/england/leeds/forum/558.aspx/england/leeds/forum/558.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
The Championship - Leeds United
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Leeds United Linus.M
2017-01-31 16:45
Första värvningen snart klar.
Leeds United terry cooper
2017-01-31 16:34
Har vi pengar att handla för ???
Leeds United Duke
2017-01-31 16:30
Man vill nog bekräfta spanjoren ganska sent då det inte verkar bli fler.
Postat via SvenskaFans-appen
Leeds United Linus.M
2017-01-31 16:28
@Norman Hunter:

Så vad ville du säga med det här? "hur Linus kunde bli glad när en spelare lämnar när han annars kan gå i taket av precis samma anledning."

Jag har inget mot Antonsson. Jag tycker bara inte han är bra nog för en klubb som jagar topp sex plats. Är inte svårare än så. Och då tycker jag det borde vara bra för honom och oss om han fick lämna. Återigen, vi slipper lön, vi får pengar och han kommer iväg och får spela.

Om du vill jämföra med Mowatt så kände jag att det var tråkigt då han faktiskt visat vad han kan, inte bara för att vi var ett mittenlag. Sen om han är bra för ett topp 6 lag vet jag inte, så jag grät inte direkt när han stack.
Leeds United Norman Hunter
2017-01-31 16:25
@Linus.M:

Jag skrev inte att du gick i taket när Mowatt lämnade! Var får du allt ifrån???
2017-01-31 16:24
@Linus.M:

Som vanligt lägger du ner diskussioner när det kommer nåt som inte passar. Men jaja, jag har förstått att du av någon anledning inte gillar Antonsson. Jag har bara svårt att förstå denna affekt du verkar ha mot våra egna spelare, i synnerhet när det gäller spelare som inte platsar men ändå håller käften och kämpar på.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 16:20
Norman//

Gå i taket??? Vart får du allt ifrån? Gick jag i taket när Mowatt lämnade?
2017-01-31 16:17
@WhitesMOT:

Om man ska jämföra vem av två bänkspelare (längst ut på bänken dessutom) som har bidragit mest till laget denna säsong så är det en hyfsat jämförbar mätpunkt. Den är dessutom helt objektiv. Sen finns det förstås massor av andra sätt att mäta spelare mot varandra, både objektiva och subjektiva. Min poäng var dock aldrig att gå in i en diskussion om vem av dessa som är bäst utan ifrågasatte bara hur Linus kunde bli glad när en spelare lämnar när han annars kan gå i taket av precis samma anledning.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 15:53
@Linus.M:

Ja tyvärr så ser detta mer och mer ut som dom senaste 10 januarifönsterna.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 15:46
@WhitesMOT:

Reading har gjort klart med Jordan Mutch nu. Våra konkurrenter fortsätter att förstärka.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 15:37
Måste vara en grymt grundlig undersökning man gör på The Fonz. Han har varit hos läkaren länge nu....
Leeds United Linus.M
2017-01-31 15:36
Norman//

Att du tycker spelade minuter betyder hur mycket man bidragit med... Svårt att föra en diskussion då faktiskt.

Har aldrig sagt att jag saknar Mowatt sådär. Jag tyckte det var tråkigt att han stack och tror han skulle göra ett bra jobb. Lite varken eller.

Vad gäller Antonsson så tycker jag han hade kunnat få gå då vi kan få en peng för honom, slippa hans lön och han får speltid.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 15:30
@Norman Hunter:

Blir inte det väldigt förenklat om man bara tittar på spelade minuter ?
2017-01-31 15:24
En som varit på tapeten i forumet under dagen har nu flyttat på sig.

QPR have signed striker Matt Smith from Fulham for an undisclosed fee.

The 27-year-old has signed a three-and-a-half year deal at Loftus Road.
2017-01-31 15:22
@Linus.M:

Mowatt har varit bland de bästa i Leeds när vi har varit i mitten av tabellen, när vi krigar i toppen har han inte platsat.

Jag har dock inte hävdat att jag inte saknar Mowatt och det han bidrar med. Jag har till och med hävdat att han lämnar en lucka efter sig. Jag ifrågasätter dock ditt resonemang att Mowatt är saknad men att du skulle bli glad om Antonsson försvinner.
2017-01-31 15:19
@WhitesMOT:

I ligan har Antonsson spelat 579 minuter, Mowatt 427, så svaret är ja.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 15:02
Norman//

Mowatt har visat otroligt mycket mer i Leedströjan än vad Antonsson gjort.
Leeds United WhitesMOT
2017-01-31 14:54
Har Antonsson bidragit mer än Mowatt ?
2017-01-31 14:29
@Linus.M:

Antonsson har bidragit mer än Mowatt denna säsong Skulle tro att Mowatt satt på en högre lön då han skrev på sitt kontrakt när GFH styrde och ställde som om de hade guldbyxorna på. Men du applåderade inte när han lämnade, eller hur?
Leeds United Linus.M
2017-01-31 14:20
@Norman Hunter:

Tycker det är illa när folk som är bra lämnar, det har inte ändrats? Vi sparar ju lön t.ex om han lämnar nu idag. Säljer vi han får vi ju pengar för honom också.
2017-01-31 14:18
@Linus.M:

Förstår fortfarande inte varför det är "bra för oss". På violket sätt är det bra att spelare som idag är med och bidrar försvinner? Alla delar som försvinner utan att ersättas på ett eller annat sätt gör oss svagare. Du brukar vara den som står först i kön att kritisera när nån lämnar men nu tycker du helt plötsligt att det är bra??
Leeds United Linus.M
2017-01-31 14:17
@¤Thom Mattsson¤:

Vi får väl se helt enkelt vem som har rätt till sommaren. Finns inte så mycket mer än att gissa just nu.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 14:16
Thom//

Han har sagt att han vill upp till PL med oss denna säsong. Ser inte så mycket mer.

Klart alla vill ha det. Ser det inte som omöjligt att Bartley går tillbaka till Swansea om de är kvar i PL och vi i Championship. Sacko, Ayling, Wood, Bridcutt, O'Kane, Roofe och Doukara är ju inte tillräckligt bra för PL så det är ju inte samma sak att jämföra de med Pontus.

Hernandez vettitusan om han hade klarat av PL... Kanske.

Radrizzani väljer ju om han vill köpa resterande 50% och varför han inte skulle vilja göra det ser jag inte. Så att Cellino "kanske" säljer är ju mer att Cellino säljer till sommaren. Och bara för att Cellino säljer så kommer det självklart inte betyda 1-2 ligaguld, men det sa du ju inte för att du trodde det utan för att vara rolig så ser det inte som ett argument för att Pontus ska stanna.
Leeds United ¤Thom Mattsson¤
2017-01-31 14:13
When quizzed about a permanent stay by a fan in a Sky Bet Facebook chat, Jansson said: “I really hope so because from the first moment I love to play for this club and I love to be here. "I know the clubs are in discussions and we will see what happens. "I really want to stay if the club and the fans want me. “I don't know how close it is but hopefully there is a deal soon." Bara ett exempel...
2017-01-31 14:09
Linus// Vad som får mig att tro det? Det har han väl sagt vid flertalet tillfällen? Alla spelare vill väl ha Premier League fotboll? Inget konstigt med det. Men att det skulle innebära att Jansson sticker om vi inte lirar i PL tror jag inte. Råder samma förhållanden med Bartley, Hernandez, Sacko, Ayling, Wood, Bridcutt, O'Kane, Roofe och Doukara också eller vill de inte ha Premier League fotboll? Jag hade däremot förstått om Jansson inte hade velat stanna om det hade gått som du förutspådde innan säsongen och under de första omgångarna sär du bland annat skrev att vi skulle åka ur och få kämpa i botten för överlevnad. Situationen ser något annorlunda ut nu va? Tror det kommer fortsätta att se bra ut. Dessutom kanske Cellino säljer till sommaren. Det måste väl betyda ligaguld inom 1-2 år? Det måste väl Jansson vilja vara med på? :)
Leeds United Linus.M
2017-01-31 14:06
Norman//

Att sätta in Antonsson som ensam spets ger jag fortfarande inte mycket för... Då ser jag faktiskt hellre Roofe där om nu det skulle totalkrisa. Eller rent av Doukara. Doukara kan vi ju flytta upp nu när Pedraza kommer.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 14:05
@¤Thom Mattsson¤:

"Han vill stanna". Hur vet du det? Jag tror han vill ha PL fotboll.
2017-01-31 14:02
@Linus.M:

Vet inte alls varför det skulle vara skönt för oss... Utan Antonsson har vi ingen renodlad forward kvar på bänken. Utan att kolla statistiken så gissar jag att han och Mowatt har haft ungefär lika mkt speltid den här säsongen. Kan det ha varit ca 14 man med mer speltid? Försvinner Antonsson utan att vi får in en ersättare så är bänken tunnare än nånsin.
2017-01-31 14:02
Linus// Jag har inte sagt att du tror att alla ska lämna laget. Det var en påstående från mig att man inte ska oroa sig över att alla bra spelare i laget ska sticka bara för att vi missar uppflyttning. Och att Pontus ska lämna om vi missar uppflyttning tror jag inte heller på då vi vill behålla honom, han vill stanna och säkerligen kan tänka sig att spela en säsong till i Englands andra divison med fans som älskar honom i en klubb han trivs i. Hade dock gärna sett att det blev klart redan nu men verkar ju som att allt redan är klart inför sommaren.
Leeds United Linus.M
2017-01-31 13:58
Enligt Express så har vårat "intresse" i Barrow lugnat ner sig.

Ganska tomt på rykten just nu faktiskt. Bogle lär väl inte heller komma.
Annons: