han inte får bollar och det är b och c lagsspelae runt honom, vi klarade ju helt krasst inte av att ta oss in i deras straffområde, min övertygelse är att om vi haft ett lag idag med 7-8 startspelare hade vi vunnit, vi körde med typ 1 occh då är det enkel matematik för mig att vi förlorade, sedan såg man ju i andra halvlek att det saknades inställning frå Sacko och Roofe att de mest var med att att känna på det, och inte skada sig var ju inga 100%rusningar direkt
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-29 18:52
Linus// Angående Silvestri. Du vill ha en målvakt på bänken som kan gå in och göra bättre ifrån sig än Green eller är du nöjd med en målvakt som är likvärdig? Skulle det kunna vara som så att en reservmålvakt är en reservmålvakt av anledningen att han inte är bättre än målvakten som är ordinarie? Jag anser som du att Silvestri kan komma att kosta oss mål om Green skulle skada sig. Så låt oss hoppas att Green INTE skadar sig i första läget. OM han skulle skada sig, låt oss hoppas att Silvestri går in och gör ett fullgott jobb som han faktiskt gjort i väldigt många matcher också under sin tid i Leeds United. Även Silvestri är en spelare som jag inte hört klaga någonting på att han tappat sin plats. Tvärtom så läste jag för några veckor sedan att han trivdes väldigt bra i Leeds. Det är ju sådana spelare som är viktiga att ha i en trupp. Jag tycker alltså inte att Silvestri är för dålig för att vara andra målvakt i Leeds United. Vi verkar tycka annorlunda här. Varför jag sätter Roofe på topp? Ja, om vi nu mot förmodan inte får in någon spelare i detta fönstret så försöker jag bara spawna idéer på hur man skulle kunna lösa problem som uppstår. En skada på Wood är ett sådant problem. Roofe satte väl runt 30 baljor i Oxford förra säsongen så han vet ju vart målet står i alla fall och tydligen är Antonsson helt värdelös enligt dig. Därför skulle det väl kanske vara värt att låta Roofe testa anfallsrollen? Hålla bollen längst med backen och utnyttja hans speed. Annars finns ju även Doukara som är lik Wood i spelstilen. 1) Jag hoppas inte Wood skadar sig. 2) Jag hoppas vi får in en anfallare. 3) Om inte så finns det alternativ. Bartley-Jansson hoppas jag lirar ihop resten av matcherna denna säsongen. Om någon åker på en skada som varar i månader och vi inte fått in någon innan fönstret stänger så måste vi ju förlita oss på Cooper eller Ayling. Vet inte om det finns någon riktigt bra talang i ungdomslagen vi skulle kunna testa annars. Paul McKay som lirade idag ge vi väl och Jack Vann har det väl talats lite om. 1) Inga skador på Jansson/Bartley 2) Få in någon på denna positionen som är okey att vara backup men är bättre än Cooper. 3) Om inte, förlita oss på de spelare vi har att tillgå.
Leeds United sportcarl
2017-01-29 18:44
egntligen enda jag är orolig är för innerbackarna, där är det för tunt, funkar bra med de 3 vi har men försvinner 2 av dom och vi måste börja med rockader och flytta in Ayling för att ersätta honom på ytterbacken det är då det kan börja hacka, inte ett dugg orolig för Silvestri om han har bra backar framför sig om green skulle gå sönder, inte heller om Wood blir skadad, då är det alltid någon annan som stiger fram och gör mål, den personen kan heta Doukara, Roofe Antonsson eller mittfältarna . då är jag nog mer orolig för playmakerrollen som Hernandez har,
Leeds United Linus.M
2017-01-29 18:38
Thom// Taylor är vänsterback, inte mittback. Vi har tappat en stor del av vår vänsterkant när han varit skadad, men det är ingen katastrof. Blir Wood skadad så är det kört, så där håller jag inte med dig. Förstår inte varför du tar med Roofe i den meningen heller... Han ska spela som winger eller no 10. Inte som anfallare i en 4-2-3-1 uppställning. Silvestri hade kostat oss flera poäng så där håller jag inte heller med dig. Överens? Mjae, vi tycker nog väldigt olika här. Men det får man.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-29 18:34
Linus//

Okey, en skada på Bartley eller Jansson hade sugit. En skada på Taylor har vi klarat oss bra ifrån. En skada på Wood hade varit jobbigt men jag tror att Doukara hade gjort ett bra jobb där med Roofe och Antonsson som reserver på topp. Här skulle vi kunna ta in Flether såklart vilket jag gärna hade sett.

Skada på Green hade också varit jobbig men Silvestri hade kunnat gå in och göra ett gott jobb enligt mig.

Så jag håller med om att en skada på Bartley och/eller Jansson hade kunnat bli riktigt jobbigt. Jag håller också med om att en skada på Wood hade sugit.

Överens?
Annons: